abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 27 november 2008 @ 18:22:13 #176
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_63571578
Nouja KinkFM draait het nu ook pas sinds een paar weken.. Het zou me niks verbazen.
The Most Incredible, Baby
pi_63572168
Waarschijnlijk als langsgekomen, ik heb ze pas net 'ontdekt', maar;

Ik ben echt verliefd op The Courteeners !!!

You gotta learn to live
and live and learn
pi_63576227
Kanye West . Zijn show gisterenavond was zo ontzettend goed! Zeker de beste hiphop-show die ik ooit heb gezien. (Ok, op één na.) Wat een songs, en wat een immens spektakel. Nu al legendarisch. Klachten over waar het plaatsvond, de reistijd daar naartoe en het publiek ter plekke, laat ik maar even achterwege. Ben blij dat ik alsnog ben overgehaald om mee te gaan, want de 2 uur durende show had ik niet willen missen.
pi_63583752
quote:
Op donderdag 27 november 2008 18:47 schreef Lethe het volgende:
Waarschijnlijk als langsgekomen, ik heb ze pas net 'ontdekt', maar;

Ik ben echt verliefd op The Courteeners !!!

Snik.
pi_63584217
Hoe was Franz Ferdinand? Had graag willen gaan, maar ben achteraf maar blij dat ik geen kaarten kon krijgen door het inferieure systeem. 2 dagen achter elkaar Rotterdam met het OV is echt niet te doen.

Heb trouwens nog een best leuk verhaaltje over FF. Tijdens het optreden van N*E*R*D, dit jaar op Lowlands, stak ineens een bekend hoofd door de gordijnen aan de zijkant van het podium. Pas na een tijdje herkende ik 'em: Alex K. Al vrij snel kwam Giel B. van de radio naast 'em staan, en ze hadden even een onderonsje. Nog steeds verscholen in het gordijn. Onder het nummer "Spaz" renden de "podium-kijkers" het podium op om mee te dansen, zoals gebruikelijk. Alex vond het blijkbaar wel een grappig fenomeen, want hij deed geen moeite meer om zich te verschuilen, en danste op zijn manier een stukje mee op het podium.
pi_63592338
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 01:02 schreef Aisumasen het volgende:
Hoe was Franz Ferdinand? Had graag willen gaan, maar ben achteraf maar blij dat ik geen kaarten kon krijgen door het inferieure systeem. 2 dagen achter elkaar Rotterdam met het OV is echt niet te doen.

Heb trouwens nog een best leuk verhaaltje over FF. Tijdens het optreden van N*E*R*D, dit jaar op Lowlands, stak ineens een bekend hoofd door de gordijnen aan de zijkant van het podium. Pas na een tijdje herkende ik 'em: Alex K. Al vrij snel kwam Giel B. van de radio naast 'em staan, en ze hadden even een onderonsje. Nog steeds verscholen in het gordijn. Onder het nummer "Spaz" renden de "podium-kijkers" het podium op om mee te dansen, zoals gebruikelijk. Alex vond het blijkbaar wel een grappig fenomeen, want hij deed geen moeite meer om zich te verschuilen, en danste op zijn manier een stukje mee op het podium.
Pff, ik ben echt erg. Ik lees Alex K. en hoewel het helemaal over FF gaat, maakt mijn mentale lexicon meteen een link naar Grey's Anatomy. Ai ai ai...
Kijk uit malloot, een kokosnoot
pi_63592406
Hoezo dat dan? Ik heb al vaker gelezen dat je erachter bent dat ie homo schijnt te zijn, maar was het zo'n erge ervaring?
pi_63593299
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 01:02 schreef Aisumasen het volgende:
Het was weer super! Tivoli 2006 all over again! Zie ook FF topic of mijn review:

http://www.jimmyalter.nl/(...)zer_Franztst_in_WATT

Kaartjes waren voor de deur nog te krijgen, stond een mannetje met een pak a4-tjes te verkopen.
  Moderator vrijdag 28 november 2008 @ 13:22:57 #184
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_63593308
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 12:48 schreef JeroenV het volgende:
Hoezo dat dan? Ik heb al vaker gelezen dat je erachter bent dat ie homo schijnt te zijn, maar was het zo'n erge ervaring?
ze bedoelt dat er in grey's een karakter zit die alex k. heet

overigens had ik dat complex
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
  vrijdag 28 november 2008 @ 13:29:32 #185
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_63593475
Danko Jones 24/02 in Watt. ¤20,-
LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
pi_63593592
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 13:29 schreef -skippybal- het volgende:
Danko Jones 24/02 in Watt. ¤20,-
Schappelijk prijsje
  vrijdag 28 november 2008 @ 13:34:55 #187
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_63593629
Mwah. Ze zijn wel érg tof live
LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
pi_63593776
Dat is die man die ik uitkots
O, sorry. Maar ik vond het erg grappig dat ie in 2006 in de Alpha stond en in 2008 in de Grolsch. Degredatie noemt men dat toch?
pi_63602035
Trouwens, nog even iets over het optreden van Kanye West. Voorprogramma's waren Mr. Hudson en Santogold. Ik vond dat Santogold het erg goed deed, wil ik nog wel een keertje in een normale zaal zien. Zonder de schelle galm wat het geluid in de Ahoy' heet, zeg maar. Maar goed, het eerste voorprogramma was dus Mr. Hudson. Die gast deed één nummertje van 2 á 3 minuten, that's it. Dat heb ik nog nooit meegemaakt.
pi_63673583
Voor de liefhebbers: Lily Allen treed 7 mei op in de Melkweg.
pi_63674100
quote:
Op maandag 1 december 2008 17:43 schreef Aisumasen het volgende:
Voor de liefhebbers: Lily Allen treed 7 mei op in de Melkweg.
Woei woei woei .
  maandag 1 december 2008 @ 18:09:27 #192
192683 AMDB
Visionair.
pi_63674157
Nog mensen die woensdag naar The Rascals gaan?
  maandag 1 december 2008 @ 20:08:36 #193
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_63677099
En 20 maart Slagsmålsklubben in Roosje.
LastFM
pi_63678456
Oeh ga ik ook heen denk ik. Waren best lekker op debeschaving.
Eins, zwei, hoeplakai.
pi_63684488
Slagsmalsklubben jaaa!
Ook in rotown met oud&nieuw, maar Rotterdam is zo ver.
  dinsdag 2 december 2008 @ 16:16:07 #196
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_63698667
Vanavond Wolf Parade Zin an!
En morgen dan lekker om 6 uur de wekker horen
LastFM
pi_63702632
Ja ik ga wss ook naar slagsmalsklubben met O&N

Hebben jullie trouwens wel eens gehoord van Club Rascal, 'indie disco' in a'dam? http://www.myspace.com/clubrascal Ben pas 1 x geweest maar was erg leuk!
  dinsdag 2 december 2008 @ 18:56:17 #198
207860 Mistaken
Dé grappenmaker v/d bingoclub.
pi_63703104
Ik hoop ooit nog eens te gaan met f-s
pi_63704836
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 18:36 schreef Ourbovinepublic het volgende:

Hebben jullie trouwens wel eens gehoord van Club Rascal, 'indie disco' in a'dam? http://www.myspace.com/clubrascal Ben pas 1 x geweest maar was erg leuk!
hm. Ja, 3 jaar geleden pas

Jammer dat je het nu pas ontdekt hebt!
pi_63706095
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 01:16 schreef -skippybal- het volgende:
2008 was helemaal niet slecht. Ik hoor het echt vaak, maar ik kan genoeg geweldige platen bedenken.

Top 10 begin ik niet aan zonder even over te denken, maar met de albums van Wolf Parade, Portishead, Elbow, Deerhunter, Damien Jurado, Shearwater, Okkervil River, TV on the Radio, The Tallest Man on Earth en nog veul meer kan je imho toch zeker niet spreken van een matig jaar.
Hm, it's just a matter of taste. De meest namen die jij nu noemt konden mij dan weer niet zo heel erg bekoren, en dat is vice-versa vast ook het geval . Ik merk gewoon zelf dat, in vergelijking met voorgaande jaren, er ontzettend weinig albums zijn uitgekomen waar ik echt ondersteboven van ben. Best veel 3-sterren, 3.5-sterren albums, maar weinig 'klassiekers in de maak'. Persoonlijk vind ik zelfs dat er dit jaar maar één album op elk gebied (vooral compositorisch) alles en iedereen overtreft: The Last Shadow Puppets. Op gebied van losse (album)tracks zijn er wel wat meer toffe tracks uitgekomen, trouwens.
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 11:27 schreef AMDB het volgende:
[..]
2. The Raconteurs - Consolers of the Lonely (ik had die ook wel bij Aisumasen verwacht vergeten?)
[..]
Niet echt... Het optreden in de Melkweg komt zeker in mijn top 10 van dit jaar, maar vind de plaat persoonlijk geen vier sterren waard. Begrijp me niet verkeerd, ik vind echt een goede band. Maar persoonlijk net iets te veel nummers die ik niet lang genoeg interessant vind, wat bij die platen die ik wel genoemd heb anders is. Nogmaals: Gewoon een kwestie van smaak. Ach ja.
quote:
Op woensdag 26 november 2008 12:02 schreef frame-saw het volgende:
Mijn zus was naar The Kooks geweest, superschattig. Ze had de handtekening van Luke Pritchard en 'iemand van Mystery Jets'.
Ook al walg ik van The Kooks, zij was echt superenthousiast en smste me meteen
Waarom walg je van The Kooks? Ik moet zeggen dat het één van de leukste shows was die ik dit jaar op Lowlands gezien heb. Had er totaal niets van verwacht, maar het viel me ontzettend mee. Ik had niet het gevoel dat ik ze met dit album nog vaker wil gaan zien, maar het was gewoon een strakke show. Veel energie, redelijk goede opbouw etc. Alleen op plaat kan ik er weinig mee. Sowieso gaat dat gekweel van die zanger mij ontzettend vervelen na een paar minuten. Toch vind ik de sound van de gitarist echt dik in orde.

Het debuut vind ik als album erg zwak. Singles "Naive" en "She Moves in Her Own Way" zijn gewoon goede songs, daar kun je niet omheen. Wel veel te vaak gehoord, ook daar kun je niet omheen. "Eddie's Gun" en "Sofa Song" zijn gewoon strakke pop-liedjes, niets mis mee. Maar de rest is zo...saai. Tweede album is al een tandje beter, maar ook niet meer dan een 6-je waard imho. Een goede productie betekent niet gelijk goede songs. Ik snap niet wat het merendeel van de mensen in liedjes zoals "See The Sun", "Mr. Maker", "Shine On" hoort. Zo uitgekauwd, zo saai, zo voorspelbaar, zo zielloos... Als het een beetje rock 'n' roll wordt zoals op "Down To The Market" vind ik de band gelijk veel leuker klinken.

Maar even hè... Die gasten hebben gewoon met Ray Davies op het podium gestaan .

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')