Zeker een gave locatie ja. De namen op het feest overigens ookquote:Op dinsdag 11 november 2008 16:35 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Héél vet! Iedereen moet eens in z'n leven een dance-feest in de Maassilo meemaken. Tofste locatie van Nederland
Ben net terug, was leuk! Voorprogramma's vond ik ook vermakelijk.quote:Op woensdag 12 november 2008 00:05 schreef Toad het volgende:
Was rustig vanavond bij Los Campesinos. Maar het was wel aardig.
hoe heb je dat gedaan dan?quote:Op woensdag 12 november 2008 08:24 schreef portie het volgende:
LC! was zeker leuk ja, al werd het die nacht erna een stuk minder![]()
net toen ze afgelopen waren konden we niet meer terug naar zwolle... daarna slaapplek onbereikbaar. dus met zn 2en overleven in amsterdam een hele nacht. :|
Haha serieus? Had mij dan even gebeld!quote:Op woensdag 12 november 2008 08:24 schreef portie het volgende:
LC! was zeker leuk ja, al werd het die nacht erna een stuk minder![]()
net toen ze afgelopen waren konden we niet meer terug naar zwolle... daarna slaapplek onbereikbaar. dus met zn 2en overleven in amsterdam een hele nacht. :|
Zo, dat was echt irritant ja.quote:Op woensdag 12 november 2008 11:11 schreef frame-saw het volgende:
Alleen die mannen die de hele tijd DANCING schreeuwden moesten echt opbokken, als je maar 1 liedje kent kan je ook gewoon stil zijn en genieten van de andere liedjes
Ik wist wel dat jij er was maar ik heb een nieuwe telefoon en nu zijn al m'n oude nummers verdamptquote:Op dinsdag 11 november 2008 22:18 schreef Lieke_K het volgende:
Was jij bij Elbow, skippy? Dat wist ik niet (meer)!
Iedereen was toch Jos?quote:Ik stond naast die mallotige Jos, die kwam ook 10 sec voor aanvang van de hoofdact aankakken en zich door de mensen heen wringen. Wat een debiel.
Nope. Goor ding. Chupa Chups zijn mijn vervangers tijdens optredensquote:Maar jammer dat we je niet gezien hebben, ben je ook in dat rookaquarium geweest? Was nog erger dan de vorige keer, aiaiai!
Lo Boob Oscillator, geloof ik. Maar de albumversie is lang niet zo overweldigend, hoor.quote:Op woensdag 12 november 2008 15:11 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Ik wist wel dat jij er was maar ik heb een nieuwe telefoon en nu zijn al m'n oude nummers verdamptEn tijdens mijn snelle rondkijkacties kon ik geen krullenkop spotten (behalve die negert op het podium)
[..]
Iedereen was toch Jos?
[..]
Nope. Goor ding. Chupa Chups zijn mijn vervangers tijdens optredens
En Stereolab was gister goed! Nog een tof shirt kunnen scoren voor een tientje. Dát zijn tenminste nog eens prijzen!
Oh en Grobbel, weet jij hoe dat nummer heet waar ze voor het eerst vol en lang gingen knallen? Vierde of vijfde nummer, meen ik.
Ik vind het ook raar dat ik jou niet gezien heb! Meestal pik ik je er wel uit. (Geen hoed dit keer wellicht?) Ik zal je wel even een sms sturen zodat je mijn nummer weer hebt. Maar wanneer, dat is een verrassing.quote:Op woensdag 12 november 2008 15:11 schreef -skippybal- het volgende:
Ik wist wel dat jij er was maar ik heb een nieuwe telefoon en nu zijn al m'n oude nummers verdamptEn tijdens mijn snelle rondkijkacties kon ik geen krullenkop spotten (behalve die negert op het podium)
Let me put it this way: die randmongool die na ieder nummer "Cheers mate!" riep.quote:Iedereen was toch Jos?
vertel eens over je ervaringen van van morgen en vanmiddag:')quote:Op woensdag 12 november 2008 19:19 schreef Mistaken het volgende:
Lovvers was![]()
Sky Larkin was![]()
LC! was![]()
![]()
Publiek was![]()
![]()
Nacht wasKroeg was wel oké!
Kortom gister was echt super!
die nog maar net opgevangen werdquote:Op woensdag 12 november 2008 21:15 schreef frame-saw het volgende:
Ze zijn nog steeds wel lief hoor.
Ik had niet eens door dat die hele gitarist er stond. Ik zat een beetje te dromen en mee te zingen en ineens keek iedereen zo'n beetje mijn richting op en stond ie daar. Ik vind hun interactiviteit zo leuk, al was dat aan het begin vh concert veel minder.
En de mislukte stagedive van diegene waar ik een hekel aan heb
Ik vind juist Harriet leuk! Ze speelt ook mee op het album van BRS.quote:Op woensdag 12 november 2008 01:25 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ben wel weer een beetje meer verliefd op Alexandra geworden.![]()
![]()
quote:LCD Soundsystem mainman James Murphy has revealed he has written the band's next album, quashing rumours that the band were unlikely to return following the release of 2007's 'Sound Of Silver'.
En schneeuw is tof!!quote:di 3 feb The Black Lips + support (¤12,-)
di 10 feb Levellers + support (¤18,-)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |