abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63146873
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 16:35 schreef -skippybal- het volgende:

[..]

Héél vet! Iedereen moet eens in z'n leven een dance-feest in de Maassilo meemaken. Tofste locatie van Nederland
Zeker een gave locatie ja. De namen op het feest overigens ook
pi_63148386
quote:
Op woensdag 12 november 2008 00:05 schreef Toad het volgende:
Was rustig vanavond bij Los Campesinos. Maar het was wel aardig.
Ben net terug, was leuk! Voorprogramma's vond ik ook vermakelijk.

'k heb ze nu 3 keer in 6 maanden gezien, wel even genoeg nu. Ben wel weer een beetje meer verliefd op Alexandra geworden.
pi_63149898
LC! was zeker leuk ja, al werd het die nacht erna een stuk minder
net toen ze afgelopen waren konden we niet meer terug naar zwolle ... daarna slaapplek onbereikbaar. dus met zn 2en overleven in amsterdam een hele nacht. :|
pi_63151043
quote:
Op woensdag 12 november 2008 08:24 schreef portie het volgende:
net toen ze afgelopen waren konden we niet meer terug naar zwolle ... daarna slaapplek onbereikbaar. dus met zn 2en overleven in amsterdam een hele nacht. :|
hoe heb je dat gedaan dan?
pi_63153363
quote:
Op woensdag 12 november 2008 08:24 schreef portie het volgende:
Haha serieus? Had mij dan even gebeld!
Maar ach, in Amsterdam kun je gerust wel een nachtje doorhalen

Maar LC! was echt heel vet. Ik ben nog in de zevende hemel (en zit nog steeds te springen, ik heb energie te veel terwijl ik vannacht op een matje sliep die leegliep ).
En in februari was het wel beter vond ik zelf, maar dit was ook wel heel tof. Alleen die mannen die de hele tijd DANCING schreeuwden moesten echt opbokken, als je maar 1 liedje kent kan je ook gewoon stil zijn en genieten van de andere liedjes
pi_63155200
quote:
Op woensdag 12 november 2008 11:11 schreef frame-saw het volgende:

Alleen die mannen die de hele tijd DANCING schreeuwden moesten echt opbokken, als je maar 1 liedje kent kan je ook gewoon stil zijn en genieten van de andere liedjes
Zo, dat was echt irritant ja. Die gasten stonden schuin achter mij tussen alle nummers door te ouwehoeren en elke keer DANCING roepen. Toen het werd gespeeld begon één van die gasten als een idioot te moshen(ga dan gewoon de pit in maar dat durfde die niet waarschijnlijk), o.a. keihard tegen een vriend van mij in z'n rug, die vervolgens hem wel een paar flinke duwen heeft gegeven (zijn vrienden hadden volgens mij wel door dat hij strontirritant was want die hielden 'm wel tegen uiteindelijk).
pi_63155490
Dan stond je vlak bij mij Ze stonden namelijk precies achter een vriendin van me. Die weer achter mij stond

En idd, die 'pit' voelde ik ook ineens, van achter en van voor
pi_63156344
Dan stonden jullie ook weer vlakbij mij. Heb het geschreeuw niet zo gehoord (oordoppen), maar opeens een gast in mijn rug :S en ik dacht nog wel niet dat ik ver genoeg van de "pit" af stond.

Was trouwens een leuk optreden, eerste drie nummers beetje eentonig daarna werd het gelukkig afwisselender. Vond alleen de drummer soms nogal rommelig.
  woensdag 12 november 2008 @ 15:11:37 #110
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_63160237
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 22:18 schreef Lieke_K het volgende:
Was jij bij Elbow, skippy? Dat wist ik niet (meer)!
Ik wist wel dat jij er was maar ik heb een nieuwe telefoon en nu zijn al m'n oude nummers verdampt En tijdens mijn snelle rondkijkacties kon ik geen krullenkop spotten (behalve die negert op het podium)
quote:
Ik stond naast die mallotige Jos, die kwam ook 10 sec voor aanvang van de hoofdact aankakken en zich door de mensen heen wringen. Wat een debiel.
Iedereen was toch Jos?
quote:
Maar jammer dat we je niet gezien hebben, ben je ook in dat rookaquarium geweest? Was nog erger dan de vorige keer, aiaiai!
Nope. Goor ding. Chupa Chups zijn mijn vervangers tijdens optredens

En Stereolab was gister goed! Nog een tof shirt kunnen scoren voor een tientje. Dát zijn tenminste nog eens prijzen!
Oh en Grobbel, weet jij hoe dat nummer heet waar ze voor het eerst vol en lang gingen knallen? Vierde of vijfde nummer, meen ik.
LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
  woensdag 12 november 2008 @ 15:25:52 #111
28030 Grobbel
In Toffee We Crust!
pi_63160582
quote:
Op woensdag 12 november 2008 15:11 schreef -skippybal- het volgende:

[..]

Ik wist wel dat jij er was maar ik heb een nieuwe telefoon en nu zijn al m'n oude nummers verdampt En tijdens mijn snelle rondkijkacties kon ik geen krullenkop spotten (behalve die negert op het podium)
[..]

Iedereen was toch Jos?
[..]

Nope. Goor ding. Chupa Chups zijn mijn vervangers tijdens optredens

En Stereolab was gister goed! Nog een tof shirt kunnen scoren voor een tientje. Dát zijn tenminste nog eens prijzen!
Oh en Grobbel, weet jij hoe dat nummer heet waar ze voor het eerst vol en lang gingen knallen? Vierde of vijfde nummer, meen ik.
Lo Boob Oscillator, geloof ik. Maar de albumversie is lang niet zo overweldigend, hoor.
pi_63163297
quote:
Op woensdag 12 november 2008 15:11 schreef -skippybal- het volgende:

Ik vind het ook raar dat ik jou niet gezien heb! Meestal pik ik je er wel uit. (Geen hoed dit keer wellicht?) Ik zal je wel even een sms sturen zodat je mijn nummer weer hebt. Maar wanneer, dat is een verrassing.
quote:
Iedereen was toch Jos?
Let me put it this way: die randmongool die na ieder nummer "Cheers mate!" riep.

Morgen Dublin! Yahoooooo!
Kijk uit malloot, een kokosnoot
  woensdag 12 november 2008 @ 19:19:18 #113
207860 Mistaken
Dé grappenmaker v/d bingoclub.
pi_63167165
Lovvers was
Sky Larkin was
LC! was

Publiek was
Nacht was Kroeg was wel oké!

Kortom gister was echt super!
pi_63167586
quote:
Op woensdag 12 november 2008 19:19 schreef Mistaken het volgende:
Lovvers was
Sky Larkin was
LC! was

Publiek was
Nacht was Kroeg was wel oké!

Kortom gister was echt super!
vertel eens over je ervaringen van van morgen en vanmiddag:')
pi_63168123
Lovvers was best leuk.
Sky Larkin saai.

LC! was koning! Na een tijdje zo'n mooi moment: gitarist was publiek ingesprongen, achter em staat een roadie beetje het baasje uit te hangen: snoer uit de knoop halen, crowdsurfers in elkaar rammen, etc. één moment let hij niet op: en 2 jongens komen aanrennen, pakken de gitarist op, gooien em in de lucht en crowdsurfen maar. Vervolgens trok die roadie de stekker maar uit de versterker, en die gitarist maar doorspelen.

En trouwens, die bassiste vond ik altijd al eng, maar viool+zang waren opeens ook lelijk. Eerst waren ze vet liev
Eins, zwei, hoeplakai.
pi_63171693
Ze zijn nog steeds wel lief hoor.
Ik had niet eens door dat die hele gitarist er stond. Ik zat een beetje te dromen en mee te zingen en ineens keek iedereen zo'n beetje mijn richting op en stond ie daar. Ik vind hun interactiviteit zo leuk, al was dat aan het begin vh concert veel minder.

En de mislukte stagedive van diegene waar ik een hekel aan heb
pi_63175244
quote:
Op woensdag 12 november 2008 21:15 schreef frame-saw het volgende:
Ze zijn nog steeds wel lief hoor.
Ik had niet eens door dat die hele gitarist er stond. Ik zat een beetje te dromen en mee te zingen en ineens keek iedereen zo'n beetje mijn richting op en stond ie daar. Ik vind hun interactiviteit zo leuk, al was dat aan het begin vh concert veel minder.

En de mislukte stagedive van diegene waar ik een hekel aan heb
die nog maar net opgevangen werd geniaal !!
pi_63178599
quote:
Op woensdag 12 november 2008 01:25 schreef Tourniquet het volgende:

[..]

Ben wel weer een beetje meer verliefd op Alexandra geworden.
Ik vind juist Harriet leuk! Ze speelt ook mee op het album van BRS.

Vanavond naar Cajun Dance Party geweest. Veel te kort, maar ik vond het wel ok.
  dinsdag 18 november 2008 @ 16:11:24 #119
28030 Grobbel
In Toffee We Crust!
pi_63319316
De nieuwe single van Franz Ferdinand, 'Ulysses', staat nu op hun myspace.
http://www.myspace.com/franzferdinand
pi_63323321
De geplande instore van Jamie Lidell in Kroese gaat niet door. Jammer!
  dinsdag 18 november 2008 @ 19:56:59 #121
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_63325618
quote:
LCD Soundsystem mainman James Murphy has revealed he has written the band's next album, quashing rumours that the band were unlikely to return following the release of 2007's 'Sound Of Silver'.
LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
pi_63359081
Whelan's
Kijk uit malloot, een kokosnoot
  woensdag 19 november 2008 @ 22:55:10 #123
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_63360657
Nog mensen hier die Crossing Border gaan bezoeken (of mee bezig zijn )?
Die hebben wel weer een aantal puike namen weten te boeken
LastFM
pi_63393814
Nog iemand die naar Mercury Rev gaat zaterdag in Paradiso?
Ben nog aan het twijfelen om te gaan, maar moet dan alleen vanuit Sittard. Heb mezelf bijna overgehaald
  zaterdag 22 november 2008 @ 11:36:07 #125
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_63425229
Wow, Doornroosje is weer goed bezig.
quote:
di 3 feb The Black Lips + support (¤12,-)
di 10 feb Levellers + support (¤18,- )
En schneeuw is tof!!
LastFM
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')