quote:
Op maandag 24 november 2008 11:24 schreef AMDB het volgende:[..]
Ik was in het begin een beetje aan 't rondkijken of ik je zag, niemand gezien, zegt m'n vriendin ineens dat je naast me staat, was me echt niet opgevallen
Vond 't jammer dat ik weer snel weg moest, had Miles nog wel na de show willen zien eigenlijk.
Ik merkte onder het optreden dat we weer eens naast elkaar stonden, maar zag geen moment om te zeggen: "Heuj, aangenaam, ik ben die gozer van dat forum met die username waarvan hij zelf ook niet weet hoe je het uitspreekt!"

quote:
Hmm. Als ze de trend van 2007/2008 doorzetten ben ik er voor het eerst sinds 2004 niet bij. 140 euro entree "omdat de sfeer zo goed is" gaat me toch wat ver. Ik koop mijn ticket in ieder geval niet meer vooraf, kom eerst maar weer met zulke namen als in 2006. Maar goed, like they fucking care. Het is toch weer uitverkocht in juli, waardoor de grote/bijzondere/exclusieve namen in de hoge hoed blijven.
quote:
Op deze manier wordt ik er weer eens aan herinnerd wat een matig muziekjaar 2008 is. Alle albums waar ik veel van had verwacht vielen vies tegen. Kings Of Leon, Beck, Nas, Kanye West, Gnarls Barkley, Jamie Lidell, Bloc Party, Bromheads Jacket, Goldfrapp, Kaiser Chiefs, The Kooks, N*E*R*D, The Roots, Voicst... De één nog treuriger dan de ander. Het zal wel aan mij liggen

. Ik kan nu met moeite 4 albums verzinnen die écht "top of the bill zijn". Vorig jaar had ik aan een top 25 nog niet genoeg! Nou ja, dit jaar wel ontzettend veel toffe optredens gezien

.
Maar goed, die 3VOOR12-shortlist komt dan ook niet echt overeen met waar ik dit jaar naar geluisterd heb. Vreemde keuzes ook. De "Valerie"-cover van Amy Winehouse? Dat was een hete track....in de lente van 2007. "Bones" van Editors? Dat album is al anderhalf jaar uit! Die track van Jay-Z is ook uit 2007, enz. enz.
Album-lijstje van 2008 dan maar?
1. The Last Shadow Puppets - The Age Of The Understatement
...
...
...
...
6. The Fireman - Electric Arguments
7. The Streets - Everything Is Borrowed
8. The Rascals - Rascalize
En jullie

?