Mm poesjes aaienquote:Op woensdag 22 oktober 2008 17:20 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
mooi poesje! ik wil hem wel aaien
triootje!quote:
dat zou ik ook doenquote:Op woensdag 22 oktober 2008 17:19 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik kijk inderdaad te veel K1 & mma hahahah
Maar dan sla alsnog dus niemand dood, maar wel lekker KO
Tot .... snel denk ik!quote:
I will do thatquote:Op woensdag 22 oktober 2008 17:27 schreef Da_p00pb0x het volgende:
Ik ben weg ltz
oh en Moozzie check je PSN friendslist![]()
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 17:27 schreef Crazy-p het volgende:
nog 4 minuten.. moozzie.. niet te vroeg op bed gaan vanavond he
succes morgen droxz!!!quote:Op woensdag 22 oktober 2008 17:36 schreef Dr.Droxz het volgende:
Bij deze mijn laatste bericht vanaf mijn werk voor een tijdje!
p.s
Op droxz.nl staan weer wat foto's van mijn auto schaalmodellen, daar vroeg laatst iemand om?!...
Stank voor dankquote:Op woensdag 22 oktober 2008 17:32 schreef BarraCupraCuda het volgende:
doei iedereen (jezus maak ik een topic aan gaat iedereen weg!)
ik miste je al 30 topics diertje!!quote:
Ik ga ook maar eens naar huisquote:Op woensdag 22 oktober 2008 18:36 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ik ben al weer thuis moozzie :p
ik zag een clone van je op fok... hij heet moozze
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 18:29 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik miste je al 30 topics diertje!!
Nogmaals succes morgen Droxz!quote:Op woensdag 22 oktober 2008 17:36 schreef Dr.Droxz het volgende:
Bij deze mijn laatste bericht vanaf mijn werk voor een tijdje!
p.s
Op droxz.nl staan weer wat foto's van mijn auto schaalmodellen, daar vroeg laatst iemand om?!...
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 19:30 schreef Logician het volgende:
Serieus ik ga de kat van sophie vermoorden, rotbeest heeft gewoon over een olily sjaaltje van 35e gepiest
IK HAAT DAT BEEST..
Ach we zijn inmiddels ook na werktijd semi-actief hierquote:Op woensdag 22 oktober 2008 19:42 schreef BlixaBargeld het volgende:
verkeerde topic aanklikken, altijd handig
zal jullie met rust laten, we zijn niet aan het werk tenslotte......
maar katten zijn kutbeesten
Verkapte ik-heb-oilily-sjaaltjes postquote:Op woensdag 22 oktober 2008 19:30 schreef Logician het volgende:
Serieus ik ga de kat van sophie vermoorden, rotbeest heeft gewoon over een olily sjaaltje van 35e gepiest
IK HAAT DAT BEEST..
en dat ookquote:Op woensdag 22 oktober 2008 19:57 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Verkapte ik-heb-oilily-sjaaltjes post![]()
Ik heb zelfs 65 (grmbl -1 = 64) sjaaltjesquote:Op woensdag 22 oktober 2008 19:57 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Verkapte ik-heb-oilily-sjaaltjes post![]()
thxquote:
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 21:32 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
thx
Kreeg net van 1 van mijn beste vrienden te horen dat zijn beste vriend is overleden... zoek ik even op google zie je dit:![]()
[ afbeelding ]
Ach, dat kon er ook nog wel bijquote:
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 21:32 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
thx
Kreeg net van 1 van mijn beste vrienden te horen dat zijn beste vriend is overleden... zoek ik even op google zie je dit:![]()
[ afbeelding ]
Sjaaltjes is 1ding, oilily is net weer wat andersquote:Op woensdag 22 oktober 2008 20:38 schreef Logician het volgende:
[..]
Ik heb zelfs 65 (grmbl -1 = 64) sjaaltjesbut that's not the point
Jemig, die is hard over de kop gegaan zo te zienquote:Op woensdag 22 oktober 2008 21:32 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
thx
[ afbeelding ]
pssttttttt.. kom eens? dichterbij... nog dichterbij ja goed zo.. DOE EENS JE MOND HOUDEN!!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 22 oktober 2008 21:47 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Sjaaltjes is 1ding, oilily is net weer wat anders
Ghehe, zelfs al je schreeuwt versta ik je nog nietquote:Op woensdag 22 oktober 2008 21:49 schreef Logician het volgende:
[..]
pssttttttt.. kom eens? dichterbij... nog dichterbij ja goed zo.. DOE EENS JE MOND HOUDEN!!!!!!!!!!!!!
Das wel liefquote:Op woensdag 22 oktober 2008 21:52 schreef Logician het volgende:
ps: mijn zoontje (Chavez 12jr) is zoooooooooooooooo liev!
Hij heeft van zijn eigen zakgeld een bakje tiramisu voor mij gekocht, en zei toen "ik hou van jou"
Ik ga dat bakje maar eens leeg eten![]()
![]()
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 21:56 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ghehe, zelfs al je schreeuwt versta ik je nog niet
Iemand thee met honing?
quote:
casanovaquote:Op woensdag 22 oktober 2008 21:52 schreef Logician het volgende:
ps: mijn zoontje (Chavez 12jr) is zoooooooooooooooo liev!
Hij heeft van zijn eigen zakgeld een bakje tiramisu voor mij gekocht, en zei toen "ik hou van jou"
Ik ga dat bakje maar eens leeg eten![]()
![]()
kan varieren vanquote:
Mja beide is even erg natuurlijk..quote:Op woensdag 22 oktober 2008 22:01 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
kan varieren van
a) beetje stoer doen en vergeten dat je auto alleen aan de buitenkant getuned is en uit te bocht gevlogen
tot
b) bestuurder moest uitwijken voor iemand of iets die een fout maakte waardoor hij uit de bocht is gevlogen.
is moeilijk te zeggen .... vraag me af of de politie het zelf wel weet
Best een geinig programmaquote:Op woensdag 22 oktober 2008 22:03 schreef Logician het volgende:
http://www.tvgids.nl/programma/7390133/Superdik_-_Superdun/
Dat wil ik nu wel eens zien
Ik heb het nog niet eerder gezien (vergeet het altijd) maar ben wel benieuwd.quote:
Zo gaat het maanden echt geweldig, en zo is alles binnen 1 maand minder relaxtquote:Op woensdag 22 oktober 2008 21:43 schreef Logician het volgende:
[..]
Al het slechte komt altijd tegelijk hehoe herkenbaar
lol
Nee inderdaad... uit de bocht gevlogenquote:Op woensdag 22 oktober 2008 21:45 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
not good....
hoe komt het?
thx en succes!quote:Op woensdag 22 oktober 2008 22:27 schreef Logician het volgende:
meneer man.
Ik ga de pc uitzetten en tv hangen en wasvouwen/afwassen enzo
Tot morgen mensen!![]()
Sterkte/Succes morgen droxz!
good luck droxzquote:
mogge sgelequote:Op donderdag 23 oktober 2008 08:23 schreef Sgele het volgende:
Godsamme dit is handig...
Sturen ze nu een mail dat er opdrachtgevers langskomen voor een meeting...zit ik hier in m'n uber casual outfitje![]()
Mogguh Crazy987! Dat gaat knaken kosten
CP![]()
Mogguh Sm0kez!quote:
Ohja, jij rijdt brommertquote:Op donderdag 23 oktober 2008 08:25 schreef crazy987 het volgende:
[..]
mogge sgele
whaha idd lekker handig
en ik weet, is gelukkig maar een brommer
maar moet vanmiddag nog naar het ziekenhuis dusja...
zo`n slecht geheugen ?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 08:29 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ohja, jij rijdt brommertDat was ik al weer vergeten
quote:035. 086 crazy987
Ik ga even een bak koffie scorenquote:Op donderdag 23 oktober 2008 08:33 schreef crazy987 het volgende:
oke roken
zit hier net een half uurtje maja
omg dat begint lekker jaquote:Op donderdag 23 oktober 2008 08:37 schreef debbie_19 het volgende:
Goedemorgen
Dames en heren wat een kutochtendgister een proppie in de band laten schieten..is ie alweer lek!
Ik denk dan maar de auto van me vriend mee...accu leeg!
Moeders bellen: Mag ik jou auto mee? Nee want ik ben al onderweg naar tante dinges.
Nu ben ik met de PC hoofdstraat traktor van me vaderen een kwartier te laat was ik.
Ik wil het echt niet wetenquote:Op donderdag 23 oktober 2008 08:38 schreef Sgele het volgende:
[..]
omg dat begint lekker ja
Goedemorgen meiske!![]()
Nu maar afwachten waarop de rest van je dag zal uitdraaien
traktorquote:Op donderdag 23 oktober 2008 08:37 schreef debbie_19 het volgende:
Goedemorgen
Dames en heren wat een kutochtendgister een proppie in de band laten schieten..is ie alweer lek!
Moeders bellen: Mag ik jou auto mee? Nee want ik ben al onderweg naar tante dinges.
Nu ben ik met de PC hoofdstraat traktor van me vaderen een kwartier te laat was ik.
quote:
Net zo'n klut ochtend als ik achter de rug?:')quote:Op donderdag 23 oktober 2008 08:49 schreef Crazy-p het volgende:
op het werk mogguh mensen!
en dat in bed moeten blijven liggen.. ja had ik ook moeten doen!
nou ik heb geen rijbewijs.. en geen auto.. maar veel beter was het nietquote:Op donderdag 23 oktober 2008 08:50 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Net zo'n klut ochtend als ik achter de rug?:')
Hoiquote:Op donderdag 23 oktober 2008 08:56 schreef Crazy-p het volgende:
Mogguh Runx mogguh WL
Morgenquote:
nee..quote:
bijna WL...quote:
Een goed begin is het halve werkquote:Op donderdag 23 oktober 2008 08:37 schreef debbie_19 het volgende:
Goedemorgen
morgen tel ik niet mee hoor, vind je niet erg toch ?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 09:00 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
nee..
maar het is wel al donderdag.. nog maar 2 dagen te gaan.. dan is het wel weekend
Nee , maar volgens moozzie is het wel de laaste donderdag van de weekquote:
mogge mafketelquote:Op donderdag 23 oktober 2008 09:01 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Een goed begin is het halve werk
dus om toch maar beter te maken:
DEBBIE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! GOEDEMORGEN![]()
![]()
![]()
![]()
en ik kan natuurlijk onze Sgele niet vergeten.
SGELE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! GOEDEMORGEN![]()
![]()
![]()
![]()
En CRAZY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 09:01 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
DEBBIE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! GOEDEMORGEN![]()
![]()
![]()
![]()
SGELE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! GOEDEMORGEN![]()
![]()
![]()
![]()
ik ben eindelijk deze week een keer wakkerquote:Op donderdag 23 oktober 2008 09:02 schreef crazy987 het volgende:
[..]
mogge mafketel
wat ben jij vrolijk
en ikke danquote:Op donderdag 23 oktober 2008 09:01 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
* crazy987 pakt een pan en mepkt Crazy-m K.O.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 09:02 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik ben eindelijk deze week een keer wakker
Ja ik had met m'n zieke kop ook gewoon in m'n nest moeten blijven liggen eigenlijkquote:Op donderdag 23 oktober 2008 08:49 schreef Crazy-p het volgende:
op het werk mogguh mensen!
en dat in bed moeten blijven liggen.. ja had ik ook moeten doen!
dank je.. dat wou ik nou net niet doen..quote:Op donderdag 23 oktober 2008 09:06 schreef crazy987 het volgende:
[..]
* crazy987 pakt een pan en mepkt Crazy-m K.O.
slaap lekker
wel , griep ?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 09:06 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ja ik had met m'n zieke kop ook gewoon in m'n nest moeten blijven liggen eigenlijk
ik ben neit zo moeilijkquote:Op donderdag 23 oktober 2008 09:06 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
dank je.. dat wou ik nou net niet doen..
Kom er maar niet vanafquote:
WOW een kusjequote:
ga naar huis jijquote:Op donderdag 23 oktober 2008 09:08 schreef Sgele het volgende:
[..]
Kom er maar niet vanaf
Alleen ik blijf niet thuis als ik geen koorts heb
moggequote:
toch niet met samonella ?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 09:09 schreef crazy987 het volgende:
[..]
ga naar huis jij![]()
krijg je van mij wel een bordje kippensoep
ggggggggggggggggggggggggggooooooooooooooooooooooooooood fuckin' Morningquote:
val wel mee hoe slecht mijn morgen is hoarquote:
HoiHOiquote:Op donderdag 23 oktober 2008 09:09 schreef renedis het volgende:
goedemorgen mede-grtdojw's!
nee met een kusjequote:Op donderdag 23 oktober 2008 09:10 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
toch niet met samonella ?
tja dan heb je de klrant nog niet gelezenquote:Op donderdag 23 oktober 2008 09:13 schreef Runx het volgende:
[..]
val wel mee hoe slecht mijn morgen is hoar
Neuke?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 09:11 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ggggggggggggggggggggggggggooooooooooooooooooooooooooood fuckin' Morning![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Goedemorgen Brabantse Sgelequote:
oja kan je het even over typenquote:Op donderdag 23 oktober 2008 09:14 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
tja dan heb je de klrant nog niet gelezen
staat een heel stuk over jou in
tja , dat krijg je met debbie héquote:Op donderdag 23 oktober 2008 09:18 schreef BarraCupraCuda het volgende:
sliep vannacht om 2 uur nog niet
ow er stond een stukje in over jou.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 09:16 schreef Runx het volgende:
[..]
oja kan je het even over typen
ik heb de ochtend nieuws wel gekeken alleen , niks over mij gezien
nee , misschien dat sgele wel wil , dies toch al ziekquote:
woooow krijg ik geld van zequote:Op donderdag 23 oktober 2008 09:18 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ow er stond een stukje in over jou.
Nederlandse bruggen slepen Runx voor de rechter.
Zo was de titel
dank uquote:Op donderdag 23 oktober 2008 09:06 schreef crazy987 het volgende:
[..]
* crazy987 pakt een pan en mepkt Crazy-m K.O.
slaap lekker
nee ....quote:
same herequote:
waarom niet??quote:Op donderdag 23 oktober 2008 09:21 schreef Crazy-M het volgende:
Logi !!!!!!
nee, niet naar bed gaa nnu !!!
ik wist hetquote:
waarbij?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 09:21 schreef Crazy-p het volgende:
oh jah... en ik ben er niet bij vandaag.
Dat mag nietquote:
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 09:21 schreef Crazy-p het volgende:
oh jah.. en ook p00p.. Mogguh
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 09:22 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Dat mag niet
iedereen die na 9:00 zijn bed in gaat krijgt een bekeuring
vandaag op het nieuws geweest ;o
neeee , ik ben heul lievquote:Op donderdag 23 oktober 2008 09:20 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
nee ....
ze willen je de doodstraf geven
nee , ik zal dat vanmiddag even doenquote:Op donderdag 23 oktober 2008 09:26 schreef Logician het volgende:
Trouwens runx, als jij de tijd wilt nemen om te kijken welke foto's nu wel en niet er op staan en mij die links te geven, dan zet ik ze er op... of ben ik dan te lui??![]()
![]()
dat wist ik al..quote:Op donderdag 23 oktober 2008 09:24 schreef Logician het volgende:
http://grtdojw.punt.nl/index.php?r=1&id=451184&tbl_archief=#r410758
Leuk om te weten
Heb er even een reactie onder gezetquote:Op donderdag 23 oktober 2008 09:24 schreef Logician het volgende:
http://grtdojw.punt.nl/index.php?r=1&id=451184&tbl_archief=#r410758
Leuk om te weten
Zal wel de allochtone helft van mij zijnquote:Op donderdag 23 oktober 2008 09:28 schreef Runx het volgende:
[..]
nee , ik zal dat vanmiddag even doen, ik heb om 10.00 een afspraak .
eigenlijk behoor ik lui te zijn , maar ik zal de beeld van een standaard kameel rijdende allochtoon even wel veranderden
hehe ik ben ook de enige die user filmpjes heeft staan wtf
lolquote:Op donderdag 23 oktober 2008 09:28 schreef Sgele het volgende:
[..]
Heb er even een reactie onder gezet
late reactie... dus redelijk druk ja..quote:Op donderdag 23 oktober 2008 09:14 schreef Runx het volgende:
[..]
HoiHOi, ben je vandaag weer druk ?
Eensquote:Op donderdag 23 oktober 2008 09:36 schreef Crazy-p het volgende:
echt waar.. wat een peeeeeeeeeeeeep dag
waarom heeft iedereen kut collega'squote:Op donderdag 23 oktober 2008 09:34 schreef renedis het volgende:
[..]
late reactie... dus redelijk druk ja..
ik baal er van man, ik heb gewoon iets te doen. mijn collega zit nu al 1,5 uur in gesprek, ik ga zo heus wel 1,5 uur NIETS uitvoeren.. die bloedhond zit alleen maar slap te ouwe hoeren inplaats van vergaderen
no problema señoraquote:Op donderdag 23 oktober 2008 09:30 schreef Logician het volgende:
[..]
Zal wel de allochtone helft van mij zijn
Dank ieg
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 09:27 schreef Sgele het volgende:
Mogguh Logi!![]()
Barra!![]()
En de rest die ik vergeet![]()
Godsamme het gaat weer te hard
geen idee... ik heb er geen last van...quote:Op donderdag 23 oktober 2008 09:37 schreef Runx het volgende:
[..]
waarom heeft iedereen kut collega's
Ik heb leuke collega's! (op die ene na die af en toe het lef heeft naast me te gaan zittenquote:Op donderdag 23 oktober 2008 09:37 schreef Runx het volgende:
[..]
waarom heeft iedereen kut collega's
is dat die gene die je met pepernoten bekogeldquote:Op donderdag 23 oktober 2008 09:44 schreef Logician het volgende:
[..]
Ik heb leuke collega's! (op die ene na die af en toe het lef heeft naast me te gaan zitten).
Nee dat was dat lekkere ding (schuin) tegenover mijquote:Op donderdag 23 oktober 2008 09:46 schreef Runx het volgende:
[..]
is dat die gene die je met pepernoten bekogeld
aha en heeft je versier truc geholpen ? misschien moet je eens met chocolade letters gaan gooienquote:Op donderdag 23 oktober 2008 09:47 schreef Logician het volgende:
[..]
Nee dat was dat lekkere ding tegenover mij
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 09:47 schreef Logician het volgende:
[..]
Nee dat was dat lekkere ding (schuin) tegenover mij
lmaoquote:Op donderdag 23 oktober 2008 09:48 schreef Runx het volgende:
[..]
aha en heeft je versier truc geholpen ? misschien moet je eens met chocolade letters gaan gooien
Volgens mij welquote:Op donderdag 23 oktober 2008 09:48 schreef Runx het volgende:
[..]
aha en heeft je versier truc geholpen ? misschien moet je eens met chocolade letters gaan gooien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |