Nogmaals succes morgen Droxz!quote:Op woensdag 22 oktober 2008 17:36 schreef Dr.Droxz het volgende:
Bij deze mijn laatste bericht vanaf mijn werk voor een tijdje!
p.s
Op droxz.nl staan weer wat foto's van mijn auto schaalmodellen, daar vroeg laatst iemand om?!...
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 19:30 schreef Logician het volgende:
Serieus ik ga de kat van sophie vermoorden, rotbeest heeft gewoon over een olily sjaaltje van 35e gepiest
IK HAAT DAT BEEST..
Ach we zijn inmiddels ook na werktijd semi-actief hierquote:Op woensdag 22 oktober 2008 19:42 schreef BlixaBargeld het volgende:
verkeerde topic aanklikken, altijd handig
zal jullie met rust laten, we zijn niet aan het werk tenslotte......
maar katten zijn kutbeesten
Verkapte ik-heb-oilily-sjaaltjes postquote:Op woensdag 22 oktober 2008 19:30 schreef Logician het volgende:
Serieus ik ga de kat van sophie vermoorden, rotbeest heeft gewoon over een olily sjaaltje van 35e gepiest
IK HAAT DAT BEEST..
en dat ookquote:Op woensdag 22 oktober 2008 19:57 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Verkapte ik-heb-oilily-sjaaltjes post![]()
Ik heb zelfs 65 (grmbl -1 = 64) sjaaltjesquote:Op woensdag 22 oktober 2008 19:57 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Verkapte ik-heb-oilily-sjaaltjes post![]()
thxquote:
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 21:32 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
thx
Kreeg net van 1 van mijn beste vrienden te horen dat zijn beste vriend is overleden... zoek ik even op google zie je dit:![]()
[ afbeelding ]
Ach, dat kon er ook nog wel bijquote:
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 21:32 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
thx
Kreeg net van 1 van mijn beste vrienden te horen dat zijn beste vriend is overleden... zoek ik even op google zie je dit:![]()
[ afbeelding ]
Sjaaltjes is 1ding, oilily is net weer wat andersquote:Op woensdag 22 oktober 2008 20:38 schreef Logician het volgende:
[..]
Ik heb zelfs 65 (grmbl -1 = 64) sjaaltjesbut that's not the point
Jemig, die is hard over de kop gegaan zo te zienquote:Op woensdag 22 oktober 2008 21:32 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
thx
[ afbeelding ]
pssttttttt.. kom eens? dichterbij... nog dichterbij ja goed zo.. DOE EENS JE MOND HOUDEN!!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 22 oktober 2008 21:47 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Sjaaltjes is 1ding, oilily is net weer wat anders
Ghehe, zelfs al je schreeuwt versta ik je nog nietquote:Op woensdag 22 oktober 2008 21:49 schreef Logician het volgende:
[..]
pssttttttt.. kom eens? dichterbij... nog dichterbij ja goed zo.. DOE EENS JE MOND HOUDEN!!!!!!!!!!!!!
Das wel liefquote:Op woensdag 22 oktober 2008 21:52 schreef Logician het volgende:
ps: mijn zoontje (Chavez 12jr) is zoooooooooooooooo liev!
Hij heeft van zijn eigen zakgeld een bakje tiramisu voor mij gekocht, en zei toen "ik hou van jou"
Ik ga dat bakje maar eens leeg eten![]()
![]()
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 21:56 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ghehe, zelfs al je schreeuwt versta ik je nog niet
Iemand thee met honing?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |