good luck droxzquote:
mogge sgelequote:Op donderdag 23 oktober 2008 08:23 schreef Sgele het volgende:
Godsamme dit is handig...
Sturen ze nu een mail dat er opdrachtgevers langskomen voor een meeting...zit ik hier in m'n uber casual outfitje![]()
Mogguh Crazy987! Dat gaat knaken kosten
CP![]()
Mogguh Sm0kez!quote:
Ohja, jij rijdt brommertquote:Op donderdag 23 oktober 2008 08:25 schreef crazy987 het volgende:
[..]
mogge sgele
whaha idd lekker handig
en ik weet, is gelukkig maar een brommer
maar moet vanmiddag nog naar het ziekenhuis dusja...
zo`n slecht geheugen ?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 08:29 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ohja, jij rijdt brommertDat was ik al weer vergeten
quote:035. 086 crazy987
Ik ga even een bak koffie scorenquote:Op donderdag 23 oktober 2008 08:33 schreef crazy987 het volgende:
oke roken
zit hier net een half uurtje maja
omg dat begint lekker jaquote:Op donderdag 23 oktober 2008 08:37 schreef debbie_19 het volgende:
Goedemorgen
Dames en heren wat een kutochtendgister een proppie in de band laten schieten..is ie alweer lek!
Ik denk dan maar de auto van me vriend mee...accu leeg!
Moeders bellen: Mag ik jou auto mee? Nee want ik ben al onderweg naar tante dinges.
Nu ben ik met de PC hoofdstraat traktor van me vaderen een kwartier te laat was ik.
Ik wil het echt niet wetenquote:Op donderdag 23 oktober 2008 08:38 schreef Sgele het volgende:
[..]
omg dat begint lekker ja
Goedemorgen meiske!![]()
Nu maar afwachten waarop de rest van je dag zal uitdraaien
traktorquote:Op donderdag 23 oktober 2008 08:37 schreef debbie_19 het volgende:
Goedemorgen
Dames en heren wat een kutochtendgister een proppie in de band laten schieten..is ie alweer lek!
Ik denk dan maar de auto van me vriend mee...accu leeg!
Moeders bellen: Mag ik jou auto mee? Nee want ik ben al onderweg naar tante dinges.
Nu ben ik met de PC hoofdstraat traktor van me vaderen een kwartier te laat was ik.
quote:
Net zo'n klut ochtend als ik achter de rug?:')quote:Op donderdag 23 oktober 2008 08:49 schreef Crazy-p het volgende:
op het werk mogguh mensen!
en dat in bed moeten blijven liggen.. ja had ik ook moeten doen!
nou ik heb geen rijbewijs.. en geen auto.. maar veel beter was het nietquote:Op donderdag 23 oktober 2008 08:50 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Net zo'n klut ochtend als ik achter de rug?:')
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |