Hoiquote:Op donderdag 23 oktober 2008 08:56 schreef Crazy-p het volgende:
Mogguh Runx mogguh WL
Morgenquote:
nee..quote:
bijna WL...quote:
Een goed begin is het halve werkquote:Op donderdag 23 oktober 2008 08:37 schreef debbie_19 het volgende:
Goedemorgen
Dames en heren wat een kutochtendgister een proppie in de band laten schieten..is ie alweer lek!
Ik denk dan maar de auto van me vriend mee...accu leeg!
Moeders bellen: Mag ik jou auto mee? Nee want ik ben al onderweg naar tante dinges.
Nu ben ik met de PC hoofdstraat traktor van me vaderen een kwartier te laat was ik.
morgen tel ik niet mee hoor, vind je niet erg toch ?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 09:00 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
nee..
maar het is wel al donderdag.. nog maar 2 dagen te gaan.. dan is het wel weekend
Nee , maar volgens moozzie is het wel de laaste donderdag van de weekquote:
mogge mafketelquote:Op donderdag 23 oktober 2008 09:01 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Een goed begin is het halve werk
dus om toch maar beter te maken:
DEBBIE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! GOEDEMORGEN![]()
![]()
![]()
![]()
en ik kan natuurlijk onze Sgele niet vergeten.
SGELE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! GOEDEMORGEN![]()
![]()
![]()
![]()
En CRAZY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 09:01 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
DEBBIE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! GOEDEMORGEN![]()
![]()
![]()
![]()
SGELE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! GOEDEMORGEN![]()
![]()
![]()
![]()
ik ben eindelijk deze week een keer wakkerquote:Op donderdag 23 oktober 2008 09:02 schreef crazy987 het volgende:
[..]
mogge mafketel
wat ben jij vrolijk
en ikke danquote:Op donderdag 23 oktober 2008 09:01 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
* crazy987 pakt een pan en mepkt Crazy-m K.O.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 09:02 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik ben eindelijk deze week een keer wakker
Ja ik had met m'n zieke kop ook gewoon in m'n nest moeten blijven liggen eigenlijkquote:Op donderdag 23 oktober 2008 08:49 schreef Crazy-p het volgende:
op het werk mogguh mensen!
en dat in bed moeten blijven liggen.. ja had ik ook moeten doen!
dank je.. dat wou ik nou net niet doen..quote:Op donderdag 23 oktober 2008 09:06 schreef crazy987 het volgende:
[..]
* crazy987 pakt een pan en mepkt Crazy-m K.O.
slaap lekker
wel , griep ?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 09:06 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ja ik had met m'n zieke kop ook gewoon in m'n nest moeten blijven liggen eigenlijk
ik ben neit zo moeilijkquote:Op donderdag 23 oktober 2008 09:06 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
dank je.. dat wou ik nou net niet doen..
Kom er maar niet vanafquote:
WOW een kusjequote:
ga naar huis jijquote:Op donderdag 23 oktober 2008 09:08 schreef Sgele het volgende:
[..]
Kom er maar niet vanaf
Alleen ik blijf niet thuis als ik geen koorts heb
moggequote:
toch niet met samonella ?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 09:09 schreef crazy987 het volgende:
[..]
ga naar huis jij![]()
krijg je van mij wel een bordje kippensoep
ggggggggggggggggggggggggggooooooooooooooooooooooooooood fuckin' Morningquote:
val wel mee hoe slecht mijn morgen is hoarquote:
HoiHOiquote:Op donderdag 23 oktober 2008 09:09 schreef renedis het volgende:
goedemorgen mede-grtdojw's!
nee met een kusjequote:Op donderdag 23 oktober 2008 09:10 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
toch niet met samonella ?
tja dan heb je de klrant nog niet gelezenquote:Op donderdag 23 oktober 2008 09:13 schreef Runx het volgende:
[..]
val wel mee hoe slecht mijn morgen is hoar
Neuke?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 09:11 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ggggggggggggggggggggggggggooooooooooooooooooooooooooood fuckin' Morning![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Goedemorgen Brabantse Sgelequote:
oja kan je het even over typenquote:Op donderdag 23 oktober 2008 09:14 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
tja dan heb je de klrant nog niet gelezen
staat een heel stuk over jou in
tja , dat krijg je met debbie héquote:Op donderdag 23 oktober 2008 09:18 schreef BarraCupraCuda het volgende:
sliep vannacht om 2 uur nog niet
ow er stond een stukje in over jou.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 09:16 schreef Runx het volgende:
[..]
oja kan je het even over typen
ik heb de ochtend nieuws wel gekeken alleen , niks over mij gezien
nee , misschien dat sgele wel wil , dies toch al ziekquote:
woooow krijg ik geld van zequote:Op donderdag 23 oktober 2008 09:18 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ow er stond een stukje in over jou.
Nederlandse bruggen slepen Runx voor de rechter.
Zo was de titel
dank uquote:Op donderdag 23 oktober 2008 09:06 schreef crazy987 het volgende:
[..]
* crazy987 pakt een pan en mepkt Crazy-m K.O.
slaap lekker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |