Grrrrr.... das een héééééél gevaarlijke opmerking, daar mag niemand iets over zeggen en zéker geen man! Al is het nog zo duidelijk dat die negatieve, dikke gedachte één keer per maand opspeelt: het ligt NIET aan mijn cyclus!!!quote:Op donderdag 6 november 2008 13:49 schreef Rigital het volgende:
[..]
Tsja. Ik vind het geen geweldig schema. Heeft een instructeur je dit schema gegeven? Ik zou het accent meer op het rondje spieren leggen. Waarom? Klik hier. En een voorbeeldschema voor in de sportschool vind je hier.
Het is een idee inderdaad om te beginnen met de krachttraining en die langer aan te houden dan 20 min. Maar ik moet wel eerst warm zijn voordat ik begin met de krachttraining. Toch maar 10 min. roeien eerst ofzo?
Dat sportschool voorbeeld krijg ik niet te zien als ik op de link klik.
[..]
Ik heb er natuurlijk niet echt verstand van, maar zou het met je cyclus te maken kunnen hebben?
Je hebt er inderdaad niet echt verstand van, anders had je wel geadviseerd om krachttraining voor je cardio te doen ;-) (no offence hoor, kusje erop) Beetje opwarmen voor de gewichten is oke, maar cardio na je krachttraining is effectiever:quote:Op donderdag 6 november 2008 13:49 schreef Rigital het volgende:
[..]
Tsja. Ik vind het geen geweldig schema. Heeft een instructeur je dit schema gegeven? Ik zou het accent meer op het rondje spieren leggen. Waarom? Klik hier. En een voorbeeldschema voor in de sportschool vind je hier.
[..]
Ik heb er natuurlijk niet echt verstand van, maar zou het met je cyclus te maken kunnen hebben?
Ik weet niet of we het nog over hetzelfde hebben, maar in het schema van die link staat een korte (5-10 min)cardio warming up en de rest van de cardio (5-30 min) na de krachttraining.quote:Op donderdag 6 november 2008 14:00 schreef Koert het volgende:
[..]
Je hebt er inderdaad niet echt verstand van, anders had je wel geadviseerd om krachttraining voor je cardio te doen ;-) (no offence hoor, kusje erop) Beetje opwarmen voor de gewichten is oke, maar cardio na je krachttraining is effectiever:
- je hebt al energie verbrand tijdens de gewichten, dus cardio slaat beter aan
- je krachttraining gaat beter, want je bent niet vermoeid van je cardio.
Edit: ik hoop dat je de sportschool cyclus bedoelt Rigital, gezien de reactie boven me
NP; we bedoelen het allemaal goed hier (toch?)quote:Op donderdag 6 november 2008 14:07 schreef Soholero het volgende:
Wel fijn, dit forum zo. Ik ga het morgen meteen proberen.
Eerst spieren warm maken, dan uitgebreid krachttraining doen en daarna nog een half uurtje cardio.
Dan laat ik dat suffe fietsen achterwege en ga ik lopen, roeien en op de crosstrainer.
Thanks! En Rigital, sorry voor mij boze smileypopje, ik bedoel het niet vervelend
Whaha, wat een communicatief ingewikkelde hobbels allemaal, 2 fitness experts met een menstruerende dieetende vrouw, praten over cardio cyclussen en maandelijkse cyclussen, het is ook wel eens moeilijk om het makkelijk te houden.quote:Op donderdag 6 november 2008 14:00 schreef Koert het volgende:
[..]
Edit: ik hoop dat je de sportschool cyclus bedoelt Rigital, gezien de reactie boven me
Wat weer een ongenuanceerd, populistisch geschreven bericht.quote:Op donderdag 6 november 2008 13:28 schreef schoelje het volgende:
Ik wil er nog geen nieuw topic voor openen maar dit klinkt toch wel heel erg positief:
http://www.elsevier.nl/we(...)en-toch-afvallen.htm
Vamp!! Wat heftig/vervelend!!quote:Op donderdag 6 november 2008 16:13 schreef vamperotica het volgende:
Vampje doet voorlopig niets met schemaatjes denk ik. Lig in het ziekenhuis te wachten tot mn been geopereerd gaat worden. Heb m vanmorgen gebroken toen ik van de trap viel
Dank!quote:Op donderdag 6 november 2008 16:29 schreef Rigital het volgende:
[..]
Vamp!! Wat heftig/vervelend!!
Heel veel sterkte / beterschap!
Oh maar dan moet je het dus nog NIET kunnen. M.a.w. lekker klungelen en bewegingen maken die je normaal nooit maakt...whaha! Ik kom wel een keertje met je squashen dan!! Mijn kont kan al wel wat hebben hoor!!quote:Op woensdag 12 november 2008 15:35 schreef Raantje het volgende:
Tip voor 'n keiharde gespierde kont: squashen als je nog niet zo goed weet hoe..!
Zondag mn eerste les gehad, en ik kan nu pas weer een beetje comfortabel zitten!
Inderdaad... ik ben absoluut niets afgevallen (ik ben ook niet te zwaar ofzo), maar wel een stuk strakker en een maat kleiner, platte buik, mooie kont etcquote:Op zaterdag 15 november 2008 09:41 schreef Rigital het volgende:
Dat kan heel goed. Omdat spieren een hogere soortelijke massa hebben dan vet ("zwaarder" zijn), kan je lichaam strakker worden, terwijl je niet afvalt of zelfs zwaarder wordt. In het algemeen: tenzij je echt overgewicht hebt is het verstandig niet teveel op de weegschaal te letten, maar vooral in de spiegel te kijken naar het resultaat.
Nou ik hoef nog maar 5 kilo af te vallen hoorquote:Op zaterdag 15 november 2008 16:41 schreef hetzijzo het volgende:
Rimonabant, Reductil of misschien een maagballon nemen? Dan val je ook af
quote:Op zaterdag 15 november 2008 11:04 schreef waht het volgende:
Klopt.
[ afbeelding ]
Fijn dat het zo goed gaat Soholero!
En daar doe je het uiteindelijk natuurlijk gewoon voor!quote:Op zaterdag 15 november 2008 17:27 schreef NoralyZ het volgende:
[..]
Inderdaad... ik ben absoluut niets afgevallen (ik ben ook niet te zwaar ofzo), maar wel een stuk strakker en een maat kleiner, platte buik, mooie kont etc
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |