quote:
noten!quote:Op woensdag 22 oktober 2008 11:01 schreef vamperotica het volgende:
Ik denk trouwens dat ik vanmiddag maar wat ga goochelen met meer fruit en wat brinta ofzo... Ik kom anders weer onder de 900 cal. uit... Moet zeggen dat ik vanaf een uur of 15.00 wel wat honger krijg...En dan na het avondeten weer Hoewel ik dan best veel groente wegwerk... 's kijken of ik daar wat meer in kan gaan proppen! Zo tot tussen de middag lukt het zonder honger/trek op mn eitjes en fruit.
Vanavond eerst een ouderavond van de oudste en dan weer een uurtje pumpen!
Jaa.. Tuurlijk noten!quote:Op woensdag 22 oktober 2008 11:09 schreef Rigital het volgende:
[..]
noten!
Heb jij nou "orginele" Pump DVD's thuis?
Iemand??quote:Hmmm eten gaan opzicht wel ok, behalve als ik (ieder!) weekend thuis ben bij mn ouders.
Ik heb zelf altijd redelijk gezond eten in huis (veeeel fruit, redelijk groente, magere zuivel, donker brood, halvarine jam, kipfilet etc.).
Mn ouders hebben echter ALTIJD chocolade in huis, ai ai ai! Verder halfvolle producten, lekkere broodjes etc etc. Heb het idee dat ik er in het weekend alles weer aan eet wat er door de week weer vanaf gaat .
Wil er nu toch wel 3 kilo af, ik jog al een tijdje 2 keer per week en ik boks een keer per week.
Tips?
Edit: ik eet eigenlijk nooit bij MCD oid, vrijwel nooit chips of andere zooi 's avonds. Alleen chocolade in het weekend dus........
Verder drink ik vooral water, weinig drinken waar veel kcal inziten.
Zal wss ook wel zijn voor mensen met een ritme waarbij je rond 10 / 11 uur naar bed gaat. Als je later naar bed gaat, zal je wss ook wel later op zijn, of langer op zijn.. dan zou ik idd ook gewoon wat meer eten hoor. Honger is niet fijn.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 12:28 schreef -Mellow- het volgende:
Dat na 20.00 uur niet meer eten vind ik een beetje onzin. Dat ligt toch helemaal aan je ritme? In mijn leven zou het helemaal niet passen omdat ik de helft van de week 's avonds werk, gemiddeld tot een uur of 11, en dan dus ook laat naar bed ga. Ik ga echt geen honger zitten lijden.
Luisteren naar je lichaam blijft voor mij heel belangrijk, zolang je er maar gezond gehoor aan geeft.
donker brood is niet per defiitie gezonder. Brood moet je dan ook niet op kleur maar op bereidingswijze uitzoeken. Maar er is hier vast iemand die hier meer van weet dan ik die het je precies uit kan leggenquote:
Dat klopt. Heel donkerbruin brood wordt, op een enkele uitzondering na, gebakken met moutmeel (gebrand tarwemeel). Dat doet net zoveel voor je als gewone witte tarwebloem: niets.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 13:19 schreef motorbloempje het volgende:
donker brood is niet per defiitie gezonder. Brood moet je dan ook niet op kleur maar op bereidingswijze uitzoeken. Maar er is hier vast iemand die hier meer van weet dan ik die het je precies uit kan leggen
Erg hč? Ik had gister een bordje chili op, ik zat gewoon propvol. Vroegah at ik met gemak twee borden leegquote:Heb zelf erg moeten wennen aan mn nieuwe eetpatroon, maar inmiddels zit ik na een normaal bord eten wel écht goed vol (niet té, maar gewoon goed vol). Vroeger kon ik in mn eentje 6 miniburrito's op![]()
nu écht niet meer en zit ik er na 2 al vol
Zie de tips van Moblo, die zijn erg goedquote:
Vamp, je eet veel te weinig voor de hoeveelheid activiteit die je doet. Ik snap dat je graag heel snel wil afvallen, maar met te weinig eten verklooi je alleen je stofwisseling waardoor het op lange termijn alleen maar moeilijker wordt. Ga nou maar gewoon op die 1300 kcal zitten (met die nootjes kom je al in de buurt) en sport erbij, maar niet weer rond de 900. Ga jezelf niet 'uithongeren'quote:Op woensdag 22 oktober 2008 11:01 schreef vamperotica het volgende:
Ik denk trouwens dat ik vanmiddag maar wat ga goochelen met meer fruit en wat brinta ofzo... Ik kom anders weer onder de 900 cal. uit... Moet zeggen dat ik vanaf een uur of 15.00 wel wat honger krijg...En dan na het avondeten weer Hoewel ik dan best veel groente wegwerk... 's kijken of ik daar wat meer in kan gaan proppen! Zo tot tussen de middag lukt het zonder honger/trek op mn eitjes en fruit.
Vanavond eerst een ouderavond van de oudste en dan weer een uurtje pumpen!
Ok, z'n buikje als mevrouw links, had ik vroeger ook.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 10:19 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
In dit topic is het alleen de bedoeling om tips te geven! De hoi/doei/lekker weertje he-post doe je maar ergens anders! Als je toch steun wil omdat het afvallen niet zo lekker gaat door persoonlijke issues ben je van harte welkom in het slank de herfst in topic en als je overgewicht hebt kun je terecht in de dieetclub
Als je interesse vooral bij krachttraining ligt, kun je ook terecht in het bodybuild topic
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Het vorige deel: (Slanke) Tips voor een goddelijk lichaam ! #1
- Bespreek hier je eet schema's
- Reageer alleen inhoudelijk!
- Heb je DE nieuwe afval methode gevonden, meld hem hier!
- Als je het idee hebt dat iemand het verkeerd aanpakt, zeg het gerust!
- Aub geen post over je man/vriendje/huisdieren/kinderen/collega's
- Heb je trainingstips, post ze hier!
En, stel jezelf natuurlijk even voor!
- Hoe heet je
- Hoe oud ben je (hoef je niet te zeggen)
- Wat is je lengte
- Wat is je gewicht/bmi/maten/vetpercentage
- Wat is je doe? Wil je slanker worden? Gespierder? Ga je eerst bulken?
- Wat is je plan van aanpak?
- Wat zijn je valkuilen?
- Doe je ook aan sport? Zo nee, waarom niet?
- Heb je nog overige tips!
Eventueel kun je een foto van je eigen figuur, en een foto van je streef figuur posten! Of als je al een tijdje bezig bent je voor- en na foto's!
Succes iedereen!
Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe!De OP is hier te vinden.
En voor de mensen met een oogaandoening: GEEN SLOWCHAT!!!
Meer cacao en dus meer vet, maar minder suiker.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 13:19 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Vraag anders of je ouders ook wat extra pure chocolade (76% cacao) willen halen. Hiervan heb je na 2 of 3 blokjes wel genoeg én er zit veel minder vet in.
Ik heb geloof ik altijd twents volkoren brood van de Ah. Zal het thuis nog eens nazoeken. Is dat een beetje ok?quote:Op woensdag 22 oktober 2008 13:25 schreef ColdFeet het volgende:
Dat klopt. Heel donkerbruin brood wordt, op een enkele uitzondering na, gebakken met moutmeel (gebrand tarwemeel). Dat doet net zoveel voor je als gewone witte tarwebloem: niets.
Ouderwets volkorenbrood is dan een betere keuze. Vol-koren: de hele korrel is gebruikt, dus vezels. Meergranen zegt bijvoorbeeld weer niets over vezelgehalte. Terwijl het wel heel gezond klinkt
Iedereen die er tijd voor heeft en het zich kan veroorloven, zou lekker volkorenbrood van de warme bakker moeten eten. Niet van die laffe, weeige allinson-rommel uit de supermarkt.
ik eet wel echt redelijk snelquote:
heb je wat aan mn tips?quote:Op woensdag 22 oktober 2008 13:55 schreef runaway het volgende:
[..]
Ik heb geloof ik altijd twents volkoren brood van de Ah. Zal het thuis nog eens nazoeken. Is dat een beetje ok?
Ik heb het ook. Pure bodemdrift is hetquote:Op woensdag 22 oktober 2008 14:09 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik eet wel echt redelijk snel![]()
ben altijd twee keer zo snel klaar als René, daar moet ik inderdaad veel meer aandacht aan besteden
Ga daar vanavond maar 's mee beginnen
Ik ken het niet, ik woon in Belgie. Maar volkoren = goedquote:Op woensdag 22 oktober 2008 13:55 schreef runaway het volgende:
[..]
Ik heb geloof ik altijd twents volkoren brood van de Ah. Zal het thuis nog eens nazoeken. Is dat een beetje ok?
wij eten nagenoeg nooit 'aardappelen-groente-vlees', zeg maar gerust nooit, dus het is altijd al gemixed, dus er valt niet heel veel te veranderen in volgordequote:Op woensdag 22 oktober 2008 14:33 schreef -Mellow- het volgende:
[..]
Ik heb het ook. Pure bodemdrift is het
Ik doe er wel al enige tijd mijn best voor om langzaam te eten door er heel bewust mee bezig te zijn en het gaat steeds beter moet ik zeggen. Zo kan je er bovendien ook meer van genieten
En je kan ook beter eerst met je groenten beginnen en daarna pas het vlees omdat groenten makkelijker verteren. Zo breng je je maag op gang en verbruik je niet meteen alle energie om een stuk vlees te verteren.
Ik hou ook van lekker brood. Maar ik vind dat van de bakker eigenlijk helemaal niet zo ontzettend anders dan bijv. het zelfgebakken brood van de AH.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 14:35 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik ken het niet, ik woon in Belgie. Maar volkoren = goed
Mellow, brood bij de bakker kopen is idd niet noodzakelijk, wel het lekkerst, vaak. Maar ik ben een culisnob
Oh, maar dan zijn we het helemaal eens. Ik heb het vooral over die vieze goedkope allinson-broden.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 14:40 schreef -Mellow- het volgende:
[..]
Ik hou ook van lekker brood. Maar ik vind dat van de bakker eigenlijk helemaal niet zo ontzettend anders dan bijv. het zelfgebakken brood van de AH.
Het enige wat ik smerig vind is dat sompige fabrieksbrood.
Nah, ik eet ook nauwelijks de traditionele hollandse samenstelling. Maar alles door elkaar vind ik niet altijd ideaal.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 14:38 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
wij eten nagenoeg nooit 'aardappelen-groente-vlees', zeg maar gerust nooit, dus het is altijd al gemixed, dus er valt niet heel veel te veranderen in volgorde
ik vond mn koekreep nog wel zo verantwoordquote:Op woensdag 22 oktober 2008 17:17 schreef ColdFeet het volgende:
Ik zou er voor mezelf niet tevreden over zijn, LDG. Veel teveel 'lege' calorieen: wit brood, noodles, koekreep, rijstsnacks... Dat kan véél beter! En moet je per se een toetje, kun je dat niet beter later op de avond eten ipv die rijstsnacks?
Je avondeten lijkt me dan wel weer lekker
Dat 'ie volkoren is, is goed. Maar meestal bevatten die dingen ook nog een berg suiker. Kun je niet een roggebroodje nemen, ofzo?quote:Op woensdag 22 oktober 2008 17:22 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik vond mn koekreep nog wel zo verantwoordmet allemaal zaadjes enzo erin.
maar dankjeik heb er wel wat aan.. misschien schuif ik mn toetje wel op ja, tis niet dat ik na het avondeten niet vol genoeg zit dat ik perse een toetje moet ofzo.
Er zit iig wel een hoop suiker in eierkoeken volgens mij, maar dat weet ik niet zeker want ik eet het nooit.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 17:22 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik vond mn koekreep nog wel zo verantwoordmet allemaal zaadjes enzo erin.
maar dankjeik heb er wel wat aan.. misschien schuif ik mn toetje wel op ja, tis niet dat ik na het avondeten niet vol genoeg zit dat ik perse een toetje moet ofzo.
weet iemand misschien ook hoe het zit met eierkoeken? staat mij bij dat die niet ongezond zijn, maar is dat weer hetzelfde "lege"calorien verhaal of niet?
Zoals CF al zei: je hebt veel 'lege' kcal (dingen waar wel kcal en suikers in zitten, maar weinig voedingsstoffen). Probeer wit brood te vervangen door volkoren. Ik weet niet hoe slank gebraden gehakt is, er zijn veel slanke soorten vlees-broodbeleg (kipfilet etc). Noodles klinken veel gezonder dan ze zijn, maar is net zo goed gezond als wit brood: er zit bijna niets in, buiten koolhydraten. Daarbij voeg je aan noodles olie toe. Een eetlepel olie bevat schrikbarend veel kcal.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 17:13 schreef littledrummergirl het volgende:
verlicht mijdoe ik het een beetje goed?
dat van die siroop zei ik net tegen vriendjequote:Op woensdag 22 oktober 2008 18:25 schreef ColdFeet het volgende:
LDG, ik zag in het tajine-topic je recept. Lekker! Maar easy on the fruit-met-siroop: wat een suikerbom!
Word je de kritiek al zat?
eenschquote:Op woensdag 22 oktober 2008 20:07 schreef Chicolate het volgende:
Suiker is suiker, of het nou toegevoegd is of niet. In fruit(sap) zit gewoon veel suiker, dus is het verstandig om wat anders te drinken. Alternatief voor cruesli is muesli. Moet je er geen suiker bij gooien trouwens, dan is het effect weer weg, zoet het dan liever met zoetstof.
*zet zware stem op*quote:Op woensdag 22 oktober 2008 20:09 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ik voel me heel erg alleen tussen al die vrouwen hier
Maar waarom wordt er hier dan wel zo aangeraden veel fruit te eten? Ik heb vandaag bijvoorbeeld geen stuk fruit op, maar wel een glas fruitsap. Is dat eerste dan zo vreselijk gezond en het tweede zo ongezond?quote:Op woensdag 22 oktober 2008 20:07 schreef Chicolate het volgende:
Suiker is suiker, of het nou toegevoegd is of niet. In fruit(sap) zit gewoon veel suiker, dus is het verstandig om wat anders te drinken. Alternatief voor cruesli is muesli. Moet je er geen suiker bij gooien trouwens, dan is het effect weer weg, zoet het dan liever met zoetstof.
Teveel fruit is ook niet goed natuurlijkquote:Op woensdag 22 oktober 2008 20:11 schreef BlaatschaaP het volgende:
[..]
Maar waarom wordt er hier dan wel zo aangeraden veel fruit te eten? Ik heb vandaag bijvoorbeeld geen stuk fruit op, maar wel een glas fruitsap. Is dat eerste dan zo vreselijk gezond en het tweede zo ongezond?
Ik zoet m'n cruesli nooit trouwens, en muesli vind ik ook niet lekker.
Dat maakt geen bal uit; het gezondheidseffect van honing is verwaarloosbaar en het bevat vrijwel evenveel energie als gewone suiker.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 19:25 schreef -Mellow- het volgende:
Je kunt de suiker evt. ook door honing vervangen, dat zal in dat recept erg goed gaan denk ik. Maar neem dan wel echte honing, want de meeste honing is vermengd met suiker.
Da's dus 10% suikerquote:Op woensdag 22 oktober 2008 20:15 schreef BlaatschaaP het volgende:
Ik heb 't pak er even bijgepakt. Er zit 19,2gram in per 200ml. Is dat dan dus veel?
Vezels krijg ik zonder fruit ook ruim voldoende binnen. Ach, zoals ik al eerder aangaf ben ik niet van plan te gaan dieten maar het is wel fijn om te weten wat nou 'schadelijk' is op zo'n dagquote:Op woensdag 22 oktober 2008 20:28 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Da's dus 10% suikerDat lijkt mij wel veel, ja. 19,2 gram is een eetlepel met kop!
Bovendien, fruitsap mist de vezels van het fruit. Geen goed idee dus. Een lekkere versgeperste jus op zaterdag is OK, maar elke dag een glas fruitsap of meer... Dat zou ik niet doen, als je af wilt vallen.
Veel sexquote:Op woensdag 22 oktober 2008 20:39 schreef DakDuuf het volgende:
Ow, en veel sporten, maak het vooral leuk.
Ga fietsen met een vriend/vriendin, romantisch schaatsen, ga samen wandelen.
Ik ben geen deskundige, maar volgens mij is echte honing echt wel een stuk beter dan suiker.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 20:25 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Dat maakt geen bal uit; het gezondheidseffect van honing is verwaarloosbaar en het bevat vrijwel evenveel energie als gewone suiker.
Maar cruesli bevat van zichzelf al veel suiker.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 20:11 schreef BlaatschaaP het volgende:
[..]
Maar waarom wordt er hier dan wel zo aangeraden veel fruit te eten? Ik heb vandaag bijvoorbeeld geen stuk fruit op, maar wel een glas fruitsap. Is dat eerste dan zo vreselijk gezond en het tweede zo ongezond?
Ik zoet m'n cruesli nooit trouwens, en muesli vind ik ook niet lekker.
Snapte ik. Ik reageerde alleen op het toevoegen van extra suiker bij de muesliquote:Op woensdag 22 oktober 2008 20:54 schreef -Mellow- het volgende:
[..]
Maar cruesli bevat van zichzelf al veel suiker.
Ook echte honing bestaat hoofzakelijk uit suikers, uit mijn hoofd iets van 80%. De rest is water en een incidenteel sporenelementje en wat vitamines, ja. Maar het blijft gewoon suiker.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 20:52 schreef -Mellow- het volgende:
[..]
Ik ben geen deskundige, maar volgens mij is echte honing echt wel een stuk beter dan suiker.
Dat denk ik ook wel. En je zit zelfs nu nog zo'n 600 kcal onder je onderhoudsniveau ... probeer toch nóg meer te eten als je zo stevig gaat sporten. Gelukkig bevatten noten vrij veel kcalquote:Op donderdag 23 oktober 2008 00:43 schreef vamperotica het volgende:
Zo... Mn totale calorieinname zat op 1217 vandaag.
Zat alleen wel veel chocola bij...Dat nog ff omzetten in noten ofzo en dan is Vampje best tevreden!
(Alleen ga ik nu dus meer sporten en val dan dus in een andere activiteitsniveau denk ik)
Wat eet jij dan ontzettend weinig.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 00:43 schreef vamperotica het volgende:
Zo... Mn totale calorieinname zat op 1217 vandaag.
Zat alleen wel veel chocola bij...Dat nog ff omzetten in noten ofzo en dan is Vampje best tevreden!
(Alleen ga ik nu dus meer sporten en val dan dus in een andere activiteitsniveau denk ik)
Valt op zich wel mee volgens mij....quote:Op donderdag 23 oktober 2008 12:25 schreef -Mellow- het volgende:
[..]
Wat eet jij dan ontzettend weinig.Zeker als je bedenkt dat daar ook nog chocola bijzit.
Nou... Toen ik het dik zijn zat genoeg was om serieus wt te gaan doen ( zo'n drie weken geleden) vrat ik alles wat los en vast zat ( hele repen chocola, zakken chips, pakken koek, 4 boterhammen per maaltijd, friet mét tig snacks enzo.....)quote:Op donderdag 23 oktober 2008 09:26 schreef Rigital het volgende:
Dat denk ik dan wel. Dat je moeite hebt voldoende te eten... Volgens mij hebben veel mensen het omgekeerde probleem
En dat je die DVD's zelf hebt lijkt me erg handig als moeder van 3(?) kinderen.
@PF: kun je in de OP diebuik van die derde foto herstellen?
Qua calorieėn is het inderdaad wat weinig, maar qua eetmomenten en hoeveelheden valt het wel mee toch?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 12:49 schreef -Mellow- het volgende:
ja dat vind ik nog steeds weinig. Daar zit cola en chocola bij!
Nee, de hoeveelheden zijn ook weinig. Zeker in de ochtend vraag ik me af of je echt geen honger hebt of last krijgt van duizelingen.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 12:53 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Qua calorieėn is het inderdaad wat weinig, maar qua eetmomenten en hoeveelheden valt het wel mee toch?
Gierende honger is niet ok, ook niet als je wil afvallenquote:Heb het ff moeilijk gehad met het minderen, had gierende honger en viel erg vaak terug in de oude gewoontes....
Nja, ik heb weinig verstand van dit soort dingen. Maar als je de cola en de chocola weghaald blijft er weinig over. En er zitten ook vooral dingen bij die nauwelijks vullen. Ik zou zefl wat meer 'stevig' voedsel missen, zoals bijv. een dikke bruine boterham.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 12:53 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Qua calorieėn is het inderdaad wat weinig, maar qua eetmomenten en hoeveelheden valt het wel mee toch?
Nou, ok dan. Ik zit toch al te lurken, dus dan kan ik net zo goed meedoen.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 20:09 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ik voel me heel erg alleen tussen al die vrouwen hier
Door vaker kleinere porties te eten houdt je je verbranding op gang.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 20:39 schreef DakDuuf het volgende:
Wat ik mij zit af te vragen.
Waarom eet men niet "gewoon"3 maaltijden per dag? Dat zou toch genoeg moeten zijn/wezen?
Omdat meerdere kleine maaltijden over de gehele dag de verbrandingsoven in je lichaam blijft aanwakkeren. Je metabolisme versnelt en dat zorgt ervoor dat je weer wat extra kcal erbij verbrandt.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 20:39 schreef DakDuuf het volgende:
Wat ik mij zit af te vragen.
Waarom eet men niet "gewoon"3 maaltijden per dag? Dat zou toch genoeg moeten zijn/wezen?
Enne, thee/koffie zonder suiker honing of wat dan ook.
Stop met de light producten of vruchtendrankjes, in 1 glas multivit van de aldi *bv* zit evenveel energie als 1 pot rodekool.
Ow, en veel sporten, maak het vooral leuk.
Ga fietsen met een vriend/vriendin, romantisch schaatsen, ga samen wandelen.
Je kunt dus beter nog gewone cola drinken (maar dan met mate), dan veel cola-light. Veel mensen denken omdatdat cola-light geen suiker bevat, het je ook niet dikmaakt. Daarom drinken ze het veel meer dan normaal.quote:Door een wrede en ironische wending van het lot, veroorzaakt aspartaam juist aankomen in gewicht. Phenylalanine en asparaginezuur, dat voorkomt in aspartaam, stimuleert de afgifte van insuline. Snelle, sterke stijging van insuline verwijderd alle suiker uit de bloedstroom en slaat het op als vet. Dit kan hypoglycaemie veroorzaken en daardoor het verlangen naar suiker. Daar komt nog bij dat het is bewezen dat het de door koolhydraten veroorzaakte synthese van de neurotransmitter serotonine onderdrukt, die signaleert dat het lichaam verzadigd is. Onderdrukken van serotonine leidt tot een verlangen naar voedsel, verhoogde koolhydraat consumptie en uiteindelijk, aankomen in gewicht. In een recent onderzoek, veroorzaakte het omschakelen naar een aspartaam-vrij dieet een gewichtsverlies van ongeveer 19 pond.
Ach, ook op drie maaltijden per dag blijft die prima op gang, hoor. Heeft erg te maken met persoonlijke voorkeuren. Daarnaast worden veel mensen een beetje 'flauw' van zoveel tijd tussen twee maaltijden.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 13:16 schreef ioko het volgende:
[..]
Door vaker kleinere porties te eten houdt je je verbranding op gang.
Heel fijn hoor, van die aspartaam. Maar wat is je bron?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 13:17 schreef benchMarc het volgende:
[..]
Omdat meerdere kleine maaltijden over de gehele dag de verbrandingsoven in je lichaam blijft aanwakkeren. Je metabolisme versnelt en dat zorgt ervoor dat je weer wat extra kcal erbij verbrandt.
En idd, vruchtendrankjes en andere rommel is iets wat gewoon niet in een afslankdieet thuishoort. Er zijn ook genoeg artikelen te vinden over light producten die aspartaam bevatten. Hierin valt te lezen dat je hersenen verward raken door de kunstmatige zoetstof aspartaam.
[..]
Je kunt dus beter nog gewone cola drinken (maar dan met mate), dan veel cola-light. Veel mensen denken omdatdat cola-light geen suiker bevat, het je ook niet dikmaakt. Daarom drinken ze het veel meer dan normaal.
Ik blijf bij mijn simpele, doch effectieve bootcamp style dieet: Geen gekke drankjes, gewoon water, klaar. Zelfs ik, die ipv afvallen massa wil bijzetten skipt al die fancy drankjes. Het is gewoon allemaal rommel. Heb je dorst, dan drink je water. Zo simpel is het, en zeker als je wilt afvallen.
Beetje googlen en je komt vanalles tegen:quote:Op donderdag 23 oktober 2008 14:15 schreef -Mellow- het volgende:
[..]
Heel fijn hoor, van die aspartaam. Maar wat is je bron?
Nee hoor, juist lief!quote:Op donderdag 23 oktober 2008 13:11 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Nee, de hoeveelheden zijn ook weinig. Zeker in de ochtend vraag ik me af of je echt geen honger hebt of last krijgt van duizelingen.
[..]
Gierende honger is niet ok, ook niet als je wil afvallen. Je merkt het zelf nu al: je vergeet bijna om te eten, omdat het hongergevoel volledig verdwijnt. Je komt van een punt dat je heel erg veel at, en nu heb je wel het andere uiterste te pakken.
Edit: als je me vervelend of betweterig vindt, gewoon zeggen he. Maar maak me een beetje druk om je.
Tafelsuiker/sacharose smaakt iets minder zoet dan honing (fructose), zodat je er iets minder van hoeft te gebruiken. Echt heel veel gezonder is honing niet, voor kleine kinderen kan het zelfs schadelijk zijn.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 20:52 schreef -Mellow- het volgende:
[..]
Ik ben geen deskundige, maar volgens mij is echte honing echt wel een stuk beter dan suiker.
Ja dat lukte dus niet en ik ben nu pas terug dus is het al te laat.. Ik vraag wel of het nog anders kan..quote:Op donderdag 23 oktober 2008 09:26 schreef Rigital het volgende:
Dat denk ik dan wel. Dat je moeite hebt voldoende te eten... Volgens mij hebben veel mensen het omgekeerde probleem
En dat je die DVD's zelf hebt lijkt me erg handig als moeder van 3(?) kinderen.
@PF: kun je in de OP diebuik van die derde foto herstellen?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |