GEEN antwoord !quote:Op zondag 26 oktober 2008 02:34 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
je weet dat de echte palestijenhaters de moslims zijn? totdat de moslims de joden de schuld konden geven voor hun eigen wantoestanden en met geweld gegijzelde palestijnen. eng heur.
Noem me maar Clara omdat ik die naam hier gekozen heb.quote:Op zondag 26 oktober 2008 02:26 schreef Apollyon het volgende:
Okee, stelletje Pallie-haters ...
Is Israel gegeven door de VN aan de Joden ?
misschien, maar ik denk nee. '47. balfour en de geschiedenis vooraf. je doet net of er geen joden woonden voor die tijd.quote:Op zondag 26 oktober 2008 02:36 schreef Apollyon het volgende:
[..]
GEEN antwoord !
Is Israel door de VN gegeven aan de Joden ? !
JULLIE ! ! ! Doen net alsof er GEEN PALESTIJNEN WOONDEN ! ! !quote:Op zondag 26 oktober 2008 02:37 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
misschien, maar ik denk nee. '47. balfour en de geschiedenis vooraf. je doet net of er geen joden woonde voor die tijd.
tuurlijk, en jij weet het beter? welke bron heb je daarvoor? de koran?quote:
nou nee hoor. je weet waarschijnlijk ook dat de regeling met de terugkeer van de joden er een afspraak is gemaakt voor het nomadenvolk dat door de moslims werd afgeslacht, de palestijnen?quote:Op zondag 26 oktober 2008 02:39 schreef Apollyon het volgende:
[..]
JULLIE ! ! ! Doen net alsof er GEEN PALESTIJNEN WOONDEN ! ! !
Jullie lopen in mijn valletje ...
. Raket op Israël afgevuurd vanuit Gaza Lezen !quote:Op zondag 26 oktober 2008 02:39 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
tuurlijk, en jij weet het beter? welke bron heb je daarvoor? de koran?
lol. wat een bewonderingswaardige meuk komt er uit jouw haatvingers.quote:Op zondag 26 oktober 2008 02:40 schreef Apollyon het volgende:
[..]
Idijohoooottttt ... Raket op Israël afgevuurd vanuit Gaza Lezen ! En de REST ! Stuk rascistisch triefel dat je er bent
Omdat ik het over zwerfarabieren heb om degenen te duiden die voor 1967 geen zelfgekozen nationaliteit hadden?quote:Op zondag 26 oktober 2008 02:39 schreef Apollyon het volgende:
[..]
JULLIE ! ! ! Doen net alsof er GEEN PALESTIJNEN WOONDEN ! ! !
Jullie lopen in mijn valletje ...
Nee hoor. Het is nooit not done. Feit is alleen dat er in Israel een hele kleine minderheid is dit het huidige afslachten in stand houd. Met steun van de rest van de wereld. Nogmaals: zelfs de huidige en vorige premier van Israel zijn het erover eens dat ze het bezet gebied moeten opgeven... En dat andere dan ook stoute dingen doen praat het gedrag van de zeer kleine groep kolonisten die onevenredig veel macht hebben verder niet goed... Immers, er waren wel meer mensen die een hekel aan Joden hadden voor WO2... Jodenstreek stond al lang in het woordenboek. Dat maakt de holocaust niet goed of minder erg opeensquote:Op zondag 26 oktober 2008 02:45 schreef zoalshetis het volgende:
nogmaals: voor alle moslims, linksen en anti-joden in dit topic. de palestijnen werden het meest uitgemoord, verkracht en opgesloten door moslims die het volkje ook een pariavolk vinden. maar nu het om joden gaat die hen zo humanistisch mogelijk afweren is het ineens not done. hypocriet hoor.
afslachten? doe niet zo dom. zelfverdediging omdat een hele grote groep palestijnen bestaat uit moslims die joden niet dulden.quote:Op zondag 26 oktober 2008 02:49 schreef santax het volgende:
[..]
Nee hoor. Het is nooit not done. Feit is alleen dat er in Israel een hele kleine minderheid is dit het huidige afslachten in stand houd. Met steun van de rest van de wereld. Nogmaals: zelfs de huidige en vorige premier van Israel zijn het erover eens dat ze het bezet gebied moeten opgeven... En dat andere dan ook stoute dingen doen praat het gedrag van de zeer kleine groep kolonisten die onevenredig veel macht hebben verder niet goed... Immers, er waren wel meer mensen die een hekel aan Joden hadden voor WO2... Jodenstreek stond al lang in het woordenboek. Dat maakt de holocaust niet goed of minder erg opeens
Achja ik ken je 'geniale' reacties op de FP, ik had niet zo snel gezien dat jij het was. Sorry. Verdere discussie met jou lijkt me inderdaad volstrekt overbodigquote:Op zondag 26 oktober 2008 02:49 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
afslachten? doe niet zo dom. zelfverdediging omdat een hele grote groep palestijnen bestaat uit moslims die joden niet dulden.
zo laf ben ik niet. ik heb gewoon gelijk. ga morgen maar weer klagen dat je niks te doen hebt in je jeugdhonk met tafelvoetbaltafel.quote:Op zondag 26 oktober 2008 02:51 schreef santax het volgende:
[..]
Achja ik ken je 'geniale' reacties op de FP, ik had niet zo snel gezien dat jij het was. Sorry. Verdere discussie met jou lijkt me inderdaad volstrekt overbodig
Ik ben tegen het onderdrukken van mensen dus ik ben een jodenhater, zo is het toch he, zoalshet is
(kom zeg nu maar weer iets dat ik dom ben ofzo of een andere sneer dan heb je het laatste woord gehad. Dat je dan nog steeds helemaal fout zit doet daar verder niets aan af en is niet van belang)
De sneerquote:Op zondag 26 oktober 2008 02:54 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
zo laf ben ik niet. ik heb gewoon gelijk. ga morgen maar weer klagen dat je niks te doen hebt in je jeugdhonk met tafelvoetbaltafel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |