abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62716364
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 13:10 schreef jogy het volgende:

[..]

Hebben we het hier alleen over Lambiekje? Ik ben ook een aanhanger van mening samenzwering maar youtube er niet op los, niet dat er iets mis mee is want er zit vaak goede informatie tussen, zolang je het maar kan filteren zodat de onzin eruit blijft. Dus nogmaals. Maak het niet persoonlijk maar hou het algemeen. Als je tenminste vooruit wilt in de discussie. Zo niet dan ga je lekker in je eigen gelijk geloven zonder iets van iemand aan te nemen enkel omdat jij Lambiekje een sukkel vindt. Het is jouw leven en dus jouw eigen keus.
Je trekt de verkeerde gevolgtrekkingen uit mijn verhaal. Ik vind Lambiekje totaal niet een 'sukkel' zoals jij dat aangeeft, alleen vind ik dat zijn manier van redeneren en discussieren zwaar onder de peil is, met het J00T00B syndroom als gevolg.
  maandag 27 oktober 2008 @ 13:14:25 #242
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_62716406
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 13:12 schreef Slang_van_God het volgende:

[..]

Psychiatry is wel voor het overgrote deel een wetenschap.
Wetenschap des doods wel te verstaan. Doorontwikkelde Mengele-wetenschap.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_62716411
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 13:10 schreef UncleScorp het volgende:

[..]

Jup, je hebt gelijk (zij het de enigste keer in dit topic). Ik heb idd niks zinnigs bij te dragen aan dit nutteloos topic.

Ik probeer je alleen maar duidelijk dat jij even belachelijk bezig bent als diegenen die je probeert te verwijten.
[..]

I made my point and will rest my case now.

En ivm "persoonlijke aanvallen" ... pas dan de topictitel aan daar begint het al mee !
Hoe kan een vraagstelling nu een aanval zijn?
Kent u iemand in uw omgeving die zichzelf de wijste vindt? Weet dat er dan nog meer hoop is voor een dwaas.
  maandag 27 oktober 2008 @ 13:16:22 #244
151257 Odysseuzzz
U bestaat niet
pi_62716473
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 13:12 schreef Slang_van_God het volgende:

[..]

Psychiatry is wel voor het overgrote deel een wetenschap.
Psychologie is dat voor een groot deel niet.
bron?

*edit
Zat ook opeens te denken dat je hier zelf een complottheorie aan het maken bent over complottheorie aanhangers. ^_^
  maandag 27 oktober 2008 @ 13:17:46 #245
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_62716512
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 13:14 schreef Slang_van_God het volgende:

[..]

kijk naar dat programma van Robert ten Brink??!
je kan iemand echt wel in verlegenheid brengen met vraagstellingen.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  maandag 27 oktober 2008 @ 13:19:04 #246
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_62716543
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 13:10 schreef UncleScorp het volgende:
En ivm "persoonlijke aanvallen" ... pas dan de topictitel aan daar begint het al mee !
Nee, het is niet persoonlijk. Jij trekt het je aan omdat je je ergens aangesproken voelt. Dat kan ook komen vanuit een gevoel van onzekerheid over je eigen gelijk. Ik voel mij niet aangesproken omdat het twee kanten op kan gaan. Ja we zijn collectief een beetje gek om erin te geloven dan heeft de topicstarter gelijk of nee wij hebben het bij het rechte eind en de topicstarter had ongelijk. Ik heb liever ongelijk in dit soort discussies dan dat ik gelijk heb maar dat maakt mijn vermoeden dat we allemaal interessante en pijnlijke tijden mee gaan maken er niet minder om. Dus God alsjeblieft laat mij paranoïde zijn met achtervolgingswaanzin en nog 10 andere psychische problemen als dat betekent dat deze aardbol niet op het punt van klappen staat.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_62716545
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 13:12 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

YouTube/VideoGoogle is een platvorm... Wat ben jij toch simpel.
Platform is met een f, simpele.
pi_62716595
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 13:14 schreef Slang_van_God het volgende:
gotta be kidding ....

Snap je nou echt zelf niet dat je met dit soort topic de helft van de posters tegen de schenen schopt ?????? Erger nog, je stelt zelfs dat ze allemaal psychische aandoeningen hebben ?????
Als je dat normaal vindt kan je beter jezelf es onder de loep nemen ............
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_62716600
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 13:19 schreef jogy het volgende:

[..]

Nee, het is niet persoonlijk. Jij trekt het je aan omdat je je ergens aangesproken voelt. Dat kan ook komen vanuit een gevoel van onzekerheid over je eigen gelijk. Ik voel mij niet aangesproken omdat het twee kanten op kan gaan. Ja we zijn collectief een beetje gek om erin te geloven dan heeft de topicstarter gelijk of nee wij hebben het bij het rechte eind en de topicstarter had ongelijk. Ik heb liever ongelijk in dit soort discussies dan dat ik gelijk heb maar dat maakt mijn vermoeden dat we allemaal interessante en pijnlijke tijden mee gaan maken er niet minder om. Dus God alsjeblieft laat mij paranoïde zijn met achtervolgingswaanzin en nog 10 andere psychische problemen als dat betekent dat deze aardbol niet op het punt van klappen staat.
Ik snap wel wat je bedoelt. Jij bent ook onzeker over de toekomst. Denk dat dat ook te maken heeft met het feit dat je nu vele malen meer prikkels en informatie ontvangt dan pak hem beet 10 jaar geleden.
Vandaar dat je ook angstig bent; je kan niet goed meer filteren wat nu wel precies waar is en wat niet, waardoor je hoofd overloopt.

Ikzelf merk ook wel dat ik wat kritischer bepaalde zaken bekijk, alhoewel ik nog niet bang ben dat we met zijn allen collectief doodgaan op een bepaalde datum door de komst van 1 of andere komeet of alienschip.
  maandag 27 oktober 2008 @ 13:21:36 #250
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_62716623
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 13:13 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Je trekt de verkeerde gevolgtrekkingen uit mijn verhaal. Ik vind Lambiekje totaal niet een 'sukkel' zoals jij dat aangeeft, alleen vind ik dat zijn manier van redeneren en discussieren zwaar onder de peil is, met het J00T00B syndroom als gevolg.
Ok, doe het dan zelf. En als jij er voor jezelf uit komt dat er niets aan de hand is dan is dat geweldig. Laat je onderzoek niet te veel afhangen van één bron, één persoon, één artikel maar blijf graven, pak er meerdere meningen bij, verzamel alles en probeer het na te kijken bij de bronnen die in jouw ogen legitiem zijn.
Vrijheid
pi_62716662
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 13:14 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Wetenschap des doods wel te verstaan. Doorontwikkelde Mengele-wetenschap.
Heftig DVDtje, lijkt me allemaal wel zeer overtrokken, ook deze bronnen dienen zeer kritisch bekeken te worden uiteraard. Ik zou deze DVD's best willen kijken maar om dit gelijk als waarheid te zien???
Kent u iemand in uw omgeving die zichzelf de wijste vindt? Weet dat er dan nog meer hoop is voor een dwaas.
pi_62716739
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 13:21 schreef jogy het volgende:

[..]

Ok, doe het dan zelf. En als jij er voor jezelf uit komt dat er niets aan de hand is dan is dat geweldig. Laat je onderzoek niet te veel afhangen van één bron, één persoon, één artikel maar blijf graven, pak er meerdere meningen bij, verzamel alles en probeer het na te kijken bij de bronnen die in jouw ogen legitiem zijn.
Dat is makkelijker gezegd dan gedaan in TRU. Je weet zelf ook wel dat discussieren met Lambiekje hetzelfde is als tegen een muur discussieren. Per definitie ben je dom of blind voor zijn argumenten als je deze weerlegt, of hij gaat simpelweg niet in op vragen/opmerkingen of plaatst doodleuk een nieuw youtube filmpje waarin niks nieuws staat.

Dat is vermoeiend en frustrerend, en dan houdt voor mij al gauw de discussie op. Mijn tijd is te kostbaar om op een forum via internet iemand te heropvoeden als het om discussievormen gaat. Gelukkig zijn niet alle TRU-bezoekers zo, maar echt veel ruimte voor dialoog is er niet; het draait bijna altijd wel uit op een loopgravenoorlog tussen 2 partijen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 27-10-2008 13:26:20 ]
pi_62716775
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 13:19 schreef jogy het volgende:
Nee, het is niet persoonlijk. Jij trekt het je aan omdat je je ergens aangesproken voelt. Dat kan ook komen vanuit een gevoel van onzekerheid over je eigen gelijk.
De titel had evengoed kunnen zijn .... "Iedereen die in BNW/TRU post is bekrompen en achterlijk ?"

Een gevoel van onzekerheid over mijn eigen gelijk ... tuurlijk, ik volg idd de complottheorieën maar ik ben nergens overtuigd van mijn eigen gelijk. Het blijft een kwestie van open te blijven staan voor de steeds binnenstromende informatie.
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  maandag 27 oktober 2008 @ 13:27:08 #254
151257 Odysseuzzz
U bestaat niet
pi_62716778
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 13:22 schreef Slang_van_God het volgende:

[..]

Heftig DVDtje, lijkt me allemaal wel zeer overtrokken, ook deze bronnen dienen zeer kritisch bekeken te worden uiteraard. Ik zou deze DVD's best willen kijken maar om dit gelijk als waarheid te zien???
Na stukken daaruit gezien te hebben schrik je van Palins woorden ""The truest measure of any society is how it treats those who are most vulnerable."
http://www.boston.com/new(...)palin_focuses_o.html
Echt zieke shit.
  maandag 27 oktober 2008 @ 13:28:45 #255
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_62716819
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 13:20 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Ik snap wel wat je bedoelt. Jij bent ook onzeker over de toekomst. Denk dat dat ook te maken heeft met het feit dat je nu vele malen meer prikkels en informatie ontvangt dan pak hem beet 10 jaar geleden.
Vandaar dat je ook angstig bent; je kan niet goed meer filteren wat nu wel precies waar is en wat niet, waardoor je hoofd overloopt.

Ikzelf merk ook wel dat ik wat kritischer bepaalde zaken bekijk, alhoewel ik nog niet bang ben dat we met zijn allen collectief doodgaan op een bepaalde datum door de komst van 1 of andere komeet of alienschip.
Eerlijk gezegd zal het me jeuken of het zo is. Ik doe nog gewoon mee met iedereen en de maatschappij. Als we allemaal collectief de tering in gaan dan is dat nou eenmaal zo. Jaren geleden ben ik erin gerold en heb ik een tijdje gepaniekeerd in de rondte gerend ( in mijn hoofd dan ) maar dat heb ik nou wel gehad. Het zijn groeipijnen, komen we collectief gezien ook wel weer overheen. Mijn filterproces werkt goed genoeg, er zijn er wel een paar weggevallen maar die brengen wat mij betreft enkel de dieper liggende waarheid naar boven die je liever niet ziet. Ik kan er naast zitten en als dat zo is dan ben ik alleen maar blij, zo niet dan ben ik voorbereid terwijl andere geschokt achterblijven en mak meedoen met de volgende stap van de overname.
Vrijheid
pi_62716841
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 13:20 schreef UncleScorp het volgende:

[..]

gotta be kidding ....

Snap je nou echt zelf niet dat je met dit soort topic de helft van de posters tegen de schenen schopt ?????? Erger nog, je stelt zelfs dat ze allemaal psychische aandoeningen hebben ?????
Als je dat normaal vindt kan je beter jezelf es onder de loep nemen ............
Wederom jouw interpretatie van dit alles.

Ik vraag mij slechts dingen af, wat is er mis met onderzoekend zijn? het staat een ieder vrij te reageren en zeggen wat die wil, iedereen mag zijn mening verkondigen, mijn vraag is maar een vraag, en ik vind zelf dat het een interessante discussie is, jij hoeft dat niet te vinden. Als mensen zich persoonlijk aangevallen voelen kunnen ze dat zeggen en onderbouwen waarom. Jouw reacties op dit moment zijn niet constructief en dragen niets bij aan deze discussie.
  maandag 27 oktober 2008 @ 13:32:04 #257
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_62716910
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 13:25 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Dat is makkelijker gezegd dan gedaan in TRU. Je weet zelf ook wel dat discussieren met Lambiekje hetzelfde is als tegen een muur discussieren. Per definitie ben je dom of blind voor zijn argumenten als je deze weerlegt, of hij gaat simpelweg niet in op vragen/opmerkingen of plaatst doodleuk een nieuw youtube filmpje waarin niks nieuws staat.

Dat is vermoeiend en frustrerend, en dan houdt voor mij al gauw de discussie op. Mijn tijd is te kostbaar om op een forum via internet iemand te heropvoeden als het om discussievormen gaat. Gelukkig zijn niet alle TRU-bezoekers zo, maar echt veel ruimte voor dialoog is er niet; het draait bijna altijd wel uit op een loopgravenoorlog tussen 2 partijen.
Oh, ja. En TRU/BNW zijn de enige bronnen om informatie te verkrijgen. Google bestaat niet? Scribd.com bestaat niet? Andere fora bestaan niet? Boeken bestaan niet? Zoek eens wat verder dan fok.nl.
Vrijheid
pi_62716968
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 13:32 schreef jogy het volgende:

[..]

Oh, ja. En TRU/BNW zijn de enige bronnen om informatie te verkrijgen. Google bestaat niet? Scribd.com bestaat niet? Andere fora bestaan niet? Boeken bestaan niet? Zoek eens wat verder dan fok.nl.
Wie zegt dat ik dat niet doe?
pi_62716999
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 13:29 schreef Slang_van_God het volgende:
Ik vraag mij slechts dingen af, wat is er mis met onderzoekend zijn?
Simpel ... dan heb jij een psychische aandoening.

Want mensen die in complottheorieën geloven vragen zich ook dingen af en zijn ook onderzoekend.
Alleen gaan ze in tegen hetgeen jij als zoetekoek slikt, dus vind jij ze maar malloten. Simpel toch.
  maandag 27 oktober 2008 @ 13:36:04 #260
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_62717000
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 13:34 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Wie zegt dat ik dat niet doe?
Zo kwam het over met je vorige post. Lees het nog maar eens terug.
Vrijheid
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')