quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 15:18 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik ben echt de zoekkoningin. Maar ik ken je niet goed genoegHeb voor mijn zus al zo vaak dingen gevonden. Op afstand hè.
ik wéét het gewoon. Heel apart is dat....
Sinds afgelopen weekend ben ik ervaringsdeskundige! Ik heb de hoge en die sluiten goed aan bij mijn kuit, dus een pasvorm zit er wel in. Geen idee of dat uitzakt ofzo. Maar voor warm kan ik ze absoluut aanprijzen. Echt mooi zijn ze niet, maar ik heb vandaag de hele dag warme voeten gehad. Nu ik in bed lig (helaas moeten ze dan uitquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:51 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik vroeg me af he, zijn er ook Uggers hier? Ik wil eigenlijk wel warme pootjes deze winter maar soms zie ik mensen in de stad lopen met van die doorgezakte dingen, hartstikke scheef in de schoen etc. Zijn dat nepperds ofzo? Of hebben die skoens geen pasvorm?
En mis je die allemaal in je eigen huis?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:37 schreef Troel het volgende:
Buuf, wij missen nog een huissleutel
En nog een pennetje van de pocketpc
En nog een ring van mijn tante en nog een sleutelbos van haar met haar autosleutels er ook aan
Ik hoor het wel he![]()
Vertel!! Hoe kan dat dan??? Heb jij nu een nieuw pennetje?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:45 schreef Brighteyes het volgende:
10 minuten na het opstijgen onderweg naar NY afgelopen augustus liet de meneer naast me zijn pennetje vallen... 6-7 uur later waren we in NY en had hij het nog niet gevonden. Alles bekeken, stoel half uit elkaar gehaald etc. Maar mooi niet te vinden... rara hoe kan dat.
nu gaat het me totaal niet om het pennetje, maar gewoon om het achterbakse. luca loopt even weg en weg is het pennetje. ik had al geen lekker gevoel bij het vriendje (zie andere topic) hij gaat nogal creatief met de waarheid om. ik kan simpelweg niet bewijzen dat hij het pennetje heeft.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 08:51 schreef LovelyLady het volgende:
Het is vervelend dat die pennetjes zelf niet met een draadje vast te knopen zijn aan de DS zelf. Punt is wel weer dat die pennetjes zelf geen drol kosten
* LovelyLady gaat weer op zoek naar kadootje schoonmoeder
*moeilijk*
Ik kan me er wel iets bij voorstellen, er zit er ook zo'n eentje bij Sander in de klas.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 08:58 schreef lady-wrb het volgende:
nu gaat het me totaal niet om het pennetje, maar gewoon om het achterbakse. luca loopt even weg en weg is het pennetje. ik had al geen lekker gevoel bij het vriendje (zie andere topic) hij gaat nogal creatief met de waarheid om. ik kan simpelweg niet bewijzen dat hij het pennetje heeft.
waar koop je die pennetjes trouwens? onze intertoys heeft alleen setjes met diverse kleuren en ik wil alleen zwarte.
bij bol.com kun je ze ook alleen in t zwart bestellen ":)quote:Op woensdag 22 oktober 2008 08:58 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
nu gaat het me totaal niet om het pennetje, maar gewoon om het achterbakse. luca loopt even weg en weg is het pennetje. ik had al geen lekker gevoel bij het vriendje (zie andere topic) hij gaat nogal creatief met de waarheid om. ik kan simpelweg niet bewijzen dat hij het pennetje heeft.
waar koop je die pennetjes trouwens? onze intertoys heeft alleen setjes met diverse kleuren en ik wil alleen zwarte.
Rocka, niet naar de rest luisteren. LUISTER naar mij. Ik heb paarse en bruine en ze zijn heerlijk warm, lopen als pantoffels en ik loop er in ieder geval normaal recht, elegant, gezellig, veel en in het bijzondere heel erg graag op. Dus HUP naar de stad en aanschaffen die dingen !quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:51 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik vroeg me af he, zijn er ook Uggers hier? Ik wil eigenlijk wel warme pootjes deze winter maar soms zie ik mensen in de stad lopen met van die doorgezakte dingen, hartstikke scheef in de schoen etc. Zijn dat nepperds ofzo? Of hebben die skoens geen pasvorm?
Hee! Ik was ook pro Ugg hoorquote:Op woensdag 22 oktober 2008 11:12 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
[..]
Rocka, niet naar de rest luisteren. LUISTER naar mij. Ik heb paarse en bruine en ze zijn heerlijk warm, lopen als pantoffels en ik loop er in ieder geval normaal recht, elegant, gezellig, veel en in het bijzondere heel erg graag op. Dus HUP naar de stad en aanschaffen die dingen !
Jammer, Memmel....het gaat niet om de buitenkant..heel jammer.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 11:42 schreef Memmel het volgende:
K_P, altijd zo beleefd. Zou je ook niet denken als je haar ziet lopen.
Maar is Ugg niet short for Uggly?
Dat dus! En ik ben een sucker voor warme pootjes <3quote:Op woensdag 22 oktober 2008 11:55 schreef Brighteyes het volgende:
Maar ze lijken me idd zo lekker comfortabel en warm.![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 12:06 schreef RockabeIIa het volgende:
Belaan, ik maakt maar een grapje![]()
Ik doe ze alleen thuis aan ok?
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 12:16 schreef debuurvrouw het volgende:
Je ziet er gewoon uit als een muppet met die dingen aan![]()
![]()
Dat dus inderdaad...quote:Op woensdag 22 oktober 2008 12:15 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik vind het vooral lelijk als mensen ze aanhebben met een skinnyjeans (nu zijn dat zowieso lelijke broeken). En dan die heel dunne stokkebeentjes met zulke grote schoenen berenpoten. Geen gezicht, vind ik.
same herequote:Op woensdag 22 oktober 2008 12:55 schreef Memmel het volgende:
IK heb gewoon te grote plofkuiten om uberhaupt een laars aan te kunnen.
waar dan?quote:Op woensdag 22 oktober 2008 13:00 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik heb anders wel uberkekke paarse laarzen gevonden. Tot de knie, passend over mijn"*kuch* sportieve kuiten. Ook verkrijgbaar in zwart grijs of bruin en het kostte ook niet meteen een arm en een been.
Ik pas anders maar weinig laarzenquote:Op woensdag 22 oktober 2008 13:11 schreef Memmel het volgende:
Ja maar buuv...jij hebt helemaal geen plofkuiten.
mag ik je kuiten eens lenenquote:Op woensdag 22 oktober 2008 13:18 schreef Moonah het volgende:
Overigens ben ik erg gelukkig met mijn schoenmaat en mijn kuiten, ik pas heeeeeel veeeeel laarzen!
Ik heb er ook heeeel veeeel.
Moet je Uggs met veters nemen.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 13:21 schreef Ynske het volgende:
en nu nog altijd op zoek naar een paar dat past, leuk is en lekker zit
jamaar die vinnik niet mooiquote:
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 13:36 schreef moussy het volgende:
Ik vind het zelfs wel lief staan bij dr, helaas wil ze niet helemaal op de foto.. nahjah op internet, maar bedenk boven de tuniek met skullies een glitterlippenstift hoofd (oftewel een hoofd vol met glitters![]()
)
Enneh Ynske, sokkenvoor René zijn dr beenwarmers heilig hoor!
ja, je moet wél eisen stellen aan je klandizie.quote:
Wat gaafquote:Op woensdag 22 oktober 2008 13:31 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ik ben nog steeds aan het sparen voor deze (linkse)!
[ afbeelding ]
Niets dus...quote:Op woensdag 22 oktober 2008 13:54 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Wat gaaf. Die zijn echt zo hip dat ik niet zou weten wat je daar nou nog bij aan moet trekken om ze tot hun recht te laten komen
.
met een grote soeplepelquote:Op woensdag 22 oktober 2008 14:00 schreef Lois het volgende:
Alleen een schortje, en dan heel huishoudelijk een soepie maken bij het aanrecht ofzo
quote:
Die zijn vast heul duurquote:Op woensdag 22 oktober 2008 14:18 schreef Rewimo het volgende:
[..]
http://www.swissmasai.nl/Default.aspx
Dit is de site
het is heul ernstigquote:Op woensdag 22 oktober 2008 14:03 schreef Lois het volgende:
[..]
Wat hebben we het druk he?![]()
* Lois gaat even serieus aan het werk, of iig die indruk wekken*
Rond de 200 euro... Via eBay.de kun je ze over het algemeen wel goedkoper aanschaffen (nieuw). 't Is duur maar pijnvrij lopen is ook wat waard. En mijn orthopedische schoenen kostten 1100 euroquote:
zelfs die ben ik nog niet tegengekomen waarbij er dan niet een stuk been te zien isquote:Op woensdag 22 oktober 2008 14:55 schreef mrien het volgende:
Laarzen kopen is gewoon rampzalig voor dikkere kuiten
En Piet Kerkhof hebben ze helaas niet in het Noorden/Oosten des lands
Eens kijken of mijn laarzen nog een beetje mee willen, vrees met grote vrezen voor 1 paar..
Gelukkig heb ik 2 jaar geleden geloof ik een paar van Le Coq Sportif gekocht, met veters aan de achterkant, ideaal
Laarzen zijn leuk! Behalve als je stevige kuiten hebtquote:Op woensdag 22 oktober 2008 15:00 schreef Ynske het volgende:
zelfs die ben ik nog niet tegengekomen waarbij er dan niet een stuk been te zien is
een zwart jurkjequote:Op woensdag 22 oktober 2008 13:54 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Wat gaaf. Die zijn echt zo hip dat ik niet zou weten wat je daar nou nog bij aan moet trekken om ze tot hun recht te laten komen
.
Ik zag op de site ook lieveheerstbeestjes schoenen met bijpassende tasquote:
Ik zal maar niet zeggen wat ik on eerste instantie las...quote:
Ja, ze krijgt een nieuwe kamer. De kamer die ze nu had die is nu voor haar grote zus. Ze heeft 0 keer op haar kamer geslapen. Maar goed, over haar kamer was ik niet helemaal tevreden, dus we gaan voor de herkansing.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 14:38 schreef Brighteyes het volgende:
Tico, krijg Jennifer ook weer een hele nieuwe kamer dan? Hadden jullie dat niet gedaan voor de babykamer?
Kutwijdtequote:Op woensdag 22 oktober 2008 16:45 schreef Moonah het volgende:
[..]
Ik zal maar niet zeggen wat ik on eerste instantie las...![]()
![]()
Dank je. Ik heb het doorgegeven.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 17:40 schreef owlet het volgende:
paypal is niet moeilijk, Ingrid. Je registreert je bij paypal en dan kan je een rekeningnummer koppelen aan je paypalaccount. Als dat gelukt is kan je direct betalen via je paypalaccount.
Volgens mij kan je ook los per keer geld storten op je paypalaccount (dus zonder je rekening te koppelen), maar dan duurt het allemaal wat langer.
Wat ik wel gedaan heb, en wat ik je zus ook aan kan raden, is mijn paypalaccount koppelen aan een andere rekening dan de standaard betaalrekening.
Het is toch weer een extra mogelijkheid om bij de rekening te komen, als iemand je gegeven weet te achterhalen zouden ze met één druk op de knop van je rekening kunnen betalen. Nu staat hij gekoppeld aan mijn extra betaalrekening waar eigenlijk nooit veel op staat. Als ik iets met paypal wil betalen maak ik eerst via internet geld over naar die extra rekening (dat staat er meteen op) en dan betaal ik met paypal.
Hoe is dat nog met die toeslag afgelopen?quote:Op woensdag 22 oktober 2008 21:09 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
Dank je. Ik heb het doorgegeven.
Willen jullie duimen dat we een saneringskrediet krijgen?
Dan hebben we in feite bij de gkb een lening. Ze nemen dan de schuld over en bieden een bepaald bedrag aan wat ze dan meteen krijgen. En als ze alle 3 accoord gaan, betalen we dus maandelijks aan gkb een bedrag totdat het is afgelost. Ondertussen hebben we bijna 3000,- gespaard via hun, dat gaat er dan nog af.
Zou dus heel mooi zijn! Uitslag binnen 3-6 weken.
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 17:27 schreef _Ingrid_ het volgende:
Suzieee werkt toch bij de hema? Komt die nog weleens langs?
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 22:13 schreef Suzziieee het volgende:
Ik zou zoooooooooo graag New Rock laarzen willen hebben! Maar helaas kan ik echt niet met hakken overweg..dus dan maar de boots..
Plaatje posten lukt nietDan maar een link...
https://www.newrockstore.com/zona3/catalog/product_info.php?cPath=14_16&products_id=144&osCsid=58f0e915a42a17e0498cf496eab65d9c
![]()
[..]
Aha. Dank je.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 22:34 schreef Suzziieee het volgende:
Ik kan je er nu heel weinig over vertellen..
Ik weet dat het zogenaamde seizoensartikelen zijn,d.w.z. artikelen die we tijdelijk verkopen (dit valt onder sintspeelgoed)Van deze artikelen is het niet altijd duidelijk of ze nog binnen gaan komen.
Ik zal het morgen ff aan mijn collega vragen,omdat dit niet onder mijn afdelingen valt en ik er dus niet heel veel van af weet... Laat het je nog wel ff weten..
gaaf zijn die he suziieee. vooral die lange met die gespen.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 22:13 schreef Suzziieee het volgende:
Ik zou zoooooooooo graag New Rock laarzen willen hebben! Maar helaas kan ik echt niet met hakken overweg..dus dan maar de boots..
Plaatje posten lukt nietDan maar een link...
https://www.newrockstore.com/zona3/catalog/product_info.php?cPath=14_16&products_id=144&osCsid=58f0e915a42a17e0498cf496eab65d9c
![]()
[..]
Whahaha, vroegquote:Op donderdag 23 oktober 2008 08:32 schreef Brighteyes het volgende:
Jeutje Guuz... da's wel vroeg dan, op je vrije dag!
welja, ik doe niet zo moeilijk hoor. Ik ben al eerder héél kort geweest.quote:
ja en de andere 4 die in de kast liggen ookquote:Op donderdag 23 oktober 2008 08:56 schreef Reinhilde het volgende:
Wow! Stoer hoor! En je staart ging naar een goed doel toch?
ik wilde vanmorgen gezichtscreme op mijn tandenborstel doen..quote:Op donderdag 23 oktober 2008 08:21 schreef Brighteyes het volgende:Ik liet net mijn theezakje in mijn bak brinta zakken.
![]()
Het is echt nog te vroeg!
had het gelukkig net op tijd in de gaten..quote:Op donderdag 23 oktober 2008 09:42 schreef Lishe het volgende:
Gats Vicky!
En Rockablla, dan hoop ik dat Brent op zijn vader lijkt.Schoor je je hoofd gewoon kaal??
Ik heb wel eens onze tandpasta op de tandenborstel van Amber gedaan, vond ze niet zo leuk geloof ik.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 09:45 schreef E.T. het volgende:
K_P wat voor feest is dat? Dat je je zo kan laten gaan? Klinkt goed iig![]()
Vicky, getver! Ik presteer het nog wel eens om Teletubbie-tandpasta op mijn eigen tandenborstel te doen.. dat is ook al zo ranzig![]()
Rocka, ik ben toch wel eens heel benieuwd naar een foto van jou hoor
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 09:42 schreef Lishe het volgende:
Gats Vicky!
En Rockablla, dan hoop ik dat Brent op zijn vader lijkt.Schoor je je hoofd gewoon kaal??
oh... zie ik nu pas hihihiquote:Op donderdag 23 oktober 2008 10:02 schreef Brighteyes het volgende:
*kuch* Rocka, je PM-box is vol.*kuch*
Klinkt goed KP!
Cool, hoe heet het ding?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 10:58 schreef Lishe het volgende:
O,o,o! Mag ik even opscheppen!! Lief, mijn supercomputernerdwizz heeft zijn eerste, helemaal zelfgemaakte programma in de app store staan! een winkeltje op de Iphone waar je allerlei programmatjes kan downloaden. Wiehoe, ik ben zo trots op hem. (Ok, dit is waarschijnlijk alleen te lezen door Iphone bezitters, maar ik vind het zo knap!!)
In dat geval post je nerd ook op iPhoneclub.nl want die zag ik vanochtend voorbij komen daar! Leuk hoor! Ik wilde vanavond een rondje App Store doen misschien dat ik deze ook nog even meepik dan... Twee dollar is een leuke prijs.quote:
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 10:02 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
ja...
als ik straks de kans heb zal ik een foto zoeken. Het misstaat me nl echt niet en ik zie er dan ook niet uit als een mannelijk type ofzo.
Dat is de kracht van de iPhone en de App Store wel een beetje: grote bedrijven kunnen hun apps aanbieden maar ook alle hobbyprogrammeurs kunnen opeens een miljoenenpubliek bereiken. Nou goed, hij gaat vanavond zeker op m'n iPhone dan.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 11:15 schreef Lishe het volgende:
Zjuust. Grappig dat je 'm al tegengekomen was! Hij is helemaal op van de zenuwen, want je kan het zelf allmaal wel goed en fijn vinden enzo, maar als het echt in gebruik genomen gaat worden is dat toch anders.
Ik vind het gewoon zo cool dat hij dat zelf kan, alles geregeld heeft en dat andere mensen dus iets gaan gebruiken wat hij gemaakt heeft.
Ben beneiwud wat je ervan vind als je hem gezien hebt!
Haha, steek mij eens even aan met dat enthousiasmequote:Op donderdag 23 oktober 2008 09:30 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
Ik ga vanmiddag winkelen! Heb 1 november groot feest ! Dus mooie jurk, schoenen, ketting/armbanden, jas etc etc...heb er zin an !
klinkt goed BE en praktische problemen zijn altijd op te lossen! ga ervoor meid!quote:Op donderdag 23 oktober 2008 11:17 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb een vacature gezien die zo heel erg bij mij zou passen!
Ik heb nu al een knoop in mijn maag en dan heb ik alleen nog maar de vacature uitgeprint!![]()
Ik wil het! Ik wil het!
Geen idee hoe het zou gaan (16 dagen per maand, maar in wisseldiensten) en ik woon volgens mij ook net niet helemaal in het juiste gebied, maar toch ga ik schrijven. Vanavond even mooi papier kopen, zorgen voor een mooie vlotte foto van mezelf en dan schrijven maar.![]()
![]()
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 11:54 schreef Brighteyes het volgende:
Hihi.
Ik heb nog niet eens geschreven!Ik zou nu al hier de deur uit willen rennen om papier te halen.
(Ik schrijf/print brieven eigenlijk nooit meer op standaard wit papier, maar net een beetje creme.Staat net even iets verzorgder. Zeker in deze branche.
)
de flop ook?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 11:54 schreef Brighteyes het volgende:
Hihi.
Ik heb nog niet eens geschreven!Ik zou nu al hier de deur uit willen rennen om papier te halen.
(Ik schrijf/print brieven eigenlijk nooit meer op standaard wit papier, maar net een beetje creme.Staat net even iets verzorgder. Zeker in deze branche.
)
Oeh wasda? * huuphuup noteertquote:Op donderdag 23 oktober 2008 13:58 schreef Memmel het volgende:
Hot Coldrex check! Werkt best goed bij ons.
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 13:38 schreef Memmel het volgende:
Ha HuupHuup, dan kunnen we handjes schudden. Maar ik doe daarnaast ook nog wel andere dingen hoor
Ik wil mijn CV gaan oppoetsen. Maar hoe zouden jullie dat doen met 4 functies binnen een zelfde bedrijf? Als aparte banen behandelen?
ja dikke doei, ben ik nou al te laat!quote:Op donderdag 23 oktober 2008 15:06 schreef RockabeIIa het volgende:
In mijn gedachten zag ik er iets beter uit
Naja, beloofd is beloofd
-poppetje gezien-
Volgens mij wil je gewoon graag klapjes!!!quote:Op donderdag 23 oktober 2008 15:38 schreef RockabeIIa het volgende:
Nee.
Krijg ik vast klapjes na de pm die ik je net gestuurd heb
Uggs gekocht hier in Den Haag....Bij "plaatselijke" schoenenboer.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 16:07 schreef RockabeIIa het volgende:
gollem![]()
Als zijn moeder het al zegt!
Ik scheer het niet nog es kaal hoor!
KP, nice score! ps waar heb jij je uggs vandaan?
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 15:06 schreef RockabeIIa het volgende:
In mijn gedachten zag ik er iets beter uit
Naja, beloofd is beloofd
-poppetje gezien-
Ik zat wel te denken richting administratief werkquote:Op donderdag 23 oktober 2008 17:49 schreef huuphuup het volgende:
Crisis-management!! Ik zie een gat in de markt!*hihi* nee flauw, sorry.
Ik weet niet maar misschien is het toch verstandiger om in de lange termijn te investeren en dus een cursus te doen die iets langer is maar waar je wel iets aan hebt? Persoonlijk zou ik denk ik dan gaan voor de LOI directie-secretaresse/management assistent. link dat duurt wel 3 jaar, maar omdat het LOI is kun je gedeeltelijk in je eigen tijd studeren en/of parttime of in de avonduren naar school, dus ernaast blijven werken, en daarnaast kun je dus ook versnellen als je dat wilt en aankunt.
Voordeel van deze opleiding is dat het salaris een flinke slag hoger ligt dan gewoon secretaresse en dat je groei-mogelijkheden hebt.
Edit: verkeerd linkje, ik bedoelde dit linkje http://loi.nl/Cursussen/Secretarieleopleidingen/PRD_001505 die andere kan ook maar kost drie jaar, deze twee jaar zonder aanwezigheidsverplichtingen.
Ik heb toentertijd een opleiding van een jaar gedaan via het arbeidsbureau, voor herintreders (terwijl ik 25 was, maar ik was wel al een hele tijd werkloos) misschien dat je zo iets kunt regelen? er worden bijvoorbeeld veel medisch secretaresses gevraagd en die opleiding duurt ook 1 jaar. Is dat wat?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 17:29 schreef texelonia het volgende:
Ik mag volgende zomer denk ik weer op zoek naar een baan. Ik kan me haast niet voorstellen dat ze m'n contract gaan verlengen namelijk. En ik weet ook niet of ik dat wel wil... Of ze moeten toevallig aan mijn eisen over minder dagen en andere uren enzow tegemoet komen. As if![]()
Las alleen van de week dat er door de financiele crisis er volgend jaar een hoge werkloosheid verwacht wordtEn ik nog steeds zonder relevante werkervaring en opleidingen, kan het dan wrs schudden... Maar goed dat zien we dan wel weer.
Of heeft iemand nog een briljante tip waarmee je écht je kansen vergroot, een cursus of zoiets, en wat ook nog betaalbaar is? En dus niet zo lang duurt als een HBO opleiding
Die eerste link is van een officiële MBO-opleiding, dus de diploma's die je daarmee haalt worden gewoon als van dezelfde waarde als mbo-diploma's gewaardeerd. Of je het diploma dan bij Schoevers haalt of bij de LOI maakt volgens mij niet zo gek veel uit. Wat je zou kunnen proberen is keihard ervoor werken en het eerste jaar met knal cijfers afsluiten en daarna op zoek gaan naar een werkgever die zo gek is om de rest van je opleiding te betalen en je part-time te laten werken. Mijn moeder heeft dat voor elkaar gekregen met haar LOI-SEPR opleiding/cursus (voor reisburo), die had ze toen dus nog lang niet af.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 19:15 schreef texelonia het volgende:
[..]
Ik zat wel te denken richting administratief werkMaar vraag me af in hoeverre je met zo'n LOI opleiding echt je kansen vergroot? Aan de ene kant maak je dan vast meer kans dan als je helemaal niks richting administratief werk hebt. Maar aan de andere kant, maak je met zo'n cursus wel echt kans op een baan als er ook mensen zijn die een "echte" opleiding hebben gedaan?
Ik heb het liefst iets wat ik kan afronden voor m'n contract afloopt (begin augustus). Daarna kan ik evt. altijd nog een uitgebreidere opleiding gaan doen. Als ik maar eerst een baan heb op kantoor voor 3 dagen in de week van 9 tot 5, zoiets
Ja zoiets zocht ik welquote:Op donderdag 23 oktober 2008 19:17 schreef Belana het volgende:
[..]
Ik heb toentertijd een opleiding van een jaar gedaan via het arbeidsbureau, voor herintreders (terwijl ik 25 was, maar ik was wel al een hele tijd werkloos) misschien dat je zo iets kunt regelen? er worden bijvoorbeeld veel medisch secretaresses gevraagd en die opleiding duurt ook 1 jaar. Is dat wat?
jaaaa t was gezelligquote:Op donderdag 23 oktober 2008 09:34 schreef Lishe het volgende:
Ooo, dat klinkt leuk Pannekoek. Wel showen hier hoor. En feest waarvoor je naar de kapper moet klinkt goed.
Reinhilde, ik ben jaloers, in bed met een boek....
Maneki ik wil fotoooo's!
Vanmiddag komen Ynske en nog 2 fotografen van Fok foto's maken op een activiteit op mijn werk. Luuke en ik gaan ook even kijken natuurlijk (Gaan we echt werken mam? Ik ook?!? Jippie!!) ik zal een foto vragen als bewijs.
Die opleiding bleek toch niet helemaal binnen het budgetquote:Op donderdag 23 oktober 2008 19:37 schreef huuphuup het volgende:
Misschien kun je nog instromen daar? Wie weet, het is het informeren waard; een maand achterstand moet in principe wel in te lopen zijn denk ik.
Ik zag dat je in Utrecht woonde dus ik heb snel even wat dingetjes opgezocht bij de UU.
dingetje 1
dingetje 2
Geef maar door dat -ie goed is! Leuk gedaan!!quote:Op donderdag 23 oktober 2008 11:21 schreef Lishe het volgende:
Voel je niet verplicht hoor! Maar mag wel natuurlijkOm dat voordeel is het hem ook te doen. Gewoon iets voor jezelf maken en kijken hoe de rest ertegenaan kijkt. Nadeel is de kritiek, maar dan maakt hij gewoon een improved versie.
Ik ben er helemaal hyper van!
Ey, ga even sollicitaties aan anderen doorgeven waar ik gesolliciteerd hebquote:Op donderdag 23 oktober 2008 19:37 schreef huuphuup het volgende:
Misschien kun je nog instromen daar? Wie weet, het is het informeren waard; een maand achterstand moet in principe wel in te lopen zijn denk ik.
Ik zag dat je in Utrecht woonde dus ik heb snel even wat dingetjes opgezocht bij de UU.
dingetje 1
dingetje 2
Ik heb 'm uit de VS store gehaald, voor de statsquote:Op donderdag 23 oktober 2008 21:20 schreef Lishe het volgende:
Ik ook Rockabella!
Jarno, Cool! Zegt 'ie. We hebben net een glaasje champagne gedronken en hij doet niks anders dan stats bekijken. Haha, zoals een echte nerd! Maar leuk dat je 'm gedownload hebt!
Jeps, ik heb sinds gisteren alweer een aantal sollicitaties lopen. Opzegtermijn valt gelukkig reuze mee (weekje), dus hoe eerder ik wat anders heb, hoe beter.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 21:24 schreef huuphuup het volgende:
Lol, haha, Troel heb je echt precies bij 1 van die twee gesolliciteerd ja? Ik haal ze wel weg, fair enough, Tex heeft ze al gezien en daar ging het om.
Edit: weghalen heeft weinig zin, hij staat ook gequote.
Nouja ach, dan kun je in ieder geval alvast je concurrentie inschatten
Rekenfout gemaaktquote:Op donderdag 23 oktober 2008 22:32 schreef moussy het volgende:
Leuk Rocka!!
Wat moet je veel huurtoeslag terugbetalen Syrena!
Oja Jellyrose, ik zag deze vandaag in Maastricht, bij de Protest winkel!quote:Op woensdag 22 oktober 2008 17:53 schreef jellyrose het volgende:
Memmel!Zwanger!! Van harte!!
zow.. ik heb geloof ik behoorlijk wat gemist!
Ik heb (traditiegetrouw) weer een nieuw paar DC sneakers aangeschaft in de VS en ze zitten zoooooo lekker![]()
[ afbeelding ]
En ook hier plofkuiten, dus die site van Bix ga ik ff bestuderen
Inderdaad. Ik zat vandaag nog blij tegen mijn moeder te vertellen dat ik deze maand NOG meer zou kunnen sparen... Nee dusquote:Op donderdag 23 oktober 2008 22:44 schreef lily het volgende:
erg vervelend altijd als je veel terug moet betalen van wat dan ook, Syrena
dat zijn nooit zo'n leuke verassingen
Thanks! Maar nu heb ik het blond hoorquote:Op donderdag 23 oktober 2008 22:42 schreef lily het volgende:
[..]
helemaal niet
je hebt sowieso een heel vrouwelijk gezicht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |