Whahaha, vroegquote:Op donderdag 23 oktober 2008 08:32 schreef Brighteyes het volgende:
Jeutje Guuz... da's wel vroeg dan, op je vrije dag!
welja, ik doe niet zo moeilijk hoor. Ik ben al eerder héél kort geweest.quote:
ja en de andere 4 die in de kast liggen ookquote:Op donderdag 23 oktober 2008 08:56 schreef Reinhilde het volgende:
Wow! Stoer hoor! En je staart ging naar een goed doel toch?
ik wilde vanmorgen gezichtscreme op mijn tandenborstel doen..quote:Op donderdag 23 oktober 2008 08:21 schreef Brighteyes het volgende:Ik liet net mijn theezakje in mijn bak brinta zakken.
![]()
Het is echt nog te vroeg!
had het gelukkig net op tijd in de gaten..quote:Op donderdag 23 oktober 2008 09:42 schreef Lishe het volgende:
Gats Vicky!
En Rockablla, dan hoop ik dat Brent op zijn vader lijkt.Schoor je je hoofd gewoon kaal??
Ik heb wel eens onze tandpasta op de tandenborstel van Amber gedaan, vond ze niet zo leuk geloof ik.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 09:45 schreef E.T. het volgende:
K_P wat voor feest is dat? Dat je je zo kan laten gaan? Klinkt goed iig![]()
Vicky, getver! Ik presteer het nog wel eens om Teletubbie-tandpasta op mijn eigen tandenborstel te doen.. dat is ook al zo ranzig![]()
Rocka, ik ben toch wel eens heel benieuwd naar een foto van jou hoor
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 09:42 schreef Lishe het volgende:
Gats Vicky!
En Rockablla, dan hoop ik dat Brent op zijn vader lijkt.Schoor je je hoofd gewoon kaal??
oh... zie ik nu pas hihihiquote:Op donderdag 23 oktober 2008 10:02 schreef Brighteyes het volgende:
*kuch* Rocka, je PM-box is vol.*kuch*
Klinkt goed KP!
Cool, hoe heet het ding?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 10:58 schreef Lishe het volgende:
O,o,o! Mag ik even opscheppen!! Lief, mijn supercomputernerdwizz heeft zijn eerste, helemaal zelfgemaakte programma in de app store staan! een winkeltje op de Iphone waar je allerlei programmatjes kan downloaden. Wiehoe, ik ben zo trots op hem. (Ok, dit is waarschijnlijk alleen te lezen door Iphone bezitters, maar ik vind het zo knap!!)
In dat geval post je nerd ook op iPhoneclub.nl want die zag ik vanochtend voorbij komen daar! Leuk hoor! Ik wilde vanavond een rondje App Store doen misschien dat ik deze ook nog even meepik dan... Twee dollar is een leuke prijs.quote:
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 10:02 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
ja...
als ik straks de kans heb zal ik een foto zoeken. Het misstaat me nl echt niet en ik zie er dan ook niet uit als een mannelijk type ofzo.
Dat is de kracht van de iPhone en de App Store wel een beetje: grote bedrijven kunnen hun apps aanbieden maar ook alle hobbyprogrammeurs kunnen opeens een miljoenenpubliek bereiken. Nou goed, hij gaat vanavond zeker op m'n iPhone dan.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 11:15 schreef Lishe het volgende:
Zjuust. Grappig dat je 'm al tegengekomen was! Hij is helemaal op van de zenuwen, want je kan het zelf allmaal wel goed en fijn vinden enzo, maar als het echt in gebruik genomen gaat worden is dat toch anders.
Ik vind het gewoon zo cool dat hij dat zelf kan, alles geregeld heeft en dat andere mensen dus iets gaan gebruiken wat hij gemaakt heeft.
Ben beneiwud wat je ervan vind als je hem gezien hebt!
Haha, steek mij eens even aan met dat enthousiasmequote:Op donderdag 23 oktober 2008 09:30 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
Ik ga vanmiddag winkelen! Heb 1 november groot feest ! Dus mooie jurk, schoenen, ketting/armbanden, jas etc etc...heb er zin an !
klinkt goed BE en praktische problemen zijn altijd op te lossen! ga ervoor meid!quote:Op donderdag 23 oktober 2008 11:17 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb een vacature gezien die zo heel erg bij mij zou passen!
Ik heb nu al een knoop in mijn maag en dan heb ik alleen nog maar de vacature uitgeprint!![]()
Ik wil het! Ik wil het!
Geen idee hoe het zou gaan (16 dagen per maand, maar in wisseldiensten) en ik woon volgens mij ook net niet helemaal in het juiste gebied, maar toch ga ik schrijven. Vanavond even mooi papier kopen, zorgen voor een mooie vlotte foto van mezelf en dan schrijven maar.![]()
![]()
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 11:54 schreef Brighteyes het volgende:
Hihi.
Ik heb nog niet eens geschreven!Ik zou nu al hier de deur uit willen rennen om papier te halen.
(Ik schrijf/print brieven eigenlijk nooit meer op standaard wit papier, maar net een beetje creme.Staat net even iets verzorgder. Zeker in deze branche.
)
de flop ook?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 11:54 schreef Brighteyes het volgende:
Hihi.
Ik heb nog niet eens geschreven!Ik zou nu al hier de deur uit willen rennen om papier te halen.
(Ik schrijf/print brieven eigenlijk nooit meer op standaard wit papier, maar net een beetje creme.Staat net even iets verzorgder. Zeker in deze branche.
)
Oeh wasda? * huuphuup noteertquote:Op donderdag 23 oktober 2008 13:58 schreef Memmel het volgende:
Hot Coldrex check! Werkt best goed bij ons.
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 13:38 schreef Memmel het volgende:
Ha HuupHuup, dan kunnen we handjes schudden. Maar ik doe daarnaast ook nog wel andere dingen hoor
Ik wil mijn CV gaan oppoetsen. Maar hoe zouden jullie dat doen met 4 functies binnen een zelfde bedrijf? Als aparte banen behandelen?
ja dikke doei, ben ik nou al te laat!quote:Op donderdag 23 oktober 2008 15:06 schreef RockabeIIa het volgende:
In mijn gedachten zag ik er iets beter uit
Naja, beloofd is beloofd
-poppetje gezien-
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |