abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62606676
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 09:30 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
Ik ga vanmiddag winkelen! Heb 1 november groot feest ! Dus mooie jurk, schoenen, ketting/armbanden, jas etc etc...heb er zin an !
Haha, steek mij eens even aan met dat enthousiasme Ik heb 2 nov. een gala en in het feestje heb ik wel zin maar in kleding kopen nog niet
She said you can paint your sky any colour
And you can paint your dark as dark as you need
And you can paint your light as light as you please
It's all up to you
  donderdag 23 oktober 2008 @ 11:41:19 #202
24188 Belana
kloon van belana
pi_62606939
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 11:17 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb een vacature gezien die zo heel erg bij mij zou passen!
Ik heb nu al een knoop in mijn maag en dan heb ik alleen nog maar de vacature uitgeprint!
Ik wil het! Ik wil het!

Geen idee hoe het zou gaan (16 dagen per maand, maar in wisseldiensten) en ik woon volgens mij ook net niet helemaal in het juiste gebied, maar toch ga ik schrijven. Vanavond even mooi papier kopen, zorgen voor een mooie vlotte foto van mezelf en dan schrijven maar.

klinkt goed BE en praktische problemen zijn altijd op te lossen! ga ervoor meid!
stormy waters...
sailin'
pi_62607025
BE, wat spannend !!
pi_62607151
Spannend BE!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  donderdag 23 oktober 2008 @ 11:54:11 #205
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_62607283
Hihi.
Ik heb nog niet eens geschreven! Ik zou nu al hier de deur uit willen rennen om papier te halen.
(Ik schrijf/print brieven eigenlijk nooit meer op standaard wit papier, maar net een beetje creme. Staat net even iets verzorgder. Zeker in deze branche. )
  donderdag 23 oktober 2008 @ 12:04:39 #206
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_62607561
BE, tof! Speaking of vacatures zeg!
Ik wil ook wat anders. FT crea lijkt me leuker op dit moment.
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_62607957
Spannend BE!
Saartje
pi_62608140
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 11:54 schreef Brighteyes het volgende:
Hihi.
Ik heb nog niet eens geschreven! Ik zou nu al hier de deur uit willen rennen om papier te halen.
(Ik schrijf/print brieven eigenlijk nooit meer op standaard wit papier, maar net een beetje creme. Staat net even iets verzorgder. Zeker in deze branche. )
zolang je het zwarte randje eromheen maar weg laat...

succes! Spannend! Als je een kritisch oog nodig hebt dan mag je me pm-en hoor ik werk als proof-reader, doe de hele dag niets anders dan teksten veranderen/verbeteren enzo
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  † In Memoriam † donderdag 23 oktober 2008 @ 13:01:29 #209
7074 moussy
kuttekop
pi_62609131
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 11:54 schreef Brighteyes het volgende:
Hihi.
de flop ook?

Wist je dat ze afwijkende kleuren (onbewust) eerder pakken om te lezen?

Rocka! Ik ben wel benieuwd naar je geschoren hoofd Ik heb het 1x gedaan, langste stand op de tondeuse, en daarna geblondeerd. Was wel leuk, maar nu niet meer voor herhaling vatbaar, mn kop is daar véél te plofferig voor geworden.
Je zou er haast een boek over schrijven!
  donderdag 23 oktober 2008 @ 13:24:53 #210
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_62609713
Tuurlijk dan een bijpassende enveloppe!
  donderdag 23 oktober 2008 @ 13:38:52 #211
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_62610090
Ha HuupHuup, dan kunnen we handjes schudden. Maar ik doe daarnaast ook nog wel andere dingen hoor

Ik wil mijn CV gaan oppoetsen. Maar hoe zouden jullie dat doen met 4 functies binnen een zelfde bedrijf? Als aparte banen behandelen?
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
  donderdag 23 oktober 2008 @ 13:45:31 #212
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_62610283
Heb ik wel gedaan.
Ik werk nu 10 jaar voor deze organisatie en daar heb ik 2 verschillende functies bekleed en die heb ik dus ook apart genoemd en beschreven.
Dus:
07/1998-12/2000 Functie X
01/2001-huidig Functie Y
  donderdag 23 oktober 2008 @ 13:48:06 #213
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_62610362
Zou er met 10 jaar een soort veranderingskriebel ontstaan? Ik ben echt al dat geneuzel en belangrijk doenerij zo zat. Maarja, toen ik hier werd aangenomen had ik volgens iedereen 'een lot uit de loterij'. En dat geef je ook weer niet zo snel op natuurlijk.
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_62610457
*handjes schudt met Memmel!
Ik doe er ook nog het een en ander naast hoor teveel eigenlijk. Dit is mn hoofdfunctie, samen met de communicatie met auteurs en book-reviewers, maar daarnaast ben ik PA van een professor hier die ik help met zijn onderzoek en dergelijke dat volgens mij nooit afkomt .
En ik probeer ergens mn eigen studie nog in te squeezen Ben nu de halve scriptie van mn vriend aan het editten ook enzo dus er blijft weinig tijd over, daarom fok ik maar op het werk

BE! ik was bijna klaar en nu zie ik je tweede versie! Haha, ik zal de nieuwe dingetjes copy-pasten in de gewijzigde versie.

Heeft iemand nog huis-tuin-en-keuken truukjes tegen fikse verkoudheid? Mijn vriend moet en zal binnen 3 weken zijn scriptie afronden maar heeft nu toch echt wel een hele zware verkoudheid te pakken. Probleem is dat als hij nu rust neemt ofzo dat hij het dan niet redt met de afstudeerdatum, mijn plan-wonder , dus doorbikkelen is eigk de enige optie. Neusspray check, vitamine pillen check, oordopjes-voor-slapen check. Andere ideeën?
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  donderdag 23 oktober 2008 @ 13:58:20 #215
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_62610657
Hot Coldrex check! Werkt best goed bij ons.
pi_62610679
Hey Memmel, kan ik jouw baan niet overnemen anders?

Mijn baan verdwijnt hier namelijk vanaf volgend jaar. Of nouja, het hele tijdschrift verdwijnt als het aan de universiteit ligt. Soort langzame zelfmoord als je het mij vraagt maarja, aan mij wordt niets gevraagd. Het fijne weet ik er niet van, en mag ik volgens mij ook niet kwijt, maar ik weet wel dat mijn contract per 1 januari niet verlengd zal worden en dat ik daarna voor een tijdje nog van de royalties van de Britse uitgever betaald zal worden, maar ik vermoed dat het tegen augustus 2009 toch wel echt afgelopen is dan. Erg jammer want ik vind het echt ontzettend leuk werk.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_62610706
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 13:58 schreef Memmel het volgende:
Hot Coldrex check! Werkt best goed bij ons.
Oeh wasda? * huuphuup noteert
Kan ik dat kopen bij het kruidvat?
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  donderdag 23 oktober 2008 @ 14:02:54 #218
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_62610783
Memmel Same here!
Ik ben het echt spuugzat. Hier hebben we elke 3 jaar een andere baas en de nieuwste is net weer begonnen. Weer zoiemand die zichzelf wil/moet bewijzen, haar eigen stempel overal op wil drukken. En dus kan ik weer elke punt en komma gaan lopen verantwoorden en uiteraard ook wijzigen.

Maar ja, toffe baan, reizen enzo, volgende week weer 2 dagen Florence, 'weet je wel wat je op geeft'.

Bah!
  donderdag 23 oktober 2008 @ 14:20:57 #219
24188 Belana
kloon van belana
pi_62611255
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 13:38 schreef Memmel het volgende:
Ha HuupHuup, dan kunnen we handjes schudden. Maar ik doe daarnaast ook nog wel andere dingen hoor

Ik wil mijn CV gaan oppoetsen. Maar hoe zouden jullie dat doen met 4 functies binnen een zelfde bedrijf? Als aparte banen behandelen?
doe ik wel
stormy waters...
sailin'
pi_62611977
BE je hebt mail!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  donderdag 23 oktober 2008 @ 14:47:32 #221
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_62611998
Ja BE, klinkt bekend. Hier ook een mooie baan met voorheen ook veel reizen enzo, veel van de wereld gezien. Veel vrijheid ook. Maar ik weet niet. Ergens kriebelt een gevoel en hoor ik een stemmetje zeggen: 'er is meer op de wereld'.

Huuphuup, Hot Coldrex kun je gewoon bij Kruidvat kopen. Is paracetamol met citrus en dat drink je dan met warm water. Ik kan er meestal wel weer even op vooruit. En vlak voor het slapen gaan is het ook erg fijn.
  donderdag 23 oktober 2008 @ 15:06:31 #222
190853 RockabeIIa
pi_62612528
In mijn gedachten zag ik er iets beter uit
Naja, beloofd is beloofd
-poppetje gezien-

[ Bericht 34% gewijzigd door RockabeIIa op 23-10-2008 15:18:49 ]
  donderdag 23 oktober 2008 @ 15:20:17 #223
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_62612924

Die naam van het plaatje!
Je kan het hebben hoor!

Ik ga even kijken huup! Heb er inmiddels al wel weer het eea aan gesleuteld met Tinkepink, die wilde me ook wel helpen.
  donderdag 23 oktober 2008 @ 15:27:25 #224
24188 Belana
kloon van belana
pi_62613164
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 15:06 schreef RockabeIIa het volgende:
Naja, beloofd is beloofd
-poppetje gezien-
ja dikke doei, ben ik nou al te laat!
stormy waters...
sailin'
pi_62613306
Ik heb een glimp gezien, leuk jou een keer te zien Rocka!
  donderdag 23 oktober 2008 @ 15:34:20 #226
190853 RockabeIIa
pi_62613387
sollie belaan... Ik zag opeens dat ik ruim 30 x bekeken was maar nog geen enkele reactie en toen voelde ik me helemaal bekeken!

Effe lekker pm-en dan? <3

Reinhilde, ik heb nu een korte blonde bob Dus je herkent me vast niet als ik op het strand loop!
pi_62613436

Nou, bij de volgende meet dan!
  donderdag 23 oktober 2008 @ 15:38:50 #228
190853 RockabeIIa
pi_62613528
Nee.
Krijg ik vast klapjes na de pm die ik je net gestuurd heb
  donderdag 23 oktober 2008 @ 15:45:55 #229
24188 Belana
kloon van belana
pi_62613753
lekkere wijven zijn goed!
stormy waters...
sailin'
pi_62613893
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 15:38 schreef RockabeIIa het volgende:
Nee.
Krijg ik vast klapjes na de pm die ik je net gestuurd heb
Volgens mij wil je gewoon graag klapjes!!!

pi_62614187
Succes BE je klinkt in ieder geval heel enthousiast!

[ Bericht 54% gewijzigd door Stiemie op 23-10-2008 16:14:33 ]
pi_62614195
Ik heb je gezien Rocka! Maar ik was stiekem ook nog aan het werk enzo
Vind dat het je wel stond, je had/hebt er iig het hoofd voor. Vind het altijd zo lelijk als iemand dan een bobbel/deuken hoofd heeft en dan het haar zo kort

Mn ex had een keer een ingeving om zn lange haar af te knippen en zn hoofd kaal te scheren alleen hij deed dat met de keukenschaar en een bot scheermesje. Hij zag eruit als zo'n jaren-40 tuberculose patient
En de reactie van zn moeder ook "hey, je bent zo net die ene van lord of the rings! die ehm, gollem ofzo!"
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_62614257
Terug van het winkelen !
Jurk,jas,laarzen,legging en tas..KP is ready to go !!
  donderdag 23 oktober 2008 @ 16:05:54 #234
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_62614426
Top K_P!

Ik heb (nu al) een probleem. Mijn broer trouwt 15 mei. Twee weken later ben ik uitgerekend. Iemand nog tips waar ik een hobbezak kan halen om mijn tegen die tijd waarschijnlijk weer immense buik in te stoppen (in een maatje meer)? Zal ik iets laten maken? Ben wel getuige en wil wel leuk op de foto...oh, en Anna is bruidsmeisje met jurkje enzo!
  donderdag 23 oktober 2008 @ 16:07:16 #235
190853 RockabeIIa
pi_62614471
gollem
Als zijn moeder het al zegt!

Ik scheer het niet nog es kaal hoor!

KP, nice score! ps waar heb jij je uggs vandaan?
pi_62614655
Memmel, misschien kan je een mooi colbertje laten maken, en dat op een simpele zwarte zwangerschapsjurk dragen?
pi_62614773
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 16:07 schreef RockabeIIa het volgende:
gollem
Als zijn moeder het al zegt!

Ik scheer het niet nog es kaal hoor!

KP, nice score! ps waar heb jij je uggs vandaan?
Uggs gekocht hier in Den Haag....Bij "plaatselijke" schoenenboer.
pi_62614904
KP, ben je ook bij de nieuwe VILA winkel geweest? Die opende vandaag, was er toevallig met mn zusje, en die heeft echt een supergaaf leren jasje gescoord met 50% korting. Best wel leuke dingen daar! (Waar de Vero Moda eerst zat).
Lekker dat je zo goed geslaagd bent!
pi_62614947
Nee. Ik ben bij GARBO op de Fred geweest.
pi_62615011
shit, rockaal gemist
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  donderdag 23 oktober 2008 @ 16:35:17 #241
190853 RockabeIIa
pi_62615287
Mis je weinig aan hoor

ik wil warme voeten!
pi_62615338
je bent mooi (ook met minihaar )

* pinquit geeft rocka een paar warme voeten.
ik wil ze straks wel weer terug, ok?
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_62615608
Ik ga even boodschapjes doen. Vanavond pannenkoeken eten, dat moet (!) met spek.
  † In Memoriam † donderdag 23 oktober 2008 @ 17:01:05 #244
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_62616014
Banen... Ik ben nog steeds zoekende, want ik ben een hele goede tweede

En warme voeten... Maneki had het al over mukluks. Ik mocht vroeger bij een half Canadese vriend wel eens zijn hele echte traditionele mukluks aan. Die waren heeeerlijk. Nog nooit zoiets warms aan m'n voeten gehad!
DancingPhoebe op &lt;a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" &gt;23/10/09&lt;/a&gt;:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
  donderdag 23 oktober 2008 @ 17:29:28 #245
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_62616687
Ik mag volgende zomer denk ik weer op zoek naar een baan. Ik kan me haast niet voorstellen dat ze m'n contract gaan verlengen namelijk. En ik weet ook niet of ik dat wel wil... Of ze moeten toevallig aan mijn eisen over minder dagen en andere uren enzow tegemoet komen. As if

Las alleen van de week dat er door de financiele crisis er volgend jaar een hoge werkloosheid verwacht wordt En ik nog steeds zonder relevante werkervaring en opleidingen, kan het dan wrs schudden... Maar goed dat zien we dan wel weer.

Of heeft iemand nog een briljante tip waarmee je écht je kansen vergroot, een cursus of zoiets, en wat ook nog betaalbaar is? En dus niet zo lang duurt als een HBO opleiding
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_62617057
Crisis-management!! Ik zie een gat in de markt! *hihi* nee flauw, sorry.

Ik weet niet maar misschien is het toch verstandiger om in de lange termijn te investeren en dus een cursus te doen die iets langer is maar waar je wel iets aan hebt? Persoonlijk zou ik denk ik dan gaan voor de LOI directie-secretaresse/management assistent. link dat duurt wel 3 jaar, maar omdat het LOI is kun je gedeeltelijk in je eigen tijd studeren en/of parttime of in de avonduren naar school, dus ernaast blijven werken, en daarnaast kun je dus ook versnellen als je dat wilt en aankunt.
Voordeel van deze opleiding is dat het salaris een flinke slag hoger ligt dan gewoon secretaresse en dat je groei-mogelijkheden hebt.

Edit: verkeerd linkje, ik bedoelde dit linkje http://loi.nl/Cursussen/Secretarieleopleidingen/PRD_001505 die andere kan ook maar kost drie jaar, deze twee jaar zonder aanwezigheidsverplichtingen.

[ Bericht 14% gewijzigd door huuphuup op 23-10-2008 17:57:21 ]
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_62617105
Ohja en als je écht geen tijd/geld hebt dan zou ik in ieder geval investeren in dingen zoals boeken waarmee je tot in de puntjes met office/excel om leert gaan.

Tenzij je heule andere interesses hebt natuurlijk, dan zou k lekker wat anders gaan doen Maar zoiets als administratief werk lijkt me een redelijk "zekere" gok.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  donderdag 23 oktober 2008 @ 18:07:57 #248
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_62617373
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 15:06 schreef RockabeIIa het volgende:
Naja, beloofd is beloofd
-poppetje gezien-
.
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  † In Memoriam † donderdag 23 oktober 2008 @ 18:25:24 #249
7074 moussy
kuttekop
pi_62617684
rocka gemist..
Je zou er haast een boek over schrijven!
  donderdag 23 oktober 2008 @ 19:15:03 #250
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_62618851
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 17:49 schreef huuphuup het volgende:
Crisis-management!! Ik zie een gat in de markt! *hihi* nee flauw, sorry.

Ik weet niet maar misschien is het toch verstandiger om in de lange termijn te investeren en dus een cursus te doen die iets langer is maar waar je wel iets aan hebt? Persoonlijk zou ik denk ik dan gaan voor de LOI directie-secretaresse/management assistent. link dat duurt wel 3 jaar, maar omdat het LOI is kun je gedeeltelijk in je eigen tijd studeren en/of parttime of in de avonduren naar school, dus ernaast blijven werken, en daarnaast kun je dus ook versnellen als je dat wilt en aankunt.
Voordeel van deze opleiding is dat het salaris een flinke slag hoger ligt dan gewoon secretaresse en dat je groei-mogelijkheden hebt.

Edit: verkeerd linkje, ik bedoelde dit linkje http://loi.nl/Cursussen/Secretarieleopleidingen/PRD_001505 die andere kan ook maar kost drie jaar, deze twee jaar zonder aanwezigheidsverplichtingen.
Ik zat wel te denken richting administratief werk Maar vraag me af in hoeverre je met zo'n LOI opleiding echt je kansen vergroot? Aan de ene kant maak je dan vast meer kans dan als je helemaal niks richting administratief werk hebt. Maar aan de andere kant, maak je met zo'n cursus wel echt kans op een baan als er ook mensen zijn die een "echte" opleiding hebben gedaan?

Ik heb het liefst iets wat ik kan afronden voor m'n contract afloopt (begin augustus). Daarna kan ik evt. altijd nog een uitgebreidere opleiding gaan doen. Als ik maar eerst een baan heb op kantoor voor 3 dagen in de week van 9 tot 5, zoiets
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')