quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 15:18 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik ben echt de zoekkoningin. Maar ik ken je niet goed genoegHeb voor mijn zus al zo vaak dingen gevonden. Op afstand hè.
ik wéét het gewoon. Heel apart is dat....
Sinds afgelopen weekend ben ik ervaringsdeskundige! Ik heb de hoge en die sluiten goed aan bij mijn kuit, dus een pasvorm zit er wel in. Geen idee of dat uitzakt ofzo. Maar voor warm kan ik ze absoluut aanprijzen. Echt mooi zijn ze niet, maar ik heb vandaag de hele dag warme voeten gehad. Nu ik in bed lig (helaas moeten ze dan uitquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:51 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik vroeg me af he, zijn er ook Uggers hier? Ik wil eigenlijk wel warme pootjes deze winter maar soms zie ik mensen in de stad lopen met van die doorgezakte dingen, hartstikke scheef in de schoen etc. Zijn dat nepperds ofzo? Of hebben die skoens geen pasvorm?
En mis je die allemaal in je eigen huis?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:37 schreef Troel het volgende:
Buuf, wij missen nog een huissleutel
En nog een pennetje van de pocketpc
En nog een ring van mijn tante en nog een sleutelbos van haar met haar autosleutels er ook aan
Ik hoor het wel he![]()
Vertel!! Hoe kan dat dan??? Heb jij nu een nieuw pennetje?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:45 schreef Brighteyes het volgende:
10 minuten na het opstijgen onderweg naar NY afgelopen augustus liet de meneer naast me zijn pennetje vallen... 6-7 uur later waren we in NY en had hij het nog niet gevonden. Alles bekeken, stoel half uit elkaar gehaald etc. Maar mooi niet te vinden... rara hoe kan dat.
nu gaat het me totaal niet om het pennetje, maar gewoon om het achterbakse. luca loopt even weg en weg is het pennetje. ik had al geen lekker gevoel bij het vriendje (zie andere topic) hij gaat nogal creatief met de waarheid om. ik kan simpelweg niet bewijzen dat hij het pennetje heeft.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 08:51 schreef LovelyLady het volgende:
Het is vervelend dat die pennetjes zelf niet met een draadje vast te knopen zijn aan de DS zelf. Punt is wel weer dat die pennetjes zelf geen drol kosten
* LovelyLady gaat weer op zoek naar kadootje schoonmoeder
*moeilijk*
Ik kan me er wel iets bij voorstellen, er zit er ook zo'n eentje bij Sander in de klas.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 08:58 schreef lady-wrb het volgende:
nu gaat het me totaal niet om het pennetje, maar gewoon om het achterbakse. luca loopt even weg en weg is het pennetje. ik had al geen lekker gevoel bij het vriendje (zie andere topic) hij gaat nogal creatief met de waarheid om. ik kan simpelweg niet bewijzen dat hij het pennetje heeft.
waar koop je die pennetjes trouwens? onze intertoys heeft alleen setjes met diverse kleuren en ik wil alleen zwarte.
bij bol.com kun je ze ook alleen in t zwart bestellen ":)quote:Op woensdag 22 oktober 2008 08:58 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
nu gaat het me totaal niet om het pennetje, maar gewoon om het achterbakse. luca loopt even weg en weg is het pennetje. ik had al geen lekker gevoel bij het vriendje (zie andere topic) hij gaat nogal creatief met de waarheid om. ik kan simpelweg niet bewijzen dat hij het pennetje heeft.
waar koop je die pennetjes trouwens? onze intertoys heeft alleen setjes met diverse kleuren en ik wil alleen zwarte.
Rocka, niet naar de rest luisteren. LUISTER naar mij. Ik heb paarse en bruine en ze zijn heerlijk warm, lopen als pantoffels en ik loop er in ieder geval normaal recht, elegant, gezellig, veel en in het bijzondere heel erg graag op. Dus HUP naar de stad en aanschaffen die dingen !quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:51 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik vroeg me af he, zijn er ook Uggers hier? Ik wil eigenlijk wel warme pootjes deze winter maar soms zie ik mensen in de stad lopen met van die doorgezakte dingen, hartstikke scheef in de schoen etc. Zijn dat nepperds ofzo? Of hebben die skoens geen pasvorm?
Hee! Ik was ook pro Ugg hoorquote:Op woensdag 22 oktober 2008 11:12 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
[..]
Rocka, niet naar de rest luisteren. LUISTER naar mij. Ik heb paarse en bruine en ze zijn heerlijk warm, lopen als pantoffels en ik loop er in ieder geval normaal recht, elegant, gezellig, veel en in het bijzondere heel erg graag op. Dus HUP naar de stad en aanschaffen die dingen !
Jammer, Memmel....het gaat niet om de buitenkant..heel jammer.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 11:42 schreef Memmel het volgende:
K_P, altijd zo beleefd. Zou je ook niet denken als je haar ziet lopen.
Maar is Ugg niet short for Uggly?
Dat dus! En ik ben een sucker voor warme pootjes <3quote:Op woensdag 22 oktober 2008 11:55 schreef Brighteyes het volgende:
Maar ze lijken me idd zo lekker comfortabel en warm.![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 12:06 schreef RockabeIIa het volgende:
Belaan, ik maakt maar een grapje![]()
Ik doe ze alleen thuis aan ok?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |