het is heul ernstigquote:Op woensdag 22 oktober 2008 14:03 schreef Lois het volgende:
[..]
Wat hebben we het druk he?![]()
* Lois gaat even serieus aan het werk, of iig die indruk wekken*
Rond de 200 euro... Via eBay.de kun je ze over het algemeen wel goedkoper aanschaffen (nieuw). 't Is duur maar pijnvrij lopen is ook wat waard. En mijn orthopedische schoenen kostten 1100 euroquote:
zelfs die ben ik nog niet tegengekomen waarbij er dan niet een stuk been te zien isquote:Op woensdag 22 oktober 2008 14:55 schreef mrien het volgende:
Laarzen kopen is gewoon rampzalig voor dikkere kuiten
En Piet Kerkhof hebben ze helaas niet in het Noorden/Oosten des lands
Eens kijken of mijn laarzen nog een beetje mee willen, vrees met grote vrezen voor 1 paar..
Gelukkig heb ik 2 jaar geleden geloof ik een paar van Le Coq Sportif gekocht, met veters aan de achterkant, ideaal
Laarzen zijn leuk! Behalve als je stevige kuiten hebtquote:Op woensdag 22 oktober 2008 15:00 schreef Ynske het volgende:
zelfs die ben ik nog niet tegengekomen waarbij er dan niet een stuk been te zien is
een zwart jurkjequote:Op woensdag 22 oktober 2008 13:54 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Wat gaaf. Die zijn echt zo hip dat ik niet zou weten wat je daar nou nog bij aan moet trekken om ze tot hun recht te laten komen
.
Ik zag op de site ook lieveheerstbeestjes schoenen met bijpassende tasquote:
Ik zal maar niet zeggen wat ik on eerste instantie las...quote:
Ja, ze krijgt een nieuwe kamer. De kamer die ze nu had die is nu voor haar grote zus. Ze heeft 0 keer op haar kamer geslapen. Maar goed, over haar kamer was ik niet helemaal tevreden, dus we gaan voor de herkansing.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 14:38 schreef Brighteyes het volgende:
Tico, krijg Jennifer ook weer een hele nieuwe kamer dan? Hadden jullie dat niet gedaan voor de babykamer?
Kutwijdtequote:Op woensdag 22 oktober 2008 16:45 schreef Moonah het volgende:
[..]
Ik zal maar niet zeggen wat ik on eerste instantie las...![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |