Nogmaals, gefeliciteerd CM met de geboorte van Kevin!quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 17:16 schreef CrazyMoon het volgende:
Gisteren, 20 oktober, ben ik bevallen van een zoon! Hij heet Kevin, is geboren om 11.43 uur en weegt 3770 gram. Alles gaat super! Later meer, incl foto's.
Nu ben ik niet meer origineelquote:Op zondag 21 september 2008 12:17 schreef Reinhilde het volgende:
Mooie buiken! Ik kom over een week of 2 met mooie foto's, mijn buik gaat helemaal gebuik-paint worden!
Ik duim voor je dat de files een beetje meewerken!quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 19:35 schreef Carmella het volgende:
Ik zat al bijna ongeduldig bij de computer om te kijken wat jullie mening over de plopjes was![]()
![]()
![]()
En ja, als hij niet 2 uur ervoor helemaal vast komt te staan in de file dan is hij erbij, anders ben ik alleen, maar dat geeft nietT'is alleen wel zonde, want hierna komt er geen echo meer tot de bevalling. Maar hoop dat ze nog een mooi plaatje kunnen printen anders
Ik ben erg benieuwd Reinhilde!quote:
Weet je dat dat het eerste is waar ik aan dacht, toen ik de plopjes vanochtend voelde?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:30 schreef Raissa het volgende:
Wat ik zelf zo leuk vond aan de 20 weken echo was dat ik op het beeld zag wat ik voelde bewegen. Ik voel natuurlijk nog lang niet alles maar het is zo grappig om te zien dat je beebje zich bijvoorbeeld omdraait als je zo'n "plopje" voelt
Gelukkig is het tij hier een beetje gekeerd, de "goede" (tussen " " omdat het goede dagen zijn die voor mij wel aardig zijn, maar voor een gezond iemand misschien nog wel hinderlijk) dagen zijn hier nu in overvloed. De echt hele slechte dagen (vooral nachten eigenlijk) zakken wat af, gelukkig. Ik voel me iets meer mens nu. Ik heb gelukkig honger als een paard en daarmee lijkt de misselijkheid eindelijk langzaam weg te gaan. Nadeel is wel dat ik vannacht wakker werd omdat ik honger hadquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 23:42 schreef Carmella het volgende:
Raissa; hoe gaat het verder met jou en je gezondheid?
Joshua is in de 7e maand van de zwangerschap overleden met een onduidelijke oorzaak. voor mij persoonlijk zou wat de uitslag ook zou mogen zijn het geen reden zijn om de zwangerschap te beeindigen dat staat zo vast als een mens maar zeker kan zijn.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 12:51 schreef marlieske het volgende:
Tja Maffemuts over die punctie kan ik je weinig vertellen dat is echt iets dat je zelf moet beslissen, maar wat is er dan met Joshua aan de hand ?
en zou dat voor jou een reden zijn de zwangerschap af te breken? zo niet dan heeft m.i. die punctie weinig nut?¿ alleen dan dat je voorbereid bent op wat komen gaat.
Moeilijk hoor, sterkte met het maken van een besluit.
Kloptquote:Op woensdag 22 oktober 2008 14:06 schreef Memmel het volgende:
Volgens mij heeft Raissa last van haar scheenbeen en niet haar schaambeen. toch? Anders even langs de HA als je al zo lang met een blauw been loopt?
Nee, niet gestoten (althans, niets gemerkt en er zitten zoveel blauwe plekken dat 1 keer stoten niet genoeg is geweest om al die plekken te veroorzaken). Krijg je bij spataderen ook echt blauwe (ronde) plekken die verkleuren of zie je dan gewoon echt spataderen? Op spataderen zit ik niet echt te wachtenquote:Op woensdag 22 oktober 2008 12:07 schreef marlieske het volgende:
Raissa heb je je scheenbeen dan gestoten? zo niet laat eens checken op spataderen daar hoef je geen dikke benen voor te hebben hoor, maar dat kan wel zo gemeen pijn doen.
Als je mazzel hebt en je bent er op tijd bij kan je misschien nog een massage krijgen dan krijg je straks niet van die dikke blauwe lijnen op je enkels![]()
Fijn om te lezen dat je redelijk goede dagen hebt, gebruik je nu (weer) medicijnen of kan je het nog redden zonder?
Ik denk dat een buikband niet zoveel zal betekenen voor mijn scheenbeenquote:Op woensdag 22 oktober 2008 12:40 schreef maffemuts het volgende:
Raissa, ik herken het wel wat je zegt over je schaambeen van mijn vorige zwangerschap. Alleen ik had het pas rond de 6,5 maand en was gewoon omdat mn dochtertje er tegen aan drukte ( ik droeg naar binnen om t zo maar te zeggen) het is heel vervelend gevoel en kan je inderdaad goed belemmeren. de blauwe plek kan ik dan weer niet plaatsen. Overleg voor de zekerheid met je verloskundige. een stevige buikband kan wel verlichting bieden ( liefst een met klitteband en bekkengordel ) deze geven meer steun dan de elastische stoffen banden die je bij bv de prenatal koopt.
Ik geloof dat je net ergens zei dat wat de uitslag ook zou zijn je de zwangerschap hoe dan ook niet zou willen beeindigen. Ik denk dat ik zelf in jouw situatie dan de punctie ook niet zou laten doen. Al heb je natuurlijk wel de mogelijkheid om je voor te bereiden als er iets mis is... Hele lastige keuze dus... Wel jammer dat je partner niet iets meer meedenkt, wel lief dat hij hoe dan ook achter je staat!quote:/klaagmodus en onzekerheidsmodus aan
Wel moet ik binnen 2 weken een keuze maken of ik een punctie wil of niet. Op de echo's lijkt het allemaal goed te gaan en groeit guppie goed en zijn er geen afwijkingen te zien. Maar door Joshua wil de gyn eigenlijk een punctie doen. Mijn angst is dat het dan alsnog fout gaat... iemand een tip of goed advies ? aan lief heb ik wat dit betreft niet erg veel, hij zegt alleen maar dat ie wat ik ook kies hij achter me staat. hoewel dat erg lief is had ik liever natuurlijk gehoopt dat hij meedacht.
/klaagmodus uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |