quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 14:32 schreef Almelovakr het volgende:
Een of andere zwerver die in z'n eentje stond te schreeuwen op straat: ''en wat als nu de Europese Comissie komt, wat hebben we dan bereikt?''
Ja hahahaha!quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 14:35 schreef foeyonghaii het volgende:
Ehh, leuk dat je het nu pas meld? Had me gesolliciteerd in ROTTERDAM by het eerste hotel dat je na het station tegenkomt. Haha en als ik straks de hele tyd op en neer moet reizen, loop ik straks daar tussen al die junkies!
En Almelo heeft herman finkers.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 14:34 schreef timmmmm het volgende:
In amsterdam heb je evenveel zo niet meer rare lui hoor
geef mij maar Almelo want daar voel ik me thuis
Gister eens voor de fun naar Rotterdam gegaan
Tyf op kutboerquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 15:01 schreef venomsnake het volgende:
Amsterdam, Rotterdam, Den Haag, Randstad![]()
Groningen
Vanaf hier nam ik je niet meer serieus.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 14:32 schreef Almelovakr het volgende:
Gister eens voor de fun naar Rotterdam gegaan
Dit was wel een goedmakertje.quote:geef mij maar Amsterdam of Almelo want daar voel ik me thuis
Gefrustreerde semi-Belgen met een spraakgebrek?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 16:31 schreef mirved het volgende:
Maastricht!
weinig multikul
Zegt genoeg denk ik.
Gefrustreerd?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 16:58 schreef Asgard het volgende:
[..]
Gefrustreerde semi-Belgen met een spraakgebrek?
mirved is beledigt.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 17:50 schreef mirved het volgende:
[..]
Gefrustreerd?
Semi belgen? Belgie hoorde bij nederland dus eerder zijn de belgen semi-nederlanders.
spraakgebrek? de zachte G wordt in meer landen zo uitgesproken dan niet. Weet je wie ook harde G hebben Marokkanen wees er maar trots op.
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 15:01 schreef venomsnake het volgende:
Rotterdam![]()
Amsterdam, Den Haag en Groningen
Zo hatelijkquote:
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 17:50 schreef mirved het volgende:
[..]
Gefrustreerd?
Semi belgen? Belgie hoorde bij nederland dus eerder zijn de belgen semi-nederlanders.
spraakgebrek? de zachte G wordt in meer landen zo uitgesproken dan niet. Weet je wie ook harde G hebben Marokkanen wees er maar trots op.
En in Almelo zijn ze allemaal zo.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 14:34 schreef timmmmm het volgende:
In amsterdam heb je evenveel zo niet meer rare lui hoor
In Rotterdam ook, mits er een aparte rookruimte isquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 14:43 schreef ANCT het volgende:
In Tilburg mag je gewoon in coffeeshops roken
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 14:40 schreef Dutch_Nelson het volgende:
Amsterdam is vies, 't stinkt, rotzooi, Marokkanen, bah
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 20:03 schreef Koewam het volgende:
Deze Amsterdammer vindt Rotterdam hip and happening!
Het historische centrum van de toekomstquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 20:01 schreef DurumDoner het volgende:
[..]
Als er 1 stad stinkt is het Rotterdam wel. Die smerige haven langs het afvoerputje van Europa, de maas. En het ziet er allemaal niet uit. Historisch centrum![]()
Oja... in Rotterdam wonen geen Marokkanen zeker?
mooie fotoquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 20:46 schreef littledrummergirl het volgende:
wij maken gewoon overal een rotterdam fan topic van!
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 23:04 schreef kurk_droog het volgende:
topic
[ afbeelding ]
De mooiste stad van Nederland!
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 23:14 schreef BigKahuna het volgende:
Hallo allemaal. Vandaag ga ik mijn mening over Rotterdam verkondigen!
Komt ie: Rotterdam is een kankerlelijke stad. Het is de lelijkste stad waar ik ooit geweest ben.
Tot zover mijn bijdrage aan dit topic.
Bedankt en tot ziens!
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 23:27 schreef stevenmac26 het volgende:
hand in hand is ook zo'n lekkere gay nr!
hand in hand lopen homo's
sorry maar dat is toch ook een gay nummer? het had hand in hand kunnen zijn!quote:
en al helemaal niet op of rond het station... in de nare wijken natuurlijk wel, mja t blijft n grote stad natuurlijkquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 23:55 schreef Magereheinus het volgende:
Ik geloof er geen flikker van. Ik heb 2 jaar elke dag heen en weer getreind vanaf Zeeland(:') ) naar Rotterdam Centraal en NOOIT ook maar een woord gewisseld met een junk of zelfs maar aangesproken.
Verder is Rotterdam een prima stad, maar Amsterdam mooier, meer sfeer.
Amsterdamquote:
Daar heb ik zo'n schurft hekel aan, maar al die kneuzen doen het. Utrecht,Eindhoven en de uiteraard de kakkerlakken. Zelfs bij intervieuws op tv over voetbal begint er zo'n jostie: Ja natuurlijk willen we winnen van 020 dat blijft toch de vijand. En het zijn nog mensen van over de 40 ook meestalquote:Op woensdag 22 oktober 2008 00:02 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Amsterdam? Zegt ie geen '020'
?
Rotterdam heeft toch nog wel enkele straten in het centrum die nog wel historisch zijn?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 20:08 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Het historische centrum van de toekomstDaarnaast hebben we wel historische wijken buiten het centrum!
Oud Charlois, Noordereiland, Delfshaven, ...
tuurlijk nie, juul is tofquote:Op woensdag 22 oktober 2008 00:02 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Amsterdam? Zegt ie geen '020'
?
Leuk die foto uit Madurodam...quote:Op woensdag 22 oktober 2008 00:06 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Rotterdam heeft toch nog wel enkele straten in het centrum die nog wel historisch zijn?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Niet dat ik uit Rotterdam kom hoor, maar ik heb d'r wat over gelezen
Wat bazel je man?quote:Op woensdag 22 oktober 2008 00:14 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Leuk die foto uit Madurodam...
Klopt, TS lult gewoon uit zn nek.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 23:55 schreef Magereheinus het volgende:
Ik geloof er geen flikker van. Ik heb 2 jaar elke dag heen en weer getreind vanaf Zeeland(:') ) naar Rotterdam Centraal en NOOIT ook maar een woord gewisseld met een junk of zelfs maar aangesproken.
Verder is Rotterdam een prima stad, maar Amsterdam mooier, meer sfeer.
Ja, ik snap ook niet waar ie nog een junk gezien heeft. Maar goed, als je Almelo gewend bent kan ik me voorstellen dat je denkt dat iedereen zonder klompen een junk is.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 00:40 schreef Asgard het volgende:
[..]
Klopt, TS lult gewoon uit zn nek.
Ik woon in Rotterdam zuid en ben vaak @ Centraal en zelfs ik zie maar zelden een junk.
Soms in de ochtend op de Calandlijn wel van die junks die aan het werk gezet zjn als schoonmaker oid. Maar verder niet echt nee.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.schreef Siniti het volgende
Omg wat een topic Buffalo, je flikt et em weer, zoeen kwaliteitstopic. Je bent mijn grote voorbeeld gast !
schreef stevenmac26 het volgende:
Dit is toch een pure kwaliteits topic, hoe doet die jongen dat toch ook?
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 01:03 schreef Stigma het volgende:
Rotterdam is prima, studeer en woon er zelf ook.
Want daar is sowieso geen centrum?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 15:00 schreef ShevaJB het volgende:
Nee, doe mij de Achterhoek en Tukkerland maar.
Met zulke nachtfoto's kun je zelfs Urk nog opleuken...quote:Op woensdag 22 oktober 2008 00:57 schreef venomsnake het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooiste stad van Nederland.
Daar kunnen Rotterdam, Amsterdam en Den Haag niet aan tippen!
http://www.nu.nl/news/117(...)met_hun_stad%27.html
Precies!quote:Op woensdag 22 oktober 2008 00:55 schreef Maeghan het volgende:
[..]
Ja, ik snap ook niet waar ie nog een junk gezien heeft. Maar goed, als je Almelo gewend bent kan ik me voorstellen dat je denkt dat iedereen zonder klompen een junk is.
Rotterdam is al jaren clean. Een aantal jaar geleden (en dan heb ik het over tot 2001) was het wel erg. Ik kon niet met de metro zonder minimaal 10 tot 15 bedelende (verslaafde) daklozen tegen te komen, dan nog een aantal niet-bedelende verslaafden die midden op het station drugs stonden te gebruiken, alcoholisten die hun roes uitsliepen in de metro en minimaal een bedelend accordeonspelend gezin in de metro en een bedelende gitarist in de trein naar Rotterdam Alexander. Tegenwoordig zie ik dat echt niet meer hoor.
Groningen, mooie stad, maar staat nog niet eens in de schaduw van Amsterdam en ik kom er niet vandaan.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 00:57 schreef venomsnake het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooiste stad van Nederland.
Daar kunnen Rotterdam, Amsterdam en Den Haag niet aan tippen!
http://www.nu.nl/news/117(...)met_hun_stad%27.html
Ik heb meer dan een jaar in Amsterdam gewoond, mooie stad inderdaad, maar het wordt er niet gezelliger op daar. Was blij dat ik weer in Groningen was. In mijn ogen gewoon de gezeligste stad van het land, je kunt er prima stappen (24 per dag zo'n beetje), en de mentaliteit bevalt me veel beter dan in het westen.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 01:26 schreef EdAtTheBar het volgende:
[..]
Groningen, mooie stad, maar staat nog niet eens in de schaduw van Amsterdam en ik kom er niet vandaan.
Chemtrails, leave your stuff and abandon the city!quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 20:46 schreef littledrummergirl het volgende:
wij maken gewoon overal een rotterdam fan topic van!
[ afbeelding ]
Die eerste foto, nice man! Leidenquote:Op woensdag 22 oktober 2008 01:16 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Oh als we zo gaan beginnen
[ afbeelding ]
Stumper.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 00:55 schreef Maeghan het volgende:
[..]
als je Almelo gewend bent kan ik me voorstellen dat je denkt dat iedereen zonder klompen een junk is.
omdat ze de waarheid zegt... ja, hoe durft ze he..quote:
De treingitarist waar jij over spreekt is er nog welquote:Op woensdag 22 oktober 2008 00:55 schreef Maeghan het volgende:
[..]
Ja, ik snap ook niet waar ie nog een junk gezien heeft. Maar goed, als je Almelo gewend bent kan ik me voorstellen dat je denkt dat iedereen zonder klompen een junk is.
Rotterdam is al jaren clean. Een aantal jaar geleden (en dan heb ik het over tot 2001) was het wel erg. Ik kon niet met de metro zonder minimaal 10 tot 15 bedelende (verslaafde) daklozen tegen te komen, dan nog een aantal niet-bedelende verslaafden die midden op het station drugs stonden te gebruiken, alcoholisten die hun roes uitsliepen in de metro en minimaal een bedelend accordeonspelend gezin in de metro en een bedelende gitarist in de trein naar Rotterdam Alexander. Tegenwoordig zie ik dat echt niet meer hoor.
NSB'er.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 20:03 schreef Koewam het volgende:
Deze Amsterdammer vindt Rotterdam hip and happening!
Oftewel het is nu gewoon een zwartrijder?quote:Op woensdag 22 oktober 2008 11:58 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
De treingitarist waar jij over spreekt is er nog welAlleen tegenwoordig zonder gitaar
![]()
Rotterdam is een plaatsnaam en dient derhalve met een hoofdletter geschreven te worden hoor.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 13:22 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Oftewel het is nu gewoon een zwartrijder?
Ontopic: rotterdam
Dat zie je toch grafnek...quote:
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 11:23 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
omdat ze de waarheid zegt... ja, hoe durft ze he..
Stumpers..quote:
Bedankt voor de informatie. We nemen het mee naar achteren.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 14:55 schreef TC03 het volgende:
[..]
Rotterdam is een plaatsnaam en dient derhalve met een hoofdletter geschreven te worden hoor.
Leuke stadquote:Op woensdag 22 oktober 2008 15:09 schreef mirved het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mestreech!
Hij heeft gewoon een kaartje hoorquote:Op woensdag 22 oktober 2008 13:22 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Oftewel het is nu gewoon een zwartrijder?
Ontopic: rotterdam
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 12:50 schreef kurk_droog het volgende:
Die sfeer in amsterdam hangt gewoon nergens.
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 18:12 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
![]()
Misschien je ogen open doen volgende keer..
Amsterdam is 1 en al sfeer
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 15:09 schreef mirved het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mestreech!
Mensen zijn snel jaloers hèquote:Op woensdag 22 oktober 2008 19:49 schreef ozzyat105 het volgende:
Heerlijk dat een Rotterdamtopic altijd zoveel reacties losmaakt.
Eerste ligt zowat onder de rook van 010quote:
Nou ja, da's niet helemaal waar natuurlijk:quote:Op donderdag 23 oktober 2008 11:44 schreef TeenWolf het volgende:
Rotterdam staat in ieder geval niet bekend om zijn grote denkers die het heeft voortgebracht.
[ afbeelding ]
Nightfeverquote:
En inferieur aan Leidenquote:Op donderdag 23 oktober 2008 19:38 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Wat is er nou weer leuk aan DelftEcht een verpauperde stad geworden de afgelopen tijd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |