quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 14:32 schreef Almelovakr het volgende:
Een of andere zwerver die in z'n eentje stond te schreeuwen op straat: ''en wat als nu de Europese Comissie komt, wat hebben we dan bereikt?''
Ja hahahaha!quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 14:35 schreef foeyonghaii het volgende:
Ehh, leuk dat je het nu pas meld? Had me gesolliciteerd in ROTTERDAM by het eerste hotel dat je na het station tegenkomt. Haha en als ik straks de hele tyd op en neer moet reizen, loop ik straks daar tussen al die junkies!
En Almelo heeft herman finkers.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 14:34 schreef timmmmm het volgende:
In amsterdam heb je evenveel zo niet meer rare lui hoor
geef mij maar Almelo want daar voel ik me thuis
Gister eens voor de fun naar Rotterdam gegaan
Tyf op kutboerquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 15:01 schreef venomsnake het volgende:
Amsterdam, Rotterdam, Den Haag, Randstad![]()
Groningen
Vanaf hier nam ik je niet meer serieus.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 14:32 schreef Almelovakr het volgende:
Gister eens voor de fun naar Rotterdam gegaan
Dit was wel een goedmakertje.quote:geef mij maar Amsterdam of Almelo want daar voel ik me thuis
Gefrustreerde semi-Belgen met een spraakgebrek?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 16:31 schreef mirved het volgende:
Maastricht!
weinig multikul
Zegt genoeg denk ik.
Gefrustreerd?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 16:58 schreef Asgard het volgende:
[..]
Gefrustreerde semi-Belgen met een spraakgebrek?
mirved is beledigt.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 17:50 schreef mirved het volgende:
[..]
Gefrustreerd?
Semi belgen? Belgie hoorde bij nederland dus eerder zijn de belgen semi-nederlanders.
spraakgebrek? de zachte G wordt in meer landen zo uitgesproken dan niet. Weet je wie ook harde G hebben Marokkanen wees er maar trots op.
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 15:01 schreef venomsnake het volgende:
Rotterdam![]()
Amsterdam, Den Haag en Groningen
Zo hatelijkquote:
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 17:50 schreef mirved het volgende:
[..]
Gefrustreerd?
Semi belgen? Belgie hoorde bij nederland dus eerder zijn de belgen semi-nederlanders.
spraakgebrek? de zachte G wordt in meer landen zo uitgesproken dan niet. Weet je wie ook harde G hebben Marokkanen wees er maar trots op.
En in Almelo zijn ze allemaal zo.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 14:34 schreef timmmmm het volgende:
In amsterdam heb je evenveel zo niet meer rare lui hoor
Ja precies, want de fun is ín Rotterdam, dus niet ná Rotterdamquote:
In Rotterdam ook, mits er een aparte rookruimte isquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 14:43 schreef ANCT het volgende:
In Tilburg mag je gewoon in coffeeshops roken
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 14:40 schreef Dutch_Nelson het volgende:
Amsterdam is vies, 't stinkt, rotzooi, Marokkanen, bah
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |