ik weetquote:
Dank je.quote:
kan er niets aan doenquote:
quote:
ik deze niet snappenquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 12:39 schreef HostiMeister het volgende:
het goede woord, beste PteV, is natuurlijk geninja'ed
Nou, vooruit!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 15 augustus 2009 23:05 schreef eer-ik het volgende:
Ik vind je sig nogal denigrerend.
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 12:45 schreef PteV het volgende:
[..]
sorry, ik genoot even van m'n file-posting
Ah, je had gewoon een kwartetje!quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 12:45 schreef PteV het volgende:
[..]
sorry, ik genoot even van m'n file-posting
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 12:46 schreef OA het volgende:
[..]
Nou, vooruit!waaromSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.kan
ik
geen
spoilers
bekijken
op
m'n
werk!
Whehequote:Op dinsdag 21 oktober 2008 12:48 schreef PteV het volgende:
[..]
waaromkan
ik
geen
spoilers
bekijken
op
m'n
werk!
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 12:48 schreef PteV het volgende:
[..]
waaromkan
ik
geen
spoilers
bekijken
op
m'n
werk!
hoe doe ik datquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 12:49 schreef HostiMeister het volgende:
moetje oldskool gaan, ik zie alles in spoilers
Iedereen ligt nu zeker in een deuk om zoveel onkundequote:Op dinsdag 21 oktober 2008 12:52 schreef PteV het volgende:
[..]
hoe doe ik dat
de beste man loopt hier al 8 jaar op fok, maar snapt er nog de ballen van
Je loopt hier zelfs al langer rond dan ik. Is het niet eens genoeg geweest?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 12:52 schreef PteV het volgende:
[..]
hoe doe ik dat
de beste man loopt hier al 8 jaar op fok, maar snapt er nog de ballen van
Ach, het houdt je van de straatquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 13:01 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Je loopt hier zelfs al langer rond dan ik. Is het niet eens genoeg geweest?
Ja, ik vraag me wel eens af in hoeverre je dat in dit opzicht positief moet zien.quote:
zolang ik nog geen 100.000 posts heb is er niks aan de hand...quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 13:05 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ja, ik vraag me wel eens af in hoeverre je dat in dit opzicht positief moet zien.
Dan heb je nog wel even te gaan. Ik zie dat ik mijn 25.000e alweer gehad heb. Grote kans dat ik de 100.000 nooit ga halen.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 13:09 schreef PteV het volgende:
[..]
zolang ik nog geen 100.000 posts heb is er niks aan de hand...
Idd ja, ik ben eigenlijk weer actief geworden door deze reeks en de gouden kooi (:'))...daarvoor een aantal jaar amper gepost...quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 13:10 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Dan heb je nog wel even te gaan. Ik zie dat ik mijn 25.000e alweer gehad heb. Grote kans dat ik de 100.000 nooit ga halen.
Lekker. Lang over gedaan? Vaak afgereden? Of had je geen last van chagrijnige examinatoren?quote:
Nee 2 maandenquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 13:25 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Lekker. Lang over gedaan? Vaak afgereden? Of had je geen last van chagrijnige examinatoren?
Dat is netjes. Heb je een 'spoed'cursus gedaan waarbij je (relatief) veel uren per week lest? En waar heb je dat gedaan? Ik ben van plan binnenkort eens bij de ANWB te gaan informeren.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 13:25 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Nee 2 maanden1 keer afgereden
mijn examinator was wel aardig
Ja, gewoon vaak in de week lessen bij de rijschool in mijn dorpquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 13:28 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Dat is netjes. Heb je een 'spoed'cursus gedaan waarbij je (relatief) veel uren per week lest? En waar heb je dat gedaan? Ik ben van plan binnenkort eens bij de ANWB te gaan informeren.
Goed bezig!quote:
Ja, ik ben er tot nu toe nooit aan begonnen. Meestal geen geld enzo, maar heb nu wat bij elkaar gespaard, dus even kijken wat bij de ANWB mogelijk is. Probleem is dat rijscholen hier in de buurt vaak (te) weinig instructeurs hebben, dus dan is vaak lessen niet vaak een optie.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 13:30 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ja, gewoon vaak in de week lessen bij de rijschool in mijn dorpMoet jij ook nog lessen dan?
Klopt. Veel rijscholen doen niet aan spoedcursussen. Maar die van mij was net terug uit de ziektewet, dus had nog weinig leerlingen en dus veel tijdquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 13:32 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ja, ik ben er tot nu toe nooit aan begonnen. Meestal geen geld enzo, maar heb nu wat bij elkaar gespaard, dus even kijken wat bij de ANWB mogelijk is. Probleem is dat rijscholen hier in de buurt vaak (te) weinig instructeurs hebben, dus dan is vaak lessen niet vaak een optie.
Daar heb je dan wel mazzel mee.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 13:33 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Klopt. Veel rijscholen doen niet aan spoedcursussen. Maar die van mij was net terug uit de ziektewet, dus had nog weinig leerlingen en dus veel tijd
Totdat je een auto hebt, dan ben je verpest en is alles lopend en fietsend wel erg ver...quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 13:36 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik mis het maar zelden, ik kan hier alles prima fietsend en/of lopend doen.
Totdat ik een parkeerplaats nodig heb, dan vraag ik me weer af waarom ik in vredesnaam niet gewoon de fiets gepakt heb.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 13:42 schreef OA het volgende:
[..]
Totdat je een auto hebt, dan ben je verpest en is alles lopend en fietsend wel erg ver...
dan pak ik de motor welquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 13:43 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Totdat ik een parkeerplaats nodig heb, dan vraag ik me weer af waarom ik in vredesnaam niet gewoon de fiets gepakt heb.
Dat is een stuk handiger ja.quote:
Dan is de fiets makkelijk zat. Alleen als je eens daarbuiten moet zijn, zou een auto wel handig zijn. Rijbewijs en dan als het nodig is een auto lenen, zo heb ik het vanaf mijn 18e gedaan.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 13:48 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Dat is een stuk handiger ja.
Maar ja, de afstanden die ik hier afleg zijn vaak niet langer dan een kilometer ofzo, misschien 2. Nogal onzinnig om daarvoor een auto te gebruiken. Schagen is niet zo groot.
heerlijkquote:
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 14:30 schreef nicomart het volgende:
[..]
heerlijk? Ik zat hier, dus dat kan het niet zijn
quote:
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 14:39 schreef nicomart het volgende:
hou eens op.. ik word er verlegen van
4 havo was een mooi jaar ja. Die heb ik ook maar 2x gedaan...quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 14:48 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Het derde en vierde jaar waren fijne jaren. Zo fijn dat ik van 3vwo naar 4havo ging en die zelfs nog een jaartje extra deed, zo leuk was het. Na de tweede keer 4havo was het genoeg en moest ik van school.
quote:
Ik niet gelukkigquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 14:51 schreef OA het volgende:
[..]
4 havo was een mooi jaar ja. Die heb ik ook maar 2x gedaan...
havo 4 was ok.....gelukkig gewoon de HAVO in 5 jaar afgemaaktquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 14:51 schreef OA het volgende:
[..]
Ik heb 'm eigenlijk 1 keer gedaan. De eerste keer dat ik geacht werd dat jaar te doen ben ik er niet zo veel geweest.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 14:51 schreef OA het volgende:
[..]
Ik heb ook gewoon 6 jaar op de middelbare school gezeten hoor!quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 14:53 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik niet gelukkigGewoon 6 jaartjes VWO.
Ik was bijna van 3vwo naar 3havo gegaan, maar dat vond ik toch echt niet kunnen, dus daar heb ik even wat stennis over gemaakt. Ok, ik scoorde in 3v niet erg goed, maar dit ging me toch echt te ver hoor.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 14:57 schreef Californium het volgende:
ik ben vrijwillig terug gegaan naar HAVO..... Nouja vrijwillig...
Je kon je vinden in het oordeel van de wijze mannen?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 14:57 schreef Californium het volgende:
ik ben vrijwillig terug gegaan naar HAVO..... Nouja vrijwillig...
Jij bent heul geen stagiar!quote:
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 15:03 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik was bijna van 3vwo naar 3havo gegaan, maar dat vond ik toch echt niet kunnen, dus daar heb ik even wat stennis over gemaakt. Ok, ik scoorde in 3v niet erg goed, maar dit ging me toch echt te ver hoor.
Dat is best netjes.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 15:06 schreef Californium het volgende:
[..]
VWO 3 ging behoorlijk makkelijk
alleen een 5 voor frans, duits en Muziek
.....
Sssssstquote:
Nou.... In de 3 jaar dat ik gekleineerd, gepest en genegeerd werd.... En bijna totaal vriendloos door het leven ben gegaan... Had ik wel belangrijkere dingen aan mijn hoofd dan schoolwerk doenquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 15:03 schreef OA het volgende:
[..]
Je kon je vinden in het oordeel van de wijze mannen?
Ik ook (nog) niet (meer) hoor.quote:
hey! jou ken ikquote:
Tja, die KSC verzaker van een OA die postte opeens niet meer in de KSC.quote:
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 15:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Tja, die KSC verzaker van een OA die postte opeens niet meer in de KSC.
Dan ben je in Arnhemquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 15:11 schreef Reflectionne het volgende:
Nog anderhalf uur en dan is Ref onderweg naar Marco Borsatooo!!
Eigenlijk ben ik sowieso altijd dicht bij Arnhemquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 15:13 schreef PteV het volgende:
[..]
Dan ben je in Arnhemkunnen we een mini-meet doen
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 15:09 schreef Californium het volgende:
[..]
Nou.... In de 3 jaar dat ik gekleineerd, gepest en genegeerd werd.... En bijna totaal vriendloos door het leven ben gegaan... Had ik wel belangrijkere dingen aan mijn hoofd dan schoolwerk doen
Haha, moeders wil je d'r niet bij hebben neequote:Op dinsdag 21 oktober 2008 15:18 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Eigenlijk ben ik sowieso altijd dicht bij Arnhem
Ik ga met m'n moeder, die wil ik niet mee op een meet![]()
Hoe ken je die?, Mensen van internet moet je niet vertrouwen! blabal![]()
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 15:20 schreef nicomart het volgende:
[..]
![]()
en dan toch zo geworden zijn als je nu bent
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en over andere dingen
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
Ja goed idee!quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 15:21 schreef PteV het volgende:
[..]
Haha, moeders wil je d'r niet bij hebben nee
Anders had ik een idee, als we nou allebei iets wits hadden aangetrokken konden we elkaar makkelijk herkennen [ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 15:21 schreef Pheno het volgende:
Oh ja, dat marco gezeik. Ik ben gelukkig voor de files al thuis.
ik ga de andere kant op gelukkigquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 15:21 schreef Pheno het volgende:
Oh ja, dat marco gezeik. Ik ben gelukkig voor de files al thuis.
*hapquote:
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 15:21 schreef Californium het volgende:
[..]
totaal onterecht in ieder gevalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en over andere dingen![]()
![]()
Ik snap dat nooit he... dat kinderen plezier beleven aan het zuur maken van andermans levenquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 15:09 schreef Californium het volgende:
[..]
Nou.... In de 3 jaar dat ik gekleineerd, gepest en genegeerd werd.... En bijna totaal vriendloos door het leven ben gegaan... Had ik wel belangrijkere dingen aan mijn hoofd dan schoolwerk doen
3 jaar maar ? Newbiequote:Op dinsdag 21 oktober 2008 15:09 schreef Californium het volgende:
[..]
Even nieuwe vrienden maken, voor het geval de KSC instortquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 15:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Tja, die KSC verzaker van een OA die postte opeens niet meer in de KSC.
Wat Nico en/of Mart zegt.quote:
Idd.. Stóm.. ziek..quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 15:34 schreef OA het volgende:
[..]
Ik snap dat nooit he... dat kinderen plezier beleven aan het zuur maken van andermans leven
As ifquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 15:35 schreef OA het volgende:
[..]
Even nieuwe vrienden maken, voor het geval de KSC instort![]()
[..]
dankjequote:
Kinderen kunnen heel erg gemeen zijnquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 15:34 schreef OA het volgende:
[..]
Ik snap dat nooit he... dat kinderen plezier beleven aan het zuur maken van andermans leven
Vandaar dequote:Op dinsdag 21 oktober 2008 15:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
As if
Ik moest even werken, lees evaluaties voorbereiden
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 15:38 schreef Californium het volgende:
[..]
dankjeMaar ik denk dat die onzekerheid altijd in mijn achterhoofd blijft zitten
ik vind het prima hoe ik eruit zie....Maar ben altijd bang wat andere mensen denken
Beide herkenbaar. Helaas...quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 15:39 schreef Californium het volgende:
[..]
Kinderen kunnen heel erg gemeen zijn
Heb ook nog een appel (Granny Smithquote:
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 15:41 schreef OA het volgende:
[..]
Heb ook nog een appel (Granny Smith) en een kiwi bij me. Bij gebrek aan lekkers voor op brood.
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 15:42 schreef Reflectionne het volgende:
[..]Ook lekker..
Wat een gezonde mensen hier
PIndakaas en ceshewnoten??quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 15:44 schreef OA het volgende:
[..]
Morgen weer een banaan meenemen. En een potje pindakaas met ceshewnoten
begrijpelijk ook wel. Maar ik ken het maar al te goed. Eigenlijk moet je schijt hebben aan alles en iedereen, maar dat lukt toch niet.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 15:38 schreef Californium het volgende:
[..]
dankjeMaar ik denk dat die onzekerheid altijd in mijn achterhoofd blijft zitten
ik vind het prima hoe ik eruit zie....Maar ben altijd bang wat andere mensen denken
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 15:40 schreef HostiMeister het volgende:
ach ja pesten hoort er gewoon bij, heeft met groepsdynamiek enzo te maken
brrr...vitaminenquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 15:42 schreef Reflectionne het volgende:
[..]Ook lekker..
Wat een gezonde mensen hier
quote:
Die ja.quote:
Alleen zijn de potjes erg klein. Ik heb ze iig nog niet in grote verpakking gezien.quote:
veel plezier!quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 16:18 schreef Reflectionne het volgende:
Refje gaat afsluiten en naar Arnhem!
Tot morgen mensen!
Muchos plezieros en tot morgen!quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 16:18 schreef Reflectionne het volgende:
Tot morgen mensen!
Ja. En als ze dat doet, mag ze ook wel haar eigen boodschappen meenemen.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 16:05 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Doet je vriendin jouw boodschappen?
Have fun!quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 16:18 schreef Reflectionne het volgende:
Tot morgen mensen!
Is het daar niet een beetje koud voor?quote:
Mwa, 22 graden in Spanjequote:
Ging niet door naar de volgende ronde... Waren flinke pittige vragen....quote:
balen zeg.. volgende keer beter zeg ik.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 16:35 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ging niet door naar de volgende ronde... Waren flinke pittige vragen..... Ik was alleen te traag...
Netjes hoorquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 16:39 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Zo, tweede tentamen ook gehaald, wederom een 8,7. Gaat lekker.
Wat voor assessment was het?quote:
Over 2 weken een volgende....quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 16:40 schreef nicomart het volgende:
[..]
balen zeg.. volgende keer beter zeg ik.
Jammer. Wat hangt ervan af?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 16:35 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ging niet door naar de volgende ronde... Waren flinke pittige vragen..... Ik was alleen te traag...
Niet veel.quote:
Pindakaasquote:
Ik denk dat ik je heb gezien!! Jij was die jongen met dat witte shirt toch??quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 15:21 schreef PteV het volgende:
[..]
Haha, moeders wil je d'r niet bij hebben nee
Anders had ik een idee, als we nou allebei iets wits hadden aangetrokken konden we elkaar makkelijk herkennen [ afbeelding ]
Zomaar op een woensdag?quote:
Jaquote:Op woensdag 22 oktober 2008 07:45 schreef Reflectionne het volgende:
Goedemorgen!
[..]
Ik denk dat ik je heb gezien!! Jij was die jongen met dat witte shirt toch??
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 08:55 schreef eer-ik het volgende:
Apple Macbook 13,3"
2,4 Ghz Core 2 Duo-processor met 3 MB gedeelde L2-cache
1066-MHz frontside bus
2 GB 1066-MHz DDR3 SDRAM
250GB 5400-rpm HD
NVIDIA GeForce 9400M grafische processor met 256 MB DDR3 SDRAM
Wifi 802.11a/b/g
Bluetooth 2.1 + EDR
Ingebouwd 10/100/1000BASE-T Gigabit Ethernet
SuperDrive met sleuf met achtvoudige snelheid (dvd±r DL/dvd±rw/cd-rw)
Ingebouwd verlicht toetsenbord
5 uur lang draadloos werken
Ik ben wel trots op mezelf. Er zijn maar weinig mensen die zeggen: ik stop. En dan ook stoppen...quote:Op woensdag 22 oktober 2008 09:21 schreef nicomart het volgende:
[..]
wow.. jij bent een goede afhaker..
You are one of us nowquote:
nee ik heb niets dan respect voor je man!quote:Op woensdag 22 oktober 2008 09:27 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Ik ben wel trots op mezelf. Er zijn maar weinig mensen die zeggen: ik stop. En dan ook stoppen...
Heb ik Cali in labjas gemist?
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 09:29 schreef nicomart het volgende:
[..]
nee ik heb niets dan respect voor je man!
Heb je Cali in labjas gemist? Ik heb m nog wel op mijn harde sc.. Even naar het vorige topic kijken![]()
Leuke fotoquote:Op woensdag 22 oktober 2008 09:31 schreef Californium het volgende:
[Stage SC #689] Bekijk hier Cali in labjas
Beterschap! En probeer eens een auto. Of ben je daar nog te jong voor?quote:Op woensdag 22 oktober 2008 09:33 schreef Puala het volgende:
Bwuuh, wij gaan het hier nooit meer over motors en scooters hebben mag ik hopen. Was maandag op terugweg naar huis en toen kwam ik een pad vol met bladeren en een tegenligger tegen. En toen ging ik onderuit
. En nu voel ik me helemaal gebroken want al die spiertjes enzo vinden vallen niet zo leuk volgens mij
.
Klote zeg!quote:Op woensdag 22 oktober 2008 09:33 schreef Puala het volgende:
Bwuuh, wij gaan het hier nooit meer over motors en scooters hebben mag ik hopen. Was maandag op terugweg naar huis en toen kwam ik een pad vol met bladeren en een tegenligger tegen. En toen ging ik onderuit
. En nu voel ik me helemaal gebroken want al die spiertjes enzo vinden vallen niet zo leuk volgens mij
.
13 wat?quote:
18 juni word ik 18 en ik heb het geld al op mijn rekening staan voor het rijbewijs en mijn pa + oma financieren mijn auto + verzekering.. maar zoals ik al zei, dat duurt nog een eeuwigheid.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 09:35 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Beterschap! En probeer eens een auto. Of ben je daar nog te jong voor?
Ik zag het aankomen, dus heb geremd en geprobeerd hem recht te houden. Denk dat ik 15-20 km/u reed toen ik onderuit ging. Zelf niet zo heel erg veel schade. Blauwe plekken en een ontzettende pijn in mijn rug/schouders. Heb de vorige keren alles mijn mijn knieėn opgevangen en dit keer blijkbaar met mijn zij/schoudersquote:Op woensdag 22 oktober 2008 09:35 schreef nicomart het volgende:
[..]
Klote zeg!![]()
Bladeren is gewoon kut. Zijn zo superglad die dingen.
Spierpijn is inderdaad "het minst erge" wat je kan hebben als je valt, maar dat heb je sowieso. Verder geen grote schade aan jezelf mag ik hopen? Scooter ook nog wel op te knappen?
Ja.. dat duurt nog wel even en ook als je dan 18 bent, duurt het nog ff voordat je hem eindelijk hebt.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 09:37 schreef Puala het volgende:
[..]
18 juni word ik 18 en ik heb het geld al op mijn rekening staan voor het rijbewijs en mijn pa + oma financieren mijn auto + verzekering.. maar zoals ik al zei, dat duurt nog een eeuwigheid.
nja.. beterschap dan maar...quote:Op woensdag 22 oktober 2008 09:39 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik zag het aankomen, dus heb geremd en geprobeerd hem recht te houden. Denk dat ik 15-20 km/u reed toen ik onderuit ging. Zelf niet zo heel erg veel schade. Blauwe plekken en een ontzettende pijn in mijn rug/schouders. Heb de vorige keren alles mijn mijn knieėn opgevangen en dit keer blijkbaar met mijn zij/schouders. Scooter heeft bar weinig en ik denk dat het een kwestie is van een keer goed poetsen om de krassen te ontdekken. Hij kwam terecht op bladeren/gras/modder.. dus die heeft het er beter vanaf gebracht als mij
Jaquote:
Mwah ik heb nu al wel eens gereden hoorquote:Op woensdag 22 oktober 2008 09:39 schreef nicomart het volgende:
[..]
Ja.. dat duurt nog wel even en ook als je dan 18 bent, duurt het nog ff voordat je hem eindelijk hebt.
Daar hebben instructeurs altijd een hekel aan... Moeten ze je al je fouten weer afleren enzo...quote:Op woensdag 22 oktober 2008 09:47 schreef Puala het volgende:
[..]
Mwah ik heb nu al wel eens gereden hoor![]()
Inderdaad.. vaak heb je jezelf dan foute maniertjes aangeleerd als je al te veel zelf hebt gereden.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 09:49 schreef OA het volgende:
[..]
Daar hebben instructeurs altijd een hekel aan... Moeten ze je al je fouten weer afleren enzo...
OA spamkoningquote:Top 100 van dinsdag 21 oktober 2008
Plaats / aantal berichten / gebruiker
018. 095 OA
027. 080 Californium
051. 058 Bravebart
063. 054 nicomart
12 posts en dan heb ik er 10.000quote:
ik zeg 10.000 posts meetquote:Op woensdag 22 oktober 2008 09:59 schreef Californium het volgende:
[..]
12 posts en dan heb ik er 10.000
Ik heb er 5 jaar over gedaan en mevrouw doet het in minder dan een jaarquote:Op woensdag 22 oktober 2008 09:59 schreef Californium het volgende:
[..]
mag je wel opschietenquote:
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 10:00 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik heb er 5 jaar over gedaan en mevrouw doet het in minder dan een jaar
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 10:01 schreef nicomart het volgende:
[..]
Ik zie dat ik net mijn feestje gemist heb
Good stuff, mister eer-ikquote:Op woensdag 22 oktober 2008 10:02 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ja.
+ een ipod van 14 euro
Dat zal ze leren.
Nu heb ik ze.
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 10:02 schreef Californium het volgende:
[..]
![]()
maken we er een dubbel feestje van
ff kijken hoe laat het vliegtuig gaatquote:
Newbiequote:Op woensdag 22 oktober 2008 09:59 schreef Californium het volgende:
[..]
denk dat ie al weg isquote:Op woensdag 22 oktober 2008 10:05 schreef nicomart het volgende:
[..]
[..]
ff kijken hoe laat het vliegtuig gaat
Maar ik heb nog niet heel veel gereden hoorquote:Op woensdag 22 oktober 2008 09:49 schreef OA het volgende:
[..]
Daar hebben instructeurs altijd een hekel aan... Moeten ze je al je fouten weer afleren enzo...
Ik zal maar niks over de postaantallen binnen een jaar van een aantal KSC'ers zeggen...quote:Op woensdag 22 oktober 2008 10:00 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik heb er 5 jaar over gedaan en mevrouw doet het in minder dan een jaar
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 10:08 schreef Puala het volgende:
[..]
Maar ik heb nog niet heel veel gereden hoor. Mijn vriend is zo bang dat ik gepakt word dat het niet meer mag
Lees de post boven jequote:Op woensdag 22 oktober 2008 10:09 schreef G.Fawkes het volgende:
Pheno in dit topic?
Je bent toch ietsje ouder dan de leeftijd waarop iemand stage zou lopen
Nee, daarvoor moet je in OUD wezenquote:
jah hoorquote:Op woensdag 22 oktober 2008 10:09 schreef Pheno het volgende:
Ik begeleid een stagair, telt dat ook?
Dat klinkt zo foutquote:Op woensdag 22 oktober 2008 10:09 schreef Californium het volgende:
[..]
je bent zo slecht dat je makkelijk gepakt wordt?
![]()
Mwah mwah. Voor uit. Geef je hem/haar wel even de link naar dit topicquote:
quote:
mag welquote:Op woensdag 22 oktober 2008 10:09 schreef nicomart het volgende:
[..]
dan kom ik wel niet met die instelling
Zeg je kan ook te ver gaan hequote:Op woensdag 22 oktober 2008 10:09 schreef Californium het volgende:
[..]
je bent zo slecht dat je makkelijk gepakt wordt?
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Om dan de postcount van mij om mijn oren te krijgenquote:Op woensdag 22 oktober 2008 10:11 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Mwah mwah. Voor uit. Geef je hem/haar wel even de link naar dit topic
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 10:11 schreef Puala het volgende:
[..]
Zeg je kan ook te ver gaan he
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
Die is toch verborgenquote:Op woensdag 22 oktober 2008 10:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Om dan de postcount van mij om mijn oren te krijgen
Oh het mag toch wel?quote:Op woensdag 22 oktober 2008 10:11 schreef Californium het volgende:
[..]
mag welmaar op woensdag vliegt ryan air rond 10 uu volgens mij
Zit wat inquote:Op woensdag 22 oktober 2008 10:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Om dan de postcount van mij om mijn oren te krijgen
zeg vriend....Ik zoek iemand die toevallig een vliegtuig in de garage heeft staan die ik nu ef mee kan nemen.... Heb jij er niet toevallig 1quote:Op woensdag 22 oktober 2008 10:13 schreef nicomart het volgende:
[..]
Oh het mag toch wel?![]()
Mja, 10 uur is inderdaad krap dan. Maar we hebben hier op het werk iemand die een pilotenopleiding heeft gehad. Moeten alleen even zoeken of iemand nog een vliegtuig in de garage heeft.
wijnquote:
Gefeli, het begin van de inhaalrace met tongquote:
Even kijken waar ik sta na twee weken niet loeren.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 10:13 schreef OA het volgende:
[..]
Die is toch verborgen![]()
En dan vertel je gewoon niks over http://forum.fok.nl/rde/list_usertotals
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 10:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Gefeli, het begin van de inhaalrace met tong
Gefeliciteerdquote:
dankjequote:
Top 15 komt in zicht.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 10:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Even kijken waar ik sta na twee weken niet loeren.
Ah, 2~3 daagjes nog om een plaatsje te schuiven.
quote:#251 OA 35084
Maak je geen illusies. Tong post 3x zoveel in slechts een half jaar. Zie ook hier: FOK!forum-poststatistieken. #151quote:Op woensdag 22 oktober 2008 10:16 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik mocht van de mensen hier niet de nieuwe tong worden...Mijn droom viel in duigen
![]()
Doe nou nietquote:Op woensdag 22 oktober 2008 10:16 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik mocht van de mensen hier niet de nieuwe tong worden...Mijn droom viel in duigen
![]()
hoe krijg je het voor elkaarquote:Op woensdag 22 oktober 2008 10:20 schreef OA het volgende:
O, ik sta er zelf ook tussen met 11012 post in 6 maanden...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |