ik weetquote:
Dank je.quote:
kan er niets aan doenquote:
quote:
ik deze niet snappenquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 12:39 schreef HostiMeister het volgende:
het goede woord, beste PteV, is natuurlijk geninja'ed
Nou, vooruit!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 15 augustus 2009 23:05 schreef eer-ik het volgende:
Ik vind je sig nogal denigrerend.
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 12:45 schreef PteV het volgende:
[..]
sorry, ik genoot even van m'n file-posting
Ah, je had gewoon een kwartetje!quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 12:45 schreef PteV het volgende:
[..]
sorry, ik genoot even van m'n file-posting
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 12:46 schreef OA het volgende:
[..]
Nou, vooruit!waaromSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.kan
ik
geen
spoilers
bekijken
op
m'n
werk!
Whehequote:Op dinsdag 21 oktober 2008 12:48 schreef PteV het volgende:
[..]
waaromkan
ik
geen
spoilers
bekijken
op
m'n
werk!
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 12:48 schreef PteV het volgende:
[..]
waaromkan
ik
geen
spoilers
bekijken
op
m'n
werk!
hoe doe ik datquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 12:49 schreef HostiMeister het volgende:
moetje oldskool gaan, ik zie alles in spoilers
Iedereen ligt nu zeker in een deuk om zoveel onkundequote:Op dinsdag 21 oktober 2008 12:52 schreef PteV het volgende:
[..]
hoe doe ik dat
de beste man loopt hier al 8 jaar op fok, maar snapt er nog de ballen van
Je loopt hier zelfs al langer rond dan ik. Is het niet eens genoeg geweest?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 12:52 schreef PteV het volgende:
[..]
hoe doe ik dat
de beste man loopt hier al 8 jaar op fok, maar snapt er nog de ballen van
Ach, het houdt je van de straatquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 13:01 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Je loopt hier zelfs al langer rond dan ik. Is het niet eens genoeg geweest?
Ja, ik vraag me wel eens af in hoeverre je dat in dit opzicht positief moet zien.quote:
zolang ik nog geen 100.000 posts heb is er niks aan de hand...quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 13:05 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ja, ik vraag me wel eens af in hoeverre je dat in dit opzicht positief moet zien.
Dan heb je nog wel even te gaan. Ik zie dat ik mijn 25.000e alweer gehad heb. Grote kans dat ik de 100.000 nooit ga halen.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 13:09 schreef PteV het volgende:
[..]
zolang ik nog geen 100.000 posts heb is er niks aan de hand...
Idd ja, ik ben eigenlijk weer actief geworden door deze reeks en de gouden kooi (:'))...daarvoor een aantal jaar amper gepost...quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 13:10 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Dan heb je nog wel even te gaan. Ik zie dat ik mijn 25.000e alweer gehad heb. Grote kans dat ik de 100.000 nooit ga halen.
Lekker. Lang over gedaan? Vaak afgereden? Of had je geen last van chagrijnige examinatoren?quote:
Nee 2 maandenquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 13:25 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Lekker. Lang over gedaan? Vaak afgereden? Of had je geen last van chagrijnige examinatoren?
Dat is netjes. Heb je een 'spoed'cursus gedaan waarbij je (relatief) veel uren per week lest? En waar heb je dat gedaan? Ik ben van plan binnenkort eens bij de ANWB te gaan informeren.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 13:25 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Nee 2 maanden1 keer afgereden
mijn examinator was wel aardig
Ja, gewoon vaak in de week lessen bij de rijschool in mijn dorpquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 13:28 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Dat is netjes. Heb je een 'spoed'cursus gedaan waarbij je (relatief) veel uren per week lest? En waar heb je dat gedaan? Ik ben van plan binnenkort eens bij de ANWB te gaan informeren.
Goed bezig!quote:
Ja, ik ben er tot nu toe nooit aan begonnen. Meestal geen geld enzo, maar heb nu wat bij elkaar gespaard, dus even kijken wat bij de ANWB mogelijk is. Probleem is dat rijscholen hier in de buurt vaak (te) weinig instructeurs hebben, dus dan is vaak lessen niet vaak een optie.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 13:30 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ja, gewoon vaak in de week lessen bij de rijschool in mijn dorpMoet jij ook nog lessen dan?
Klopt. Veel rijscholen doen niet aan spoedcursussen. Maar die van mij was net terug uit de ziektewet, dus had nog weinig leerlingen en dus veel tijdquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 13:32 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ja, ik ben er tot nu toe nooit aan begonnen. Meestal geen geld enzo, maar heb nu wat bij elkaar gespaard, dus even kijken wat bij de ANWB mogelijk is. Probleem is dat rijscholen hier in de buurt vaak (te) weinig instructeurs hebben, dus dan is vaak lessen niet vaak een optie.
Daar heb je dan wel mazzel mee.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 13:33 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Klopt. Veel rijscholen doen niet aan spoedcursussen. Maar die van mij was net terug uit de ziektewet, dus had nog weinig leerlingen en dus veel tijd
Totdat je een auto hebt, dan ben je verpest en is alles lopend en fietsend wel erg ver...quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 13:36 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik mis het maar zelden, ik kan hier alles prima fietsend en/of lopend doen.
Totdat ik een parkeerplaats nodig heb, dan vraag ik me weer af waarom ik in vredesnaam niet gewoon de fiets gepakt heb.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 13:42 schreef OA het volgende:
[..]
Totdat je een auto hebt, dan ben je verpest en is alles lopend en fietsend wel erg ver...
dan pak ik de motor welquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 13:43 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Totdat ik een parkeerplaats nodig heb, dan vraag ik me weer af waarom ik in vredesnaam niet gewoon de fiets gepakt heb.
Dat is een stuk handiger ja.quote:
Dan is de fiets makkelijk zat. Alleen als je eens daarbuiten moet zijn, zou een auto wel handig zijn. Rijbewijs en dan als het nodig is een auto lenen, zo heb ik het vanaf mijn 18e gedaan.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 13:48 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Dat is een stuk handiger ja.
Maar ja, de afstanden die ik hier afleg zijn vaak niet langer dan een kilometer ofzo, misschien 2. Nogal onzinnig om daarvoor een auto te gebruiken. Schagen is niet zo groot.
heerlijkquote:
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 14:30 schreef nicomart het volgende:
[..]
heerlijk? Ik zat hier, dus dat kan het niet zijn
quote:
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 14:39 schreef nicomart het volgende:
hou eens op.. ik word er verlegen van
4 havo was een mooi jaar ja. Die heb ik ook maar 2x gedaan...quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 14:48 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Het derde en vierde jaar waren fijne jaren. Zo fijn dat ik van 3vwo naar 4havo ging en die zelfs nog een jaartje extra deed, zo leuk was het. Na de tweede keer 4havo was het genoeg en moest ik van school.
quote:
Ik niet gelukkigquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 14:51 schreef OA het volgende:
[..]
4 havo was een mooi jaar ja. Die heb ik ook maar 2x gedaan...
havo 4 was ok.....gelukkig gewoon de HAVO in 5 jaar afgemaaktquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 14:51 schreef OA het volgende:
[..]
Ik heb 'm eigenlijk 1 keer gedaan. De eerste keer dat ik geacht werd dat jaar te doen ben ik er niet zo veel geweest.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 14:51 schreef OA het volgende:
[..]
Ik heb ook gewoon 6 jaar op de middelbare school gezeten hoor!quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 14:53 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik niet gelukkigGewoon 6 jaartjes VWO.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |