Stond ook pas maar vier weken overal aangekondigdquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 01:43 schreef Hofpleinfontein het volgende:
Welke debiel heeft het verzonnen om op vrijdag de Schieweg, of ik weet ik veel hoe het daar het heet, dicht te gooien?
Ik zag vandaag ook een leuke, ik zat (net als IVHK) ook in vak Y(1). Er was één of andere havenarbeider die het presteerde om een fotograaf met een ABN AMRO paraplu helemaal verrot te schelden. (als in 'erge ziekte; bepaalde ethnicitieit') Niet beseffende dat Fortis en ABN tot dezelfde holding behoorden (en nog steeds in hetzelfde pakket zitten na de bail-out).quote:Op zondag 26 oktober 2008 21:01 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Mijn ergste ervaring in de Kuip, was een man die tijdens de eerste helft de scheidsrechter uitmaakte voor nazi (schijnbaar omdat hij overdreven streng floot), en in de tweede helft voor jodenvriend.
Waarschijnlijk heeft hij echter gewoon een bordje met zijn eigen naam boven zijn bed hangen..quote:Op zondag 26 oktober 2008 23:42 schreef Public_NME het volgende:
Ik zou het een prestatie vinden als hij zijn eigen naam kon onthouden/spellen.
Njah, dan kun je 90% van de bevolking wel verbieden kinderen te krijgen.quote:Zulke mensen zouden ze moeten verbieden om kinderen te krijgen!
Rondom Blaak/Binnenrotteplein is er een gebouw of vier verdwenen en zijn er al een stuk of 3 bijgekomenquote:Op maandag 27 oktober 2008 07:00 schreef Knoekie het volgende:
6 Januari weer terug naar Rotterdam. Ben benieuwd of er een hoop veranderd is in een jaar
station is more or less weg, wat nieuwe torens in aanbouw, en natuurlijk de overdekte glazen markt die eraan zit te komen volgend jaar ofzoquote:Op maandag 27 oktober 2008 07:00 schreef Knoekie het volgende:
6 Januari weer terug naar Rotterdam. Ben benieuwd of er een hoop veranderd is in een jaar
geloof van wel meneer badjasquote:
Sinds wanneer wordt er vóór mij beslist?quote:Op woensdag 22 oktober 2008 20:40 schreef littledrummergirl het volgende:
nieuw lijstje
de enige echte pub meet, in o 'sheas op 1 november!!!
- alicey
-ebeaydojraes ( marcel dus)
- TJ
- LeeHarverkletsveel
- me me me!
- heiden6
- isegrim
Sinds iets meer dan drie jaar alweer, lieverd.quote:Op maandag 27 oktober 2008 19:42 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Sinds wanneer wordt er vóór mij beslist?
echte liefdequote:Op maandag 27 oktober 2008 19:54 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Sinds iets meer dan drie jaar alweer, lieverd.
Meeting! Je vergeet de meeting.quote:Op maandag 27 oktober 2008 19:42 schreef ebeaydojraes het volgende:
in de zin van... volgens mij gebeurd er momenteel helemaal nix.. geen leuke feesten, geen leuke avondjes, evenementen, etc... lijtk wel of iedereen dood zit te wachten op de sint, kerst en dan oud en nieuw met weer wat gaar vuurwerk ...
dat is een reden om zo nu en dan eens in een andere stad te kijkenquote:Op maandag 27 oktober 2008 19:42 schreef ebeaydojraes het volgende:
in de zin van... volgens mij gebeurd er momenteel helemaal nix.. geen leuke feesten, geen leuke avondjes, evenementen, etc... lijtk wel of iedereen dood zit te wachten op de sint, kerst en dan oud en nieuw met weer wat gaar vuurwerk ...
Vlaardingen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 23:28 schreef WHATSHESAID het volgende:
Ik ga wel ff mee naar o'Sheas zaterdag. Alleen niet tot laat hoor, heb de volgende dag een gezellig *kuch* 20.000-jarig huwelijksfeest van m'n opa en oma uit Vlaardingen.
Des te meer redenen om de dag van te voren een echt feestje te houden tochquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 23:28 schreef WHATSHESAID het volgende:
Ik ga wel ff mee naar o'Sheas zaterdag. Alleen niet tot laat hoor, heb de volgende dag een gezellig *kuch* 20.000-jarig huwelijksfeest van m'n opa en oma uit Vlaardingen.
Juist goed feesten dan, gaat de volgende dag alles lekker langs je heen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 23:28 schreef WHATSHESAID het volgende:
que is frans, maar dat geeft niet.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 08:36 schreef ebeaydojraes het volgende:
que?
ow sowwie ... ik denk half Engels en heb soms niet het vermogen om t da te vertalen ... zeker nu ..
Nee, want jij bent mager en kortquote:Op woensdag 29 oktober 2008 09:07 schreef TJDoornbos het volgende:
K vrees dat ik er ook niet vet lang ben hoor btw
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:35 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Nee, want jij bent mager en kort
tsja.. ik ben waarschijnlijk op doorreis... naar de Waterfront (PRSPCT feestje) .. maar goed das toch pas om 24:00 ofzoquote:Op woensdag 29 oktober 2008 09:07 schreef TJDoornbos het volgende:
K vrees dat ik er ook niet vet lang ben hoor btw
quote:Ook kun je deze avond exclusieve goodies van de 3 labels kopen, zoals shirts, truien, cd's, strings etc.
En voor de 1e 100 bezoekers staat er een gratis biertje klaar!
ik reis met de treinquote:Op woensdag 29 oktober 2008 17:02 schreef VanDread het volgende:
pleurisschieweg.... en tegelijk ook maar even wat bij de Bergeslaan wat prutsen.... kan ik helemaal geen sluiproetetje nemen..... hersenloze toestand.....
Hoe bevalt het naar huis rijden Fugie
Dat ze überhaupt het woord football gebruiken...quote:
En heksenverbrandingen en publieke onthoofdingenquote:Op donderdag 30 oktober 2008 06:49 schreef Alicey het volgende:
Vroeger toen was er geen voetbal, toen waren er nog spannende dingen als gladiatorengevechten of het met z'n allen stenigen van iemand enzo.
Als jij een half topic mag vullen over Albert Heijn, dan mag een ander best over voetbal lullen.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 22:37 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
ik spot iets te veelvoetbal
in dit topic
het is in ieder geval boeiender dan sparta - feyenoord.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 11:14 schreef Public_NME het volgende:
[..]
Dat ze überhaupt het woord football gebruiken...
En van dequote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:06 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Als jij een half topic mag vullen over Albert Heijn, dan mag een ander best over voetbal lullen.Niks mis met voetbal, en Sparta is lief want het is de club van
Hugo
Borst
.
quote:LALALAND 0111
Na een rauwe 1e editie afgelopen oktober vind je deze keer in LaLaLand op zaterdag 1 november iets totaal anders; 8 mooie vrouwen achter de draaitafels! Een avond met een sfeer en een sound, variërend van house tot techno, zoals alleen vrouwen die kunnen brengen. Gegarandeerd een tripje naar LaLaLand waard dus! Line-up: Isis, Miss Melera, Monica Electronica, Sisters Soigni, Eva Maria, Estroe en Johanna Mercker. STAGE + BASEMENT 23.00u vvk ¤12 deur ¤14
quote:
Dat zou ideaal zijn. Het ligt nu praktisch in mijn achtertuin.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 16:47 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Ze willen het stadion toch verplaatsen naar Terbregge?
Vast die homoquote:Op donderdag 30 oktober 2008 23:12 schreef Isegrim het volgende:
[..]
'Lalaland'? Mijn eerste beeld daarbij is een Teletubbie.
Heksenverbrandingen vind ik dan weer iets minder, maar da's misschien ook eigenbelang.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 12:07 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
En heksenverbrandingen en publieke onthoofdingen![]()
Zo is er in Amersfoort nog het Galgenheuveltje
Jij kiest ervoor om telkens vlak naast een stadion te gaan wonen.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 06:52 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dat zou ideaal zijn. Het ligt nu praktisch in mijn achtertuin.
wat heb jij zaterdagnacht te doen dan ?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 08:11 schreef WHATSHESAID het volgende:
[..]
Daar had ik wel heen gewild, maar gaat niet echt lukken dit weekend
Mijn oom heeft ooit uit gezocht dat 1 van de laatst verbrande heksen familie van mij was (moederskant)quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 06:53 schreef Alicey het volgende:
[..]
Heksenverbrandingen vind ik dan weer iets minder, maar da's misschien ook eigenbelang.
Zo, jij bent op de hoogtequote:Op vrijdag 31 oktober 2008 07:04 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
neeeeeeeee lala is geel en die paarse Pinky Winky is homo aldus TJ
Meetdingquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 09:07 schreef Fugie het volgende:
[..]
wat heb jij zaterdagnacht te doen dan ?
Tentamens lerenquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 09:07 schreef Fugie het volgende:
[..]
wat heb jij zaterdagnacht te doen dan ?
Examen-vakantie-periode, herkansingsvakantieperiode, facultatieve vakantieperiode, ...quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 14:14 schreef Fugie het volgende:
[..]
whehe, school
daar zijn herkansingen toch voor ?
Neh liever niet. Heb al twee studies verprutst, wil het nu een keer goed gaan doenquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 14:14 schreef Fugie het volgende:
[..]
whehe, school
daar zijn herkansingen toch voor ?
eeehm uurtje of 8/9 o sheas ofzo?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 17:05 schreef WHATSHESAID het volgende:
[..]
Wat is het plan voor morgenavond?
Vind maar eens een plek waar die dingen niet staan en waar ook geen tuig op de route er naar toe langs komt.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 07:04 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Jij kiest ervoor om telkens vlak naast een stadion te gaan wonen.
Ok, weer wat geleerd.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 07:04 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
neeeeeeeee lala is geel en die paarse Pinky Winky is homo aldus mn nichtje van bijna 4
Ik zal er vast ook zat in mijn familie hebben.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 11:26 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Mijn oom heeft ooit uit gezocht dat 1 van de laatst verbrande heksen familie van mij was (moederskant)
Dat verklaart een hoop.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 11:26 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Mijn oom heeft ooit uit gezocht dat 1 van de laatst verbrande heksen familie van mij was (moederskant)
Leiden.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 18:29 schreef Alicey het volgende:
[..]
Vind maar eens een plek waar die dingen niet staan en waar ook geen tuig op de route er naar toe langs komt.
Roeien is dan weer weinig mis mee.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 20:23 schreef ebeaydojraes het volgende:
Tsja. een van de grotere en een van e oudste steden van Nederland en ze hebben er geen (grote) voetbal club ... raar maar waar. (tsja.. roeien is meer hun sport ...)
Brallen is meer hun sportquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 20:23 schreef ebeaydojraes het volgende:
Tsja. een van de grotere en een van e oudste steden van Nederland en ze hebben er geen (grote) voetbal club ... raar maar waar. (tsja.. roeien is meer hun sport ...)
da valt ook wel mee. Rotterdam is veel "corpser" dan Leiden.quote:
Dan kun je weer beter in Schiedam gaan wonen, daar wonen toch vrijwel alleen paupers.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 22:24 schreef ebeaydojraes het volgende:
[..]
da valt ook wel mee. Rotterdam is veel "corpser" dan Leiden.
Em bedoelt volgens mij dat er in Rotterdam meer ballen zitten dan in Leiden.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 22:31 schreef WHATSHESAID het volgende:
Bedoel je dat Rotterdam studentikozer is dan Leiden of snap ik je nu verkeerd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |