Ik vind het ook niet kansloos.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 22:39 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ik zou 't leuk vinden als je ook kwamDaarnaast kent iedereen elkaar via fok, dus wat dat betreft is er niets kansloos aan ofzo
90000 man, geen rotzooi en ellende (ook wel 'hooligans') en mooi spektakel op het veldquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 21:17 schreef DutchTrain het volgende:
Wenbley Stadium.... dat hebben we nog niet in Rotterdam inderdaad. Maar gelukkig is het nog geen uurtje vliegen
Dat was-ie donderdag ook al.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 01:43 schreef Hofpleinfontein het volgende:
Welke debiel heeft het verzonnen om op vrijdag de Schieweg, of ik weet ik veel hoe het daar het heet, dicht te gooien?
En het veld vernielenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 22:41 schreef Fugie het volgende:
[..]
90000 man, geen rotzooi en ellende (ook wel 'hooligans') en mooi spektakel op het veld
lekkere vakantie gehad?quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 13:18 schreef WHATSHESAID het volgende:
Hallooo ik ben weer terug in de stad. Vanavond eten bij Sumo en naar Blockbeatz in Watt
oh en btwquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 13:18 schreef WHATSHESAID het volgende:
Hallooo ik ben weer terug in de stad. Vanavond eten bij Sumo en naar Blockbeatz in Watt
Ahh leuk! Ik zal even kijken of ik kan, heb dan een beetje een druk weekend.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 14:21 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
oh en btwwe gaan weer meeten volgende week
1 november in 'o sheas !
Feyenoord! lekker in de regenquote:Op zondag 26 oktober 2008 12:16 schreef littledrummergirl het volgende:
zondaglekker niksen en lamballen
Gelukkig zit ik droog.quote:
quote:
1 grote chaosquote:
Mjah, het zal wel nut hebben wat hullie aan het doen bennen.quote:Op zondag 26 oktober 2008 13:20 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Gelukkig zit ik droog.
[..]
[..]
1 grote chaos
Vrijdag trouwens bij La Cazuela gegeten, is me ook erg goed bevallen.quote:Op zondag 26 oktober 2008 14:31 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
WhatsheWestside, hoe is Sumo bevallen?![]()
Zat je in het Sushi restaurant (hoek kruiskade) of het teppan yaki ding?
* LeeHarveyOswald sumo fan is.
Vandaar dat we op zo'n schijtplaneet levenquote:Op zondag 26 oktober 2008 14:45 schreef Alicey het volgende:
De Bijbel is een hoax. God schiep op de zevende dag nog de kat naar zijn evenbeeld en ging toen zelf ook slapen.
Zou heel goed kunnen. Wanneer dit namelijk waar is, dan kun je er rekening mee houden dat God verder geen flikker uitvoert, behalve af en toe wat uit zijn voerbak eten.quote:Op zondag 26 oktober 2008 14:52 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Vandaar dat we op zo'n schijtplaneet leven
Heiden is een prima gast, maar om 'm nu gelijk tot god te bestempelenquote:Op zondag 26 oktober 2008 14:58 schreef Alicey het volgende:
[..]
Zou heel goed kunnen. Wanneer dit namelijk waar is, dan kun je er rekening mee houden dat God verder geen flikker uitvoert, behalve af en toe wat uit zijn voerbak eten.
er van uitgaan dat wij zn troep opruimenquote:Op zondag 26 oktober 2008 14:58 schreef Alicey het volgende:
[..]
Zou heel goed kunnen. Wanneer dit namelijk waar is, dan kun je er rekening mee houden dat God verder geen flikker uitvoert, behalve af en toe wat uit zijn voerbak eten.
tapa's toch ook?quote:Op zondag 26 oktober 2008 14:45 schreef Alicey het volgende:
[..]
Vrijdag trouwens bij La Cazuela gegeten, is me ook erg goed bevallen.De wijn was wel een beetje matig, maar het goede eten en bediening maakten dat dan wel weer goed.
Heiden6 begrijpt het woord van God misschien beter dan wij allen..quote:Op zondag 26 oktober 2008 15:05 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Heiden is een prima gast, maar om 'm nu gelijk tot god te bestempelen
Wel nog een bestaand e-mail-adres er aan hangend?quote:Op zondag 26 oktober 2008 15:15 schreef parselmouth het volgende:
GRMBL ik kan niet meer inloggen met m'n WhatSheSaid-account
Als ik mijn eigen woord al niet zou begrijpen...quote:Op zondag 26 oktober 2008 15:12 schreef Alicey het volgende:
[..]
Heiden6 begrijpt het woord van God misschien beter dan wij allen..
"En op de dag die eindigt op een G hield hij zn rustdag"quote:Op zondag 26 oktober 2008 18:42 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Als ik mijn eigen woord al niet zou begrijpen...
* heiden6 kijkt en ziet dat het goed is
Feyenoord is altijd leuk.quote:Op zondag 26 oktober 2008 20:19 schreef IHVK het volgende:
Net in de Kuip natgeregend in vak Y.
Helemaal doorweekt.![]()
En we hebben niet eens gewonnen.
Maar toch was het leuk.
Met een gelijkspel blijven we ze ook voor op doelsaldo.quote:Op zondag 26 oktober 2008 20:23 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Feyenoord is altijd leuk.
Woensdag hopelijk winnen van de junkies uit spangen.
Zo dacht ik er ook over. Totdat ik ben gebrainwashed door een goede vriend van me.quote:Op zondag 26 oktober 2008 20:31 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Met 22 man door de modder rennen, achter een bal aan die je gelijk wegschopt zodra je'm te pakken hebt. Om daarna gezellig samen met 10 andere te gaan douche.
't zal mijn sport nooit worden geloof ik...
De sfeer in het stadion is meestal wel leuk. En je hoort van die echte Rotterdamse gesprekken.quote:Op zondag 26 oktober 2008 20:35 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Ik denk er al 24 jaar zo over, en denk niet dat dat heel snel zal veranderen.
Maar stel dan eens dat een van die mannen er echt een harde trap tegen geeft - je komt dan slechts tot de ontdekking dat dat nog niets helpt, omdat iemand een net heeft gespannen tussen een paar palen.quote:Op zondag 26 oktober 2008 20:31 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Met 22 man door de modder rennen, achter een bal aan die je gelijk wegschopt zodra je'm te pakken hebt.
Ja flauw he.quote:Op zondag 26 oktober 2008 20:47 schreef Alicey het volgende:
[..]
Maar stel dan eens dat een van die mannen er echt een harde trap tegen geeft - je komt dan slechts tot de ontdekking dat dat nog niets helpt, omdat iemand een net heeft gespannen tussen een paar palen.
Dan hebben we het nog niet eens over het feit dat de helft van al die mannen die tegen de bal schoppen de bal de hele andere kant opschoppen dan de andere helft..quote:Op zondag 26 oktober 2008 20:49 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ja flauw he.
Vooral omdat er een irritant figuur met handschoenen voor staat die de bal ook elke keer probeert te vangen. Alsof ie niks beters te doen heeft.![]()
Mijn ergste ervaring in de Kuip, was een man die tijdens de eerste helft de scheidsrechter uitmaakte voor nazi (schijnbaar omdat hij overdreven streng floot), en in de tweede helft voor jodenvriend.quote:Op zondag 26 oktober 2008 20:38 schreef IHVK het volgende:
[..]
De sfeer in het stadion is meestal wel leuk. En je hoort van die echte Rotterdamse gesprekken.
(en soms hoor je dingen die je eigenlijk liever niet wilde horen)
Enige nadeel van voetbal:De mensen die zich ontzettend imbeciel gedragen.
Wat versta jij onder imbeciel gedragen?quote:Op zondag 26 oktober 2008 20:38 schreef IHVK het volgende:
[..]
De sfeer in het stadion is meestal wel leuk. En je hoort van die echte Rotterdamse gesprekken.
(en soms hoor je dingen die je eigenlijk liever niet wilde horen)
Enige nadeel van voetbal:De mensen die zich ontzettend imbeciel gedragen.
Zie boven jequote:Op zondag 26 oktober 2008 21:01 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Wat versta jij onder imbeciel gedragen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |