Ik vind het ook niet kansloos.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 22:39 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ik zou 't leuk vinden als je ook kwamDaarnaast kent iedereen elkaar via fok, dus wat dat betreft is er niets kansloos aan ofzo
90000 man, geen rotzooi en ellende (ook wel 'hooligans') en mooi spektakel op het veldquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 21:17 schreef DutchTrain het volgende:
Wenbley Stadium.... dat hebben we nog niet in Rotterdam inderdaad. Maar gelukkig is het nog geen uurtje vliegen
Dat was-ie donderdag ook al.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 01:43 schreef Hofpleinfontein het volgende:
Welke debiel heeft het verzonnen om op vrijdag de Schieweg, of ik weet ik veel hoe het daar het heet, dicht te gooien?
En het veld vernielenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 22:41 schreef Fugie het volgende:
[..]
90000 man, geen rotzooi en ellende (ook wel 'hooligans') en mooi spektakel op het veld
lekkere vakantie gehad?quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 13:18 schreef WHATSHESAID het volgende:
Hallooo ik ben weer terug in de stad. Vanavond eten bij Sumo en naar Blockbeatz in Watt
oh en btwquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 13:18 schreef WHATSHESAID het volgende:
Hallooo ik ben weer terug in de stad. Vanavond eten bij Sumo en naar Blockbeatz in Watt
Ahh leuk! Ik zal even kijken of ik kan, heb dan een beetje een druk weekend.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 14:21 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
oh en btwwe gaan weer meeten volgende week
1 november in 'o sheas !
Feyenoord! lekker in de regenquote:Op zondag 26 oktober 2008 12:16 schreef littledrummergirl het volgende:
zondaglekker niksen en lamballen
Gelukkig zit ik droog.quote:
quote:
1 grote chaosquote:
Mjah, het zal wel nut hebben wat hullie aan het doen bennen.quote:Op zondag 26 oktober 2008 13:20 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Gelukkig zit ik droog.
[..]
[..]
1 grote chaos
Vrijdag trouwens bij La Cazuela gegeten, is me ook erg goed bevallen.quote:Op zondag 26 oktober 2008 14:31 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
WhatsheWestside, hoe is Sumo bevallen?![]()
Zat je in het Sushi restaurant (hoek kruiskade) of het teppan yaki ding?
* LeeHarveyOswald sumo fan is.
Vandaar dat we op zo'n schijtplaneet levenquote:Op zondag 26 oktober 2008 14:45 schreef Alicey het volgende:
De Bijbel is een hoax. God schiep op de zevende dag nog de kat naar zijn evenbeeld en ging toen zelf ook slapen.
Zou heel goed kunnen. Wanneer dit namelijk waar is, dan kun je er rekening mee houden dat God verder geen flikker uitvoert, behalve af en toe wat uit zijn voerbak eten.quote:Op zondag 26 oktober 2008 14:52 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Vandaar dat we op zo'n schijtplaneet leven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |