Vind maar eens een plek waar die dingen niet staan en waar ook geen tuig op de route er naar toe langs komt.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 07:04 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Jij kiest ervoor om telkens vlak naast een stadion te gaan wonen.
Ok, weer wat geleerd.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 07:04 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
neeeeeeeee lala is geel en die paarse Pinky Winky is homo aldus mn nichtje van bijna 4
Ik zal er vast ook zat in mijn familie hebben.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 11:26 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Mijn oom heeft ooit uit gezocht dat 1 van de laatst verbrande heksen familie van mij was (moederskant)
Dat verklaart een hoop.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 11:26 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Mijn oom heeft ooit uit gezocht dat 1 van de laatst verbrande heksen familie van mij was (moederskant)
Leiden.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 18:29 schreef Alicey het volgende:
[..]
Vind maar eens een plek waar die dingen niet staan en waar ook geen tuig op de route er naar toe langs komt.
Roeien is dan weer weinig mis mee.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 20:23 schreef ebeaydojraes het volgende:
Tsja. een van de grotere en een van e oudste steden van Nederland en ze hebben er geen (grote) voetbal club ... raar maar waar. (tsja.. roeien is meer hun sport ...)
Brallen is meer hun sportquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 20:23 schreef ebeaydojraes het volgende:
Tsja. een van de grotere en een van e oudste steden van Nederland en ze hebben er geen (grote) voetbal club ... raar maar waar. (tsja.. roeien is meer hun sport ...)
da valt ook wel mee. Rotterdam is veel "corpser" dan Leiden.quote:
Dan kun je weer beter in Schiedam gaan wonen, daar wonen toch vrijwel alleen paupers.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 22:24 schreef ebeaydojraes het volgende:
[..]
da valt ook wel mee. Rotterdam is veel "corpser" dan Leiden.
Em bedoelt volgens mij dat er in Rotterdam meer ballen zitten dan in Leiden.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 22:31 schreef WHATSHESAID het volgende:
Bedoel je dat Rotterdam studentikozer is dan Leiden of snap ik je nu verkeerd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |