Weet iemand hoe serieus ze dat menen?quote:Op zondag 7 december 2008 23:27 schreef JustJap het volgende:
Wel grappig trouwens, ben via forum in contact gekomen met 3 jappeners, willen nu alleaal guide op mijn vakantie volgend jaar
serieus bedoeld.quote:Op dinsdag 23 december 2008 12:52 schreef matthijst het volgende:
[..]
Weet iemand hoe serieus ze dat menen?
Zelfde soort iets: via internet gast uit omgeving Kyoto leren kennen, heeft een paar keer Japanse artikelen besteld en doorgestuurd. Vroeg ook fo we langs kwamen als we op vakantie zijn.
Is dat serieus bedoeld, of zeggen ze het uit beleefdheid?
Beetje lastig inschatten...
En hoe gaat zoiets, verwachten ze bv. dat je iets meeneemt ofzo, wat zijn gewoontes in dat soort situaties?
quote:Op maandag 22 december 2008 23:49 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
misschien dat het grofweg betekent
this is a day of celebration ofzo O_o
ben zo slecht in kanji -_____-
Ik heb niets belangrijks gemist dus zo te zien. Thanksquote:Op dinsdag 23 december 2008 04:46 schreef captaintokyo het volgende:
吉日 (きちじつ) betekent: lucky day, an unspecified day of the month, used on diplomas etc
建 (けん) betekent: buid
之 (ゆき) betekent: of, this
Late reactie: dank voor de tips. Kyoto zit iig vol, helaas. Maar ik zoek verderquote:Op vrijdag 12 december 2008 09:27 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
voor osaka zou ik voor Hotel Raisan South gaan. het heet hotel maar is nog vrij cheap daar. ik zat er dit jaar 4 dagen en is me goed bevallen daar.
Voor kyoto zou ik als je 1 dag gaat, voor hostel, Waraku-an gaan. interieur van deze hostel is zo MOOI! reden dak zeg als je 1 dag gaat. Er is geen airco daar xD
en in tokyo zat ik bij een hostel in uguisudani. op 5 minuten van de JR yamanote lijn en direct access dus naar akiba ikebukuro en shibuyaDit was mijn main hostel
Osaka Raisan south: http://www.raizan.com/raizan-english/main.html let erop dat je raisan south neemt, die heeft namelijk geen curfew
Kyoto Waraku-An: http://gh-project.com/e/home.html
tokyo convenience house NIPPORI: http://www.conveniencehouse.com/En/
865 euro in het hoogseizoen klinkt niet slecht. Mocht je eerder kunnen vertrekken (01-07-09), dan kun je met British Air naar Tokyo vliegen voor minder dan 630 euro. Dan gaat het om een vlucht vanaf Amsterdam via London Heathrow. Het hoogseizoen zelf is een stuk duurder.quote:Op woensdag 19 november 2008 19:25 schreef JustJap het volgende:
Is 865 euro voor vliegreis 3 weken Japan een goede deal?
21-07-09 -> 12-08-09 met Finnair vanaf Dusseldorf naar Tokyo.
En nog even 2 vragen:
-Ik kan dezelfde reis boeken via Cheaptickets en via Finnair zelf. De prijs verschilt maar 1 euro, maar zitten er nog verschillen in kosten in toeslagen en verzekeringen etc? Wat is goedkoper?
-Zijn de tijden voor de terugreis vanaf Tokyo in Japanse tijd of lokale tijd? (eerste keer dat ik ga vliegen ^^)
gezien er nog geen reactie op deze post is: Fushimi Inari ^^quote:Op maandag 8 december 2008 12:51 schreef speknek het volgende:
Leent zich wel goed voor een spelletje raad de plek:
[ afbeelding ]
In Kyoto zat ik in Ryokan Rakucho. Het bad is niks, de kamers een beetje klein, maar wel gewoon een degelijke, schone ryokan met mooie tuin voor heel cheap. En niet onbelangrijk in Japan: ze zijn aan buitenlanders gewend.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 11:12 schreef Pheno het volgende:
Late reactie: dank voor de tips. Kyoto zit iig vol, helaas. Maar ik zoek verder
Voor Tokyo en Osaka heb ik al wat aanvragen voor de deur uit gedaan. Eens kijken of daar nog plek is.
Verrek, nu je het zegtquote:Op maandag 5 januari 2009 01:25 schreef SureZal het volgende:
[..]
gezien er nog geen reactie op deze post is: Fushimi Inari ^^
(heb em ook tot de top gelopen)
Ik zit momenteel voor 5 dagen/4 nachten in Hotel New Hankyu Annex voor 31,500(JPY). Zo'n 280.- Euro denk ik. Dit is overigens incl. ontbijt.quote:Op vrijdag 12 december 2008 07:53 schreef Pheno het volgende:
Ik moet nog hotels regelen in Osaka, Kyoto en Tokyo in maart/april. Iemand tips?
Wij zijn tot het meer halverwege geweest.quote:Op maandag 5 januari 2009 17:22 schreef MissMSX het volgende:
Wij waren er na een paar honderd torii wel klaar mee en zijn dus niet helemaal boven geweest. Wat hebben we gemist?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |