Ach, niets mis met een volle C hoorquote:Op maandag 20 oktober 2008 21:03 schreef Yashaaaaa het volgende:
Als ik mijn armen zo naar elkaar duw heb ik ook wel cup D ja
YWquote:Op maandag 20 oktober 2008 21:05 schreef Cocktailprikker het volgende:
Zoooooooooooooooooooo JD dat was ff een goede binnekomer in dit topic!
![]()
Vanavond laatste aflevering van The Kill Point
En het fotoboek doet de naam ook geen eer aan.quote:Op maandag 20 oktober 2008 21:09 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ah, jij hebt mij inderdaad nog nooit gezien
Potsjans, you're doing it wrongquote:Op maandag 20 oktober 2008 21:03 schreef Slarioux het volgende:
Wacht, ik post ook ff een plaatje
[ link | afbeelding ]
Was dat ook aan t denken, maar aangezien k morgen niet naar uni hoop te gaan zijn we ondertussen wel op pagina 2.quote:Op maandag 20 oktober 2008 21:02 schreef Slarioux het volgende:
Dat wordt morgen weer snel doorscrollen op de uni
Zo, zekerquote:Op maandag 20 oktober 2008 21:22 schreef Cocktailprikker het volgende:
Wat een mega vette woonkamer is dit, uit K&W LEDtopic
[ afbeelding ]
Whahaha ik heb er eerlijk gezegd niet zo'n moeite mee dat half 10 vroeg is, liefst slaap ik de hele dag door geloof ikquote:Op maandag 20 oktober 2008 21:30 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik zit te denken om ook zo te gaanmaar vind half 10 zo vroeg
Mijn huisgenoot kan niet zachtjes naar bed gaan dus dan word ik gegarandeerd wakker om half 1 ofzo. En zul je zien dat ik dan klaarwakker ben
Ja kut nu heb ik deze gequote omdat ik erop wilde reageren maar ik weet niet meer wat er in je quote stondquote:Op maandag 20 oktober 2008 20:57 schreef Cocktailprikker het volgende:
omg ! het gebeurd weinig maar nu las ik dit in een column hier @ fok en moest serieus zo hard lachen dat er nu dus allemaal cola op mijn scherm zit![]()
http://frontpage.fok.nl/column/8348/1/-Redactie:-4e-klas:-verboden-verlangen.html
[..]
Ik had net een sigaret waarvan het filter niet vast zat aan de rest, dan kun je dus niet roken. Zal ik em opsturen en vragen om gratis sigaretten?quote:Op maandag 20 oktober 2008 20:58 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Dat je zegt dat je ewrtensoep niet lekker was ofzo
Nee want roken is slecht voor jequote:Op maandag 20 oktober 2008 22:33 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Ja kut nu heb ik deze gequote omdat ik erop wilde reageren maar ik weet niet meer wat er in je quote stond
[..]
Ik had net een sigaret waarvan het filter niet vast zat aan de rest, dan kun je dus niet roken. Zal ik em opsturen en vragen om gratis sigaretten?
Nee, niet als de rook er tussenuit ontsnaptquote:Op maandag 20 oktober 2008 22:45 schreef IrishBastard het volgende:
Overigens kun je m best rokenShag kun je toch ook roken
Ik ga iig slapen
Strakke serie is dat, zeker een aanrader. De laatste episode is wel een beetje jammerquote:Op maandag 20 oktober 2008 21:05 schreef Cocktailprikker het volgende:
Vanavond laatste aflevering van The Kill Point
Ik vind 't verschrikkelijkquote:Op maandag 20 oktober 2008 21:22 schreef Cocktailprikker het volgende:
Wat een mega vette woonkamer is dit, uit K&W LEDtopic
[ afbeelding ]
Als je 't roken maar laat.quote:
Is gelukt!quote:
Is een beetje gelukt, maar 2x gerookt op een hele avond.. ik moet zeggen dat dat daar best weinig is.quote:
Ik ookquote:
Huisgenootje had gisteren verjaardagsfeest, nog nooit zo druk geweest heir... heb een kater is het korte verhaalquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 11:57 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Ik ook
En swarma met die beschrijving weet ik ook niet waar het is.
quote:Momenteel kunnen abonnees problemen ondervinden met het tot stand brengen van een ADSL verbinding in de omgeving:
[...] Nm-C (Nijmegen-Centrum)Nm-Dkbg (Nijmegen-Dukenburg)Nm-Htsh (Nijmegen-Hatertse Hei)Nm-Hes (Nijmegen-Hees Gld)Wc (Wijchen)
Wij zijn ons bewust van dit probleem en werken aan een oplossing.
Wij verzoeken u vriendelijk om niets aan uw instellingen van uw computer te wijzigen.
Onze excuses voor het ongemak.
Klantenservice internet
Kijk, dat klinkt wel herkenbaar. En dan huisgenoten die roepen dat we maar een nieuwe router moeten kopen, ja betaal jijquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 13:10 schreef Mikkie het volgende:
Kende ik de oorzaak maar, Piet. Het enige dat ik kan zien is een rood lampje op het modem, that's it. Router en modem resetten helpt geen drol, maar knap irritant is het wel.
Waar zie je datquote:
Ah dat je het van plan was maakt een hoop goedquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 14:30 schreef Mikkie het volgende:
@ Yashi:
Ik was van plan om nuttig te doen, maar ik bedenk me zojuist dat ik om 15.30 squashcursus heb. Maw: ik geloof 't wel. Ga naar huis, neem een ibuprofen tegen m'n constante koppijn en ga dan lekker wat energie eruit squashen. Morgen weer een dag die productief kan zijn.
Wel matig trouwens dat de problemen nog steeds niet opgelost zijn. Ik wil gewoon Internet thuis.
Hoe gaat ie met 't herstelquote:
edinburghquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 14:30 schreef Mikkie het volgende:
Iemand trouwens nog tips voor leuke Ryanair-bestemmingen? Ik ga met twee vrienden een weekendje weg binnenkort. Marrakech en Riga zijn al voorbij gekomen.
Ze hebben mijn buikwand beschadigd en zenuwen geraak tijdens de operatie: hersteltijd een half jaarquote:
ouchquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 15:34 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ze hebben mijn buikwand beschadigd en zenuwen geraak tijdens de operatie: hersteltijd een half jaar
Nee, want dat is alweer twee maanden geleden. Het is een half jaar vanaf nu!quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 15:40 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
ouchis dat half jaar vanaf de operatie?
Thnx!quote:
Dude, kut. Sterke ermee!quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 15:45 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nee, want dat is alweer twee maanden geleden. Het is een half jaar vanaf nu!
Auch!quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 15:45 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dude, sterktequote:Op dinsdag 21 oktober 2008 15:45 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik val bij die verzekering nog onder mn ouders (ik heb alleen eigen inboedel, zit zelfs met zorgverzekering bij mn ouders)quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 20:52 schreef PietjePuk007 het volgende:
Vraagje voor de mensen die op kamers zitten, hebben jullie een aansprakelijkheidsverzekering? Bij de bank hebben ze me wijs gemaakt dat ik die nodig heb (omdat ik geen stufi meer ontvang & uitwonend ben), m'n pa heeft 't bij de verzekering nagevraagd en die zegt dat ik gewoon onder m'n ouders val omdat ik student ben.
Wat hebben jullie?
Dat dusquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 20:57 schreef Dupje het volgende:
[..]
Ik val bij die verzekering nog onder mn ouders (ik heb alleen eigen inboedel, zit zelfs met zorgverzekering bij mn ouders)
Ja goed idee dat kokende waterquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:54 schreef Yashaaaaa het volgende:
Zo, weer terug, hoe kansloos saai was dat
Nu even mijn vriezer ontdooien want er moet meer bij en hij zit te vol door het ijsDus hoop dat ie zo ontdooit is anders kan ik weer spul gaan weggooien
Done, waar een bak kokend water wel niet goed voor isNu past de rest er ook weer in, hoef ik dat niet weg te gooien
eindelijk weer doorrijden op de pleijquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:59 schreef swarmahoer het volgende:
ben ik ook benieuwd naar of dat nu slecht is voor die elementen
eindelijk weer thuis, marco voor t laatst vandaagmorgen weer normaal stage, dus weer back naar mn oude postritme
Het ligt aan de verzekeringsvoorwaarden van je ouders. Ik val niet meer onder m'n ouders, dus heb een eigen WA, inboedel, reis, zorg etc.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 20:52 schreef PietjePuk007 het volgende:
Vraagje voor de mensen die op kamers zitten, hebben jullie een aansprakelijkheidsverzekering? Bij de bank hebben ze me wijs gemaakt dat ik die nodig heb (omdat ik geen stufi meer ontvang & uitwonend ben), m'n pa heeft 't bij de verzekering nagevraagd en die zegt dat ik gewoon onder m'n ouders val omdat ik student ben.
Wat hebben jullie?
Doorjakkeren zonder flitsersquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 23:05 schreef Adelante het volgende:
[..]
eindelijk weer doorrijden op de pleij
Wat heb je daar überhaupt te zoeken? Constitutieborrels zijn meestal alleen voor andere besturen, niet voor (actieve) leden?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 19:48 schreef Yashaaaaa het volgende:
* Yashaaaaa is naar de Elsa constitutie borrel!
JEEEJ
Was dat een hint ofzo, om mij en LR zo in het donker achter te laten?quote:
Ah ik dacht dat daar overheidsregels voor waren, (hoe kom ik erbijquote:Op woensdag 22 oktober 2008 03:30 schreef Mikkie het volgende:
* Mikkie doet de lamp weer aan, anders ziet 'ie wat weinig...
Voor zover ik weet is het per verzekering verschillend of ze een onderscheid maken naar woonsituatie (dus: uitwonend is zelf betalen) of studiesituatie (dus: nog studeren is op de polis van ouwelui (uiterlijk tot 27 jr. ofzo)).
Meestal is niet altijd, bij mijn studievereniging was 't ook gewoon zuipen voor ledenquote:Op woensdag 22 oktober 2008 03:32 schreef Mikkie het volgende:
Wat heb je daar überhaupt te zoeken? Constitutieborrels zijn meestal alleen voor andere besturen, niet voor (actieve) leden?
* zucht een slaak van verlichtingquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 23:04 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik heb het er niet doorheen gegooid, ik heb 5 minuten een bakje heet water laten stomen.. Minder zelfs want het ijs liet enorm snel los,
Sowieso zitten de elementen niet los int vak maar eerst plastic en alles eroverheen.
Vriezer ontdooien
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 09:56 schreef Cocktailprikker het volgende:
* zucht een slaak van verlichting*
Failquote:Op woensdag 22 oktober 2008 10:09 schreef HostiMeister het volgende:
en nu moet ik haasten en me koffie onder de douche opdrinken
Ik vergeet altijd de helft van mijn apparaten, dus dan word ik op heul de verkeerde tijd wakker.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 10:15 schreef IrishBastard het volgende:
26 oktober
Maar daar de fout mee ingaan, je bent toch niet zo'n buitenlander die "daar niet aan doet, dus het niet weet"
Komend weekend dacht ik. Krijgen we mooi weer een uurtje cadeauquote:Op woensdag 22 oktober 2008 10:12 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Fail
Over fail gesproken, wanneer gaat de wintertijd weer in? Want daar ga ik altijd de maandag erop mee op mn bek
a.s. zaterdag op zondagquote:Op woensdag 22 oktober 2008 10:19 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Ik vergeet altijd de helft van mijn apparaten, dus dan word ik op heul de verkeerde tijd wakker. ;'0
Whehe gaaf.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 10:25 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ik was verdwaald in de Mac in Kleve![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 11:04 schreef Yashaaaaa het volgende:
LR, dat was mijn docent burgerlijk rechtIrl is ie wel wat knapper
Ik heb geen idee hoe ik een ftp moet bouwenquote:Op woensdag 22 oktober 2008 11:22 schreef Nielez het volgende:
*Moet echt nog n keertje heroes gaan downloaden.
Yasha kun jij niet gewoon even een ftptje open trekken en mij die seizoenen doorpassen?
Da's heel makkelijk. Je begint door je XP aan de AGP matrix van je primaire bufferkoppeling te hangen. Als die verbinding eenmaal geupload is, kan je met je digitale vaste lijn een verbinding leggen met de firewirekabel van Nielez. Daarna hoef je alleen nog maar een paralelle netwerkschijf aan te maken en kan je de gegevens zo heen en weer gooien over je NAS heen!quote:Op woensdag 22 oktober 2008 11:38 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoe ik een ftp moet bouwen
Owwww dat is inderdaad een eitje!quote:Op woensdag 22 oktober 2008 11:42 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Da's heel makkelijk. Je begint door je XP aan de AGP matrix van je primaire bufferkoppeling te hangen. Als die verbinding eenmaal geupload is, kan je met je digitale vaste lijn een verbinding leggen met de firewirekabel van Nielez. Daarna hoef je alleen nog maar een paralelle netwerkschijf aan te maken en kan je de gegevens zo heen en weer gooien over je NAS heen!
Ik voorspel dat het daar fout gaat, de rest lukt d'r nog wel.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 11:43 schreef Slarioux het volgende:
Vergeet dan vooral niet dat je een secundaire poweraftap-southbridge nodig hebt voor de backuplijn van je primaire digitale line-out. Anders gaat het helemaal mis!
Van de ene kant zuur, van de andere kant begrijpelijk. Vijf euro is een kort traject, grote kans dat ze vaak niet gecontroleerd wordt. Dan kun je dat risico wel nemen, en dan eens in de zoveel ritten riskeren dat je wél gecontroleerd wordt. En zelfs dan kun je nog proberen met een décolleté en leuke blauwe ogen je er onderuit te kletsen. Moet je nagaan hoe vaak dat een kaartje à vijf euro kan schelen.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 10:22 schreef PietjePuk007 het volgende:
Vanmorgen werd er iemand bekeurd in de trein, ze had wel een kaartje gekocht maar niet gestempeld. Toen werd haar kaartje a 5 euro opeens 8x zo duur. No mercy.
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 10:59 schreef LastRequest het volgende:
En ik heb het zo druk.. niet grappig meer. Ik denk dat ik voor morgen m'n eetafspraak en projectgroep af zeg
Even dat ik je prioriteiten ook begrijp hoor: je gaat je projectgroep afzeggen maar je gaat wel naar de soos en vrijdag naar de Almanakcommissie?quote:Op woensdag 22 oktober 2008 11:22 schreef LastRequest het volgende:
Voor project megaveel, twee plannen van aanpak voor morgen, vanavond hebben we jaarclubpresentatie die moet nog voorbereid worden, en ik moet om 5u bij iemand zijn om te eten.. daarna ben ik de hele avond op de soos voor de presentaties. Vervolgens morgen superdruk met vanalles voor de projectgroep terwijl ik het zelf al heel erg druk heb. En ik ben gewoon moe, de ALV vannacht duurde tot 3u..
En by the way almanak neem ik vrij serieus!quote:Op woensdag 22 oktober 2008 12:16 schreef Mikkie het volgende:
[..]
[..]
Even dat ik je prioriteiten ook begrijp hoor: je gaat je projectgroep afzeggen maar je gaat wel naar de soos en vrijdag naar de Almanakcommissie?
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 12:19 schreef LastRequest het volgende:
we moeten onze jaarclub presenteren enzo, is vrij belangrijk en serieus.
Wat vul je hier in danquote:5) You will be asked to enter the location of the website. Note: when you give the location address for FTP use the following syntax, (FTP://ftp.yoursitename.com)
Wat een prachtig klinkende BS, I lolledquote:Op woensdag 22 oktober 2008 11:42 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Da's heel makkelijk. Je begint door je XP aan de AGP matrix van je primaire bufferkoppeling te hangen. Als die verbinding eenmaal geupload is, kan je met je digitale vaste lijn een verbinding leggen met de firewirekabel van Nielez. Daarna hoef je alleen nog maar een paralelle netwerkschijf aan te maken en kan je de gegevens zo heen en weer gooien over je NAS heen!
nou als jij pietjepuk.nl hebt dan vul je in:quote:
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 12:16 schreef Mikkie het volgende:
[..]
[..]
Even dat ik je prioriteiten ook begrijp hoor: je gaat je projectgroep afzeggen maar je gaat wel naar de soos en vrijdag naar de Almanakcommissie?
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 14:48 schreef Slarioux het volgende:
Gebruik anders je ip als adres via www.watismijnip.nl
Moet je dan geen poort (welke?) opengooien in de router voor het IP van degene die mij wil leegtrekken (quote:
Dat staat er dan ook nietquote:
yepquote:Op woensdag 22 oktober 2008 15:13 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Moet je dan geen poort (welke?) opengooien in de router voor het IP van degene die mij wil leegtrekken ().
bronvermelding, anders 4.000 euro aftikken voor stelen auteursrechtquote:
Zo dan, lekker geregeldquote:Op woensdag 22 oktober 2008 14:41 schreef LastRequest het volgende:
[..]!
Ze hebben me net gebeld dat ik morgen niet hoef te komen aangezien ik het hele ding gemaakt heb en het goed is.. supermooi! Heb er niet eens zelf om gevraagd
Zeg, als jij tot vijf uur stage hebt kun je nooit legitiem om 17.05 thuis achter de pc zittenquote:Op woensdag 22 oktober 2008 17:05 schreef swarmahoer het volgende:
ook weer thuis, wat een kut internet daar echt jammer
jawel want hij rijd een golf MK1 cabrio jwtquote:Op woensdag 22 oktober 2008 17:28 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Zeg, als jij tot vijf uur stage hebt kun je nooit legitiem om 17.05 thuis achter de pc zitten. Schavuit!
hij is verkocht en t was een 2quote:Op woensdag 22 oktober 2008 17:30 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
jawel want hij rijd een golf MK1 cabrio jwt
De cabrio verkocht?quote:Op woensdag 22 oktober 2008 17:45 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
hij is verkocht en t was een 2
Oja, die vette Hyundai jeweetzzzzquote:Op woensdag 22 oktober 2008 17:46 schreef Cocktailprikker het volgende:
Nu in zen moeders wagen cruisen
het is toch geen mooi weer dus tjaquote:Op woensdag 22 oktober 2008 17:46 schreef Mikkie het volgende:
[..]
De cabrio verkocht?![]()
! Maar wat nu, swarmi?
mensen die perse een dikke auto moeten hebben ter compensatie:quote:
Weetk maar ben lui.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 18:04 schreef Yashaaaaa het volgende:
Als Nielez gewoon zelf een beetje zoekt, komt hij de heroes eps ook nog wel tegen.
Nou, dat heeft mik niet nodig hoorquote:Op woensdag 22 oktober 2008 18:17 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
mensen die perse een dikke auto moeten hebben ter compensatie:
jah kloptquote:Op woensdag 22 oktober 2008 18:36 schreef Cocktailprikker het volgende:
Cali, ik kwam je ineens tegen op de hyves van reinier![]()
Als mijn hoofd niet vast zat... ik kan me omdraaien en iets al weer kwijt zijnquote:Op woensdag 22 oktober 2008 18:42 schreef Yashaaaaa het volgende:
Pff ik haat het als i dingen kwijt ben, mijn zeem, mijn waszakje.. En mijn kamer is niet zo heeel groot dus het kan niet op mijn kamer liggen
Dat wordt ook alleen maar gezegd door mannen die zelf iets moeten compenseren maar het geld niet hebbenquote:Op woensdag 22 oktober 2008 18:17 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
mensen die perse een dikke auto moeten hebben ter compensatie:
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 19:21 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat wordt ook alleen maar gezegd door mannen die zelf iets moeten compenseren maar het geld niet hebben.
Sterktequote:
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 19:11 schreef Slarioux het volgende:
Oh IB:
Goldmember: Would you like a smoke and a pancake?
Austin: ... What?
Goldmember: A smoke and a pancake. You know, a flapjack and a cigarette? No?
Austin: [shakes head]
Goldmember: Cigar and a waffle? No?
Goldmember: Pipe and a crepe? No?
Goldmember: Bong and a blintz?
Austin and Nigel: No.
Goldmember: Well, then there ish no pleashing you.
Austin: That's not right.
Zondag hadden wij ook een aantal foutmeldingen..quote:Op woensdag 22 oktober 2008 19:50 schreef Mikkie het volgende:
Mijn halve Internetverbinding is dood. Ik wil boeken op Ryanair maar het werkt niet. En de helft van andere websites duurt een minuut om te laden
.
Ik kan niet eens vluchten zoeken (terwijl ik wel al weet welke ik wil hebben), dus ik denk dat ik het vanavond of morgen maar even probeer.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 19:53 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Zondag hadden wij ook een aantal foutmeldingen..
Tip: boek snel, anders krijg je opt eind een melding dat de tijd verlopen isEn kan je alles weer opnieuw gaan invullen
Waar gaat de reis heen?
Nicequote:Op woensdag 22 oktober 2008 20:06 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik kan niet eens vluchten zoeken (terwijl ik wel al weet welke ik wil hebben), dus ik denk dat ik het vanavond of morgen maar even probeer.
De reis gaat voor een dag of drie naar Dublin. Cheape tickets en met alle Irish Pubs de ideale stad voor een mannenweekend
.
Stap 1.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 20:29 schreef swarmahoer het volgende:
hoever zitten wij eigelijk tov groningen?
Zo dat verklaart die dikke ping op de gaydar. Waar heb je die bonkige leernicht opgedoken?quote:
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 19:11 schreef Slarioux het volgende:
Oh IB:
Goldmember: Would you like a smoke and a pancake?
Austin: ... What?
Goldmember: A smoke and a pancake. You know, a flapjack and a cigarette? No?
Goldmember: Cigar and a waffle? No?
Goldmember: Pipe and a crepe? No?
Goldmember: Bong and a blintz?
Austin and Nigel: No.
Goldmember: Well, then there ish no pleashing you.
Austin: That's not right.
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 01:17 schreef motorbloempje het volgende:
en het deel waar ik Yashi weer heb ingeschreven voor het spinnen maandag
welterusten!
Feli!quote:Op donderdag 23 oktober 2008 02:49 schreef LastRequest het volgende:
Jaarclub is gepresenteerd, we bestaaaaaan
Je weet dat je voor 'hoi' een note krijgt hequote:Op woensdag 22 oktober 2008 22:24 schreef Cocktailprikker het volgende:
hoi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |