Ach, niets mis met een volle C hoorquote:Op maandag 20 oktober 2008 21:03 schreef Yashaaaaa het volgende:
Als ik mijn armen zo naar elkaar duw heb ik ook wel cup D ja
YWquote:Op maandag 20 oktober 2008 21:05 schreef Cocktailprikker het volgende:
Zoooooooooooooooooooo JD dat was ff een goede binnekomer in dit topic!
![]()
Vanavond laatste aflevering van The Kill Point
En het fotoboek doet de naam ook geen eer aan.quote:Op maandag 20 oktober 2008 21:09 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ah, jij hebt mij inderdaad nog nooit gezien
Potsjans, you're doing it wrongquote:Op maandag 20 oktober 2008 21:03 schreef Slarioux het volgende:
Wacht, ik post ook ff een plaatje
[ link | afbeelding ]
Was dat ook aan t denken, maar aangezien k morgen niet naar uni hoop te gaan zijn we ondertussen wel op pagina 2.quote:Op maandag 20 oktober 2008 21:02 schreef Slarioux het volgende:
Dat wordt morgen weer snel doorscrollen op de uni
Zo, zekerquote:Op maandag 20 oktober 2008 21:22 schreef Cocktailprikker het volgende:
Wat een mega vette woonkamer is dit, uit K&W LEDtopic
[ afbeelding ]
Whahaha ik heb er eerlijk gezegd niet zo'n moeite mee dat half 10 vroeg is, liefst slaap ik de hele dag door geloof ikquote:Op maandag 20 oktober 2008 21:30 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik zit te denken om ook zo te gaanmaar vind half 10 zo vroeg
Mijn huisgenoot kan niet zachtjes naar bed gaan dus dan word ik gegarandeerd wakker om half 1 ofzo. En zul je zien dat ik dan klaarwakker ben
Ja kut nu heb ik deze gequote omdat ik erop wilde reageren maar ik weet niet meer wat er in je quote stondquote:Op maandag 20 oktober 2008 20:57 schreef Cocktailprikker het volgende:
omg ! het gebeurd weinig maar nu las ik dit in een column hier @ fok en moest serieus zo hard lachen dat er nu dus allemaal cola op mijn scherm zit![]()
http://frontpage.fok.nl/column/8348/1/-Redactie:-4e-klas:-verboden-verlangen.html
[..]
Ik had net een sigaret waarvan het filter niet vast zat aan de rest, dan kun je dus niet roken. Zal ik em opsturen en vragen om gratis sigaretten?quote:Op maandag 20 oktober 2008 20:58 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Dat je zegt dat je ewrtensoep niet lekker was ofzo
Nee want roken is slecht voor jequote:Op maandag 20 oktober 2008 22:33 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Ja kut nu heb ik deze gequote omdat ik erop wilde reageren maar ik weet niet meer wat er in je quote stond
[..]
Ik had net een sigaret waarvan het filter niet vast zat aan de rest, dan kun je dus niet roken. Zal ik em opsturen en vragen om gratis sigaretten?
Nee, niet als de rook er tussenuit ontsnaptquote:Op maandag 20 oktober 2008 22:45 schreef IrishBastard het volgende:
Overigens kun je m best rokenShag kun je toch ook roken
Ik ga iig slapen
Strakke serie is dat, zeker een aanrader. De laatste episode is wel een beetje jammerquote:Op maandag 20 oktober 2008 21:05 schreef Cocktailprikker het volgende:
Vanavond laatste aflevering van The Kill Point
Ik vind 't verschrikkelijkquote:Op maandag 20 oktober 2008 21:22 schreef Cocktailprikker het volgende:
Wat een mega vette woonkamer is dit, uit K&W LEDtopic
[ afbeelding ]
Als je 't roken maar laat.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |