Ik mis niks.quote:Op maandag 20 oktober 2008 20:10 schreef Cypress_Hill het volgende:
OP mist wel het een en ander trouwens.
Jawel, de disclaimer.quote:
Dus alle oude helden zijn vervangen door deze nieuwe?quote:
Ik heb het NS Bert knopje al bij de handquote:Op maandag 20 oktober 2008 20:13 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Shht, nu mag er legaal pr0n in het topic.
quote:Op maandag 20 oktober 2008 20:14 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik heb het NS Bert knopje al bij de hand
Disclaimers zijn overrated.quote:
De rest is ook overrated.quote:
Frituurquote:Op maandag 20 oktober 2008 20:17 schreef BobbyB het volgende:
Maar effe serieus, mijn oven is kaduuk en daardoor kon ik geen pizza bakken
Neuh, de policy geldt nog steedsquote:Op maandag 20 oktober 2008 20:13 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Shht, nu mag er legaal pr0n in het topic.
Heb maar een tosti gemaaktquote:
quote:Op maandag 20 oktober 2008 20:18 schreef Cypress_Hill het volgende:
Ik ga trouwens zo hard falen voor de tentamens deze week.
quote:
quote:Op maandag 20 oktober 2008 20:19 schreef Biogarde het volgende:
Zet die disclaimer er even in terug. Dank je.
En er is sowieso een algemene policy.
Als dat je avond eten is, kan je dat tostiapparaat beter nog maar even aan laten staan.quote:
Bij MacDonalds etenquote:Op maandag 20 oktober 2008 20:20 schreef Lakitu het volgende:
IK GA NU LEKKER BIJ DE MACDONALDS ETEN DAG JONGENS MISSCHIEN TOT MORGEN WANT IK BLIJF LEKKER DE HELE AVOND WEG
NS Bert ALERT!1!!quote:Op maandag 20 oktober 2008 20:20 schreef BobbyB het volgende:
[..]
[..]
Nu denken ze allemaal dat ik echt op het NS Bert knopje heb gedrukt, bedankt!
Is dat de nieuwe TR?quote:Op maandag 20 oktober 2008 20:20 schreef BobbyB het volgende:
[..]
[..]
LEKKER LEKKER ZOEEN BIGMAC MENU OF DIE ENE NIEUWE MET KIPSATEquote:
quote:Op maandag 20 oktober 2008 20:21 schreef Lakitu het volgende:
[..]
LEKKER LEKKER ZOEEN BIGMAC MENU OF DIE ENE NIEUWE MET KIPSATE
Die heeft er nooit in gestaan, dus dan kan ik hem ook niet terugzetten.quote:Op maandag 20 oktober 2008 20:19 schreef Biogarde het volgende:
Zet die disclaimer er even in terug. Dank je.
En er is sowieso een algemene policy.
Vuile NSB'erquote:Op maandag 20 oktober 2008 20:20 schreef BobbyB het volgende:
[..]
[..]
Ik merk het, heb nu al weer honger. Ga maar een broodje gezond maken.quote:Op maandag 20 oktober 2008 20:21 schreef Cypress_Hill het volgende:
[..]
Als dat je avond eten is, kan je dat tostiapparaat beter nog maar even aan laten staan.
Gewoon die SC-regels. Niet zo lastig toch? Die staan er al talloze delen in. De algemene FOK! hoeft er niet in neequote:Op maandag 20 oktober 2008 20:22 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Die heeft er nooit in gestaan, dus dan kan ik hem ook niet terugzetten.
Maar ik zal ff kijken wat ik kan doen.
[..]
Vuile NSB'er
wie?quote:
Gedineerd ook gewoon héquote:Op maandag 20 oktober 2008 20:28 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik heb vandaag ook bij de Mac gedineerd
Oh, hij's weer ontslotquote:Op maandag 20 oktober 2008 20:29 schreef Sackboy het volgende:
Ja gvd wil ik hem er net inzetten kan het niet meer![]()
Het duurde ff wat langer want ik moest hem natuurlijk helemaal overtypen van de wiki.
Ja boh gek, nu staat ie er al.quote:
Het is de bedoeling dat jij weggaat.quote:
Gewoon 3 gangen gehad hoor..quote:
quote:Op maandag 20 oktober 2008 20:36 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Het is de bedoeling dat jij weggaat.
quote:
DE SPAM WEGHOUDEN UIT DE REST VAN KLB!!!!1111111quote:
quote:
Hij is een gleufdier.quote:Op maandag 20 oktober 2008 20:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
JA EUHHHHH,
WAT IS NOU DATGENE WAT GERS NIET WILDE VERTELLEN?
NAH?!
MAG OOK VIA PM !!!!!quote:Op maandag 20 oktober 2008 20:49 schreef gers het volgende:
durf ik niet
Sorry baas.quote:
Blauwtje gelopen toch?quote:Op maandag 20 oktober 2008 20:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
JA EUHHHHH,
WAT IS NOU DATGENE WAT GERS NIET WILDE VERTELLEN?
NAH?!
quote:
Beveiliging?quote:
quote:
Jepsquote:
Neenquote:
quote:
wat moet ik checkenquote:
quote:
Als je negers wilt knuppelen moet je naar Rotterdam. Het ziet daar echt zwart van de negers.quote:
gesudderdquote:Op maandag 20 oktober 2008 21:05 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
![]()
Er ligt een paardenhoofd in je bed
Neen ..quote:
quote:Op maandag 20 oktober 2008 21:07 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Neen ..
Rottend ..
In je bed ..
Laatse waarschuwing van mijn Noorse..![]()
MEER GELD !
quote:Op maandag 20 oktober 2008 20:36 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Het is de bedoeling dat jij weggaat.
Je weet dat ze die foto's nog heeft he.quote:
Of Zimbabwe. Daar schijn je ze ook te hebben.quote:Op maandag 20 oktober 2008 21:05 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Als je negers wilt knuppelen moet je naar Rotterdam. Het ziet daar echt zwart van de negers.
Dat gaat pijn doen.quote:Op maandag 20 oktober 2008 21:08 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Of Zimbabwe. Daar schijn je ze ook te hebben.
Dr wordt veel afgeknuppeld daar hoor.
Kijk maar, eerste hit op Google Images:
[ afbeelding ]
Wat is dit nou weer voor losse opmerking ?quote:
welke die facial foto's van haar ?quote:Op maandag 20 oktober 2008 21:08 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Je weet dat ze die foto's nog heeft he.
Neen ..quote:
Dat is gewoon een opvoedkundige tikquote:Op maandag 20 oktober 2008 21:08 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Of Zimbabwe. Daar schijn je ze ook te hebben.
Dr wordt veel afgeknuppeld daar hoor.
Kijk maar, eerste hit op Google Images:
[ afbeelding ]
dat ik haar op zo'n buis neem ?quote:Op maandag 20 oktober 2008 21:10 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Neen ..
Die ene ..
Waarbij jij wel .. je weet wel ..
Met die riolering enzo
Neen ..quote:
was dat toen ze squirte ?quote:Op maandag 20 oktober 2008 21:12 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Neen ..
Die ene waarbij ze de inhoud over je hoofd gooit ..
En jij je daarna woest masturberend op de vloer werpt
Samurai edit!quote:
Pssst dat was fake en azijn.quote:
Haha ja gers is een baasquote:
quote:Op maandag 20 oktober 2008 21:11 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Dat is gewoon een opvoedkundige tik
DE TRUTquote:Op maandag 20 oktober 2008 21:14 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Pssst dat was fake en azijn.
En jij maar denken dat je ogen zo brandde van die riolerings prut![]()
I know ..quote:Op maandag 20 oktober 2008 21:15 schreef gers het volgende:
[..]
DE TRUT![]()
maar ze is zo lief ik kan niet boos op der worden
kan eventueel wel een kadotje voor je werk regelenquote:Op maandag 20 oktober 2008 21:17 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
I know ..
Maar goed .. laat de betaling dan maar zitten.
Omdat je zon baas bent.![]()
Een taser ? taser ? echt waar ?!quote:Op maandag 20 oktober 2008 21:18 schreef gers het volgende:
[..]
kan eventueel wel een kadotje voor je werk regelen
quote:
neequote:Op maandag 20 oktober 2008 21:20 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Een taser ? taser ? echt waar ?!
Een taser ?!! AAAAH
quote:
Ten eerste: tofjesquote:Op maandag 20 oktober 2008 21:23 schreef Paaskonijn het volgende:
Boh, ik moet morgen een hele map CKV afhebben en moet nog beginnen![]()
Waarom zegt niemand mij dat?[ afbeelding ]
* Paaskonijn vind dat niet tofjes
Ik moet welquote:Op maandag 20 oktober 2008 21:24 schreef KingOfPop het volgende:
CKV wat voor pauper ben je dan, als je dat gaat maken
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAW ??quote:
woehoe !quote:
Cultureel nog iets.quote:Op maandag 20 oktober 2008 21:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Wat is CKV eigenlijk?
Soort kruising tussen kunstgeschiedenis en beeldende vorming?
Delegeren met die hapquote:
Ik keek altijd op internet wat er allemaal in zo'n museum stond of waar die voorstelling over gaat, gewoon een mooi verhaaltje typen, denk jij dat die leraren tien tallen van die mappen helemaal gaan door lezen?quote:Op maandag 20 oktober 2008 21:26 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik moet wel
Want ik krijg hem niet gevonden van vorig jaar
Beeldende vorming roeleerde wel de pan uitquote:
Klachten via pmquote:Op maandag 20 oktober 2008 21:50 schreef Paaskonijn het volgende:
Nou.
quote:
Kssstquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.0 topics op naam. 14.gif
Ja sorry mevrouwtje, maar dat soort semi-populair taalgebruik is nou eenmaal niet gewenst in deze SC.quote:
quote:Op maandag 20 oktober 2008 22:13 schreef Broekpaling het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
quote:Op maandag 20 oktober 2008 22:13 schreef Broekpaling het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Zou het goed doen als topic in ONZ.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
0 topics op naam. 14.gif
Jezelf quotenquote:Op maandag 20 oktober 2008 22:18 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Zou het goed doen als topic in ONZ.
Geile beer.quote:Op maandag 20 oktober 2008 22:18 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Zou het goed doen als topic in ONZ.
quote:Op maandag 20 oktober 2008 22:15 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Ja sorry mevrouwtje, maar dat soort semi-populair taalgebruik is nou eenmaal niet gewenst in deze SC.
Haha.quote:Op maandag 20 oktober 2008 22:22 schreef Broekpaling het volgende:
Komt een man bij de bakker...
Man: Eén bruin brood graag.
Bakker: Nee.
Ik moet keihard lachenquote:Op maandag 20 oktober 2008 22:22 schreef Broekpaling het volgende:
Komt een man bij de bakker...
Man: Eén bruin brood graag.
Bakker: Nee.
quote:Op maandag 20 oktober 2008 22:25 schreef Sackboy het volgende:
Komt niemand bij de bakker...
Bakker: Godverdomme.
quote:Op maandag 20 oktober 2008 22:25 schreef Sackboy het volgende:
Komt niemand bij de bakker...
Bakker: Godverdomme.
quote:Op maandag 20 oktober 2008 22:28 schreef afcajos het volgende:
Goedendag
Ik kreeg een pm van een copycat
adojos
http://forum.fok.nl/user/history/232228
Daarom moest ik zo lachenquote:Op maandag 20 oktober 2008 22:25 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
![]()
Je moet is de kop van die bakker visualiseren als hij "nee" zegt.![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
Oud nieuws.quote:Op maandag 20 oktober 2008 22:28 schreef afcajos het volgende:
Goedendag
Ik kreeg een pm van een copycat
adojos
http://forum.fok.nl/user/history/232228
Tja ik plaats maar geen moppen, want vrouwen zijn niet grappigquote:
Ik ben net thuis manquote:
quote:Op maandag 20 oktober 2008 22:34 schreef Paaskonijn het volgende:
Komt afcajos bij de bakker
Bakker: Je was hier net ook al
afcajos: Neen jeweetzellufffv
Bakker: Ohnee dat was ADOjos![]()
![]()
Like ommygosh!quote:
quote:Op maandag 20 oktober 2008 22:37 schreef KingOfPop het volgende:
Komt een man bij de dokter
Zegt de dokter "Lang niet meer gezien"
Ja, zegt de man "Ik was ziek"
Ziek zijn ben ik bangquote:Op maandag 20 oktober 2008 22:50 schreef NoelGallagher het volgende:
En, Dario, ga jij deze week nog wat doen.
WTF, ik krijg hele tijd pm's van iemand die vraagt of ik interesse heb in coke
HAHA heet jij darioquote:Op maandag 20 oktober 2008 22:51 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ziek zijn ben ik bangMorgen en overmorgen nog de hele dag practicum, donderdag Twente, vrijdag slapen, nu wordt mijn bol mistig
Wat is er mis met de naam Dario?quote:
Niks, Dario Cvitanichquote:Op maandag 20 oktober 2008 22:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat is er mis met de naam Dario?
quote:Op maandag 20 oktober 2008 22:58 schreef NoelGallagher het volgende:
Ja, echte Nederlanders heten Jitze-Jaap.
quote:Op maandag 20 oktober 2008 22:58 schreef NoelGallagher het volgende:
Ja, echte Nederlanders heten Jitze-Jaap.
Ik ben zelf wel Nederlands, maar mijn vader niet.quote:Op maandag 20 oktober 2008 22:56 schreef afcajos het volgende:
[..]
Niks, Dario Cvitanich![]()
Maar KOP, ben je geen Nederlander dan? het lijkt me niet echt of Nederlandse naam.
Okay.quote:Op maandag 20 oktober 2008 23:02 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ik ben zelf wel Nederlands, maar mijn vader niet.
Jep, goede filmquote:Op maandag 20 oktober 2008 23:10 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Hallo knuppelaar.
Iemand 21 al gezien.Is best een leuke film.
quote:Op maandag 20 oktober 2008 23:15 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Oui, la vache querie, het land van de brie.
Sterf!quote:Op maandag 20 oktober 2008 23:17 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
![]()
Frans.
Wat een tering taal is het ook.
En die Fransen zelf zijn al helemaal beroerd.
Grootste evolutie fout EVER.
Haha, Fransoos!quote:Op maandag 20 oktober 2008 23:20 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Sterf!
Noorwegen zuigt Frankrijk's piemel.
+1quote:Op maandag 20 oktober 2008 23:20 schreef KingOfPop het volgende:
Nou, er zijn wel andere evolutie fouten gemaakt hoor! Kijk maar eens rond op FOK!..
Hey ik ben geen Fransoos. Maar ik had eens zoeen Franse chimeid gehad en die was goed te doen ja.quote:
quote:Op maandag 20 oktober 2008 23:20 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
è, que pasa de expanola de frasos de la noches mubiente?
quote:Op maandag 20 oktober 2008 23:20 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Sterf!
Noorwegen zuigt Frankrijk's piemel.
Aan de côte d'Azur... allemaal van die lekkere chicks alleen of met elkaar...quote:Op maandag 20 oktober 2008 23:24 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Hey ik ben geen Fransoos. Maar ik had eens zoeen Franse chimeid gehad en die was goed te doen ja.
Speltip 9: "Weet wanneer je moet stoppen"quote:Op maandag 20 oktober 2008 23:25 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
![]()
Noorwegen zuigt niemands piemel.
En is niet eens lid van de EU.
Frankrijk.![]()
Pasta di cucine? Ilo stanco la vasca?!quote:Op maandag 20 oktober 2008 23:28 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ja, wat verwacht je van iemand die geen Frans of Spaans spreekt.
07:30 hier. Dan schrik ik wakker, val weer in slaap rond 07:40 met de wekker nog op standje ik ben doof. Om vervolgens rond 08:35 wakker te worden en me te haasten om me te wassen, dagwaardig te maken, eten maken en om 08:45 wegwezen.quote:Op maandag 20 oktober 2008 23:28 schreef KingOfPop het volgende:
Over 5,5 uur gaat de wekker al weer!
Ah, huebro de cala de bure di nos? E RENDE DE CALASOS!!1!!quote:Op maandag 20 oktober 2008 23:30 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Pasta di cucine? Ilo stanco la vasca?!
quote:Op maandag 20 oktober 2008 23:25 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
![]()
Noorwegen zuigt niemands piemel.
En is niet eens lid van de EU.
Frankrijk.![]()
Wehehehehehehheheequote:Noorwegen heeft vier keer geprobeerd toe te treden tot de Europese Unie. In 1962 en 1967 stelde Frankrijk zijn veto en later in 1972 en 1994 werd het afgewezen door een referendum bij de Noorse bevolking.
Ik wel weer eens lekker ouderwets 14 uur slapen achter een.quote:Op maandag 20 oktober 2008 23:30 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
07:30 hier. Dan schrik ik wakker, val weer in slaap rond 07:40 met de wekker nog op standje ik ben doof. Om vervolgens rond 08:35 wakker te worden en me te haasten om me te wassen, dagwaardig te maken, eten maken en om 08:45 wegwezen.
Maar Sarko, heeft dan ook wel een klein piemeltjequote:Op maandag 20 oktober 2008 23:31 schreef Sackboy het volgende:
[..]
[..]
Wehehehehehehhehee![]()
![]()
Noorwegen mag niet eens de piemel van Frankrijk zuigen
Hij heeft wel een lekker sma'tje gehosseld.quote:Op maandag 20 oktober 2008 23:33 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Maar Sarko, heeft dan ook wel een klein piemeltje
quote:Op maandag 20 oktober 2008 23:28 schreef KingOfPop het volgende:
Over 5,5 uur gaat de wekker al weer!
Valt mee, 10 jaar terug was ze zeker wel lekkerquote:Op maandag 20 oktober 2008 23:33 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Hij heeft wel een lekker sma'tje gehosseld.
Vakantie FTWquote:Op maandag 20 oktober 2008 23:36 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Thanks, dat je met me mee leeft, dank daarvoor.
Wat nou met jequote:
En cavia'squote:Op maandag 20 oktober 2008 23:42 schreef KingOfPop het volgende:
Mensen!
Gast, als jij op die leeftijd zo'n vrouw aan de haak slaat dan wil ik je bij deze alvast feliciteren want dan ben je of miljonair of president van een middelgroot land.quote:Op maandag 20 oktober 2008 23:37 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Valt mee, 10 jaar terug was ze zeker wel lekker
Dat was mijn laatste geste van vandaag, mensen ik ga slapen, later!quote:
En zo is het maar net, macht en geld is voor vrouwen als honing is voor bijen.quote:Op maandag 20 oktober 2008 23:45 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Gast, als jij op die leeftijd zo'n vrouw aan de haak slaat dan wil ik je bij deze alvast feliciteren want dan ben je of miljonair of president van een middelgroot land.
Trustenquote:Op maandag 20 oktober 2008 23:45 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Dat was mijn laatste geste van vandaag, mensen ik ga slapen, later!
quote:Op maandag 20 oktober 2008 23:48 schreef gers het volgende:
HALLO FOKKERS
ik ga denk ik slapen
MAAR DANKZIJ 4EBE ZAL IK HUILEND WAKKER WORDEN
?quote:Op maandag 20 oktober 2008 23:49 schreef McFearless het volgende:
Boh, vandaag met krachten gesmeten.
Ik ookquote:Op maandag 20 oktober 2008 23:49 schreef McFearless het volgende:
Boh, vandaag met krachten gesmeten.
Ik heb vakantie, maar ben een pauper met te weinig inkomsten en te veel uitgaven. Met andere woorden, ik ben de komende week een bouwvakker.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hehe, dan weet je dat je je best hebt gedaan. Waar ga jij donderdag naar Ons Aller Ajax kijken?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 00:05 schreef afcajos het volgende:
[..]
Ik ookIk kan nog amper lopen. Na de kickbokstraining van anderhalfuur moesten we nog 3 series van 20x opdrukken&sit-ups doen
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 00:05 schreef McFearless het volgende:
[..]
Ik heb vakantie, maar ben een pauper met te weinig inkomsten en te veel uitgaven. Met andere woorden, ik ben de komende week een bouwvakker.Samen met twee maten beetje klussen, whehe.
Vandaag ben ik de man met de hamer meerdere keren tegengekomen en morgen om zeven uur weer aan de bak.
Ik heb ook vakantie, maar ik ben te luiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Bovendien heb ik bijna 500 euro aan stufi, dus als ik nou een beetje zuinig ben hoef ik niet te werken.
Je doet me trouwens denken aan een collega die ook in de bouw werkte en pizzabezorger was![]()
Die werkte van 6 uur s ochtends tot 5 uur en van 5 uur tot als het tegenzat 10 uur. Hij was ook regelmatig te laat, omdat hij pas om 5 uur klaar was.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
STERFquote:Op maandag 20 oktober 2008 23:31 schreef Sackboy het volgende:
[..]
[..]
Wehehehehehehhehee![]()
![]()
Noorwegen mag niet eens de piemel van Frankrijk zuigen
Eens.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 00:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Frankrijk is een kutland.
Punt.
Ik werk van zeven tot vier uur, rond kwart voor vier opruimen en wegwezen.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 00:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb ook vakantie, maar ik ben te lui![]()
Bovendien heb ik bijna 500 euro aan stufi, dus als ik nou een beetje zuinig ben hoef ik niet te werken.
Je doet me trouwens denken aan een collega die ook in de bouw werkte en pizzabezorger was![]()
Die werkte van 6 uur s ochtends tot 5 uur en van 5 uur tot als het tegenzat 10 uur. Hij was ook regelmatig te laat, omdat hij pas om 5 uur klaar was.
En het volk wat er woont is helemaal tuig van de richel.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 00:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Punt.
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 00:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Punt.
quote:
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 00:11 schreef McFearless het volgende:
[..]
En het volk wat er woont is helemaal tuig van de richel.
Whehe thuis op de tvquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 00:07 schreef McFearless het volgende:
[..]
Hehe, dan weet je dat je je best hebt gedaan. Waar ga jij donderdag naar Ons Aller Ajax kijken?
Eens.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 00:15 schreef McFearless het volgende:
In Noorwegen wonen veel lekkere wijven alleen daarom is Noorwegen al beter.
wat liefquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 00:17 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Eens.
Tevens wil ik even mededelen dat mijn vrienden nu al bitchen over een vrijgezellen feest.
En dat mijn Noorse schone heeft gemeld dat als er een stripper komt ze mijn ballen eraf draait.
IN die Scandinavische landen ligt het zelfmoordpercentage toch ook een stuk hoger omdat er in de winter een tijd geen zon is?? (heel erg in het noorden dan)quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 00:17 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Eens.
Tevens wil ik even mededelen dat mijn vrienden nu al bitchen over een vrijgezellen feest.
En dat mijn Noorse schone heeft gemeld dat als er een stripper komt ze mijn ballen eraf draait.
Lekkere wijven heb je ook in NLquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 00:17 schreef gers het volgende:
NOORWEGEN IS GEWOON HET 1 NA BESTE LAND![]()
lekkere wijven
mooie cultuur
veel drank
redelijk voetbal
Ergens wel ja.quote:
Dat is dan wel weer waar.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 00:18 schreef afcajos het volgende:
[..]
IN die Scandinavische landen ligt het zelfmoordpercentage toch ook een stuk hoger omdat er in de winter een tijd geen zon is?? (heel erg in het noorden dan)
Redelijk verdedigend ja.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 00:17 schreef gers het volgende:
NOORWEGEN IS GEWOON HET 1 NA BESTE LAND![]()
lekkere wijven
mooie cultuur
veel drank
redelijk voetbal
waarquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 00:23 schreef McFearless het volgende:
Ik voel dat ik het gevecht met Klaas Vaak aan het verliezen ben...
Tabee,
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 00:21 schreef afcajos het volgende:
[..]
Lekkere wijven heb je ook in NL moar meer in nuurwegen
cultuur zal wel ja echt![]()
Veel drank? pas vanaf je 18 legaaldus
![]()
Voetbal?? bij lange na niet wat NL gepresteerd heeft, en wat voor spelers ze hebben. ik zeg toch redelijk![]()
duhquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 00:23 schreef afcajos het volgende:
Ow gers, je had het over het enabeste land, NL als beste dus?
Zweden natuurlijk.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 00:23 schreef afcajos het volgende:
Ow gers, je had het over het enabeste land, NL als beste dus?
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 00:10 schreef McFearless het volgende:
[..]
Ik werk van zeven tot vier uur, rond kwart voor vier opruimen en wegwezen.Het is ff klote een paar dagen, maar dan kan ik daarna weer alles uitgeven aan dingen waar ik later niks meer aan heb.
Voor een Nederlander wel.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 00:22 schreef Biogarde het volgende:
Dagelijks leven in Noorwegen net zo duur als hier?
NL, het beste land ? das een goeiequote:
Mep effe iemand in elkaar, gewoon, omdat jij dat kan.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 00:27 schreef Noorsbloed het volgende:
ik ga weer eens aan het " werk "
Ben om 1 uur terug
quote:
Whehe, ik kom donderdag wel bij jou kijken, ik heb geen Channel 5 en mijn maten ook niet.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 00:28 schreef afcajos het volgende:
[..]
Ow ik dacht dat je een user bedoelde, volgens mij is er ook een user met soortegelijke naam____!
EPIC FAIL JOS
Ik ga dat wel doen.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 00:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat nou weer![]()
Ga toch slapen
DAT LUKT NIETquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 00:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat nou weer![]()
Ga toch slapen
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 00:30 schreef McFearless het volgende:
[..]
Whehe, ik kom donderdag wel bij jou kijken, ik heb geen Channel 5 en mijn maten ook niet.
Ehm, wil je tips?quote:
DAT EISCH IKquote:
Datquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 00:51 schreef kurk_droog het volgende:
Een flinke scheut jack daniels..
oke zal ik doen trustequote:Op dinsdag 21 oktober 2008 00:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat
Ow, en de computer uitzetten![]()
Laat tevens een lampje branden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |