quote:Op donderdag 30 oktober 2008 16:18 schreef WeezerButler het volgende:
[..]
Hee Gambolputty, Afgelopen zondag bij de Nationale popquiz ...
dus geen wonder dat er een bel rinkelt;-)
Alleen was het juiste antwoord daar weer Johnny & orchestre Rodriguez
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 21:36 schreef Compass het volgende:
Ik zoek een jaren 80/90 nummer en mischien ken je de nummers van daft punk bijvoorbeeld technologic dan hoor je op een gegeven moment zo'n robot stem: yeah zeggen er is een nummer waar ditzelfde iets gebruikt word alleen word t ritme iets lager en 't word gezongen door een donkere man.
Nee, dat is em niet. Het nummer dat ik bedoel is veel rustiger/langzamer.quote:
nen het was wel een hiphop nummerquote:Op donderdag 30 oktober 2008 10:37 schreef iggy_in_the_house het volgende:
[..]
The Ting Tings - Thats Not My Name
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 21:28 schreef swarmahoer het volgende:
weet iemand hoe dat ene nummer heet (dance/house) dat er ineenkeer FUCK ME doorheen komt?
Deze gast dus:quote:Op zaterdag 1 november 2008 03:07 schreef Dagonet het volgende:
Of bedoel je meer deze?
En deze?
Voor die gast in het net gesloten topic.
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:21 schreef Compass het volgende:
Ik ben op zoek naar filmpjes van piano liedjes van Disney.
En eigenlijk zoek ik deze 2:
1. Hunchback of notre dame - Bells of Notre dame
2. Beauty and the beast - Prologue
quote:Op zaterdag 1 november 2008 14:01 schreef paultjuhhh het volgende:
Ik zoek zoeen liedje uit the 80's waarin voorkomt " break the silence"
quote:Op zaterdag 1 november 2008 13:14 schreef Kaneelthee het volgende:
Okee, ik hoop dat iemand hier iets aan heeft want het is een erg vage beschrijving
Ik zoek een rock n roll nummer waarin je zo nu en dan een baby hoort praten/huilen. Ooit een keer op de radio gehoord en ik heb me doodgelachenDus als iemand weet welk nummer ik bedoel: ik kom het graag te weten
Nee, die is het nietquote:Op zaterdag 1 november 2008 14:40 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Jordi - Dur dur d`etre un bebe?
quote:Op zaterdag 1 november 2008 17:12 schreef Foeske het volgende:
Hey, ik zoek naar de titel/artiest van een nieuw nummer. Giel Beelen zegt steeds dat hij dat nummer bekend heeft gemaakt. Het is een heel rustig nummer gezongen door een vrouw. De melodie heeft veel weg van een bekend nummer, van een James Blunt-achtige artiest ofzo, maar daar kan ik dus niet meer opkomen. Giel draaide laatst een versie waarin die twee nummers gecombineerd werden.
Sorry voor de vage omschrijving, maar meer kan ik er niet van maken. Ik heb overal al gezocht, maar zonder artiestennamen kom ik nergens. Iemand een idee?
Ik zoek dus dat nieuwe nummer, maar tegelijk ben ik ook erg benieuwd welk liedje dat 'origineel'' nou ook alweer was. Alvast bedankt!
een van deze?quote:Op zaterdag 1 november 2008 21:35 schreef samdeman1984 het volgende:
Deze week gezien bij TMF's top 25, bij ' One Hit Wonders', een dance achtig nummer, stond volgens mij op nummer 20. Iemand die het toevallig gezien heeft, kan me alleen herinneren dat de clip zwart/wit achtig was en dat het einde bleef herhalen...
quote:Op zaterdag 1 november 2008 21:35 schreef samdeman1984 het volgende:
Deze week gezien bij TMF's top 25, bij ' One Hit Wonders', een dance achtig nummer, stond volgens mij op nummer 20. Iemand die het toevallig gezien heeft, kan me alleen herinneren dat de clip zwart/wit achtig was en dat het einde bleef herhalen...
Lou Bega - Mambo No 5?quote:Op zaterdag 1 november 2008 21:35 schreef samdeman1984 het volgende:
Long shot:quote:Op zaterdag 1 november 2008 00:50 schreef Dikke-Doei het volgende:
Help ik zit met een happy hardcore nummer in mijn hoofd
Ik dacht dat het iets van metal theo. maar het is een happy hardcore nummer met daarin de melodie CANON
dus met deze
quote:Op zondag 2 november 2008 00:33 schreef Tup het volgende:
Kan het gewoon niet vinden in eerdere posts:
net5 voorstukjes:
muziek vampires
muziek hotel babylon
Bron: http://www.megamediamagazine.nlquote:HOTEL BABYLON - NET 5 PROMO
De Net5 promo voor het nieuwe seizoen van de Engelse tv-serie Hotel Babylon bevat muziek van de groep Apparat, het nummer is getiteld "Hailin from the edge" en komt van het album "Walls" uit 2007.
website: www.apparat.net
quote:Op zondag 2 november 2008 12:45 schreef Tabloid het volgende:
http://player.omroep.nl/?aflID=8211904
^^ Weet iemand waar ik op youtube dat achtergrond muziekje kan vinden? Muziekje begint vanaf 12:30
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 21:36 schreef Compass het volgende:
Ik zoek een jaren 80/90 nummer en mischien ken je de nummers van daft punk bijvoorbeeld technologic dan hoor je op een gegeven moment zo'n robot stem: yeah zeggen er is een nummer waar ditzelfde iets gebruikt word alleen word t ritme iets lager en 't word gezongen door een donkere man.
quote:Op zaterdag 1 november 2008 13:14 schreef Kaneelthee het volgende:
Okee, ik hoop dat iemand hier iets aan heeft want het is een erg vage beschrijving
Ik zoek een rock n roll nummer waarin je zo nu en dan een baby hoort praten/huilen. Ooit een keer op de radio gehoord en ik heb me doodgelachenDus als iemand weet welk nummer ik bedoel: ik kom het graag te weten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |