Niemand?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 22:58 schreef eXite het volgende:
Dit frustreert me al tijden: Het thema liedje bij KRO citytrips.
Beetje gitaar erin, beetje drum en zo'n troela die nonchalant "lalalaaa lalalalaalaaaa" er doorheen zingt. Iemand?
http://player.omroep.nl/?aflid=2768493
Eerste paar seconden...
Edit: Niet goed gelezenquote:Op woensdag 29 oktober 2008 19:07 schreef El_Liberaliste het volgende:
Vandaag in de auto op Slam FM of Fresh FM;
Een remix van Natasha Bedingfield - I Bruise Easily en Energy 52 - Café Del Mar. Is niet echt vindbaar via Limewire of Youtube terwijl het toch vrij voor de hand lijkt te liggen. Ik bedoel trouwens niet de toevallig ook net uitgebrachte remix van I Bruise Easily en een nummer van Chicane. Iemand enig idee wat de naam is van het nummer waar ik op doel?
Ik zie dat Energy 52 - Café Del Mar (Out Of The Office Remix) vaak achter Chicane vs. Natasha Beddingfield - Bruised water (Michael Woods Dub) wordt gemixt (oa ASOT 362), was het niet gewoon daar uit geknipt?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 19:07 schreef El_Liberaliste het volgende:
Vandaag in de auto op Slam FM of Fresh FM;
Een remix van Natasha Bedingfield - I Bruise Easily en Energy 52 - Café Del Mar. Is niet echt vindbaar via Limewire of Youtube terwijl het toch vrij voor de hand lijkt te liggen. Ik bedoel trouwens niet de toevallig ook net uitgebrachte remix van I Bruise Easily en een nummer van Chicane. Iemand enig idee wat de naam is van het nummer waar ik op doel?
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 19:18 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik zie dat Energy 52 - Café Del Mar (Out Of The Office Remix) vaak achter Chicane vs. Natasha Beddingfield - Bruised water (Michael Woods Dub) wordt gemixt (oa ASOT 362), was het niet gewoon daar uit geknipt?
Op de youtube versie die ik hierboven gepost heb van I Bruise Easily is dat te horen, Bruised Water is met Saltwater gemixtquote:Op woensdag 29 oktober 2008 19:36 schreef El_Liberaliste het volgende:
Ah dat zou ook kunnen, maar het was wel echt een radio edit. Maar die zal daar wel op gebaseerd zijn. Ik zal ff die remix zoeken. Thanks voor jullie hulp iig.
Heb je al tussen de leestekens gezocht?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 20:40 schreef DaanMenF het volgende:
hallo mensen het is een grappig liedje maar ik heb het niodig voor mijn muziek project ik heb een vraag wie kan het liedje van Coupe Troep van villa achterwerk vinden voor mij waar ik hem kan halen downloaden
ik hoop dat jullie me helpen
groeten DaanMUZIEKenFOTOGRAFIE
Luister hier eens naar...quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 22:58 schreef eXite het volgende:
Dit frustreert me al tijden: Het thema liedje bij KRO citytrips.
Beetje gitaar erin, beetje drum en zo'n troela die nonchalant "lalalaaa lalalalaalaaaa" er doorheen zingt. Iemand?
http://player.omroep.nl/?aflid=2768493
Eerste paar seconden...
Aan zn andere post op Fok te zien heeft hij niet zo veel met leestekens en taal in het algemeenquote:Op woensdag 29 oktober 2008 20:45 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Heb je al tussen de leestekens gezocht?
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 20:57 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Aan zn andere post op Fok te zien heeft hij niet zo veel met leestekens en taal in het algemeen
deze misschien?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 17:23 schreef Impry het volgende:
Heb een tijdje terug een (denk ik) James Bond theme gehoord waarbij op het begin gebruik werd gemaakt van een heel duidelijk stereo effect. Dus links -> rechts -> links -> rechts.
Iemand een idee welke van de zoveel ik dan bedoel?
Ik heb de sterke indruk dat het gaat om de remix van "On Her Majesty's Secret Service" van The Propellorheads met David Arnold. En dan ook nog de volledige versie van 9 minuten, niet de single-edit (want die heeft dat grapje niet).quote:Op woensdag 29 oktober 2008 17:23 schreef Impry het volgende:
Heb een tijdje terug een (denk ik) James Bond theme gehoord waarbij op het begin gebruik werd gemaakt van een heel duidelijk stereo effect. Dus links -> rechts -> links -> rechts.
Iemand een idee welke van de zoveel ik dan bedoel?
The Ting Tings - Thats Not My Namequote:Op woensdag 29 oktober 2008 23:05 schreef ukga het volgende:
Ik hoorde rond 22:30 een liedje op funx amsterdam met als refrein
you like it? it just called your name
beetje een electrische beat had het nummer
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 12:56 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Michel Fugain - Une Belle Histoire
Your welcomequote:Op donderdag 30 oktober 2008 12:58 schreef denizi het volgende:
[..]
![]()
dat is em.. wat een mooie chanson..
thanks iggy de reply was bijna eerder dan mijn request.. supersnel ..
Ja, dat is hem!!quote:Op donderdag 30 oktober 2008 01:11 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik heb de sterke indruk dat het gaat om de remix van "On Her Majesty's Secret Service" van The Propellorheads met David Arnold. En dan ook nog de volledige versie van 9 minuten, niet de single-edit (want die heeft dat grapje niet).
Onderstaand een YouTube-link (let niet op de titel, maar zie de beschrijving) van de 9-minuten versie. Het stereo-effect valt helaas wat weg, maar op de cd-single (die ik heb) hoor je het wel duidelijk.
Toy Dolls - Nelly the elephantquote:Op donderdag 30 oktober 2008 15:41 schreef timmmmm het volgende:
Hoi, lieve menschen, ik heb ook een vraagje, ik heb een tijdje geleden ergens een liedje gehoord wat ik graag nog een keertje terug zou luisteren:
ik weet niet precies meer hoe ie gaat, maar het ging over een olifant die uit het circus ontsnapte, er kwam ook telkens oooooooooooooOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO ....... the elefant
waarbij de ooooo steeds harder ging, en ook vrij lang duurde.
Iemand enig idee?
Middle Of The Road - Samson & Delilahquote:Op donderdag 30 oktober 2008 15:54 schreef ferdilopje het volgende:
Hallo,
Ik wil mijn ouders heel graag helpen. Die zoeken een oud liedje. Ze kunnen een gedeelte neurien, maar weten helaas niet hoe het nummer heet en wie het nummer zingt. Ik heb zelf een stukje van het liedje "ingezongen".
Ik heb het maar even op deze site gezet http://www.freewebs.com/ferdilopje/
Let maar niet op mijn zangkwaliteiten!
Ik hoop echt dat iemand me kan helpen!
Alvast bedankt voor de moeite!
Het kon bijna niet missen, na je omschrijvingquote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:07 schreef Impry het volgende:
Ja, dat is hem!!En het is inderdaad de lange versie die ik zocht.
Goed zeg! Thanks.
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 15:54 schreef ferdilopje het volgende:
Hallo,
Ik wil mijn ouders heel graag helpen. Die zoeken een oud liedje. Ze kunnen een gedeelte neurien, maar weten helaas niet hoe het nummer heet en wie het nummer zingt. Ik heb zelf een stukje van het liedje "ingezongen".
Ik heb het maar even op deze site gezet http://www.freewebs.com/ferdilopje/
Let maar niet op mijn zangkwaliteiten!
Ik hoop echt dat iemand me kan helpen!
Alvast bedankt voor de moeite!
Over wie heb je het nu?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 16:07 schreef ferdilopje het volgende:
Het lijkt er inderdaad veel op maar ik weet niet zeker of dit wel het goede nummer is. Hoe ik het gezongen had is toch anders. Het begin wat ik zing lijkt er idd heel veel op maar daarna niet meer zo.
die ja.quote:
Hee Gambolputty, Afgelopen zondag bij de Nationale popquiz ...quote:Op donderdag 30 oktober 2008 16:13 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
die ja.
Ik probeerde die op de lyrics te zoeken
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 16:18 schreef WeezerButler het volgende:
[..]
Hee Gambolputty, Afgelopen zondag bij de Nationale popquiz ...
dus geen wonder dat er een bel rinkelt;-)
Alleen was het juiste antwoord daar weer Johnny & orchestre Rodriguez
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 21:36 schreef Compass het volgende:
Ik zoek een jaren 80/90 nummer en mischien ken je de nummers van daft punk bijvoorbeeld technologic dan hoor je op een gegeven moment zo'n robot stem: yeah zeggen er is een nummer waar ditzelfde iets gebruikt word alleen word t ritme iets lager en 't word gezongen door een donkere man.
Nee, dat is em niet. Het nummer dat ik bedoel is veel rustiger/langzamer.quote:
nen het was wel een hiphop nummerquote:Op donderdag 30 oktober 2008 10:37 schreef iggy_in_the_house het volgende:
[..]
The Ting Tings - Thats Not My Name
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |