Ja, dat is hem!!quote:Op donderdag 30 oktober 2008 01:11 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik heb de sterke indruk dat het gaat om de remix van "On Her Majesty's Secret Service" van The Propellorheads met David Arnold. En dan ook nog de volledige versie van 9 minuten, niet de single-edit (want die heeft dat grapje niet).
Onderstaand een YouTube-link (let niet op de titel, maar zie de beschrijving) van de 9-minuten versie. Het stereo-effect valt helaas wat weg, maar op de cd-single (die ik heb) hoor je het wel duidelijk.
Toy Dolls - Nelly the elephantquote:Op donderdag 30 oktober 2008 15:41 schreef timmmmm het volgende:
Hoi, lieve menschen, ik heb ook een vraagje, ik heb een tijdje geleden ergens een liedje gehoord wat ik graag nog een keertje terug zou luisteren:
ik weet niet precies meer hoe ie gaat, maar het ging over een olifant die uit het circus ontsnapte, er kwam ook telkens oooooooooooooOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO ....... the elefant
waarbij de ooooo steeds harder ging, en ook vrij lang duurde.
Iemand enig idee?
Middle Of The Road - Samson & Delilahquote:Op donderdag 30 oktober 2008 15:54 schreef ferdilopje het volgende:
Hallo,
Ik wil mijn ouders heel graag helpen. Die zoeken een oud liedje. Ze kunnen een gedeelte neurien, maar weten helaas niet hoe het nummer heet en wie het nummer zingt. Ik heb zelf een stukje van het liedje "ingezongen".
Ik heb het maar even op deze site gezet http://www.freewebs.com/ferdilopje/
Let maar niet op mijn zangkwaliteiten!
Ik hoop echt dat iemand me kan helpen!
Alvast bedankt voor de moeite!
Het kon bijna niet missen, na je omschrijvingquote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:07 schreef Impry het volgende:
Ja, dat is hem!!En het is inderdaad de lange versie die ik zocht.
Goed zeg! Thanks.
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 15:54 schreef ferdilopje het volgende:
Hallo,
Ik wil mijn ouders heel graag helpen. Die zoeken een oud liedje. Ze kunnen een gedeelte neurien, maar weten helaas niet hoe het nummer heet en wie het nummer zingt. Ik heb zelf een stukje van het liedje "ingezongen".
Ik heb het maar even op deze site gezet http://www.freewebs.com/ferdilopje/
Let maar niet op mijn zangkwaliteiten!
Ik hoop echt dat iemand me kan helpen!
Alvast bedankt voor de moeite!
Over wie heb je het nu?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 16:07 schreef ferdilopje het volgende:
Het lijkt er inderdaad veel op maar ik weet niet zeker of dit wel het goede nummer is. Hoe ik het gezongen had is toch anders. Het begin wat ik zing lijkt er idd heel veel op maar daarna niet meer zo.
die ja.quote:
Hee Gambolputty, Afgelopen zondag bij de Nationale popquiz ...quote:Op donderdag 30 oktober 2008 16:13 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
die ja.
Ik probeerde die op de lyrics te zoeken
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 16:18 schreef WeezerButler het volgende:
[..]
Hee Gambolputty, Afgelopen zondag bij de Nationale popquiz ...
dus geen wonder dat er een bel rinkelt;-)
Alleen was het juiste antwoord daar weer Johnny & orchestre Rodriguez
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 21:36 schreef Compass het volgende:
Ik zoek een jaren 80/90 nummer en mischien ken je de nummers van daft punk bijvoorbeeld technologic dan hoor je op een gegeven moment zo'n robot stem: yeah zeggen er is een nummer waar ditzelfde iets gebruikt word alleen word t ritme iets lager en 't word gezongen door een donkere man.
Nee, dat is em niet. Het nummer dat ik bedoel is veel rustiger/langzamer.quote:
nen het was wel een hiphop nummerquote:Op donderdag 30 oktober 2008 10:37 schreef iggy_in_the_house het volgende:
[..]
The Ting Tings - Thats Not My Name
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |