G 'n R op Graspop gezien, fuckin lang staan wachten, en de show was ook maar zo-zo, het is het gewoon niet als al die klassiekers door een veredelde coverband gespeeld wordenquote:Op woensdag 22 oktober 2008 19:19 schreef Dark_Angelus het volgende:
Bob Dylan & Guns 'n Roses paar jaar geleden op Roskilde mogen aanschouwen.
Helaas.
Wat een meuk live.
GNR anno 2008 is en blijft inderdaad alleen maar Axl Rose.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 18:54 schreef Loveless85 het volgende:
Het blijft natuurlijk Axl Rose, dus zeker weten doe je niks
Ik was ooit een echte fan, maar Axl is me toch een beetje kwijtgeraakt.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 18:54 schreef Loveless85 het volgende:
In het kader van roep even een random band die waarschijnlijk tourt:
Guns 'n Roses!
Nieuwe album komt over maandje, nieuwe single is al op de radio, word gereleased over 5 daagjes. Geruchten (Rolling Stone, dus redelijk betrouwbaar) over tour in 2009.
Het blijft natuurlijk Axl Rose, dus zeker weten doe je niks
En van Festivalinfo.nlquote:Nou, dankzij een vragenronde van Elbow in Effenaar met het publiek is het hoge woord eruit...
"Will you play the Pinkpop festival next year?"
Guy Garvey: "Sorry, which festival?"
"Pinkpop"
Guy Garvey: "Yes, we WILL play the Pinkpop festival next year"
En bedankt, Guy
quote:"Heel 2009 ben ik eigenlijk nog bezig met touren. Ja, ik ga zeker ook festivals doen en natuurlijk ook in Europa. Er is nog niks ondertekend, maar verwacht me op festivals waar ik eerder stond met The Dresden Dolls. Denk aan Pinkpop, Lowlands, Pukkelpop, Glastonbury en dergelijke" aldus zangeres Amanda Palmer, vandaag backstage in de Melkweg.
Haar festivaloptredens zullen tevens heel anders worden qua opbouw. "Het podium is natuurlijk een stuk groter, dus ik zal een grote band mee gaan nemen en veel losse dingen waarop ik lekker kan gaan slaan."
Hopelijk is dan tevens haar voet weer beter, want momenteel is er één in het gips en blijft het bij rustige nummers op de piano.
quote:Op donderdag 20 november 2008 17:43 schreef Gerbilking het volgende:
Anyway, ik ben erbij volgend jaar, regardless wat er komt
imo niet iigquote:Op donderdag 20 november 2008 18:16 schreef Apfelsaft het volgende:
Als Bowie zou komen, samen met (ik noem maar wat) The Killers/Muse/Radiohead, zou deze pinkpop wellicht nog kunnen tippen aan vorig jaar. Maar ben bang dat dat er niet in zit
Dan eindelijk Mick Jagger en de rest van zijn bandje?quote:Op maandag 20 oktober 2008 19:24 schreef mirved het volgende:
40ste editie in 2009 zullen ze ook wel extra uitpakken
Hoezoquote:Op vrijdag 21 november 2008 20:38 schreef ebeaydojraes het volgende:
dit jaar tv kijkertje ... maar wel tvp
ik ook helaas. Niets geen 10e jubileumquote:Op vrijdag 21 november 2008 20:38 schreef ebeaydojraes het volgende:
dit jaar tv kijkertje ... maar wel tvp
Waarom ben je er niet dan?quote:Op vrijdag 21 november 2008 20:52 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
ik ook helaas. Niets geen 10e jubileum
pinkpop en camping zjn geen dingen meer die in mijn woordenboek voorkomen de komende minstens 20 jaar denk ik zo.quote:
Jezus wat een tiefushuilie ben jijquote:Op vrijdag 21 november 2008 21:30 schreef ebeaydojraes het volgende:
[..]
pinkpop en camping zjn geen dingen meer die in mijn woordenboek voorkomen de komende minstens 20 jaar denk ik zo.
Camping op pInkpop is alleen leuk als je met hele grote groep gaat (of de liefde van je levuh heul misschien), niet met twee/drie man. Niet op mijn leeftijd .. ik ga wel de dagjes dos uithangen als er ECHT een hele gave band komt... of als ik er als fotograaf heen mag.. maar nie meer die camping.
Ik ga er vanuit dat ik ingeselecteerd ga worden voor onze wedstrijdselectie, en het seizoen duurt tot 5 Juli. Dus vandaar.quote:
tegen die tijd welquote:Op vrijdag 21 november 2008 21:34 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jezus wat een tiefushuilie ben jij![]()
Je bent nog geen 30!
Neen, jij vindt het een kutsfeer. Ik ken 60.000 andere mensen die het wel naar hun zin hebben. Maar goed iedereen zijn smaak natuurlijk, verstandige keuze om dan lekker weg te blijven.quote:
Nou heb echt weinig gemerkt van kutsfeer ofzo hoor, dat je paar slechte mensen treft wil niet zeggen dat ze alle 60.000 slecht zijn hoor, maar wat D_A zegt verder, word oeverloze discussie om PP met LL te vergelijkenquote:Op vrijdag 21 november 2008 22:10 schreef ebeaydojraes het volgende:
nou... zoals het vorig jaar ging nooit meer iig.
nogmaals. zie lowlands. waarom kan het daar wel ? juistum. ander volk. goed volk.
zou t? ik heb me er jarenlang goed vermaakt, alleen de laatste twee/drie jaar is t steeds minder geworden. heel erg jammer.quote:Op vrijdag 21 november 2008 22:11 schreef theKiD het volgende:
[..]
Komt vooral door jezelf denk.. ik heb die kutsfeer niet gemerkt.. alleen maar lol
als het een paar mensen zouden zijn dan zou het niet erg zijn. maar het infantiele boeruh baldadige zuidelijke zuipgedrag .. nee daar kan ik nie meer zo goed tegen.quote:Op vrijdag 21 november 2008 22:12 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou heb echt weinig gemerkt van kutsfeer ofzo hoor, dat je paar slechte mensen treft wil niet zeggen dat ze alle 60.000 slecht zijn hoor, maar wat D_A zegt verder, word oeverloze discussie om PP met LL te vergelijken
Dan moet je idd niet gaanquote:Op vrijdag 21 november 2008 22:14 schreef ebeaydojraes het volgende:
[..]
als het een paar mensen zouden zijn dan zou het niet erg zijn. maar het infantiele boeruh baldadige zuidelijke zuipgedrag .. nee daar kan ik nie meer zo goed tegen.
Ik vermaak mezelf graag, maar ik hoef daarbij niet gestoord te worden door zo'n grote groep ...
ach hou d'r over op. ik zal er voorlopg iig noet meer komen dus. vele vrienden die mij al voor waren gegaan.
quote:Op vrijdag 21 november 2008 22:39 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ik kom ook al jaren op beide en ze zijn sowieso niet met elkaar te vergelijken. Compleet andere insteek van het festival, waar Lowlands een mini Roskilde wilt zijn is Pinkpop een evenement wat zichzelf keihard op de kaart heeft gezet lang lang geleden. En goed Pinkpop is misschien wel weer wat meer commerciëler gegaan en grotere acts gaan boeken. Ach alleen maar goed voor de naam Pinkpop en voor het uitverkopen van het festival. Beide festivals zijn zeker niet heilig en hebben beide hun voor- en nadelen.
Ga Europa eens in en je zult zien dat er zoveel beter alternatieven zijn. Die met beide niet te vergelijken zijn. En je moet een festival ook zien met eigen unieke kenmerken.
Desnoods schijt ik 3 dagen nietquote:Op vrijdag 21 november 2008 23:25 schreef kweek89 het volgende:
enige rede dat ik Lowlands boven Pinkpop zet zijn de faciliteiten qua WC, Douche enzo...en veel meer voedsel!!
ik moet gewoon lekker kunnen schijten zonder dat ik iemand anders schijt in me kont voel porren..
Net zo brak weer schat ik.quote:Op zondag 23 november 2008 23:21 schreef CherryLips het volgende:
tvp, ben benieuwd naar editie 2009.
Zo ruk was het nou ook weer niet, maar ik ben al blij als ik niet op camping c lig. Hartstikke gezellig hoor, maar wat een takke-eindquote:
daar zaten wij dus afgelopen keerquote:Op maandag 24 november 2008 09:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zo ruk was het nou ook weer niet, maar ik ben al blij als ik niet op camping c lig. Hartstikke gezellig hoor, maar wat een takke-eind.
Op de door henzelf geselecteerde criteria.quote:Op dinsdag 25 november 2008 12:21 schreef peterfan het volgende:
Ik vind ook dat je prima LL en PP kunt vergelijken, heb er ook wel eens een topic over aangemaakt. Degenen die daar altijd boos over worden en vinden dat je ze niet met elkaar kunt vergelijken zijn altijd de " pinkpoppers"![]()
De LL'ers vinden het prima om ze te vergelijken omdat ze er toch zeker van zijn dat ze als beste uit de bus komen
Ik ben ondertussen vaker op Lowlands geweest dan op Pinkpop en ik vind nog steeds niet dat je ze met elkaar kunt vergelijken. De festivals zijn te verschillend van opzet.quote:Op dinsdag 25 november 2008 12:21 schreef peterfan het volgende:
Ik vind ook dat je prima LL en PP kunt vergelijken, heb er ook wel eens een topic over aangemaakt. Degenen die daar altijd boos over worden en vinden dat je ze niet met elkaar kunt vergelijken zijn altijd de " pinkpoppers"![]()
De LL'ers vinden het prima om ze te vergelijken omdat ze er toch zeker van zijn dat ze als beste uit de bus komen
Nogmaals: leuker volgens jouw definitie van een festival. Ik ga niet voor kunst, cultuur, discussie en muziek in tentjes.quote:Op woensdag 26 november 2008 09:10 schreef peterfan het volgende:
Ze zijn inderdaad anders van opzet (lowlands' opzet is beter) maar daarom mag je toch wel zeggen welke je het leukst vindt en waarom? Ik ga dat nu niet allemaal hier herhalen maar ik vind het nogmaals onzin dat je van sommige fanatieke pinkpopfans nooit mag zeggen dat LL nou eenmaal leuker en beter georganiseerd is..
Anywho..PP 2009, ben benieuwd naar de line-up om maar weer eens OT te gaan...
Ik hoop 'tquote:Op woensdag 26 november 2008 19:19 schreef peaceman het volgende:
Zal er ooit een jaar zijn waarin de mods optreden tegen deze volstrekt zinloze discussie?
Die kan er wel zijn, als het een vergelijking zou zijn waar het gaat om twee vergelijkbare zaken en daar is hier geenzins sprake van.quote:Op woensdag 26 november 2008 19:26 schreef Loveless85 het volgende:
En wat er beter is hangt helemaal af van waar je voor gaat, dus een uitkomst zal er nooit zijn...
Die was er vorig jaar ook, maar het eindigd toch in wellus/nietus, omdat beide festivals ander publiek trekken en daardoor niet echt voor elkaar geschikt zijn.quote:Op woensdag 26 november 2008 19:30 schreef --Christiaan-- het volgende:
Waarom maken jullie niet gewoon een apart topic hierover, als de drang zo hoog is?
Mijn laatste opmerking hierover: Wat je zegt is ten dele waar. Ze trekken deels een ander publiek (maar ja, het is dan ook een totaal andere periode in het jaar!). De zinloze discussie kan niet gevoerd worden, omdat zo goed als elke vergelijking tussen de twee mank gaat. Zelfs mensen die naar beide festivals gaan (zoals ik), kunnen de discussie dus niet voeren.quote:Op woensdag 26 november 2008 19:32 schreef Operc het volgende:
[..]
Die was er vorig jaar ook, maar het eindigd toch in wellus/nietus, omdat beide festivals ander publiek trekken en daardoor niet echt voor elkaar geschikt zijn.
Serieus, Blur bij elkaar? Mooie shizzlequote:Op donderdag 27 november 2008 00:22 schreef Gerbilking het volgende:
Blur komt (mogelijk/hopelijk/waarschijnlijk) weer bij elkaar, iets voor PP?
Hoewel ik het geweldig zou vinden als ze komen, ben ik bang dat ze simpelweg niet groot genoeg zijn in Nederland. Mensen kennen hier helaas alleen maar Song 2, misschien nog Parklife of Girls and Boys, daar houdt het wel op. En dan ga je niet achterop een festival in the middle of nowhere staan als je ook op de Pyramid Stage van Glastonbury kan.
Dit dus.quote:Op maandag 20 oktober 2008 00:23 schreef Thealexfiles het volgende:
Ondanks dat ik er waarschijnlijk niet bij ben, tvp.
Bestaan die nog danquote:Op vrijdag 28 november 2008 10:09 schreef SlaggY het volgende:
No Doubt tourt ook weer.
Ja hè. Ik denk dat ik een dagje ga. Wiskunde en maatschappijleer daarna nog.quote:
[/klaagmode] Ik heb die dinsdag scheikunde, waar ik op dit moment een 4.5 voor sta, dus waarschijnlijk kan ik zelfs geen dagje gaanquote:Op woensdag 3 december 2008 17:53 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Ja hè. Ik denk dat ik een dagje ga. Wiskunde en maatschappijleer daarna nog.
Ik had gelukkig vorig jaar net voor Pinkpop al mijn examensquote:Op woensdag 3 december 2008 17:53 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Ja hè. Ik denk dat ik een dagje ga. Wiskunde en maatschappijleer daarna nog.
Ja ik ook, dat was ff mazzel hebben, en een hele goede afsluiting van m'n middelbare schooltijdquote:Op woensdag 3 december 2008 18:15 schreef WickedSkakid het volgende:
[..]
Ik had gelukkig vorig jaar net voor Pinkpop al mijn examens
Vond ik ook. Heerlijk even 3 dagen helemaal uitgrazen op pinkpop. Wow wat was dat een gekte. Ik week ook niet of dit jaar het programma dat van vorig jaar wel kan overtreffen. RATM <3, Flogging Molly, Bad Religion (die waren trouwens wel èrrug oud geworden) Eagles of Death Metal <3, Foo Fighters, QOTSA, Kaiser Chiefs (die vond ik verassend leuk, had ik niet verwacht)quote:Op woensdag 3 december 2008 20:47 schreef Apfelsaft het volgende:
[..]
Ja ik ook, dat was ff mazzel hebben, en een hele goede afsluiting van m'n middelbare schooltijd
Nickelback zuigtquote:Op donderdag 4 december 2008 17:59 schreef chansadres het volgende:
Volgens bronnen op graz.nl worden de headliners van Pinkpop:
Depeche Mode, Nickelback en Coldplay...
Headliner 3fm podium? Lijkt me anders heel logisch nu ik zo denkquote:Op donderdag 4 december 2008 18:07 schreef Yevgeni het volgende:
Als je goed leest, Nickelback geen headliner.
Eens. Wat een vreselijk irritante stem heeft die zanger. Echt elk nummer klinkt hetzelfdequote:Op donderdag 4 december 2008 23:32 schreef Noortje. het volgende:
Nickelback omg wat verschrikkelijk.![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |