Bestaan die nog danquote:Op vrijdag 28 november 2008 10:09 schreef SlaggY het volgende:
No Doubt tourt ook weer.
Ja hè. Ik denk dat ik een dagje ga. Wiskunde en maatschappijleer daarna nog.quote:
[/klaagmode] Ik heb die dinsdag scheikunde, waar ik op dit moment een 4.5 voor sta, dus waarschijnlijk kan ik zelfs geen dagje gaanquote:Op woensdag 3 december 2008 17:53 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Ja hè. Ik denk dat ik een dagje ga. Wiskunde en maatschappijleer daarna nog.
Ik had gelukkig vorig jaar net voor Pinkpop al mijn examensquote:Op woensdag 3 december 2008 17:53 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Ja hè. Ik denk dat ik een dagje ga. Wiskunde en maatschappijleer daarna nog.
Ja ik ook, dat was ff mazzel hebben, en een hele goede afsluiting van m'n middelbare schooltijdquote:Op woensdag 3 december 2008 18:15 schreef WickedSkakid het volgende:
[..]
Ik had gelukkig vorig jaar net voor Pinkpop al mijn examens
Vond ik ook. Heerlijk even 3 dagen helemaal uitgrazen op pinkpop. Wow wat was dat een gekte. Ik week ook niet of dit jaar het programma dat van vorig jaar wel kan overtreffen. RATM <3, Flogging Molly, Bad Religion (die waren trouwens wel èrrug oud geworden) Eagles of Death Metal <3, Foo Fighters, QOTSA, Kaiser Chiefs (die vond ik verassend leuk, had ik niet verwacht)quote:Op woensdag 3 december 2008 20:47 schreef Apfelsaft het volgende:
[..]
Ja ik ook, dat was ff mazzel hebben, en een hele goede afsluiting van m'n middelbare schooltijd
Nickelback zuigtquote:Op donderdag 4 december 2008 17:59 schreef chansadres het volgende:
Volgens bronnen op graz.nl worden de headliners van Pinkpop:
Depeche Mode, Nickelback en Coldplay...
Headliner 3fm podium? Lijkt me anders heel logisch nu ik zo denkquote:Op donderdag 4 december 2008 18:07 schreef Yevgeni het volgende:
Als je goed leest, Nickelback geen headliner.
Eens. Wat een vreselijk irritante stem heeft die zanger. Echt elk nummer klinkt hetzelfdequote:Op donderdag 4 december 2008 23:32 schreef Noortje. het volgende:
Nickelback omg wat verschrikkelijk.![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |