Hehe ja dat was wel vervelend, hij had last van zn arm ofzo, ik was er toen ook. Wel epic fail om je grootste naam en afsluiter te vervangen voor de toen nog redelijk onbekende 2 many DJs. Die belgen werden er wel helemaal gek van maar ik had zoiets vanquote:Op woensdag 22 oktober 2008 09:00 schreef brother52 het volgende:
Bowie zou wel erg tof zijn. Die heb ik een paar jaar geleden moeten missen op Werchter. (ik was er wel, maar hij moest zo nodig ziek worden)
Inderdaad. 2 many DJ's waren toen al redelijk bekend en best wel groot in Belgie maar voor mij hoefde het niet.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 10:11 schreef Loveless85 het volgende:
Hehe ja dat was wel vervelend, hij had last van zn arm ofzo, ik was er toen ook. Wel epic fail om je grootste naam en afsluiter te vervangen voor de toen nog redelijk onbekende 2 many DJs. Die belgen werden er wel helemaal gek van maar ik had zoiets van
say what![]()
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 10:38 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Dat optreden van 2manydjs is legendarisch. Beste festivalafsluiter ooit
Ga je mond eens wassen, en zoquote:Op woensdag 22 oktober 2008 07:58 schreef Loveless85 het volgende:
Hmm al die echt oude rotten als Bowie/Dylan/McCartney doen mij echt weinig...
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 12:03 schreef Hankster het volgende:
[..]
Ga je mond eens wassen, en zo
Oh man man, als Bowie, Macca EN Dylan op PP komen (ik geloof er geen zak van, maargoed) dan ga ik zeker weten een kaartje scoren
Ik ga dr niet voor wegblijven, t zal best mooi zijn ze eens te zien, maar ik heb liever een andere afsluiterquote:Op woensdag 22 oktober 2008 12:03 schreef Hankster het volgende:
[..]
Ga je mond eens wassen, en zo
Oh man man, als Bowie, Macca EN Dylan op PP komen (ik geloof er geen zak van, maargoed) dan ga ik zeker weten een kaartje scoren
Ja, en zelfs de meeste mensen die jonger zijn dan jij zullen die oudjes écht wel waarderen. Zoals ik.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 07:58 schreef Loveless85 het volgende:
Hmm al die echt oude rotten als Bowie/Dylan/McCartney doen mij echt weinig...
En volgens mij is de gemiddelde leeftijd van een Pinkpopper nog beneden die van mij
Serieus, Bob Dylan?quote:Op woensdag 22 oktober 2008 02:11 schreef 43 het volgende:
Ik heb ergens gelezen dat Jan Smeets heel graag Bob Dylan erbij wil hebben tijdens de 40e editie. Hij schijnt namelijk een grote fan te zijn van hem.
Wat een held.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 02:11 schreef 43 het volgende:
Ik heb ergens gelezen dat Jan Smeets heel graag Bob Dylan erbij wil hebben tijdens de 40e editie. Hij schijnt namelijk een grote fan te zijn van hem.
Als Dylan en The Cure komen, dan ben ik er sowieso bij. Nog een potje Killers en Coldplay erbij en ondergetekende zit weer 3x dagen met zijn limburgse reet in het gras naar muziek te luisteren, ook al zijn de dixies 3x poep, is het klote bij de pinpop (die vond ik persoonlijk erg grappig). Pinkpopquote:Op woensdag 22 oktober 2008 02:11 schreef 43 het volgende:
Helemaal mee eensquote:Op woensdag 22 oktober 2008 10:38 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Dat optreden van 2manydjs is legendarisch. Beste festivalafsluiter ooit
G 'n R op Graspop gezien, fuckin lang staan wachten, en de show was ook maar zo-zo, het is het gewoon niet als al die klassiekers door een veredelde coverband gespeeld wordenquote:Op woensdag 22 oktober 2008 19:19 schreef Dark_Angelus het volgende:
Bob Dylan & Guns 'n Roses paar jaar geleden op Roskilde mogen aanschouwen.
Helaas.
Wat een meuk live.
GNR anno 2008 is en blijft inderdaad alleen maar Axl Rose.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 18:54 schreef Loveless85 het volgende:
Het blijft natuurlijk Axl Rose, dus zeker weten doe je niks
Ik was ooit een echte fan, maar Axl is me toch een beetje kwijtgeraakt.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 18:54 schreef Loveless85 het volgende:
In het kader van roep even een random band die waarschijnlijk tourt:
Guns 'n Roses!
Nieuwe album komt over maandje, nieuwe single is al op de radio, word gereleased over 5 daagjes. Geruchten (Rolling Stone, dus redelijk betrouwbaar) over tour in 2009.
Het blijft natuurlijk Axl Rose, dus zeker weten doe je niks
En van Festivalinfo.nlquote:Nou, dankzij een vragenronde van Elbow in Effenaar met het publiek is het hoge woord eruit...
"Will you play the Pinkpop festival next year?"
Guy Garvey: "Sorry, which festival?"
"Pinkpop"
Guy Garvey: "Yes, we WILL play the Pinkpop festival next year"
En bedankt, Guy
quote:"Heel 2009 ben ik eigenlijk nog bezig met touren. Ja, ik ga zeker ook festivals doen en natuurlijk ook in Europa. Er is nog niks ondertekend, maar verwacht me op festivals waar ik eerder stond met The Dresden Dolls. Denk aan Pinkpop, Lowlands, Pukkelpop, Glastonbury en dergelijke" aldus zangeres Amanda Palmer, vandaag backstage in de Melkweg.
Haar festivaloptredens zullen tevens heel anders worden qua opbouw. "Het podium is natuurlijk een stuk groter, dus ik zal een grote band mee gaan nemen en veel losse dingen waarop ik lekker kan gaan slaan."
Hopelijk is dan tevens haar voet weer beter, want momenteel is er één in het gips en blijft het bij rustige nummers op de piano.
quote:Op donderdag 20 november 2008 17:43 schreef Gerbilking het volgende:
Anyway, ik ben erbij volgend jaar, regardless wat er komt
imo niet iigquote:Op donderdag 20 november 2008 18:16 schreef Apfelsaft het volgende:
Als Bowie zou komen, samen met (ik noem maar wat) The Killers/Muse/Radiohead, zou deze pinkpop wellicht nog kunnen tippen aan vorig jaar. Maar ben bang dat dat er niet in zit
Dan eindelijk Mick Jagger en de rest van zijn bandje?quote:Op maandag 20 oktober 2008 19:24 schreef mirved het volgende:
40ste editie in 2009 zullen ze ook wel extra uitpakken
Hoezoquote:Op vrijdag 21 november 2008 20:38 schreef ebeaydojraes het volgende:
dit jaar tv kijkertje ... maar wel tvp
ik ook helaas. Niets geen 10e jubileumquote:Op vrijdag 21 november 2008 20:38 schreef ebeaydojraes het volgende:
dit jaar tv kijkertje ... maar wel tvp
Waarom ben je er niet dan?quote:Op vrijdag 21 november 2008 20:52 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
ik ook helaas. Niets geen 10e jubileum
pinkpop en camping zjn geen dingen meer die in mijn woordenboek voorkomen de komende minstens 20 jaar denk ik zo.quote:
Jezus wat een tiefushuilie ben jijquote:Op vrijdag 21 november 2008 21:30 schreef ebeaydojraes het volgende:
[..]
pinkpop en camping zjn geen dingen meer die in mijn woordenboek voorkomen de komende minstens 20 jaar denk ik zo.
Camping op pInkpop is alleen leuk als je met hele grote groep gaat (of de liefde van je levuh heul misschien), niet met twee/drie man. Niet op mijn leeftijd .. ik ga wel de dagjes dos uithangen als er ECHT een hele gave band komt... of als ik er als fotograaf heen mag.. maar nie meer die camping.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |