abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62566608
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 22:38 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Dat is bij meerdere festivals zo, als je bijvoorbeeld Werchter doet is het ook een aardige wandeling. Komt gewoon door de ligging van die festivals (bij dorpen). Iets als Lowlands of Rock am Ring ofzo is op een evenemententerrein, dus dat is er echt op ingericht om die afstanden klein te houden.

Maar opzicht vind ik dat van het lopen een kut-argument, je weet zoiets van te voren als je goed je huiswerk doet
Hoezo een kutargument? Ik heb er gewoon geen zin in dat ik wanneer ik even vanaf de camping naar het terrein wil of andersom 20 minuten moet lopen. Dat vind ik dus 1 van de minpunten van PP. En met huiswerk doen heeft dat geen flikker te maken.
pi_62567518
't is gewoon een tyfuseind lopen, maar dat weet je als je naar Pinkpop gaat.. het zal gewoon niet veranderen... volgend jaar toch maar zorgen dat ik er om 7 uur ben ipv 12 uur want denk dat ik 2009 toch echt niet wil missen de lineup zal beter dan ooit worden:D
pi_62567637
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 21:56 schreef Smart_ass het volgende:

[..]

Hoezo een kutargument? Ik heb er gewoon geen zin in dat ik wanneer ik even vanaf de camping naar het terrein wil of andersom 20 minuten moet lopen. Dat vind ik dus 1 van de minpunten van PP. En met huiswerk doen heeft dat geen flikker te maken.
Als je van te voren op de site of fora kijk, dan weet je dat je wss niet op A zit tenzij je er de vorige nacht al gaat staan of een local ofzo ben. Dus weet je dat je ver moet lopen. En als je dan nog gewoon besluit te gaan is dat dus een weloverwogen besluit en vind ik niet dat je erover moet gaan klagen.

Tuurlijk is het wél ver, zeker s'avonds terug als het een sjokkende, stinkende, bezopen massa is en je niet door kan lopen (door je eigen staat, of door de mensen voor/naast/achter/op/onder je)
pi_62569199
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 22:24 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Als je van te voren op de site of fora kijk, dan weet je dat je wss niet op A zit tenzij je er de vorige nacht al gaat staan of een local ofzo ben. Dus weet je dat je ver moet lopen. En als je dan nog gewoon besluit te gaan is dat dus een weloverwogen besluit en vind ik niet dat je erover moet gaan klagen.

Tuurlijk is het wél ver, zeker s'avonds terug als het een sjokkende, stinkende, bezopen massa is en je niet door kan lopen (door je eigen staat, of door de mensen voor/naast/achter/op/onder je)

Ja, ik heb toch ook nergens gezegd dat ik het niet van te voren wist? Ik ben 1 dag op pp geweest, en dat vond ik meer dan genoeg. Het enige wat ik zeg, is dat ik het een minpunt vind.
pi_62572236
Ik heb ergens gelezen dat Jan Smeets heel graag Bob Dylan erbij wil hebben tijdens de 40e editie. Hij schijnt namelijk een grote fan te zijn van hem.
pi_62573006
Hmm al die echt oude rotten als Bowie/Dylan/McCartney doen mij echt weinig...

En volgens mij is de gemiddelde leeftijd van een Pinkpopper nog beneden die van mij
pi_62573636
Bowie zou wel erg tof zijn. Die heb ik een paar jaar geleden moeten missen op Werchter. (ik was er wel, maar hij moest zo nodig ziek worden)
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty at my foot and I want to touch it
pi_62575179
Van mij hoeven die legendarische 'oude' artiesten niet perse. Doe maar wat jonger nieuw talent .
pi_62575214
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 09:00 schreef brother52 het volgende:
Bowie zou wel erg tof zijn. Die heb ik een paar jaar geleden moeten missen op Werchter. (ik was er wel, maar hij moest zo nodig ziek worden)
Hehe ja dat was wel vervelend, hij had last van zn arm ofzo, ik was er toen ook. Wel epic fail om je grootste naam en afsluiter te vervangen voor de toen nog redelijk onbekende 2 many DJs. Die belgen werden er wel helemaal gek van maar ik had zoiets van

say what
pi_62575342
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 10:11 schreef Loveless85 het volgende:

Hehe ja dat was wel vervelend, hij had last van zn arm ofzo, ik was er toen ook. Wel epic fail om je grootste naam en afsluiter te vervangen voor de toen nog redelijk onbekende 2 many DJs. Die belgen werden er wel helemaal gek van maar ik had zoiets van

say what
Inderdaad. 2 many DJ's waren toen al redelijk bekend en best wel groot in Belgie maar voor mij hoefde het niet.
Ik was wel lekker vroeg thuis dat jaar
Kitty at my foot and I want to touch it
pi_62575895
Dat optreden van 2manydjs is legendarisch. Beste festivalafsluiter ooit
Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
pi_62575972
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 10:38 schreef Sack_Blabbath het volgende:
pi_62576449
Groei een smaak
Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
pi_62577907
Ik heb een smaak, en daar passen de totaal overgewaardeerde DeWaele bro's helaas niet in...

Met geen een van hun tig projectjes
pi_62578001
Beste festivalaflsuiter is natuurlijk RATM. Nu, in het verleden en de toekomst
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
  woensdag 22 oktober 2008 @ 12:03:29 #91
75466 Hankster
weest optimistisch!
pi_62578272
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 07:58 schreef Loveless85 het volgende:
Ga je mond eens wassen, en zo

Oh man man, als Bowie, Macca EN Dylan op PP komen (ik geloof er geen zak van, maargoed) dan ga ik zeker weten een kaartje scoren
pi_62581655
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 12:03 schreef Hankster het volgende:

[..]

Oh man man, als Bowie, Macca EN Dylan op PP komen (ik geloof er geen zak van, maargoed) dan ga ik zeker weten een kaartje scoren
pi_62582152
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 12:03 schreef Hankster het volgende:

[..]

Ik ga dr niet voor wegblijven, t zal best mooi zijn ze eens te zien, maar ik heb liever een andere afsluiter
pi_62582296
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 07:58 schreef Loveless85 het volgende:

En volgens mij is de gemiddelde leeftijd van een Pinkpopper nog beneden die van mij
Ja, en zelfs de meeste mensen die jonger zijn dan jij zullen die oudjes écht wel waarderen. Zoals ik.
Don't cry because it's over. Smile because it happened.
Liefde is een bitch plus een macht der gewoonte
pi_62582426
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 02:11 schreef 43 het volgende:
Ik heb ergens gelezen dat Jan Smeets heel graag Bob Dylan erbij wil hebben tijdens de 40e editie. Hij schijnt namelijk een grote fan te zijn van hem.
Serieus, Bob Dylan?
pi_62582701
quote:
Wat een held.
Last.FM. The Funk Might Fracture Your Nose
Summer 2008: Pinkpop (Landgraaf), Hard Rock Calling (London), Sziget (Budapest)
  woensdag 22 oktober 2008 @ 14:57:17 #97
138965 Kn0x
BLLAAARGH!
pi_62583257
quote:
Als Dylan en The Cure komen, dan ben ik er sowieso bij. Nog een potje Killers en Coldplay erbij en ondergetekende zit weer 3x dagen met zijn limburgse reet in het gras naar muziek te luisteren, ook al zijn de dixies 3x poep, is het klote bij de pinpop (die vond ik persoonlijk erg grappig). Pinkpop
Tell me that football is not our common language when the whole planet stops breathing for 90 minutes to be witnessed in that one thing in which we all understand.
pi_62589819
In het kader van roep even een random band die waarschijnlijk tourt:

Guns 'n Roses!

Nieuwe album komt over maandje, nieuwe single is al op de radio, word gereleased over 5 daagjes. Geruchten (Rolling Stone, dus redelijk betrouwbaar) over tour in 2009.

Het blijft natuurlijk Axl Rose, dus zeker weten doe je niks
  Moderator / FOK!Fotograaf woensdag 22 oktober 2008 @ 19:18:23 #99
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_62590526
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 10:38 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Helemaal mee eens Was geweldig, helemaal naar de klote die avond
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
  Moderator / FOK!Fotograaf woensdag 22 oktober 2008 @ 19:19:13 #100
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_62590547
Bob Dylan & Guns 'n Roses paar jaar geleden op Roskilde mogen aanschouwen.

Helaas.

Wat een meuk live.
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')