Hoezo een kutargument?quote:Op maandag 20 oktober 2008 22:38 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat is bij meerdere festivals zo, als je bijvoorbeeld Werchter doet is het ook een aardige wandeling. Komt gewoon door de ligging van die festivals (bij dorpen). Iets als Lowlands of Rock am Ring ofzo is op een evenemententerrein, dus dat is er echt op ingericht om die afstanden klein te houden.
Maar opzicht vind ik dat van het lopen een kut-argument, je weet zoiets van te voren als je goed je huiswerk doet
Als je van te voren op de site of fora kijk, dan weet je dat je wss niet op A zit tenzij je er de vorige nacht al gaat staan of een local ofzo ben. Dus weet je dat je ver moet lopen. En als je dan nog gewoon besluit te gaan is dat dus een weloverwogen besluit en vind ik niet dat je erover moet gaan klagen.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:56 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Hoezo een kutargument?Ik heb er gewoon geen zin in dat ik wanneer ik even vanaf de camping naar het terrein wil of andersom 20 minuten moet lopen. Dat vind ik dus 1 van de minpunten van PP. En met huiswerk doen heeft dat geen flikker te maken.
Ja, ik heb toch ook nergens gezegd dat ik het niet van te voren wist? Ik ben 1 dag op pp geweest, en dat vond ik meer dan genoeg. Het enige wat ik zeg, is dat ik het een minpunt vind.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:24 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Als je van te voren op de site of fora kijk, dan weet je dat je wss niet op A zit tenzij je er de vorige nacht al gaat staan of een local ofzo ben. Dus weet je dat je ver moet lopen. En als je dan nog gewoon besluit te gaan is dat dus een weloverwogen besluit en vind ik niet dat je erover moet gaan klagen.
Tuurlijk is het wél ver, zeker s'avonds terug als het een sjokkende, stinkende, bezopen massa is en je niet door kan lopen (door je eigen staat, of door de mensen voor/naast/achter/op/onder je)
Hehe ja dat was wel vervelend, hij had last van zn arm ofzo, ik was er toen ook. Wel epic fail om je grootste naam en afsluiter te vervangen voor de toen nog redelijk onbekende 2 many DJs. Die belgen werden er wel helemaal gek van maar ik had zoiets vanquote:Op woensdag 22 oktober 2008 09:00 schreef brother52 het volgende:
Bowie zou wel erg tof zijn. Die heb ik een paar jaar geleden moeten missen op Werchter. (ik was er wel, maar hij moest zo nodig ziek worden)
Inderdaad. 2 many DJ's waren toen al redelijk bekend en best wel groot in Belgie maar voor mij hoefde het niet.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 10:11 schreef Loveless85 het volgende:
Hehe ja dat was wel vervelend, hij had last van zn arm ofzo, ik was er toen ook. Wel epic fail om je grootste naam en afsluiter te vervangen voor de toen nog redelijk onbekende 2 many DJs. Die belgen werden er wel helemaal gek van maar ik had zoiets van
say what![]()
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 10:38 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Dat optreden van 2manydjs is legendarisch. Beste festivalafsluiter ooit
Ga je mond eens wassen, en zoquote:Op woensdag 22 oktober 2008 07:58 schreef Loveless85 het volgende:
Hmm al die echt oude rotten als Bowie/Dylan/McCartney doen mij echt weinig...
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 12:03 schreef Hankster het volgende:
[..]
Ga je mond eens wassen, en zo
Oh man man, als Bowie, Macca EN Dylan op PP komen (ik geloof er geen zak van, maargoed) dan ga ik zeker weten een kaartje scoren
Ik ga dr niet voor wegblijven, t zal best mooi zijn ze eens te zien, maar ik heb liever een andere afsluiterquote:Op woensdag 22 oktober 2008 12:03 schreef Hankster het volgende:
[..]
Ga je mond eens wassen, en zo
Oh man man, als Bowie, Macca EN Dylan op PP komen (ik geloof er geen zak van, maargoed) dan ga ik zeker weten een kaartje scoren
Ja, en zelfs de meeste mensen die jonger zijn dan jij zullen die oudjes écht wel waarderen. Zoals ik.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 07:58 schreef Loveless85 het volgende:
Hmm al die echt oude rotten als Bowie/Dylan/McCartney doen mij echt weinig...
En volgens mij is de gemiddelde leeftijd van een Pinkpopper nog beneden die van mij
Serieus, Bob Dylan?quote:Op woensdag 22 oktober 2008 02:11 schreef 43 het volgende:
Ik heb ergens gelezen dat Jan Smeets heel graag Bob Dylan erbij wil hebben tijdens de 40e editie. Hij schijnt namelijk een grote fan te zijn van hem.
Wat een held.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 02:11 schreef 43 het volgende:
Ik heb ergens gelezen dat Jan Smeets heel graag Bob Dylan erbij wil hebben tijdens de 40e editie. Hij schijnt namelijk een grote fan te zijn van hem.
Als Dylan en The Cure komen, dan ben ik er sowieso bij. Nog een potje Killers en Coldplay erbij en ondergetekende zit weer 3x dagen met zijn limburgse reet in het gras naar muziek te luisteren, ook al zijn de dixies 3x poep, is het klote bij de pinpop (die vond ik persoonlijk erg grappig). Pinkpopquote:Op woensdag 22 oktober 2008 02:11 schreef 43 het volgende:
Helemaal mee eensquote:Op woensdag 22 oktober 2008 10:38 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Dat optreden van 2manydjs is legendarisch. Beste festivalafsluiter ooit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |