abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / FOK!Fotograaf vrijdag 21 november 2008 @ 22:08:39 #126
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_63417304
quote:
Op vrijdag 21 november 2008 22:07 schreef ebeaydojraes het volgende:
ja maar wel een KUTsfeer
Neen, jij vindt het een kutsfeer. Ik ken 60.000 andere mensen die het wel naar hun zin hebben. Maar goed iedereen zijn smaak natuurlijk, verstandige keuze om dan lekker weg te blijven.
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_63417323
Nou weinig last van gehad, Lowlands is idd wel hechter, maar komt voornamelijk door de grote hoeveelheid dagjes mensen op Pinkpop, maar die heb je sowieso niet op camping, dus als t goed is moet dat geen invloed hebben.
  Moderator / FOK!Fotograaf vrijdag 21 november 2008 @ 22:09:46 #128
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_63417351
Het eeuwige, Pinkpop met Lowlands vergelijken en andersom _
  vrijdag 21 november 2008 @ 22:10:36 #129
150897 ebeaydojraes
Gek Zijn Is Gezond (.nl)
pi_63417378
nou... zoals het vorig jaar ging nooit meer iig.
nogmaals. zie lowlands. waarom kan het daar wel ? juistum. ander volk. goed volk.
mensen die wel normaal met elkaar kunnen omgaan. en die mensen wel in hun waarde laten.
- "Was Ik Maar Een Dichter, Dan Kon Ik Dichter Bij Jou Zijn!"
- 'ye cannae change the laws of physics'
Licentie:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/nl/
pi_63417389
quote:
Op vrijdag 21 november 2008 22:07 schreef ebeaydojraes het volgende:
ja maar wel een KUTsfeer
Komt vooral door jezelf denk.. ik heb die kutsfeer niet gemerkt.. alleen maar lol
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
pi_63417423
quote:
Op vrijdag 21 november 2008 22:10 schreef ebeaydojraes het volgende:
nou... zoals het vorig jaar ging nooit meer iig.
nogmaals. zie lowlands. waarom kan het daar wel ? juistum. ander volk. goed volk.
Nou heb echt weinig gemerkt van kutsfeer ofzo hoor, dat je paar slechte mensen treft wil niet zeggen dat ze alle 60.000 slecht zijn hoor, maar wat D_A zegt verder, word oeverloze discussie om PP met LL te vergelijken
  vrijdag 21 november 2008 @ 22:12:37 #132
150897 ebeaydojraes
Gek Zijn Is Gezond (.nl)
pi_63417428
quote:
Op vrijdag 21 november 2008 22:11 schreef theKiD het volgende:

[..]

Komt vooral door jezelf denk.. ik heb die kutsfeer niet gemerkt.. alleen maar lol
zou t? ik heb me er jarenlang goed vermaakt, alleen de laatste twee/drie jaar is t steeds minder geworden. heel erg jammer.
pi_63417459
Waarom moet Lowlands altijd vergeleken worden met Pinkpop.
Ga waar je heen wilt gaan en zeur niet over dat het een slechter is dan het ander.
Danku
  vrijdag 21 november 2008 @ 22:14:23 #134
150897 ebeaydojraes
Gek Zijn Is Gezond (.nl)
pi_63417480
quote:
Op vrijdag 21 november 2008 22:12 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Nou heb echt weinig gemerkt van kutsfeer ofzo hoor, dat je paar slechte mensen treft wil niet zeggen dat ze alle 60.000 slecht zijn hoor, maar wat D_A zegt verder, word oeverloze discussie om PP met LL te vergelijken
als het een paar mensen zouden zijn dan zou het niet erg zijn. maar het infantiele boeruh baldadige zuidelijke zuipgedrag .. nee daar kan ik nie meer zo goed tegen.
Ik vermaak mezelf graag, maar ik hoef daarbij niet gestoord te worden door zo'n grote groep ...

ach hou d'r over op. ik zal er voorlopg iig noet meer komen dus. vele vrienden die mij al voor waren gegaan.
pi_63417543
quote:
Op vrijdag 21 november 2008 22:14 schreef ebeaydojraes het volgende:

[..]

als het een paar mensen zouden zijn dan zou het niet erg zijn. maar het infantiele boeruh baldadige zuidelijke zuipgedrag .. nee daar kan ik nie meer zo goed tegen.
Ik vermaak mezelf graag, maar ik hoef daarbij niet gestoord te worden door zo'n grote groep ...

ach hou d'r over op. ik zal er voorlopg iig noet meer komen dus. vele vrienden die mij al voor waren gegaan.
Dan moet je idd niet gaan no prob tog?
*** Nul Dertien ***
  vrijdag 21 november 2008 @ 22:18:07 #136
150897 ebeaydojraes
Gek Zijn Is Gezond (.nl)
pi_63417581
dat zeg ik. ik kom voor de muziek.. en die is tegenwoordig ook via andere kanalen te volgen
  Moderator / FOK!Fotograaf vrijdag 21 november 2008 @ 22:39:29 #137
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_63418249
Ik kom ook al jaren op beide en ze zijn sowieso niet met elkaar te vergelijken. Compleet andere insteek van het festival, waar Lowlands een mini Roskilde wilt zijn is Pinkpop een evenement wat zichzelf keihard op de kaart heeft gezet lang lang geleden. En goed Pinkpop is misschien wel weer wat meer commerciëler gegaan en grotere acts gaan boeken. Ach alleen maar goed voor de naam Pinkpop en voor het uitverkopen van het festival. Beide festivals zijn zeker niet heilig en hebben beide hun voor- en nadelen.

Ga Europa eens in en je zult zien dat er zoveel beter alternatieven zijn. Die met beide niet te vergelijken zijn. En je moet een festival ook zien met eigen unieke kenmerken.
pi_63418389
quote:
Op vrijdag 21 november 2008 22:39 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ik kom ook al jaren op beide en ze zijn sowieso niet met elkaar te vergelijken. Compleet andere insteek van het festival, waar Lowlands een mini Roskilde wilt zijn is Pinkpop een evenement wat zichzelf keihard op de kaart heeft gezet lang lang geleden. En goed Pinkpop is misschien wel weer wat meer commerciëler gegaan en grotere acts gaan boeken. Ach alleen maar goed voor de naam Pinkpop en voor het uitverkopen van het festival. Beide festivals zijn zeker niet heilig en hebben beide hun voor- en nadelen.

Ga Europa eens in en je zult zien dat er zoveel beter alternatieven zijn. Die met beide niet te vergelijken zijn. En je moet een festival ook zien met eigen unieke kenmerken.
*** Nul Dertien ***
pi_63419490
enige rede dat ik Lowlands boven Pinkpop zet zijn de faciliteiten qua WC, Douche enzo...en veel meer voedsel!!
ik moet gewoon lekker kunnen schijten zonder dat ik iemand anders schijt in me kont voel porren..
you might aswell do the white line
pi_63465270
tvp, ben benieuwd naar editie 2009 .
Tap tap tap
pi_63465803
Ben benieuwd naar de lineup!
pi_63466406
quote:
Op zondag 23 november 2008 23:39 schreef Lauriette91 het volgende:
Ben benieuwd naar de lineup!
Ik ook, wordt óf PP óf studiereis naar boedapest
pi_63469000
quote:
Op vrijdag 21 november 2008 23:25 schreef kweek89 het volgende:
enige rede dat ik Lowlands boven Pinkpop zet zijn de faciliteiten qua WC, Douche enzo...en veel meer voedsel!!
ik moet gewoon lekker kunnen schijten zonder dat ik iemand anders schijt in me kont voel porren..
Desnoods schijt ik 3 dagen niet
*** Nul Dertien ***
pi_63469021
het enige dat goed was aan PP dit jaar, was de line-up
ik zal er niet zo snel meer komen
pi_63469044
Mooi!
*** Nul Dertien ***
pi_63469047
quote:
Op zondag 23 november 2008 23:21 schreef CherryLips het volgende:
tvp, ben benieuwd naar editie 2009 .
Net zo brak weer schat ik.
***** Kraak.....
pi_63469329
quote:
Op maandag 24 november 2008 05:31 schreef theKiD het volgende:
Mooi!
pi_63470955
quote:
Op maandag 24 november 2008 05:34 schreef kraaksandaal het volgende:

[..]

Net zo brak weer schat ik.
Zo ruk was het nou ook weer niet, maar ik ben al blij als ik niet op camping c lig. Hartstikke gezellig hoor, maar wat een takke-eind .
Tap tap tap
pi_63476148
quote:
Op maandag 24 november 2008 09:52 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Zo ruk was het nou ook weer niet, maar ik ben al blij als ik niet op camping c lig. Hartstikke gezellig hoor, maar wat een takke-eind .
daar zaten wij dus afgelopen keer
ga je op tijd weg om een goede plek te hebben, sta je de halve dag in de file
  maandag 24 november 2008 @ 18:00:55 #150
134538 chansadres
Black & White
pi_63483975
Naar mijn gevoel is Pinkpop een kliekjes festival. Overal zie je groepjes van 20 man. Vooral vriendengroepen, fanclubs en dergelijke groeperingen. Lowlands is meer verbroedering. Zelf ga ik naar beide festivals, al vele jaren. De sfeer is anders en ik zou nooit in mijn uppie naar Pinkpop gaan terwijl ik dat wel bij Lowlands zou doen.
Dit jaar was Pinkpop stukken beter als het jaar ervoor. Toen hing er echt een geweldadige sfeer. Vooral op de camping met al die berovingen. Dat was er dit jaar gelukkig niet/veel minder. Toch ben ik het eens met ebeaydojraes. De sfeer is anders. Als je met een leuke groep bent, heb ik altijd de tijd van mijn leven. Maar in je eentje kan het denk ik zeker aanvoelen alsof iedereen met zichzelf bezig is.
En het vergelijken van twee festivals is hetzelfde als appels met elkaar vergelijken. Moet kunnen dus. Zelf verkies ik Lowlands boven Pinkpop maar toch blijf ik elk jaar terug komen naar Pinkpop. Een vaste groep mensen waar ik het leuk mee kan vinden en leuke grote acts zijn daar essentieel voor. Maar voor de sfeer van het festival zelf en de andere mensen kom ik niet. Twee uitzonderingen daargelaten: vorig jaar in de campingtent met The Opposites en het jaar daarvoor bij de bioscoop tijdens Tenacious D and the Pick of Destiny.
We are young but getting old before our time
We'll leave the T.V. and the radio behind
Don't you wonder what we'll find
Steppin out tonight
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')