abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63039374
Had ik van de week al gelezen dat dat zou gaan gebeuren als de deal met Mercedes door zou gaan. ZIe http://www.grandprix.com/ns/ns20961.html
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_63039752
quote:
Motor racing-Sato to have second chance with Toro Rosso
Fri Nov 7, 2008 7:01pm GMT

LONDON, Nov 7 (Reuters) - Japan's Takuma Sato will have a second chance to re-start his stalled Formula One career when he tests again for the Toro Rosso team in Spain this month.

A statement on Sato's website (www.takumasato.org) said the 31-year-old would test on Nov. 17-18 at the same Barcelona circuit where he made his last race appearance for the now-defunct Super Aguri team in April.

"Toro Rosso have yet to decide on their driver line up for the 2009 season. We would like to thank all the fans, as ever, for their fantastic support for Takuma and look forward to more good news soon," it added.

Toro Rosso need to find a replacement for Germany's Sebastian Vettel, their race winner in Italy who is moving to senior team Red Bull Racing, while France's Sebastien Bourdais remains uncertain about his future.
Calm down, please!
pi_63041261
tvp
Losers always whine about there best.Winners go home and fuck the prom queen!
pi_63045144
Sato moet gewoon terug in de F1. Hopelijk is het ook een wagen die mee kan doen om de bovenste plekken, en we hebben een mooi spectakel. Sato die met zijn aggressieve rijstijl mee kan vechten bovenin, lijkt me echt geweldig.
pi_63049552
Agressieve rijstijl? Compleet onbezonnen en onbehouwen als Coulthard bedoel je?
Lewis rijd bij tijd en wijlen agressief, Sato is gewoon een levensgevaarlijk projectiel.

De crashes zijn wel tof overigens
pi_63050015
Mannen als Sato horen er gewoon bij! Onvergetelijke herinnering toen hij Alonso voorbij reed in Canada met z'n Super Aguri

Als Toro Rosso het huidige niveau een beetje vast kan houden zie ik die combinatie ook wel mooie dingen doen.
pi_63050320
Cool! Kan ik die ook downloaden?
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_63050636
Button urges Honda to keep Barrichello
quote:
Jenson Button has told his Honda team bosses to keep Rubens Barrichello on in 2009 and not replace him with one of the young charges the team is testing this month in Spain.

Honda will be trying out Bruno Senna and Lucas di Grassi this month at Barcelona and has yet to confirm its driver line-up for 2009, although it is widely rumoured Button has already been retained in secret.

But Button believes his and Barrichello's combined experience will be a better option for the team with all the new regulations in 2009 than throwing an rookie into the fray.

"There are so many changes with the car with aerodynamics, KERS and slick tyres that the team will need lots of feedback from us," Button was quoted as saying by Autosport. "Having a new guy in the car, I don't feel you'll get as much feedback, but it's not my decision."

"Rubens has driven better this year than at any point since he joined Honda," he added. "This is his best season and he says he is driving better now than he ever has done, and he doesn't lie."
Goed punt van Button, alleen heb ik me twijfels of ze naar m gaan luisteren..
Where facts are few, experts are many.
pi_63051536
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 12:00 schreef Atreidez het volgende:
Button urges Honda to keep Barrichello
[..]

Goed punt van Button, alleen heb ik me twijfels of ze naar m gaan luisteren..
Oud nieuws Moet je FOK!sport maar lezen
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
pi_63051546
Waar is 4-elements eigenlijk? Ik zie 'm niet meer op FOK! Of kijk ik op de verkeerde plaatsen?
pi_63053631
In het Den Haag topic kom ik m nog regelmatig tegen hoor
Where facts are few, experts are many.
pi_63055742
Barrichello is goed bezig. Beter zelfs dan Button. Ik heb het idee dat Barrichello nu pas weer wakker geworden is na zijn jaren bij Ferrari en dat Button in slaap is gevallen bij Honda.
pi_63060860
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 14:43 schreef Googolplexian het volgende:
De nieuwe video van Brazil is online op F1.com ... en hij is GAAF!
Zeker heel erg vet! Vooral die ferrari monteur die hard NO staat te roepen en daarna nog iets kapot schopt
pi_63064757
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 15:00 schreef Atreidez het volgende:
In het Den Haag topic kom ik m nog regelmatig tegen hoor
Thnx voor de update
pi_63064823
Wat beter plaatje van de mogelijke Ferrari voor 2009.

zaterdag 8 november 2008 @ 23:34:55 #217
34586 kepler
No bounce, no play
pi_63064966
ik blijf het lelijk vinden... Veel te kaal

Dat filmpje op F1.com
Die monteur
The line is a dot to you!
pi_63065080
Die monteur is inderdaad schitterend. De enige die....nuchter? .. is in de Ferrari pit, en ziet dat Lewis toch 5e en dus kampioen is. Er gaat daarna ene of ander logo aan diggelen.
  zondag 9 november 2008 @ 00:18:04 #219
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_63065750
Leuk weer "lage" neuzen gaan we zien als de vleugel 10 cm lager wordt
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
  zondag 9 november 2008 @ 13:07:29 #220
130370 bodylotion
Since 16.09.05
pi_63072027
die haaienvin moet er ook af? dacht dat dat juist wel gunstig was, ook voor de sponsoren
en hoe zit het dan met die voor- en achtervleugel? zijn die allebei standaard?
Please, make yourself uncomfortable.
pi_63072592
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 23:27 schreef ElmarO het volgende:
Wat beter plaatje van de mogelijke Ferrari voor 2009.

[ afbeelding ]
Die achtervleugel
pi_63094557
Is die samenvatting van Brazil van F1.com ook ergens te downloaden ?
pi_63100844
quote:
Rossi test volgende week voor Ferrari

Valentino Rossi zal volgende week voor Ferrari testen op het circuit van Mugello. De Italiaanse MotoGP-kampioen zal vooral voor de lol in actie komen en er zijn niet langer plannen om hem om te toveren tot Formule 1-coureur.

Rossi testte in 2006 ook al voor Ferrari en toen was het een stuk serieuzer. 'Il Dottore' overwoog een tijdje om over te stappen op de Formule 1, maar besloot uiteindelijk dat twee wielen beter waren dan vier. Ferrari-teambaas Stefano Domenicali vindt het leuk om Rossi weer eens te laten rijden in een Ferrari. "Het is geen geheim dat Valentino Rossi op 20 en 21 november in de Ferrari F2008 zal rijden", zei hij op de Ferrari Finals. "Iedereen mag komen, de feestelijkheden in Mugello moeten doorgaan."
  Redactie Frontpage / Sport maandag 10 november 2008 @ 16:44:14 #224
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_63105647
Eindelijk is de kogel door de kerk en is de deal tussen Force India en McLaren-Mercedes rond. Ben vooral verbaasd over de grootte van de deal, omdat het meer omvat dan alleen de motoren en KERS.

Deal Force India en McLaren-Mercedes rond
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_63105787
quote:
Op maandag 10 november 2008 16:44 schreef Peterselieman het volgende:
Eindelijk is de kogel door de kerk en is de deal tussen Force India en McLaren-Mercedes rond. Ben vooral verbaasd over de grootte van de deal, omdat het meer omvat dan alleen de motoren en KERS.

Deal Force India en McLaren-Mercedes rond
Met als gevolg:

http://f1.gpupdate.net/nl(...)lla-en-sutil-alsnog/

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')