abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 19 oktober 2008 @ 19:49:53 #101
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_62510722
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 19:23 schreef Plato1980 het volgende:
Het klinkt misschien gek, maar zou de overdreven haat jegens alles wat met Ajax te maken heeft de club niet heel erg verkeerd doen? Volgens mij is die haat echt veel te ver doorgeschoten in Rotterdam en ik heb het idee dat dit meespeelt in de slechte prestaties van de laatste jaren.
? Hoe staat dit in godsnaam in verband met de prestaties van Feyenoord. Mols, De Cler en Greene hebben zelfs bij Ajax gespeeld (laatste alleen in de jeugd). En zo zijn/waren er nog wel meer.
2000 light years from home
pi_62511032
TC03 heeft gelijk, spelers gaan niet slechter spelen omdat Feyenoorders zo'n haat tegen Ajax hebben, kom nou. Tuurlijk, rivaliteit is handig wanneer je tegen Ajax zelf speelt (1-1 is een prima resultaat), maar verder heeft het niets met deze 'crisis' te maken.

Geld is één van de hoofdzaken. Zolang Feyenoord aan het saneren is, zijn degelijke aankopen (behalve talenten dan, maar dat ligt aan de scouting..) gewoon niet mogelijk. Zodra Feyenoord uit de schulden is, zal het vanzelf wel beter gaan, maar voordat die bende opgeruimd is zijn we wel weer dik 2 jaar verder.

De houding van de spelers is dé oorzaak op het moment. Ga je puur naar individuele klasse kijken, dan zijn de spelers minstens plaats 5-6-7-waardig. Spelers als de Cler die KEER OP KEER die bal hard over 't doel heen rost, de Guzman die bij voorbaat al het duel verliest, Makaay die 100% kansen niet scoort en Greene die zijn enthousiasme (laten we het daar maar even op houden) niet onder controle houdt, moeten gewoon véél en véél beter. Als Feyenoord elke wedstrijd met de mentaliteit als in de wedstrijd tegen Ajax het duel in gaat en de spitsen eindelijk eens wakker worden, is er totaal geen probleem.
  zondag 19 oktober 2008 @ 20:06:13 #103
30220 Barca
~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
pi_62511169
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 20:01 schreef Jorwol het volgende:
TC03 heeft gelijk, spelers gaan niet slechter spelen omdat Feyenoorders zo'n haat tegen Ajax hebben, kom nou. Tuurlijk, rivaliteit is handig wanneer je tegen Ajax zelf speelt (1-1 is een prima resultaat), maar verder heeft het niets met deze 'crisis' te maken.

Geld is één van de hoofdzaken. Zolang Feyenoord aan het saneren is, zijn degelijke aankopen (behalve talenten dan, maar dat ligt aan de scouting..) gewoon niet mogelijk. Zodra Feyenoord uit de schulden is, zal het vanzelf wel beter gaan, maar voordat die bende opgeruimd is zijn we wel weer dik 2 jaar verder.

De houding van de spelers is dé oorzaak op het moment. Ga je puur naar individuele klasse kijken, dan zijn de spelers minstens plaats 5-6-7-waardig. Spelers als de Cler die KEER OP KEER die bal hard over 't doel heen rost, de Guzman die bij voorbaat al het duel verliest, Makaay die 100% kansen niet scoort en Greene die zijn enthousiasme (laten we het daar maar even op houden) niet onder controle houdt, moeten gewoon véél en véél beter. Als Feyenoord elke wedstrijd met de mentaliteit als in de wedstrijd tegen Ajax het duel in gaat en de spitsen eindelijk eens wakker worden, is er totaal geen probleem.
Die haat zorgt er inderdaad niet voor dat spelers slechter gaan spelen. Wél zorgt die hat er voor dat het nooit wat wordt in Rotterdam-Zuid. De club kijkt te veel naar anderen (Ajax) en te weinig naar zichzelf.

Waar is de tijd dat de club trots was een blue collar team te hebben?
Retro is mode, metro ook!
'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
  zondag 19 oktober 2008 @ 20:07:18 #104
96407 cheqy
Niet om te roken nee.
pi_62511202
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 17:34 schreef existenz het volgende:

[..]

Niet alles te serieus nemen
Sorry.
Een dag niet gemopperd is een dag niet geleefd.
pi_62511396
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 18:47 schreef Merkie het volgende:

[..]

Op basis van wát moeten we in godsnaam eisen stellen dan?
Aan het feit dat het al jaren bergafwaarts gaat en dat we op veel fronten de grootste club van Nederland zijn?
quote:
Een zevende plaats is ondermaats voor Feyenoord, maar als je de situatie realistisch beschouwt dan zie je dat een zevende plek nog knap lastig wordt.
En DAAROM moet dus de pleuris uitbreken. Kijk eens naar de namen van de selectie man!
quote:
Dat is altijd jouw manco, jij eist altijd bepaalde resultaten die nergens op gebaseerd zijn.
Nee idd, met namen als Makaay, Tomasson, Gio, De Cler, Landzaat, De Guzman, Bruins in je elftal is een 3e of 4e plek eisen idd zeer onrealistisch.
quote:
Misschien op de naam en status van de spelers, dat kan ik begrijpen, maar wat ik niet begrijp is dat je niet inziet dat het vorig seizoen nauwelijks beter ging.
En dus had dat deze zomer veranderd moeten worden. Het is echter alleen maar erger gemaakt. Sterker nog: het is rampzalig.
quote:
En nu heb je het over dat Bosz balans moet creëren in de selectie, waar heb je het in godsnaam over man?Wat een achteraf gelul zeg, dat soort dingen slaan echt compleet nergens op.
Een TD kun je achteraf beoordelen op de prestaties van een elftal. Als je dat niet snapt moet je maar geen profvoetbal meer gaan volgen.
quote:
Alsof "balans" ervoor had gezorgd dat die drie ballen op de paal er vanmiddag ingingen, alsof "balans" ervoor had gezorgd dat Makaay geen 100% kansen tegen NEC mist, alsof "balans" ervoor had gezorgd dat Hofland en De Guzman niet binnen 10 minuten een rode kaart kregen.
Hou toch eens op met die excuses en dat gejank man. Alsof al die 14 clubs die boven ons staan waarvan er op papier 11 of 12 clubs minder kwaliteit dan ons in huis hebben nooit tegenslag hebben.
quote:
Probeer eens daadwerkelijk de vinger op de zere plek te leggen i.p.v. te blijken kijken naar randfactoren, want een fatsoenlijke analyse van het spel van bepaalde spelers of van een wedstrijd heb ik jou nog nooit horen geven.
Die randfactoren nam ik de eerste 3 wedstrijden nog mee. De excuses zijn na vorige week echter gewoon op. Als Makaay al die grote kansen mist, dient een andere speler z'n verantwoordelijkheden te nemen en te scoren. Zo hoort dat aan de top, doe niet alsof het allemaal zo makkelijk is en alsof alle excuses geldig zijn.
quote:
Altijd maar dat gezeur op spelers, trainers, de TD en de supporters, maar verder heb je er weinig verstand van geloof ik. Constateren dat iemand het slecht doet is het enige wat je kan, waarom iemand iets slecht doet weet je nooit aan te geven. Houd dan je mond denk ik dan. Beetje inhoudsloos geschreeuw.
15e staan is OP GEEN ENKELE MANIER goed te praten, met geen enkel excuus.
quote:
Je lijkt wel een beetje op Peter Bosz met zijn rapportje. Allen maar open deuren intrappen, zoals mijn benedenbuurman dat scherp opmerkte.
Juist ja, als ik zelfs die open deuren in kan trappen, waarom doen ze er bij Feyenoord niets aan?
Cause nobody likes rock anymore!
  zondag 19 oktober 2008 @ 20:16:19 #106
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_62511481
Komt Crane weer met zijn mening. Niemand die het met hem eens is en toch ligt het altijd aan ons.
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 18:52 schreef DatMeenJeNiet het volgende:

[..]

Omdat er nog een pool is waarin investeerders zitten en 25 % van een aankoop krijgen. De pool is 10 miljoen, al is nog maar 4 miljoen opgehaald dacht ik. El Ahmadi zit er in en daar wouden ze dus ook Arnautovic van halen en die rechtsback van Dortmund wiens naam ik even kwijt ben. Achteraf maar beter dat ze niet zijn gekomen overigens.
Al het geld uit de pools schijnt al uitgegeven te zijn.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  zondag 19 oktober 2008 @ 20:18:18 #107
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_62511546
Makaay en al die grote kansen. Hij heeft tegen Groningen 1 grote kans gemist. Tegen NEC waren het allemaal halve kansjes, een andere spits had er heus niet 3 ingeschoten ofzo. Zo simpel om hem de zondebok te maken.

En leg nou eens uit wat je bedoelt met de pleuris uitbreken? Daar zullen ze vast rijker van worden en beter van voetballen.

En wat valt er te veranderen zonder geld. Het is nou eenmaal zo, ik ben ook niet heel blij met Bosz, maar ik kan hem nergens op afrekenen. Met het geld heeft ie uitstekende aankopen gedaan, althans toen ze werden gedaan. Achteraf is het niet gelopen zoals iedereen, ook jij, had verwacht. Ik heb liever ook een andere technische directeur, Leo Beenhakker ofzo, maar die zijn allen niet beschikbaar.
pi_62511571
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 20:18 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Ik heb liever ook een andere technische directeur, Leo Beenhakker ofzo, maar die zijn allen niet beschikbaar.
Euromast, Nationale Nederlanden, Willem of van Brienenoord, Hofpleinfontein : Dit is Rotterdam!
pi_62511601
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 18:48 schreef DatMeenJeNiet het volgende:

[..]

Omschrijf wat je met de pleurs had allang moeten uitbreken bedoelt? Het maasgebouw bestormen? Nee, daar wordt Feyenoord rijker van en gaan de spelers beter voetballen.
Dan wordt in elk geval duidelijk dat dit niet getollereerd wordt.
quote:
En vertel mij maar hoe je een balans kan creeren zondergeld?
Niet je schuld in 1 jaar willen halveren en daarmee op sportief gebied stil te blijven staan? Spelers als Suarez al scouten voordat Groningen ermee vandoor gaat? En op andere manieren? Het is niet zo dat je als commercieel directeur geen bovengemiddelde kwaliteiten/inzichten hoeft te hebben ten opzichte van de supporters. Als ik dat precies wist, was ik ook wel CD geworden.
quote:
Je trapt allemaal open deuren in.
Klopt, maar blijkbaar zijn ze nog niet open genoeg voor veel mensen.
pi_62511604
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 20:16 schreef Happel het volgende:
Komt Crane weer met zijn mening. Niemand die het met hem eens is en toch ligt het altijd aan ons.
[..]

Al het geld uit de pools schijnt al uitgegeven te zijn.
Aan wie dan? Is alles in El Ahmadi gestoken dan? Ik mag toch aannemen dat ze dat geld niet voor die oudjes zoals van Bronckhorst of Makaay hebben verbruikt.
pi_62511622
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 20:19 schreef Hofpleinfontein het volgende:

[..]

En dat is nou wat ik bedoelde met 'de supporters'. Het is toch een feit dat die man beter dan Bosz is als TD? Lekker boeiend dat het een overloper is, Feyenoord moet weer op de rails.
  zondag 19 oktober 2008 @ 20:21:57 #112
123545 DatMeenJeNiet
pi_62511627
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 20:19 schreef Hofpleinfontein het volgende:

[..]

Het is een graflul inderdaad. Maar ik kijk even in het belang van Feyenoord en dan zou iemand met zoveel netwerk en know-how perfect zijn voor de functie.
  Trouwste user 2022 zondag 19 oktober 2008 @ 20:23:07 #113
7889 tong80
Spleenheup
pi_62511675
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 20:20 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Aan wie dan? Is alles in El Ahmadi gestoken dan? Ik mag toch aannemen dat ze dat geld niet voor die oudjes zoals van Bronckhorst of Makaay hebben verbruikt.
Makaaij komt van Bayern.

Die verdient bij Feijenoord meer dan de minister President.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_62511684
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 20:21 schreef DatMeenJeNiet het volgende:

[..]

Het is een graflul inderdaad. Maar ik kijk even in het belang van Feyenoord en dan zou iemand met zoveel netwerk en know-how perfect zijn voor de functie.
Idd. Zelfs Martin van Geel zou op dit moment een verademing voor Feyenoord kunnen zijn.
  Trouwste user 2022 zondag 19 oktober 2008 @ 20:23:56 #115
7889 tong80
Spleenheup
pi_62511698
Ik hoor niemand over Wim Jansen. Ook Johan Derksen niet. Die schijnt de belangrijkste man te zijn momenteel

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  zondag 19 oktober 2008 @ 20:24:42 #116
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_62511716
Met ¤0 te besteden maakt het geen zak uit wie er TD is.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_62511779
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 20:21 schreef Crane het volgende:

[..]

En dat is nou wat ik bedoelde met 'de supporters'. Het is toch een feit dat die man beter dan Bosz is als TD? Lekker boeiend dat het een overloper is, Feyenoord moet weer op de rails.
Over 'de supporters' gesproken. Je heb wel een grote bek over alles en iedereen maar heb jij wel recht van spreken?Heb je de Kuip wel eens van binnen gezien?
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 20:21 schreef DatMeenJeNiet het volgende:

[..]

Bij ajax heeft ie volgens mij ook geen wonderen verricht.En ja het is een graflul. Ik ben weer thuis
Euromast, Nationale Nederlanden, Willem of van Brienenoord, Hofpleinfontein : Dit is Rotterdam!
pi_62511826
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 20:16 schreef Happel het volgende:
Alsof de mening van Fok'ers zo representatief is. Als ik ergens niet over inzit is het wel dat ik op dit forum geen bevestiging krijgt.

En al zou geen enkele Feyenoorder in het echt het met eens zijn, gelukkig zijn genoeg mensen van andere clubs het wel met me eens, en bovendien ook nog journalisten met meer verstand en kijk op Feyenoord dan 99 % van supporters als jij. Maar goed, zodra iemand als Borst de spijker op z'n kop slaat, wordt het hier toch direct een paardelul genoemd.
  zondag 19 oktober 2008 @ 20:30:11 #119
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_62511893
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 20:13 schreef Crane het volgende:

[..]

Aan het feit dat het al jaren bergafwaarts gaat en dat we op veel fronten de grootste club van Nederland zijn?
Dus omdat het elk jaar steeds slechter gaat, maar Feyenoord op veel fronten de grootste club van Nederland is mogen we onze verwachtingen niet naar beneden bijstellen? Wat is dat voor onzin. Brengt mij weer tot mijn eerdere punt dat jij alleen maar naam en status kijkt.
quote:
En DAAROM moet dus de pleuris uitbreken. Kijk eens naar de namen van de selectie man!
En dat bedoel ik dus.
quote:
Nee idd, met namen als Makaay, Tomasson, Gio, De Cler, Landzaat, De Guzman, Bruins in je elftal is een 3e of 4e plek eisen idd zeer onrealistisch.
Prestaties zeggen veel meer dan namen, en gezien het feit dat er vorig jaar met al deze namen nauwelijks gepresteerd werd vind ik het bijzonder DOM dat jij een 3e of 4e plek eist. Dom ja, oerdom.
quote:
En dus had dat deze zomer veranderd moeten worden. Het is echter alleen maar erger gemaakt. Sterker nog: het is rampzalig.
Geen geld. Is geen excuus, is geen smoes, is een feit.
quote:
Een TD kun je achteraf beoordelen op de prestaties van een elftal. Als je dat niet snapt moet je maar geen profvoetbal meer gaan volgen.
Uiteraard, maar zoals gewoonlijk is het enige wat jij kan zeggen dat hij er niks van bakt, en in een hopeloze poging slim over te komen ga jij wat over balans roepen. Wat dat betreft verschil jij weinig met de wat minder intelligentie hooligans die alleen maar anti-Ajax leuzen kunnen roepen. Jij roept ook alleen maar leuzen.
quote:
Hou toch eens op met die excuses en dat gejank man. Alsof al die 14 clubs die boven ons staan waarvan er op papier 11 of 12 clubs minder kwaliteit dan ons in huis hebben nooit tegenslag hebben.
Ik probeer aan te geven dat balans onzin is en er veel directe oorzaken aan te wijzen zijn. Ik mag niet met excuses komen (wat het niet zijn) maar jij mag wel met vage termen als "balans" rondstrooien en iedereen moet dat maar slikken als hét argument om Bosz op af te rekenen. Kom op zeg, als die momenten die ik noem "smoesjes" zijn om het spel van Feyenoord goed te praten dan is jouw argument van "balans" een smoesje om Bosz zwart te maken.
quote:
Die randfactoren nam ik de eerste 3 wedstrijden nog mee. De excuses zijn na vorige week echter gewoon op. Als Makaay al die grote kansen mist, dient een andere speler z'n verantwoordelijkheden te nemen en te scoren. Zo hoort dat aan de top, doe niet alsof het allemaal zo makkelijk is en alsof alle excuses geldig zijn.
Kom je weer met "dient". Altijd van die gebiedende termen. Jij moet gewoon je mond houden want je hebt helemaal niks te zeggen over wat spelers moeten doen.
quote:
15e staan is OP GEEN ENKELE MANIER goed te praten, met geen enkel excuus.
Wat kom je toch altijd met "goed praten". In tegenstelling tot jou probeer ik wél het probleem te analyseren en achter de oorzaken te komen. Het enige wat jij doet is als een mongool "PLEURIS MOET UITBREKEN EN BOSZ MOET OPTYFEN!!!!!!!!!!!!" roepen. Analyseren en constateren is iets anders dan goedpraten. Maar ooit zal je dat verschil wel snappen. Of niet, denk het niet eigenlijk.
quote:
Juist ja, als ik zelfs die open deuren in kan trappen, waarom doen ze er bij Feyenoord niets aan?
Weet ik niet.
  zondag 19 oktober 2008 @ 20:31:29 #120
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_62511926
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 20:28 schreef Crane het volgende:

[..]

Alsof de mening van Fok'ers zo representatief is. Als ik ergens niet over inzit is het wel dat ik op dit forum geen bevestiging krijgt.
Wat doe je hier dan nog?
quote:
En al zou geen enkele Feyenoorder in het echt het met eens zijn, gelukkig zijn genoeg mensen van andere clubs het wel met me eens, en bovendien ook nog journalisten met meer verstand en kijk op Feyenoord dan 99 % van supporters als jij. Maar goed, zodra iemand als Borst de spijker op z'n kop slaat, wordt het hier toch direct een paardelul genoemd.
Wat een brok frustratie.
Elite
Tegen TTIP
  zondag 19 oktober 2008 @ 20:32:36 #121
123545 DatMeenJeNiet
pi_62511969
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 20:26 schreef Hofpleinfontein het volgende:

[..]

Bij ajax heeft ie volgens mij ook geen wonderen verricht.En ja het is een graflul. Ik ben weer thuis
Hij legde de basis voor de twee laatste landstitel van Ajax volgens mij. Met goedkope krachten als Zlatan, Maxwell, Grygera, Mido.. Maar dat weet ik niet zeker.
  zondag 19 oktober 2008 @ 20:33:33 #122
53267 TC03
pi_62511999
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 20:32 schreef DatMeenJeNiet het volgende:

[..]

Hij legde de basis voor de twee laatste landstitel van Ajax volgens mij. Met goedkope krachten als Zlatan, Maxwell, Grygera, Mido.. Maar dat weet ik niet zeker.
Zlatan was niet goedkoop hoor.
  zondag 19 oktober 2008 @ 20:35:31 #123
30220 Barca
pi_62512066
Misschien moet Feyenoord aan Cruijff vragen of hij TD wil worden. GRATIS!
pi_62512103
quote:

[..]

Oh dat weet ik niet.
Denk niet dat iemand het anders beter zou doen dan Bosz. Als je zo weinig geld tot je beschikking heb dan wordt het een heel moeilijk verhaal natuurlijk. Of het moet iemand zijn van het kaliber Hiddink oid. Iemand met een gigantische uitstraling en een goed netwerk.
pi_62512110
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 20:31 schreef Happel het volgende:

[..]

Wat doe je hier dan nog?
Jou pesten. Alsof ik op een forum zit om bevestiging te krijgen.
quote:
Wat een brok frustratie.
Zou jij ook moeten zijn, maar dat je club in de degradatiezone zit en naar de kanker gaat kan je blijkbaar niets schelen. Zolang jij je reisje naar Spanje maar kan maken, egoist.
pi_62512142
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 20:35 schreef Barca het volgende:
Misschien moet Feyenoord aan Cruijff vragen of hij TD wil worden. GRATIS!
Cruijff durft geen verantwoordelijkheid te nemen. Bij jullie was ie ook al gauw weg.
pi_62512147
quote:

[..]

Zlatan was niet goedkoop en Maxwell was vooral een mazzeltje.
  zondag 19 oktober 2008 @ 20:38:53 #128
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_62512185
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 20:28 schreef Crane het volgende:

[..]

Misschien moet je eens niet zo arrogant doen en niet denken dat je beter bent dan iedereen van Fok, en proberen te begrijpen waarom mensen een andere mening hebben. Echt een zeer irritante houding, jouw posts zijn altijd doordrenkt met het sausje "ik weet het beter en jullie zijn mongool".
  zondag 19 oktober 2008 @ 20:40:34 #129
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_62512247
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 20:36 schreef Crane het volgende:
Zou jij ook moeten zijn, maar dat je club in de degradatiezone zit en naar de kanker gaat kan je blijkbaar niets schelen. Zolang jij je reisje naar Spanje maar kan maken, egoist.
Mij de egoist noemen.

Je zou jezelf eens moeten horen, krotekoker.

Topic loopt goed, hè Ray.
Elite
Tegen TTIP
pi_62512287
Laten we allemaal niet zo nadrukkelijk op elkaar reageren en als we dat doen laten we dat met argumenten doen die niet persoonlijk zijn.
  Trouwste user 2022 zondag 19 oktober 2008 @ 20:46:21 #131
7889 tong80
Spleenheup
pi_62512397
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 20:41 schreef sjimz het volgende:
Laten we allemaal niet zo nadrukkelijk op elkaar reageren en als we dat doen laten we dat met argumenten doen die niet persoonlijk zijn.
Mooie shirt hebben jullie bij Feijenoord. Mooi wit rood. Mooie traditie ook. Met geweldige voetballers.

Jammer dat het zo slecht gaat.

Kom op Roterdammers hoofd omhoog en jullie komen er weer bovenop.

zondag 19 oktober 2008 @ 20:46:43 #132
30220 Barca
pi_62512405
Wat er mis is? Gebrek aan visie! Te snel tevreden! Te veel achterkamertjespolitiek! Te veel woorden en geen daden!
  zondag 19 oktober 2008 @ 20:48:28 #133
30220 Barca
pi_62512453
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 20:46 schreef tong80 het volgende:

[..]

jullie komen er weer bovenop.

De beste grap van dit weekend.
pi_62512505
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 20:48 schreef Barca het volgende:

[..]

De beste grap van dit weekend.
pi_62512592
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 20:38 schreef Merkie het volgende:

[..]

Misschien moet je eens niet zo arrogant doen en niet denken dat je beter bent dan iedereen van Fok,
Dat doe ik absoluut niet. Ik zeg alleen dat veel Fok'ers gewoon nogal rare figuren zijn en dat ik niet veel waarde hecht aan de mening van de mensen hier. In een ander topic wil ik daar verder nog wel met je over in discussie.
quote:
en proberen te begrijpen waarom mensen een andere mening hebben.
Een andere mening kan altijd, maar het probleem is dat die mening hier, wat betreft Feyenoord, alleen maar positief mag zijn. Jij bent dan nog wel eens 'negatief' maar dan met een cynisch toontje alsof het allemaal grappig is. En anders plaats je er nog wel even iets positiefs achter zodat het allemaal niet te zwartgallig wordt. En ik ben met name negatief hier om de boel nog een beetje te compenseren. Iemand moet toch kritisch zijn?
quote:
Echt een zeer irritante houding, jouw posts zijn altijd doordrenkt met het sausje "ik weet het beter en jullie zijn mongool".
Absoluut niet, maar het is te gek voor woorden dat we 15e staan en iedereen een beetje z'n schouders ophaalt. Daarom blijf ik mezelf ook herhalen; zelfs met de vele blessure's, het niet ingespeelde team en de domme rode kaarten had je nog gewoon in het linkerrijtje moeten staan.
  zondag 19 oktober 2008 @ 20:54:00 #136
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_62512602
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 20:01 schreef Jorwol het volgende:

Nee, spelers gaan niet slechter voetballen door de haat tegen Ajax, maar het komt het imago van de club absoluut niet ten goede en het kost de club denk ik zelfs sponsoren. Natuurlijk is het niet de hoofdoorzaak van het falen en in zekere zin is het zelfs een gevolg (afzetten tegen Ajax omdat je zelf weinig meer hebt om trots op te kunnen zijn), maar het draagt wel bij aan de vicieuze cirkel waarin Feyenoord zich bevindt.

Overigens is het een illusie om te denken dat het geldgebrek van Feyenoord door de sanering komt, de club heeft te kampen met een gigantische achterstand in begroting op Ajax en PSV en staat in dit opzicht zelfs dichter bij AZ, Twente en Heerenveen, hetgeen eigenlijk lachwekkend is.
Giallo e nero è il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
pi_62512608
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 20:46 schreef Barca het volgende:
Wat er mis is? Gebrek aan visie! Te snel tevreden! Te veel achterkamertjespolitiek! Te veel woorden en geen daden!
Ssst, mag je niet zeggen.
  zondag 19 oktober 2008 @ 20:55:12 #138
30220 Barca
pi_62512639
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 20:50 schreef Hofpleinfontein het volgende:

[..]

Of geloof je serieus dat het ooit nog goed komt? Degradatie naar de eerste divisie en de komende 100 jaar niet meer in de eredivisie!

Veendam - Feyenoord of Emmen - Feyenoord ... worden spannende wedstrijden.
pi_62512655
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 20:54 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

Nee, spelers gaan niet slechter voetballen door de haat tegen Ajax, maar het komt het imago van de club absoluut niet ten goede en het kost de club denk ik zelfs sponsoren. Natuurlijk is het niet de hoofdoorzaak van het falen en in zekere zin is het zelfs een gevolg (afzetten tegen Ajax omdat je zelf weinig meer hebt om trots op te kunnen zijn), maar het draagt wel bij aan de vicieuze cirkel waarin Feyenoord zich bevindt.
Pff, zelfs hier weten ze Ajax nog bij te betrekken. Als Feyenoorders zich nu ergens nauwelijks druk over maken zijn jullie het wel. Misschien met de klassieker, maar voor de rest doen jullie jezelf teveel eer aan door te denken dat Ajax ons bezig houdt.
  zondag 19 oktober 2008 @ 20:57:02 #140
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_62512684
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 20:55 schreef Crane het volgende:

[..]

Pff, zelfs hier weten ze Ajax nog bij te betrekken. Als Feyenoorders zich nu ergens nauwelijks druk over maken zijn jullie het wel. Misschien met de klassieker, maar voor de rest doen jullie jezelf teveel eer aan door te denken dat Ajax ons bezig houdt.
"Jullie". Ik ben helemaal geen Ajacied .
  zondag 19 oktober 2008 @ 20:57:33 #141
53267 TC03
pi_62512694
- Reageer anders even inhoudelijk in plaats van die plaatjes -

[ Bericht 93% gewijzigd door RayMania op 19-10-2008 21:07:11 ]
  zondag 19 oktober 2008 @ 20:58:05 #142
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_62512706
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 20:55 schreef Crane het volgende:

[..]

Pssst, hij is Roda supporter.

Net zo erg als Ajax, maar ja...
Elite
Tegen TTIP
pi_62512733
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 20:37 schreef Hofpleinfontein het volgende:

[..]

Cruijff durft geen verantwoordelijkheid te nemen. Bij jullie was ie ook al gauw weg.
Degeen die beslist neemt d everantwoordelijkheid. Hij mocht niet beslissen dus had ie gelijk om die verantwoordelijkheid dan niet te dragen.
  zondag 19 oktober 2008 @ 20:59:00 #144
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_62512738
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 20:57 schreef TC03 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Prima, geloof er dan maar in dat jullie over twee jaar weer structureel terugkeren aan de Nederlandse top, wat jij wil.
pi_62512763
- Niet doen -

[ Bericht 49% gewijzigd door RayMania op 19-10-2008 21:06:20 ]
  zondag 19 oktober 2008 @ 21:00:01 #146
53267 TC03
pi_62512765
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 20:59 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

Prima, geloof er dan maar in dat jullie over twee jaar weer structureel terugkeren aan de Nederlandse top, wat jij wil.
Maar natuurlijk. Wat is dat voor kinderlijke redenatie?

Echt, Fokkers en logica, het gaat niet samen.
  zondag 19 oktober 2008 @ 21:00:59 #147
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_62512792
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 21:00 schreef TC03 het volgende:

[..]

Maar natuurlijk. Wat is dat voor kinderlijke redenatie?
Een reactie op jouw onzinnige reactie op mijn post .
pi_62512819
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 21:00 schreef TC03 het volgende:
Echt, Fokkers en logica, het gaat niet samen.
Niet zo arrogant TCO03.
  zondag 19 oktober 2008 @ 21:03:00 #149
30220 Barca
pi_62512840
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 20:54 schreef Crane het volgende:

[..]

Ssst, mag je niet zeggen.
Van jou niet?
  zondag 19 oktober 2008 @ 21:04:10 #150
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_62512866
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 20:53 schreef Crane het volgende:

[..]

Dat doe ik absoluut niet. Ik zeg alleen dat veel Fok'ers gewoon nogal rare figuren zijn en dat ik niet veel waarde hecht aan de mening van de mensen hier. In een ander topic wil ik daar verder nog wel met je over in discussie.
[..]

Een andere mening kan altijd, maar het probleem is dat die mening hier, wat betreft Feyenoord, alleen maar positief mag zijn. Jij bent dan nog wel eens 'negatief' maar dan met een cynisch toontje alsof het allemaal grappig is. En anders plaats je er nog wel even iets positiefs achter zodat het allemaal niet te zwartgallig wordt. En ik ben met name negatief hier om de boel nog een beetje te compenseren. Iemand moet toch kritisch zijn?
[..]

Absoluut niet, maar het is te gek voor woorden dat we 15e staan en iedereen een beetje z'n schouders ophaalt. Daarom blijf ik mezelf ook herhalen; zelfs met de vele blessure's, het niet ingespeelde team en de domme rode kaarten had je nog gewoon in het linkerrijtje moeten staan.
Ondanks dat je zegt dat je absoluut niet doet alsof je beter dan de rest van Fok vind ik je dat juist weer wel doen in deze post. Zelfs in de daaropvolgende zin al.

Ten eerste mag je mening natuurlijk wel negatief zijn, alleen heb ik soms het idee dat jij een beetje de spuit elf uithangt. Iedereen weet heus wel dat de 15e plek uitermate triest is en dat Feyenoord minstens in het linkerrijtje had moeten staan na 6 wedstrijden. Dat weet iedereen echt wel, alleen kom jij dan altijd nog even zeggen van "dat kan toch niet, dat jullie daar niks over zeggen en zomaar je schouders ophalen!!!". Nee helemaal niet, alleen kansloos zeiken is voor de meesten een gepasseerd station, behalve voor jou.

Verder is de enige reden dat jij denkt dat ik doe alsof het allemaal grappig is ik vaak de -PI uitkies, maar dat komt meer omdat ik het dan totaal niet eens ben met degene waarop ik reageer en dus met een lacherige PI reageer. Dat doet niks af aan de serieusheid van mijn reactie. Daarnaast gaat het mij niet om positief en negatief, zoals gezegd constateer ik alleen maar. Maar jij verwacht nog werkelijk dat ik zeg "Godsallemachtig wat was het weer bagger vandaag, alleen Hofland viel me positief op" i.p.v. "Hofland viel mij wel positief op". Iedereen weet toch dat het enorm bagger was, ik ook. Heeft weinig zin om dat 382 keer te herhalen. Ik denk het eerste maar ik zeg het tweede.
  zondag 19 oktober 2008 @ 21:11:00 #151
30220 Barca
pi_62513053
Het probleem Feyenoord staat niet op zichzelf. Ajax en die nepclub uit Eindhoven hebben hetzelfde probleem. Ajax staat teleurstellend 9e en is al jaren niet in staat om te voorkomen dat die Eindhovenaren kampioen van de armoede worden. De Eindhovenaren zelf tellen Europees niet mee.
pi_62513131
Barca; reageer gewoon serieus mee, of reageer niet. Het is niet moeilijk.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
  zondag 19 oktober 2008 @ 21:16:09 #153
30220 Barca
pi_62513193
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 21:13 schreef RayMania het volgende:
Barca; reageer gewoon serieus mee, of reageer niet. Het is niet moeilijk.
Maar ... dit bedoel ik serieus!

Okay, dat van Veendam was een grap. Feyenoord zal er wel inblijven maar dat het met Ajax niet goed gaat ... dat wil je ontkennen?

Dat groepje van Huub Stevens speelt in NL al niet indrukwekkend, Europees komen ze toch echt tekort.
pi_62513306
Het gaat hier over Feyenoord. Niet over Ajax. Niet over PSV. Dus graag ontopic, Barca.
  zondag 19 oktober 2008 @ 21:20:43 #155
30220 Barca
pi_62513325
Geld, geld, geld ... we geloven toch niet serieus dat clubs als NAC, FC Groningen, ADO, NEC, enz. meer geld hebben dan Feyenoord? Er wordt slecht ge- en verkocht.

Wie bepaalt er welke spelers er mogen komen of moeten gaan? Alleen de technisch directeur of de TD samen met de coach? Dit seizoen Verbeek als coach. Heeft het bij Heerenveen toch redelijk gedaan. Je kan van hem toch niet zeggen dat hij geen goede coach is ... wat is dan het probleem?
  zondag 19 oktober 2008 @ 21:22:12 #156
30220 Barca
pi_62513355
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 21:20 schreef RayMania het volgende:
Het gaat hier over Feyenoord. Niet over Ajax. Niet over PSV. Dus graag ontopic, Barca.
Maar ... mag je dan niet constateren dat er sprake is van een groter probleem? Dat Nederlandse club gewoon niet in staat zijn om hun bedrijfje fatsoenlijk te besturen?
pi_62513370
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 21:20 schreef Barca het volgende:
Geld, geld, geld ... we geloven toch niet serieus dat clubs als NAC, FC Groningen, ADO, NEC, enz. meer geld hebben dan Feyenoord? Er wordt slecht ge- en verkocht.
Nou, Groningen wel. Geen schuld en enkele miljoenen op de rekening.
Feyenoord kan op dit moment niemand kopen vanwege een schuld.
Er moet bij Feyenoord eerst iemand verkocht worden voordat er een versterking kan worden aangetrokken.

Het is zaak dat Feyenoord weer financieel gezond gaat worden.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  zondag 19 oktober 2008 @ 21:22:59 #158
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_62513377
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 16:52 schreef Ayreon84 het volgende:
Teveel oude spelers. De jonge spelers moeten daar meestal de kar trekken omdat de ouderen uitgeblust zijn. Geen evenwichtige selectie.
Daar noem je een zeer chronisch probleem. Feyenoord had in 2006 moeten wachten met de verkoop van Salomon Kalou en Dirk Kuijt, met die twee spelers waren ze bijna dicht bij de Champions League.

Hetzelfde verhaal als met het Tsjechische nationale elftal: op het moment dat je er moet zijn, ben je er gewoon niet.
pi_62513477
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 21:22 schreef Barca het volgende:

[..]

Maar ... mag je dan niet constateren dat er sprake is van een groter probleem? Dat Nederlandse club gewoon niet in staat zijn om hun bedrijfje fatsoenlijk te besturen?
Voor het grotere probleem kun je hier terecht; De eredivisie wordt steeds beter? #5
  zondag 19 oktober 2008 @ 21:29:35 #160
30220 Barca
pi_62513552
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 21:22 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Er moet bij Feyenoord eerst iemand verkocht worden voordat er een versterking kan worden aangetrokken.

Okay, maar van de andere clubs kan je dat toch niet geloven?
pi_62513664
quote:

[..]

En dat duurt nog wel even. Het gaat dus ook nog wel even duren voordat Feyenoord weer constant bovenin gaat meedraaien. Dat is voor sommige supporters al moeilijk te accepteren maar de huidige gang van zaken is natuurlijk een schande.
pi_62514141
Crane, en dan breekt de pleuris uit - wat dan? Er is geen geld. Dat betekend dat je geen contracten kan afkopen, en geen nieuwe mensen kan inhuren en betalen. Als je dat doet, bouw je nog meer schulden op. Wow zeg, nuttig. Stel dat dat niet gebeurt, maar de spelers wakker worden .. wacht even, denk je dat zij dat nog niet door hebben? Feyenoord staat in een patstelling, omdat het alleen zaken kan veranderen door op de wedstrijddag te winnen. Als dat niet gebeurt, kunnen ze niks en dat is wat dit allemaal zo ontzettend frustrerend maakt!

Oh en mocht je nog miljoenen willen doneren, dan is dat natuurlijk mooi! Alleen ik zie het niet zo snel gebeuren dat er een havenbaron of wie dan ook dat even doet hehe.
pi_62514229
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 21:51 schreef Hamilcar het volgende:
Crane, en dan breekt de pleuris uit - wat dan? Er is geen geld. Dat betekend dat je geen contracten kan afkopen, en geen nieuwe mensen kan inhuren en betalen. Als je dat doet, bouw je nog meer schulden op. Wow zeg, nuttig. Stel dat dat niet gebeurt, maar de spelers wakker worden .. wacht even, denk je dat zij dat nog niet door hebben? Feyenoord staat in een patstelling, omdat het alleen zaken kan veranderen door op de wedstrijddag te winnen. Als dat niet gebeurt, kunnen ze niks en dat is wat dit allemaal zo ontzettend frustrerend maakt!

Oh en mocht je nog miljoenen willen doneren, dan is dat natuurlijk mooi! Alleen ik zie het niet zo snel gebeuren dat er een havenbaron of wie dan ook dat even doet hehe.
Voor de zoveelste maal: alsof Groningen en Heerenveen 30 miljoen hebben uitgegeven aan al die spelers. Kapitaal moet je zelf maken met goed beleid en een goede scouting.

Bovendien: wat wou jij doen? Afwachten en zien hoe Feyenoord definitief een middenmoter aan het worden is?
pi_62514758
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 21:54 schreef Crane het volgende:

[..]

Voor de zoveelste maal: alsof Groningen en Heerenveen 30 miljoen hebben uitgegeven aan al die spelers. Kapitaal moet je zelf maken met goed beleid en een goede scouting.

Bovendien: wat wou jij doen? Afwachten en zien hoe Feyenoord definitief een middenmoter aan het worden is?
Zij hebben blijkbaar meer vrije bestedingsruimte dan dat wij hebben. De positie van Feyenoord is bekend, en dat helpt ook niet mee als je een nieuwe speler wilt aantrekken.

Wat ik wil doen? Hallo, het is niet mijn werk. Er zijn professionals aan het werk en zij doen er alles aan om het weer op de rails te krijgen en financieel lijkt dat langzaam aan te lukken. Dat het sportief nog niet zo vlot loopt, is verdomde jammer maar ik heb vandaag een wedstrijd gezien waar het simpelweg niet mee zat. Een terechte rode kaart, en de wedstrijd was totaal anders geweest bijvoorbeeld maar zo ging het niet, dus krijgen we dit topic. Dat alleen geeft al aan hoe onzinnig we eigenlijk bezig zijn! We praten teveel over iets wat alleen op de lange termijn zal veranderen en KAN veranderen.
pi_62515085
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 17:17 schreef DatMeenJeNiet het volgende:

[..]

Baan en Wotte/Gullit gaven beiden ongeveer even veel uit per seizoen. Het probleem zat hem er meer in dat Gullit uiteindelijk zo'n 40 a 50 contractspelers had/kocht, waarvan er veel te veel een non-eu salaris verdienden. Dan tikt het snel aan.
Is dat zo? Welke non-EU-spelers waren dat dan die Gullit haalde? Verder dan Gibbs, Saidi, Ghaly, Ekramy en Magrao kom ik niet. En de transfersommen van deze spelers vielen ook best mee, dacht ik.

Dan is de lijst van Baan toch een stukkie langer met ondermeer Song, Somalia, Tininho, Acuna, Pardo, Rzasa, Iwan, Dondé, Lazovic en Ono. En voor deze spelers heeft Feyenoord vaak de hoofdprijs betaald, en ze zijn allemaal via de achterdeur stilletjes vertrokken...

Weet iemand trouwens het transferbedrag wat Feyenoord destijds op tafel legde om Ono te kopen? Kan dat nergens terug vinden...
  zondag 19 oktober 2008 @ 22:36:51 #166
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_62515577
Ik meen plus minus 4 miljoen.
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 21:54 schreef Crane het volgende:

[..]

Zal ik voor de honderdste keer een weerwoord geven, zal ik het doen?

Je snapt het niet
Elite
Tegen TTIP
  zondag 19 oktober 2008 @ 22:58:35 #168
123545 DatMeenJeNiet
pi_62516223
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 22:21 schreef Radegast het volgende:

[..]

Is dat zo? Welke non-EU-spelers waren dat dan die Gullit haalde? Verder dan Gibbs, Saidi, Ghaly, Ekramy en Magrao kom ik niet. En de transfersommen van deze spelers vielen ook best mee, dacht ik.

Dan is de lijst van Baan toch een stukkie langer met ondermeer Song, Somalia, Tininho, Acuna, Pardo, Rzasa, Iwan, Dondé, Lazovic en Ono. En voor deze spelers heeft Feyenoord vaak de hoofdprijs betaald, en ze zijn allemaal via de achterdeur stilletjes vertrokken...

Weet iemand trouwens het transferbedrag wat Feyenoord destijds op tafel legde om Ono te kopen? Kan dat nergens terug vinden...
Baan heeft zeker ook een aandeel gehad hoor, ontken ik niet. Maar in zijn tijd speelde Feyenoord 4 jaar op rij in de CL dacht ik? Dat verbloemde alles uiteraard.
pi_62516318
Voor Gerson Magrao werd trouwens toch niets betaald?
  zondag 19 oktober 2008 @ 23:08:59 #170
123545 DatMeenJeNiet
pi_62516526
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 23:01 schreef sjimz het volgende:
Voor Gerson Magrao werd trouwens toch niets betaald?
Nope. Werd geruild tegen Fred. Omdat Fred zelf niet wou overigens.

Heeft uiteindelijk wel een +- miljoen gekost qua salaris.
  zondag 19 oktober 2008 @ 23:10:47 #171
176521 Grulez
rasgroninger
pi_62516577
Nonbeleid en mede daardoor geen geld.

Slotje.
  zondag 19 oktober 2008 @ 23:19:40 #172
75556 erkel
back from Dagestan
pi_62516815
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 22:36 schreef Happel het volgende:
Ik meen plus minus 4 miljoen.
[..]

Zal ik voor de honderdste keer een weerwoord geven, zal ik het doen?

Je snapt het niet
Ik denk dat Crane gewoon een goed punt heeft. Het beleid van Groningen en Heerenveen is er één van consistentie en visie. Dat van Feyenoord is gewoon van inconsistentie en geen enkele visie. Er wordt maar wat aangerommeld sinds van der Herik weg is. Sinds hij weg is is er meer met geld gesmeten en wanbeleid gevoerd dan onder hem.

Nu met Peter Bosz (een goede nieuwe financiele man) en Verbeek zou een ommekeer misschien mogelijk zijn, maar dan moet nu wel de rust bewaard worden en gewoon één beleid gevoerd blijven worden.
Weisst
  zondag 19 oktober 2008 @ 23:21:44 #173
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_62516882
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 23:19 schreef erkel het volgende:

[..]

Ik denk dat Crane gewoon een goed punt heeft. Het beleid van Groningen en Heerenveen is er één van consistentie en visie. Dat van Feyenoord is gewoon van inconsistentie en geen enkele visie. Er wordt maar wat aangerommeld sinds van der Herik weg is. Sinds hij weg is is er meer met geld gesmeten en wanbeleid gevoerd dan onder hem.
Er is aangerommeld onder van der Herik en daarom zitten we nu in deze situatie. Het is niet fout gegaan nadat hij weg ging, maar tijdens zijn periode als alleenheerser.
Elite
Tegen TTIP
  zondag 19 oktober 2008 @ 23:29:03 #174
75556 erkel
back from Dagestan
pi_62517090
En eerder zag ik de naam van Gregoor van Dijk voorbij komen. Tegenwoordig een goede bikkelaar op het middenveld en een leider. Met alle respect voor van Bronckhorst maar hij is gewoon geen echte leider.

Ik denk ook dat het misschien wel een mentaliteitsprobleem is van het huidige elftal. Als je kijkt naar het middenveld, dan zie je daar een paar 'Bijlmer'jongens staan. Wijnaldum, Fer, Bruins, de Guzman en Greene en Biseswar kun je daar misschien ook nog wel bijdoen. Leuke pingelaars, goede techniek, maar aan de mentaliteit schort het weleens. Als je daar een paar echte mannen omheen hebt staan worden ze wel goed 'opgevoed' binnen het elftal, maar als ze de overhand hebben dan wordt het een ander verhaal.
Weisst
  zondag 19 oktober 2008 @ 23:30:18 #175
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_62517112
Tja, bij AZ was het vorig jaar ook een 'mentaliteitskwestie'.

Exit Donk, Waterman en Agustien.
Confidence through competence
  zondag 19 oktober 2008 @ 23:31:01 #176
75556 erkel
back from Dagestan
pi_62517131
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 23:21 schreef Happel het volgende:

[..]

Er is aangerommeld onder van der Herik en daarom zitten we nu in deze situatie. Het is niet fout gegaan nadat hij weg ging, maar tijdens zijn periode als alleenheerser.
Onder Wotte, Gullit is maar wat aangerommeld. Dat waren mannen zonder clubhart en gingen alleen voor eigen succes. Daar is nog meer schade aangericht.
Weisst
  zondag 19 oktober 2008 @ 23:32:13 #177
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_62517172
vooral slecht beleid, net als bij Ajax.
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
pi_62517224
Ik heb weinig kijk op de financiele situatie van Feyenoord, maar waar geven ze dan al dat geld aan uit? Er zijn nu clubs die minder inkomsten en minder supporters hebben, maar die wel structureel beter presteren. De prijs van topclub zijn, is dat je ook hoge salarissen 'moet' betalen, maar dat die helaas geen goede prestaties garanderen. Gaat daar dan te veel geld naar toe?
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_62517972
Suijk, volgens mij aan schulden saneren. Ik moet ook bekennen dat Crane een punt heeft als hij het beleid aanstipt, echter ben ik ook van mening dat er onder Verbeek ook iets gevormd zal gaan worden. Verbeek is geen klootviool en ik heb hem hoog in het vaandel staan. Op het moment dat hij weer een bredere selectie heeft (lees minder blessures) kan hij ook weer harder gaan zijn tegen zijn spelers. Nu kan hij simpelweg .. niks. Ja, A1 spelers erbij halen :/
  maandag 20 oktober 2008 @ 01:35:07 #180
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_62519349
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 23:31 schreef erkel het volgende:

[..]

Onder Wotte, Gullit is maar wat aangerommeld. Dat waren mannen zonder clubhart en gingen alleen voor eigen succes. Daar is nog meer schade aangericht.
En ondertussen verdient Mark Wotte zijn centen in de woestijn. Deze hufter heeft niet alleen de sportieve neergang van Feyenoord ingezet, hij heeft daarna ook RKC Waalwijk naar de kloten geholpen.

Dit zijn de mollen die alles afbreken wat zorgvuldig is opgebouwd. Ik vermoed dat Wotte elke willekeurige club in puin zou hebben achtergelaten.

Ruud Gullit vind ik wel sympathiek, maar is inderdaad meer PR dan architect. Zijn vriend Frank Rijkaard is meer het type dat achter de schermen werkt en harde maatregelen niet schuwt.
  maandag 20 oktober 2008 @ 07:54:59 #181
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_62520562
quote:

[..]

Die laatste 2 zinnen hangen meer met elkaar samen als de gehele post bij elkaar
  maandag 20 oktober 2008 @ 07:55:57 #182
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_62520565
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 16:52 schreef Ayreon84 het volgende:
Teveel oude spelers. De jonge spelers moeten daar meestal de kar trekken omdat de ouderen uitgeblust zijn. Geen evenwichtige selectie.
Onzin. Grote, grote onzin.
  maandag 20 oktober 2008 @ 07:59:11 #183
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_62520584
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 22:21 schreef Radegast het volgende:

[..]

Ono, heeft minimaal evenveel opgeleverd als gekost (merchandising in Japan).
  maandag 20 oktober 2008 @ 09:31:37 #184
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_62521681
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 23:29 schreef erkel het volgende:
En eerder zag ik de naam van Gregoor van Dijk voorbij komen. Tegenwoordig een goede bikkelaar op het middenveld en een leider. Met alle respect voor van Bronckhorst maar hij is gewoon geen echte leider.
Dit zegt misschien wel alles: Van Dijk is een redelijke voetballer voor de subtop, maar meer absoluut niet. Hij zou dan ook absoluut geen versterking voor Feyenoord zijn indien het weer aansluiting bij de top wil krijgen, laat staan dat hij een leider zou kunnen zijn. Het feit dat hier dan desondanks toch over gesproken wordt geeft perfect weer dat de club ver afgezakt is.
  maandag 20 oktober 2008 @ 09:35:50 #185
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_62521759
Feyenoord's financiele wanbeleid staat toch deels los van de prestaties. Ik wil het materiaal wat men nu heeft niet ideaal of perfect noemen, maar met deze spelers moet je toch meer kunnen dan een 15 plek en nederlagen op o.a. Willem II. Het lijkt wel alsof alles en iedereen met een contract van Feyenoord echt geen klote zin heeft om zich enigzins in te zetten voor de werkgever.
  maandag 20 oktober 2008 @ 09:37:56 #186
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_62521810
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 09:35 schreef ShaoliN het volgende:
Het lijkt wel alsof alles en iedereen met een contract van Feyenoord echt geen klote zin heeft om zich enigzins in te zetten voor de werkgever.
Ik vind opmerkingen over de inzet altijd zo goedkoop en ze gaan meestal voorbij aan de echte problemen.
  maandag 20 oktober 2008 @ 09:41:50 #187
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_62521874
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 09:37 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

Ik vind opmerkingen over de inzet altijd zo goedkoop en ze gaan meestal voorbij aan de echte problemen.
Het is toch een feit dat je met deze spelersgroep meer moet kunnen bereiken dan wat je nu doet?
  maandag 20 oktober 2008 @ 09:54:08 #188
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_62522091
wotte, baan, gullit en chris woerts aanstellen, dat was er mis

[ Bericht 5% gewijzigd door Fortitudo op 20-10-2008 10:24:31 ]
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
  maandag 20 oktober 2008 @ 10:01:29 #189
176916 Karrs
2007-2017
pi_62522241
Ik begin het me ook af te vragen; ik gun het Feyenoord ook zeker niet.
Is definitief vertrokken na een ban voor het opstaan tegen slechteriken
pi_62522375
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 09:41 schreef ShaoliN het volgende:

[..]

Het is toch een feit dat je met deze spelersgroep meer moet kunnen bereiken dan wat je nu doet?
Vind ik ook. Niet iedere speler is CL-waardig, maar dat heeft Groningen of Nac ook niet natuurlijk.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
  maandag 20 oktober 2008 @ 10:08:58 #191
30220 Barca
pi_62522384
Ja, ik noemde de naam Gregoor van Dijk. Ik denk dat Feyenoord, een club die het moet hebben van bikkelen, zo'n knokker mist. Een middelmatige speler? Dat was Wouters ook, maar hij maakte Ajax beter. In een team moet balans zitten. Dat is er niet bij Feyenoord.

Bij Ajax mis ik dat ook. Maar die kunnen zich denk ik nog richten op een speler als De Zeeuw.

Dat gezeur over geld is in mijn ogen echt onzin. Kijk naar de ranglijst, kijk hoe kleine clubs beter presteren dan de rijkere top 3 ... Okay, Eindhoven staat er nog redelijk voor ...
  maandag 20 oktober 2008 @ 10:11:16 #192
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_62522418
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 09:31 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

Dit zegt misschien wel alles: Van Dijk is een redelijke voetballer voor de subtop, maar meer absoluut niet. Hij zou dan ook absoluut geen versterking voor Feyenoord zijn indien het weer aansluiting bij de top wil krijgen, laat staan dat hij een leider zou kunnen zijn. Het feit dat hier dan desondanks toch over gesproken wordt geeft perfect weer dat de club ver afgezakt is.
Je hoeft geen topper te zijn om goed te functioneren in een topelftal, maar dat vergeten velen nog weleens.
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 09:54 schreef Fortitudo het volgende:
wotte, gullit en chris woerts aanstellen, dat was er mis
Wotte, mee eens.
Gullit, half. Opzich is Gullit geen slechte trainer, maar wel een slechte coach. Gullit moet je lekker als assistent met die gasten laten bemoeien terwijl er iemand met echt verstand van zaken de eindverantwoordelijke is).
Woerts, dom dat je die dit aanrekent. Goede dingen voor de club gedaan.
pi_62523655
Gullit heeft zich verkeken op de financiele mogelijkheden bij Feyenoord. Hij dacht op basis van zijn naam en uitstraling toppers naar de kuip te kunnen lokken, hij kwan echter niet verder dan een 1e gesprek. Zodra er over geld werd gesproken liepen de meeste spelers (lees zaakwaarnemers) lachend weg. Zelfs de C-selectie van AC Milan verdiende nog meer dan hetgeen Feyenoord kon bieden. Daarna heeft hij zich door diezelfde zaakwaarnemers laten afschepen door 4e keus spelers die echter nog steeds een aanzienlijk salaris ontvingen.

Gullit moet je inderdaad als PR man / mental coach aan de club verbinden, toen hij werd aangesteld had ik alleen al door zijn enthousiasme het idee dat we de komende jaren weer structureel aan de kop zouden meedoen. Al deed hij ons ook geloven dat Bruno Basto, die baardzweed en Cory Gibbs goede spelers waren...
BFF met GGMM
  maandag 20 oktober 2008 @ 11:12:08 #194
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_62523718
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 11:09 schreef DonRaja het volgende:
Gullit heeft zich verkeken op de financiele mogelijkheden bij Feyenoord. Hij dacht op basis van zijn naam en uitstraling toppers naar de kuip te kunnen lokken, hij kwan echter niet verder dan een 1e gesprek. Zodra er over geld werd gesproken liepen de meeste spelers (lees zaakwaarnemers) lachend weg. Zelfs de C-selectie van AC Milan verdiende nog meer dan hetgeen Feyenoord kon bieden. Daarna heeft hij zich door diezelfde zaakwaarnemers laten afschepen door 4e keus spelers die echter nog steeds een aanzienlijk salaris ontvingen.

Gullit moet je inderdaad als PR man / mental coach aan de club verbinden, toen hij werd aangesteld had ik alleen al door zijn enthousiasme het idee dat we de komende jaren weer structureel aan de kop zouden meedoen. Al deed hij ons ook geloven dat Bruno Basto, die baardzweed en Cory Gibbs goede spelers waren...
Die baardzweed had ik nu liever op rechts zien staan dan Greene of Lucius.
pi_62523815
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 11:12 schreef Keltie het volgende:

[..]

Die baardzweed had ik nu liever op rechts zien staan dan Greene of Lucius.
yep, maar dat maakt hem nog geen goede speler

edit: Ostlund, ik vergeet steeds zijn naam..
BFF met GGMM
pi_62523935
Baardzweed
  maandag 20 oktober 2008 @ 11:28:06 #197
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_62524137
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 11:15 schreef DonRaja het volgende:

[..]

yep, maar dat maakt hem nog geen goede speler

edit: Ostlund, ik vergeet steeds zijn naam..
Maakt niet uit. Op dat moment 'was er niet beter voorhanden'.
Zuiverloon is/ was toen weggegaan omdat hij bij SC Heerenveen op het middenveld wilde spelen, niet dat dit hem ooit gelukt is
Gyan was toen al afgekeurd als speler voor Feijenoord, maargoed.. Zelfs die was beter dan Lucius en Greene

Opzich was het zelfs wel een goede speler, die een mannetje goed kon lamleggen.. Alleen moeten we in Nederland ook kunnen aanvallen als een verdediger zijnde
pi_62524232
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 11:28 schreef Keltie het volgende:

[..]

Maakt niet uit. Op dat moment 'was er niet beter voorhanden'.
Zuiverloon is/ was toen weggegaan omdat hij bij SC Heerenveen op het middenveld wilde spelen, niet dat dit hem ooit gelukt is
Gyan was toen al afgekeurd als speler voor Feijenoord, maargoed.. Zelfs die was beter dan Lucius en Greene

Opzich was het zelfs wel een goede speler, die een mannetje goed kon lamleggen.. Alleen moeten we in Nederland ook kunnen aanvallen als een verdediger zijnde
tja, Emerton is de laatste die echt voldeed op de RB positie. Ik begin trouwens steeds meer in de echtheid van het 'Kuipvrees' syndroom te geloven...
BFF met GGMM
pi_62524377
Ik sluit me bij je aan Raja. Het lijkt wel alsof een Feyenoord speler veel meer mentale-baggage moet sjouwen dan een speler van een FC Groningen of Heerenveen. Kijk naar Bruins, De Guzman ..

Of zijn ze gewoon niet zo goed als we denken? :\
pi_62524438
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 11:38 schreef Hamilcar het volgende:
Ik sluit me bij je aan Raja. Het lijkt wel alsof een Feyenoord speler veel meer mentale-baggage moet sjouwen dan een speler van een FC Groningen of Heerenveen. Kijk naar Bruins, De Guzman ..

Of zijn ze gewoon niet zo goed als we denken? :\
Ik denk dat de druk van de Kuip zeker wel een factor is hoor. Als het slecht gaat dan wordt de druk steeds groter en kom je eigenlijk in een negatieve spiraal als je daar niet mee om kan gaan. Zo slecht als het nu gaat is Feyenoord echt niet.
AFC Ajax
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')