Maar ... dit bedoel ik serieus!quote:Op zondag 19 oktober 2008 21:13 schreef RayMania het volgende:
Barca; reageer gewoon serieus mee, of reageer niet. Het is niet moeilijk.
Maar ... mag je dan niet constateren dat er sprake is van een groter probleem? Dat Nederlandse club gewoon niet in staat zijn om hun bedrijfje fatsoenlijk te besturen?quote:Op zondag 19 oktober 2008 21:20 schreef RayMania het volgende:
Het gaat hier over Feyenoord. Niet over Ajax. Niet over PSV. Dus graag ontopic, Barca.
Nou, Groningen wel. Geen schuld en enkele miljoenen op de rekening.quote:Op zondag 19 oktober 2008 21:20 schreef Barca het volgende:
Geld, geld, geld ... we geloven toch niet serieus dat clubs als NAC, FC Groningen, ADO, NEC, enz. meer geld hebben dan Feyenoord? Er wordt slecht ge- en verkocht.
Daar noem je een zeer chronisch probleem. Feyenoord had in 2006 moeten wachten met de verkoop van Salomon Kalou en Dirk Kuijt, met die twee spelers waren ze bijna dicht bij de Champions League.quote:Op zondag 19 oktober 2008 16:52 schreef Ayreon84 het volgende:
Teveel oude spelers. De jonge spelers moeten daar meestal de kar trekken omdat de ouderen uitgeblust zijn. Geen evenwichtige selectie.
Voor het grotere probleem kun je hier terecht; De eredivisie wordt steeds beter? #5quote:Op zondag 19 oktober 2008 21:22 schreef Barca het volgende:
[..]
Maar ... mag je dan niet constateren dat er sprake is van een groter probleem? Dat Nederlandse club gewoon niet in staat zijn om hun bedrijfje fatsoenlijk te besturen?
Okay, maar van de andere clubs kan je dat toch niet geloven?quote:Op zondag 19 oktober 2008 21:22 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Nou, Groningen wel. Geen schuld en enkele miljoenen op de rekening.
Feyenoord kan op dit moment niemand kopen vanwege een schuld.
Er moet bij Feyenoord eerst iemand verkocht worden voordat er een versterking kan worden aangetrokken.
Het is zaak dat Feyenoord weer financieel gezond gaat worden.
En dat duurt nog wel even. Het gaat dus ook nog wel even duren voordat Feyenoord weer constant bovenin gaat meedraaien. Dat is voor sommige supporters al moeilijk te accepteren maar de huidige gang van zaken is natuurlijk een schande.quote:Op zondag 19 oktober 2008 21:22 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Nou, Groningen wel. Geen schuld en enkele miljoenen op de rekening.
Feyenoord kan op dit moment niemand kopen vanwege een schuld.
Er moet bij Feyenoord eerst iemand verkocht worden voordat er een versterking kan worden aangetrokken.
Het is zaak dat Feyenoord weer financieel gezond gaat worden.
Voor de zoveelste maal: alsof Groningen en Heerenveen 30 miljoen hebben uitgegeven aan al die spelers. Kapitaal moet je zelf maken met goed beleid en een goede scouting.quote:Op zondag 19 oktober 2008 21:51 schreef Hamilcar het volgende:
Crane, en dan breekt de pleuris uit - wat dan? Er is geen geld. Dat betekend dat je geen contracten kan afkopen, en geen nieuwe mensen kan inhuren en betalen. Als je dat doet, bouw je nog meer schulden op. Wow zeg, nuttig. Stel dat dat niet gebeurt, maar de spelers wakker worden .. wacht even, denk je dat zij dat nog niet door hebben? Feyenoord staat in een patstelling, omdat het alleen zaken kan veranderen door op de wedstrijddag te winnen. Als dat niet gebeurt, kunnen ze niks en dat is wat dit allemaal zo ontzettend frustrerend maakt!
Oh en mocht je nog miljoenen willen doneren, dan is dat natuurlijk mooi! Alleen ik zie het niet zo snel gebeuren dat er een havenbaron of wie dan ook dat even doet hehe.
Zij hebben blijkbaar meer vrije bestedingsruimte dan dat wij hebben. De positie van Feyenoord is bekend, en dat helpt ook niet mee als je een nieuwe speler wilt aantrekken.quote:Op zondag 19 oktober 2008 21:54 schreef Crane het volgende:
[..]
Voor de zoveelste maal: alsof Groningen en Heerenveen 30 miljoen hebben uitgegeven aan al die spelers. Kapitaal moet je zelf maken met goed beleid en een goede scouting.
Bovendien: wat wou jij doen? Afwachten en zien hoe Feyenoord definitief een middenmoter aan het worden is?
Is dat zo? Welke non-EU-spelers waren dat dan die Gullit haalde? Verder dan Gibbs, Saidi, Ghaly, Ekramy en Magrao kom ik niet. En de transfersommen van deze spelers vielen ook best mee, dacht ik.quote:Op zondag 19 oktober 2008 17:17 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Baan en Wotte/Gullit gaven beiden ongeveer even veel uit per seizoen. Het probleem zat hem er meer in dat Gullit uiteindelijk zo'n 40 a 50 contractspelers had/kocht, waarvan er veel te veel een non-eu salaris verdienden. Dan tikt het snel aan.
Zal ik voor de honderdste keer een weerwoord geven, zal ik het doen?quote:Op zondag 19 oktober 2008 21:54 schreef Crane het volgende:
[..]
Voor de zoveelste maal: alsof Groningen en Heerenveen 30 miljoen hebben uitgegeven aan al die spelers. Kapitaal moet je zelf maken met goed beleid en een goede scouting.
Baan heeft zeker ook een aandeel gehad hoor, ontken ik niet. Maar in zijn tijd speelde Feyenoord 4 jaar op rij in de CL dacht ik? Dat verbloemde alles uiteraard.quote:Op zondag 19 oktober 2008 22:21 schreef Radegast het volgende:
[..]
Is dat zo? Welke non-EU-spelers waren dat dan die Gullit haalde? Verder dan Gibbs, Saidi, Ghaly, Ekramy en Magrao kom ik niet. En de transfersommen van deze spelers vielen ook best mee, dacht ik.
Dan is de lijst van Baan toch een stukkie langer met ondermeer Song, Somalia, Tininho, Acuna, Pardo, Rzasa, Iwan, Dondé, Lazovic en Ono. En voor deze spelers heeft Feyenoord vaak de hoofdprijs betaald, en ze zijn allemaal via de achterdeur stilletjes vertrokken...
Weet iemand trouwens het transferbedrag wat Feyenoord destijds op tafel legde om Ono te kopen? Kan dat nergens terug vinden...
Nope. Werd geruild tegen Fred. Omdat Fred zelf niet wou overigens.quote:Op zondag 19 oktober 2008 23:01 schreef sjimz het volgende:
Voor Gerson Magrao werd trouwens toch niets betaald?
Ik denk dat Crane gewoon een goed punt heeft. Het beleid van Groningen en Heerenveen is er één van consistentie en visie. Dat van Feyenoord is gewoon van inconsistentie en geen enkele visie. Er wordt maar wat aangerommeld sinds van der Herik weg is. Sinds hij weg is is er meer met geld gesmeten en wanbeleid gevoerd dan onder hem.quote:Op zondag 19 oktober 2008 22:36 schreef Happel het volgende:
Ik meen plus minus 4 miljoen.
[..]
Zal ik voor de honderdste keer een weerwoord geven, zal ik het doen?![]()
Je snapt het niet
Er is aangerommeld onder van der Herik en daarom zitten we nu in deze situatie. Het is niet fout gegaan nadat hij weg ging, maar tijdens zijn periode als alleenheerser.quote:Op zondag 19 oktober 2008 23:19 schreef erkel het volgende:
[..]
Ik denk dat Crane gewoon een goed punt heeft. Het beleid van Groningen en Heerenveen is er één van consistentie en visie. Dat van Feyenoord is gewoon van inconsistentie en geen enkele visie. Er wordt maar wat aangerommeld sinds van der Herik weg is. Sinds hij weg is is er meer met geld gesmeten en wanbeleid gevoerd dan onder hem.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |