quote:Op zondag 19 oktober 2008 19:23 schreef Plato1980 het volgende:
Het klinkt misschien gek, maar zou de overdreven haat jegens alles wat met Ajax te maken heeft de club niet heel erg verkeerd doen? Volgens mij is die haat echt veel te ver doorgeschoten in Rotterdam en ik heb het idee dat dit meespeelt in de slechte prestaties van de laatste jaren.
Die haat zorgt er inderdaad niet voor dat spelers slechter gaan spelen. Wél zorgt die hat er voor dat het nooit wat wordt in Rotterdam-Zuid. De club kijkt te veel naar anderen (Ajax) en te weinig naar zichzelf.quote:Op zondag 19 oktober 2008 20:01 schreef Jorwol het volgende:
TC03 heeft gelijk, spelers gaan niet slechter spelen omdat Feyenoorders zo'n haat tegen Ajax hebben, kom nou. Tuurlijk, rivaliteit is handig wanneer je tegen Ajax zelf speelt (1-1 is een prima resultaat), maar verder heeft het niets met deze 'crisis' te maken.
Geld is één van de hoofdzaken. Zolang Feyenoord aan het saneren is, zijn degelijke aankopen (behalve talenten dan, maar dat ligt aan de scouting..) gewoon niet mogelijk. Zodra Feyenoord uit de schulden is, zal het vanzelf wel beter gaan, maar voordat die bende opgeruimd is zijn we wel weer dik 2 jaar verder.
De houding van de spelers is dé oorzaak op het moment. Ga je puur naar individuele klasse kijken, dan zijn de spelers minstens plaats 5-6-7-waardig. Spelers als de Cler die KEER OP KEER die bal hard over 't doel heen rost, de Guzman die bij voorbaat al het duel verliest, Makaay die 100% kansen niet scoort en Greene die zijn enthousiasme (laten we het daar maar even op houden) niet onder controle houdt, moeten gewoon véél en véél beter. Als Feyenoord elke wedstrijd met de mentaliteit als in de wedstrijd tegen Ajax het duel in gaat en de spitsen eindelijk eens wakker worden, is er totaal geen probleem.
Aan het feit dat het al jaren bergafwaarts gaat en dat we op veel fronten de grootste club van Nederland zijn?quote:Op zondag 19 oktober 2008 18:47 schreef Merkie het volgende:
[..]
Op basis van wát moeten we in godsnaam eisen stellen dan?
En DAAROM moet dus de pleuris uitbreken. Kijk eens naar de namen van de selectie man!quote:Een zevende plaats is ondermaats voor Feyenoord, maar als je de situatie realistisch beschouwt dan zie je dat een zevende plek nog knap lastig wordt.
Nee idd, met namen als Makaay, Tomasson, Gio, De Cler, Landzaat, De Guzman, Bruins in je elftal is een 3e of 4e plek eisen idd zeer onrealistisch.quote:Dat is altijd jouw manco, jij eist altijd bepaalde resultaten die nergens op gebaseerd zijn.
En dus had dat deze zomer veranderd moeten worden. Het is echter alleen maar erger gemaakt. Sterker nog: het is rampzalig.quote:Misschien op de naam en status van de spelers, dat kan ik begrijpen, maar wat ik niet begrijp is dat je niet inziet dat het vorig seizoen nauwelijks beter ging.
Een TD kun je achteraf beoordelen op de prestaties van een elftal. Als je dat niet snapt moet je maar geen profvoetbal meer gaan volgen.quote:En nu heb je het over dat Bosz balans moet creëren in de selectie, waar heb je het in godsnaam over man?Wat een achteraf gelul zeg, dat soort dingen slaan echt compleet nergens op.
Hou toch eens op met die excuses en dat gejank man. Alsof al die 14 clubs die boven ons staan waarvan er op papier 11 of 12 clubs minder kwaliteit dan ons in huis hebben nooit tegenslag hebben.quote:Alsof "balans" ervoor had gezorgd dat die drie ballen op de paal er vanmiddag ingingen, alsof "balans" ervoor had gezorgd dat Makaay geen 100% kansen tegen NEC mist, alsof "balans" ervoor had gezorgd dat Hofland en De Guzman niet binnen 10 minuten een rode kaart kregen.
Die randfactoren nam ik de eerste 3 wedstrijden nog mee. De excuses zijn na vorige week echter gewoon op. Als Makaayquote:Probeer eens daadwerkelijk de vinger op de zere plek te leggen i.p.v. te blijken kijken naar randfactoren, want een fatsoenlijke analyse van het spel van bepaalde spelers of van een wedstrijd heb ik jou nog nooit horen geven.
15e staan is OP GEEN ENKELE MANIER goed te praten, met geen enkel excuus.quote:Altijd maar dat gezeur op spelers, trainers, de TD en de supporters, maar verder heb je er weinig verstand van geloof ik. Constateren dat iemand het slecht doet is het enige wat je kan, waarom iemand iets slecht doet weet je nooit aan te geven. Houd dan je mond denk ik dan. Beetje inhoudsloos geschreeuw.
Juist ja, als ik zelfs die open deuren in kan trappen, waarom doen ze er bij Feyenoord niets aan?quote:Je lijkt wel een beetje op Peter Bosz met zijn rapportje. Allen maar open deuren intrappen, zoals mijn benedenbuurman dat scherp opmerkte.
Al het geld uit de pools schijnt al uitgegeven te zijn.quote:Op zondag 19 oktober 2008 18:52 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Omdat er nog een pool is waarin investeerders zitten en 25 % van een aankoop krijgen. De pool is 10 miljoen, al is nog maar 4 miljoen opgehaald dacht ik. El Ahmadi zit er in en daar wouden ze dus ook Arnautovic van halen en die rechtsback van Dortmund wiens naam ik even kwijt ben. Achteraf maar beter dat ze niet zijn gekomen overigens.
quote:Op zondag 19 oktober 2008 20:18 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Ik heb liever ook een andere technische directeur, Leo Beenhakker ofzo, maar die zijn allen niet beschikbaar.
Dan wordt in elk geval duidelijk dat dit niet getollereerd wordt.quote:Op zondag 19 oktober 2008 18:48 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Omschrijf wat je met de pleurs had allang moeten uitbreken bedoelt? Het maasgebouw bestormen? Nee, daar wordt Feyenoord rijker van en gaan de spelers beter voetballen.
Niet je schuld in 1 jaar willen halveren en daarmee op sportief gebied stil te blijven staan? Spelers als Suarez al scouten voordat Groningen ermee vandoor gaat? En op andere manieren? Het is niet zo dat je als commercieel directeur geen bovengemiddelde kwaliteiten/inzichten hoeft te hebben ten opzichte van de supporters. Als ik dat precies wist, was ik ook wel CD geworden.quote:En vertel mij maar hoe je een balans kan creeren zondergeld?
Klopt, maar blijkbaar zijn ze nog niet open genoeg voor veel mensen.quote:Je trapt allemaal open deuren in.
Aan wie dan? Is alles in El Ahmadi gestoken dan? Ik mag toch aannemen dat ze dat geld niet voor die oudjes zoals van Bronckhorst of Makaay hebben verbruikt.quote:Op zondag 19 oktober 2008 20:16 schreef Happel het volgende:
Komt Crane weer met zijn mening. Niemand die het met hem eens is en toch ligt het altijd aan ons.
[..]
Al het geld uit de pools schijnt al uitgegeven te zijn.
En dat is nou wat ik bedoelde met 'de supporters'. Het is toch een feit dat die man beter dan Bosz is als TD? Lekker boeiend dat het een overloper is, Feyenoord moet weer op de rails.quote:
Het is een graflul inderdaad. Maar ik kijk even in het belang van Feyenoord en dan zou iemand met zoveel netwerk en know-how perfect zijn voor de functie.quote:
Makaaij komt van Bayern.quote:Op zondag 19 oktober 2008 20:20 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Aan wie dan? Is alles in El Ahmadi gestoken dan? Ik mag toch aannemen dat ze dat geld niet voor die oudjes zoals van Bronckhorst of Makaay hebben verbruikt.
Idd. Zelfs Martin van Geel zou op dit moment een verademing voor Feyenoord kunnen zijn.quote:Op zondag 19 oktober 2008 20:21 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Het is een graflul inderdaad. Maar ik kijk even in het belang van Feyenoord en dan zou iemand met zoveel netwerk en know-how perfect zijn voor de functie.
Over 'de supporters' gesproken. Je heb wel een grote bek over alles en iedereen maar heb jij wel recht van spreken?Heb je de Kuip wel eens van binnen gezien?quote:Op zondag 19 oktober 2008 20:21 schreef Crane het volgende:
[..]
En dat is nou wat ik bedoelde met 'de supporters'. Het is toch een feit dat die man beter dan Bosz is als TD? Lekker boeiend dat het een overloper is, Feyenoord moet weer op de rails.
Bij ajax heeft ie volgens mij ook geen wonderen verricht.En ja het is een graflul. Ik ben weer thuisquote:Op zondag 19 oktober 2008 20:21 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Het is een graflul inderdaad. Maar ik kijk even in het belang van Feyenoord en dan zou iemand met zoveel netwerk en know-how perfect zijn voor de functie.
Alsof de mening van Fok'ers zo representatief is.quote:Op zondag 19 oktober 2008 20:16 schreef Happel het volgende:
Komt Crane weer met zijn mening. Niemand die het met hem eens is en toch ligt het altijd aan ons.
Dus omdat het elk jaar steeds slechter gaat, maar Feyenoord op veel fronten de grootste club van Nederland is mogen we onze verwachtingen niet naar beneden bijstellen? Wat is dat voor onzin. Brengt mij weer tot mijn eerdere punt dat jij alleen maar naam en status kijkt.quote:Op zondag 19 oktober 2008 20:13 schreef Crane het volgende:
[..]
Aan het feit dat het al jaren bergafwaarts gaat en dat we op veel fronten de grootste club van Nederland zijn?
En dat bedoel ik dus.quote:En DAAROM moet dus de pleuris uitbreken. Kijk eens naar de namen van de selectie man!
Prestaties zeggen veel meer dan namen, en gezien het feit dat er vorig jaar met al deze namen nauwelijks gepresteerd werd vind ik het bijzonder DOM dat jij een 3e of 4e plek eist. Dom ja, oerdom.quote:Nee idd, met namen als Makaay, Tomasson, Gio, De Cler, Landzaat, De Guzman, Bruins in je elftal is een 3e of 4e plek eisen idd zeer onrealistisch.
Geen geld. Is geen excuus, is geen smoes, is een feit.quote:En dus had dat deze zomer veranderd moeten worden. Het is echter alleen maar erger gemaakt. Sterker nog: het is rampzalig.
Uiteraard, maar zoals gewoonlijk is het enige wat jij kan zeggen dat hij er niks van bakt, en in een hopeloze poging slim over te komen ga jij wat over balans roepen. Wat dat betreft verschil jij weinig met de wat minder intelligentie hooligans die alleen maar anti-Ajax leuzen kunnen roepen. Jij roept ook alleen maar leuzen.quote:Een TD kun je achteraf beoordelen op de prestaties van een elftal. Als je dat niet snapt moet je maar geen profvoetbal meer gaan volgen.
Ik probeer aan te geven dat balans onzin is en er veel directe oorzaken aan te wijzen zijn. Ik mag niet met excuses komen (wat het niet zijn) maar jij mag wel met vage termen als "balans" rondstrooien en iedereen moet dat maar slikken als hét argument om Bosz op af te rekenen. Kom op zeg, als die momenten die ik noem "smoesjes" zijn om het spel van Feyenoord goed te praten dan is jouw argument van "balans" een smoesje om Bosz zwart te maken.quote:Hou toch eens op met die excuses en dat gejank man. Alsof al die 14 clubs die boven ons staan waarvan er op papier 11 of 12 clubs minder kwaliteit dan ons in huis hebben nooit tegenslag hebben.
Kom je weer met "dient". Altijd van die gebiedende termen. Jij moet gewoon je mond houden want je hebt helemaal niks te zeggen over wat spelers moeten doen.quote:Die randfactoren nam ik de eerste 3 wedstrijden nog mee. De excuses zijn na vorige week echter gewoon op. Als Makaayal die grote kansen mist, dient een andere speler z'n verantwoordelijkheden te nemen en te scoren. Zo hoort dat aan de top, doe niet alsof het allemaal zo makkelijk is en alsof alle excuses geldig zijn.
Wat kom je toch altijd met "goed praten". In tegenstelling tot jou probeer ik wél het probleem te analyseren en achter de oorzaken te komen. Het enige wat jij doet is als een mongool "PLEURIS MOET UITBREKEN EN BOSZ MOET OPTYFEN!!!!!!!!!!!!" roepen. Analyseren en constateren is iets anders dan goedpraten. Maar ooit zal je dat verschil wel snappen. Of niet, denk het niet eigenlijk.quote:15e staan is OP GEEN ENKELE MANIER goed te praten, met geen enkel excuus.
Weet ik niet.quote:Juist ja, als ik zelfs die open deuren in kan trappen, waarom doen ze er bij Feyenoord niets aan?
Wat doe je hier dan nog?quote:Op zondag 19 oktober 2008 20:28 schreef Crane het volgende:
[..]
Alsof de mening van Fok'ers zo representatief is.Als ik ergens niet over inzit is het wel dat ik op dit forum geen bevestiging krijgt.
Wat een brok frustratie.quote:En al zou geen enkele Feyenoorder in het echt het met eens zijn, gelukkig zijn genoeg mensen van andere clubs het wel met me eens, en bovendien ook nog journalisten met meer verstand en kijk op Feyenoord dan 99 % van supporters als jij. Maar goed, zodra iemand als Borst de spijker op z'n kop slaat, wordt het hier toch direct een paardelul genoemd.
Hij legde de basis voor de twee laatste landstitel van Ajax volgens mij. Met goedkope krachten als Zlatan, Maxwell, Grygera, Mido.. Maar dat weet ik niet zeker.quote:Op zondag 19 oktober 2008 20:26 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Bij ajax heeft ie volgens mij ook geen wonderen verricht.En ja het is een graflul. Ik ben weer thuis
Zlatan was niet goedkoop hoor.quote:Op zondag 19 oktober 2008 20:32 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Hij legde de basis voor de twee laatste landstitel van Ajax volgens mij. Met goedkope krachten als Zlatan, Maxwell, Grygera, Mido.. Maar dat weet ik niet zeker.
Oh dat weet ik niet.quote:Op zondag 19 oktober 2008 20:32 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Hij legde de basis voor de twee laatste landstitel van Ajax volgens mij. Met goedkope krachten als Zlatan, Maxwell, Grygera, Mido.. Maar dat weet ik niet zeker.
Jou pesten.quote:
Zou jij ook moeten zijn, maar dat je club in de degradatiezone zit en naar de kanker gaat kan je blijkbaar niets schelen. Zolang jij je reisje naar Spanje maar kan maken, egoist.quote:Wat een brok frustratie.
Cruijff durft geen verantwoordelijkheid te nemen. Bij jullie was ie ook al gauw weg.quote:Op zondag 19 oktober 2008 20:35 schreef Barca het volgende:
Misschien moet Feyenoord aan Cruijff vragen of hij TD wil worden. GRATIS!
Zlatan was niet goedkoop en Maxwell was vooral een mazzeltje.quote:Op zondag 19 oktober 2008 20:32 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Misschien moet je eens niet zo arrogant doen en niet denken dat je beter bent dan iedereen van Fok, en proberen te begrijpen waarom mensen een andere mening hebben. Echt een zeer irritante houding, jouw posts zijn altijd doordrenkt met het sausje "ik weet het beter en jullie zijn mongool".quote:Op zondag 19 oktober 2008 20:28 schreef Crane het volgende:
[..]
Alsof de mening van Fok'ers zo representatief is.Als ik ergens niet over inzit is het wel dat ik op dit forum geen bevestiging krijgt.
En al zou geen enkele Feyenoorder in het echt het met eens zijn, gelukkig zijn genoeg mensen van andere clubs het wel met me eens, en bovendien ook nog journalisten met meer verstand en kijk op Feyenoord dan 99 % van supporters als jij. Maar goed, zodra iemand als Borst de spijker op z'n kop slaat, wordt het hier toch direct een paardelul genoemd.
Mij de egoist noemen.quote:Op zondag 19 oktober 2008 20:36 schreef Crane het volgende:
Zou jij ook moeten zijn, maar dat je club in de degradatiezone zit en naar de kanker gaat kan je blijkbaar niets schelen. Zolang jij je reisje naar Spanje maar kan maken, egoist.
Mooie shirt hebben jullie bij Feijenoord. Mooi wit rood. Mooie traditie ook. Met geweldige voetballers.quote:Op zondag 19 oktober 2008 20:41 schreef sjimz het volgende:
Laten we allemaal niet zo nadrukkelijk op elkaar reageren en als we dat doen laten we dat met argumenten doen die niet persoonlijk zijn.
De beste grap van dit weekend.quote:
quote:
Dat doe ik absoluut niet. Ik zeg alleen dat veel Fok'ers gewoon nogal rare figuren zijn en dat ik niet veel waarde hecht aan de mening van de mensen hier. In een ander topic wil ik daar verder nog wel met je over in discussie.quote:Op zondag 19 oktober 2008 20:38 schreef Merkie het volgende:
[..]
Misschien moet je eens niet zo arrogant doen en niet denken dat je beter bent dan iedereen van Fok,
Een andere mening kan altijd, maar het probleem is dat die mening hier, wat betreft Feyenoord, alleen maar positief mag zijn. Jij bent dan nog wel eens 'negatief' maar dan met een cynisch toontje alsof het allemaal grappig is. En anders plaats je er nog wel even iets positiefs achter zodat het allemaal niet te zwartgallig wordt. En ik ben met name negatief hier om de boel nog een beetje te compenseren. Iemand moet toch kritisch zijn?quote:en proberen te begrijpen waarom mensen een andere mening hebben.
Absoluut niet, maar het is te gek voor woorden dat we 15e staan en iedereen een beetje z'n schouders ophaalt. Daarom blijf ik mezelf ook herhalen; zelfs met de vele blessure's, het niet ingespeelde team en de domme rode kaarten had je nog gewoon in het linkerrijtje moeten staan.quote:Echt een zeer irritante houding, jouw posts zijn altijd doordrenkt met het sausje "ik weet het beter en jullie zijn mongool".
Nee, spelers gaan niet slechter voetballen door de haat tegen Ajax, maar het komt het imago van de club absoluut niet ten goede en het kost de club denk ik zelfs sponsoren. Natuurlijk is het niet de hoofdoorzaak van het falen en in zekere zin is het zelfs een gevolg (afzetten tegen Ajax omdat je zelf weinig meer hebt om trots op te kunnen zijn), maar het draagt wel bij aan de vicieuze cirkel waarin Feyenoord zich bevindt.quote:Op zondag 19 oktober 2008 20:01 schreef Jorwol het volgende:
TC03 heeft gelijk, spelers gaan niet slechter spelen omdat Feyenoorders zo'n haat tegen Ajax hebben, kom nou. Tuurlijk, rivaliteit is handig wanneer je tegen Ajax zelf speelt (1-1 is een prima resultaat), maar verder heeft het niets met deze 'crisis' te maken.
Geld is één van de hoofdzaken. Zolang Feyenoord aan het saneren is, zijn degelijke aankopen (behalve talenten dan, maar dat ligt aan de scouting..) gewoon niet mogelijk. Zodra Feyenoord uit de schulden is, zal het vanzelf wel beter gaan, maar voordat die bende opgeruimd is zijn we wel weer dik 2 jaar verder.
Ssst, mag je niet zeggen.quote:Op zondag 19 oktober 2008 20:46 schreef Barca het volgende:
Wat er mis is? Gebrek aan visie! Te snel tevreden! Te veel achterkamertjespolitiek! Te veel woorden en geen daden!
Of geloof je serieus dat het ooit nog goed komt? Degradatie naar de eerste divisie en de komende 100 jaar niet meer in de eredivisie!quote:
Pff, zelfs hier weten ze Ajax nog bij te betrekken.quote:Op zondag 19 oktober 2008 20:54 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nee, spelers gaan niet slechter voetballen door de haat tegen Ajax, maar het komt het imago van de club absoluut niet ten goede en het kost de club denk ik zelfs sponsoren. Natuurlijk is het niet de hoofdoorzaak van het falen en in zekere zin is het zelfs een gevolg (afzetten tegen Ajax omdat je zelf weinig meer hebt om trots op te kunnen zijn), maar het draagt wel bij aan de vicieuze cirkel waarin Feyenoord zich bevindt.
"Jullie". Ik ben helemaal geen Ajaciedquote:Op zondag 19 oktober 2008 20:55 schreef Crane het volgende:
[..]
Pff, zelfs hier weten ze Ajax nog bij te betrekken.Als Feyenoorders zich nu ergens nauwelijks druk over maken zijn jullie het wel. Misschien met de klassieker, maar voor de rest doen jullie jezelf teveel eer aan door te denken dat Ajax ons bezig houdt.
Pssst, hij is Roda supporter.quote:Op zondag 19 oktober 2008 20:55 schreef Crane het volgende:
[..]
Pff, zelfs hier weten ze Ajax nog bij te betrekken.Als Feyenoorders zich nu ergens nauwelijks druk over maken zijn jullie het wel. Misschien met de klassieker, maar voor de rest doen jullie jezelf teveel eer aan door te denken dat Ajax ons bezig houdt.
Degeen die beslist neemt d everantwoordelijkheid. Hij mocht niet beslissen dus had ie gelijk om die verantwoordelijkheid dan niet te dragen.quote:Op zondag 19 oktober 2008 20:37 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Cruijff durft geen verantwoordelijkheid te nemen. Bij jullie was ie ook al gauw weg.
Prima, geloof er dan maar in dat jullie over twee jaar weer structureel terugkeren aan de Nederlandse top, wat jij wil.quote:
Maar natuurlijk. Wat is dat voor kinderlijke redenatie?quote:Op zondag 19 oktober 2008 20:59 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Prima, geloof er dan maar in dat jullie over twee jaar weer structureel terugkeren aan de Nederlandse top, wat jij wil.
Een reactie op jouw onzinnige reactie op mijn postquote:Op zondag 19 oktober 2008 21:00 schreef TC03 het volgende:
[..]
Maar natuurlijk. Wat is dat voor kinderlijke redenatie?
Niet zo arrogant TCO03.quote:Op zondag 19 oktober 2008 21:00 schreef TC03 het volgende:
Echt, Fokkers en logica, het gaat niet samen.
Van jou niet?quote:
Ondanks dat je zegt dat je absoluut niet doet alsof je beter dan de rest van Fok vind ik je dat juist weer wel doen in deze post. Zelfs in de daaropvolgende zin al.quote:Op zondag 19 oktober 2008 20:53 schreef Crane het volgende:
[..]
Dat doe ik absoluut niet. Ik zeg alleen dat veel Fok'ers gewoon nogal rare figuren zijn en dat ik niet veel waarde hecht aan de mening van de mensen hier. In een ander topic wil ik daar verder nog wel met je over in discussie.
[..]
Een andere mening kan altijd, maar het probleem is dat die mening hier, wat betreft Feyenoord, alleen maar positief mag zijn. Jij bent dan nog wel eens 'negatief' maar dan met een cynisch toontje alsof het allemaal grappig is. En anders plaats je er nog wel even iets positiefs achter zodat het allemaal niet te zwartgallig wordt. En ik ben met name negatief hier om de boel nog een beetje te compenseren. Iemand moet toch kritisch zijn?
[..]
Absoluut niet, maar het is te gek voor woorden dat we 15e staan en iedereen een beetje z'n schouders ophaalt. Daarom blijf ik mezelf ook herhalen; zelfs met de vele blessure's, het niet ingespeelde team en de domme rode kaarten had je nog gewoon in het linkerrijtje moeten staan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |