Blessures mogen nooit een excuus zijn. Een echte topclub heeft een goeie bank.quote:Op zondag 19 oktober 2008 17:54 schreef Hamilcar het volgende:
Het is een combinatie van pech, blessures en te weinig geld om bewezen krachten onder de 32 aan te trekken. Ik heb de pot van vandaag zitten kijken, en met wat meer mazzel had het gewoon 1-2 geweest en was dit topic er niet geweest.
.. feit blijft wel dat er resultaten moeten komen, want anders gaat de media shitstorm toch voor problemen zorgen.
Ik wil een flauw grapje over een bank gaan maken maar doe het niet.quote:Op zondag 19 oktober 2008 18:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
Blessures mogen nooit een excuus zijn. Een echte topclub heeft een goeie bank.
Dus is nu de vraag waarom hebben ze geen goede bank ?
Drie keer.quote:Op zondag 19 oktober 2008 18:30 schreef tong80 het volgende:
Is Feijenoord eigenlijk wel een zogenaamde topclub ?
Hoe vaak zijn ze kampioen geworden de laatste 25 jaar ?
Da's niet veel lijkt me.quote:
quote:Op zondag 19 oktober 2008 18:30 schreef Crane het volgende:
- De supporters, die minder eisen stellen dan de supporters van Heerenveen en Twente. "7e plek? Prima! We hebben nou eenmaal geen geld dus het zij zo". Alles wordt getolereerd, zolang er maar geen 'joden' aangekocht worden.
De pleuris had allang uit moeten breken man. Vorig jaar was een 6e plek al onacceptabel, dit jaar wordt het gewoon weer getollereerd hoor. 7e dit jaar en je hoort hoogstens wat gemopper.quote:Op zondag 19 oktober 2008 18:34 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Crane, waarom denk jij dat wij zo weinig eisen stellen? Kijk eens naar de ranglijst. Vijf-tien-de. Hoe kunnen we dan beginnen over een titel. Niemand is tevreden als we aan het einde van het seizoen zevende staan. Voorlopig moeten we alleen overleven.
Dat elftal presteerde in het eerste seizoen onder Koeman beter dan dit mislukte kut-elftal.quote:Bosz prijs je eerst omdat hij die geweldige aankopen doet, en dan geef je hem de schuld dat het niet draait. Nogal vreemd. Wees nou maar blij dat die gasten er spelen, en niet Huysegems, Charisteas enzovoorts. Dan waren we allang al gedegradeerd.
Op basis van wát moeten we in godsnaam eisen stellen dan? Een zevende plaats is ondermaats voor Feyenoord, maar als je de situatie realistisch beschouwt dan zie je dat een zevende plek nog knap lastig wordt. Dat is altijd jouw manco, jij eist altijd bepaalde resultaten die nergens op gebaseerd zijn. Misschien op de naam en status van de spelers, dat kan ik begrijpen, maar wat ik niet begrijp is dat je niet inziet dat het vorig seizoen nauwelijks beter ging.quote:Op zondag 19 oktober 2008 18:43 schreef Crane het volgende:
[..]
De pleuris had allang uit moeten breken man. Vorig jaar was een 6e plek al onacceptabel, dit jaar wordt het gewoon weer getollereerd hoor. 7e dit jaar en je hoort hoogstens wat gemopper.
Dat iedereen het prima vindt dat Bosz een nieuw vet contract krijgt zegt genoeg. De club is toch van de supporters wordt er altijd gezegd? Nou, waarom doen die dan nu niets?
[..]
Dat elftal presteerde in het eerste seizoen onder Koeman beter dan dit mislukte kut-elftal.
Een TD is gewoon eindverantwoordelijk voor de balans van een elftal. Bosz heeft puur dankzij Jansen en Van Marwijk een aantal grote namen binnengehaald maar heeft na 2 jaar nog geen enkele balans gecreerd. En dat hoort er ook bij, TD zijn is meer dan wat namen halen.
Omschrijf wat je met de pleurs had allang moeten uitbreken bedoelt? Het maasgebouw bestormen? Nee, daar wordt Feyenoord rijker van en gaan de spelers beter voetballen.quote:Op zondag 19 oktober 2008 18:43 schreef Crane het volgende:
[..]
De pleuris had allang uit moeten breken man. Vorig jaar was een 6e plek al onacceptabel, dit jaar wordt het gewoon weer getollereerd hoor. 7e dit jaar en je hoort hoogstens wat gemopper.
Dat iedereen het prima vindt dat Bosz een nieuw vet contract krijgt zegt genoeg. De club is toch van de supporters wordt er altijd gezegd? Nou, waarom doen die dan nu niets?
[..]
Dat elftal presteerde in het eerste seizoen onder Koeman beter dan dit mislukte kut-elftal.
Een TD is gewoon eindverantwoordelijk voor de balans van een elftal. Bosz heeft puur dankzij Jansen en Van Marwijk een aantal grote namen binnengehaald maar heeft na 2 jaar nog geen enkele balans gecreerd. En dat hoort er ook bij, TD zijn is meer dan wat namen halen.
Ik stelde de vraag ook al min of meer in het Feyenoord topic maar hoe kan het zijn dat ze wel een miljoenenbod op Arnautovic hebben uitgebracht?quote:Op zondag 19 oktober 2008 18:48 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Omschrijf wat je met de pleurs had allang moeten uitbreken bedoelt? Het maasgebouw bestormen? Nee, daar wordt Feyenoord rijker van en gaan de spelers beter voetballen.
En vertel mij maar hoe je een balans kan creeren zondergeld?
Je trapt allemaal open deuren in.
Omdat er nog een pool is waarin investeerders zitten en 25 % van een aankoop krijgen. De pool is 10 miljoen, al is nog maar 4 miljoen opgehaald dacht ik. El Ahmadi zit er in en daar wouden ze dus ook Arnautovic van halen en die rechtsback van Dortmund wiens naam ik even kwijt ben. Achteraf maar beter dat ze niet zijn gekomen overigens.quote:Op zondag 19 oktober 2008 18:48 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik stelde de vraag ook al min of meer in het Feyenoord topic maar hoe kan het zijn dat ze wel een miljoenenbod op Arnautovic hebben uitgebracht?
Oh joy.quote:Op zondag 19 oktober 2008 18:53 schreef Nieuwschierig het volgende:
Het zit tussen de oren. Dat zat het bij AZ ook, dat heeft bekant 2 jaar geduurd. bij Feyenoord kan het misschien wat langer duren maar ze komen ooit weer op het niveau van onder Erwin Koeman.
2 jaarquote:Op zondag 19 oktober 2008 18:53 schreef Nieuwschierig het volgende:
Het zit tussen de oren. Dat zat het bij AZ ook, dat heeft bekant 2 jaar geduurd.
Dat was in 2004/2005.quote:Op zondag 19 oktober 2008 19:04 schreef tong80 het volgende:
[..]
2 jaar
2 jaar geleden misten ze het kampioenschap op de laatste dag en de UEFA-cup finale op 2 minuten
Dat klinkt helemaal niet gek.quote:Op zondag 19 oktober 2008 19:23 schreef Plato1980 het volgende:
Het klinkt misschien gek, maar zou de overdreven haat jegens alles wat met Ajax te maken heeft de club niet heel erg verkeerd doen? Volgens mij is die haat echt veel te ver doorgeschoten in Rotterdam en ik heb het idee dat dit meespeelt in de slechte prestaties van de laatste jaren.
Die afgunst zit iid hoog. Het is dat ik mijn vrienden graag mag maar er zitten Feienoorders tusen wiens bloed ik anders zou lusten.quote:Op zondag 19 oktober 2008 19:23 schreef Plato1980 het volgende:
Het klinkt misschien gek, maar zou de overdreven haat jegens alles wat met Ajax te maken heeft de club niet heel erg verkeerd doen? Volgens mij is die haat echt veel te ver doorgeschoten in Rotterdam en ik heb het idee dat dit meespeelt in de slechte prestaties van de laatste jaren.
valt wel mee denk ik? Heb niet echt het gevoel dat het te vaak speelt (tja juichen als ze verliezen, maar dat is ook andersom).quote:Op zondag 19 oktober 2008 19:23 schreef Plato1980 het volgende:
quote:Op zondag 19 oktober 2008 19:23 schreef Plato1980 het volgende:
quote:Op zondag 19 oktober 2008 19:28 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Dat klinkt helemaal niet gek.
Feyenoorders hebben altijd al meer voldoening gevonden in een nederlaag van Ajax dan in een overwinning van hun eigen club. Dat zie je bovendien nog dagelijk in de topics hier op Fok
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |