Sankoh doet uiteraard mee.quote:Op maandag 27 oktober 2008 18:17 schreef De_Hypotheker het volgende:
Hopelijk doet Sankoh bij Groninge mee!
quote:
Waarom ?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 13:06 schreef Posdnous het volgende:
Ik heb een angstig voorgevoel over de komende wedstrijden van NEC.
Ik vond ze tegen Ajax en Zagreb niet slecht. Verliezen hoort bij de sport. Je bent het ontwendquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 17:02 schreef Posdnous het volgende:
Omdat ik ze elke wedstrijd matiger en met minder vertrouwen zie spelen.
Geheel mee eens, helaas.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 17:02 schreef Posdnous het volgende:
Omdat ik ze elke wedstrijd matiger en met minder vertrouwen zie spelen.
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 13:06 schreef Posdnous het volgende:
Ik heb een angstig voorgevoel over de komende wedstrijden van NEC.
In 2002-2003 werd NEC 5e van Nederland met spelers die nog minder "sterren" waren dan nu. Toen was het niet het succes van NEC, maar van Neeskens. Mario Been is een fantastische trainer voor NEC, veel beter dan Neeskens, maar als NEC'er kan ik me wel ergeren aan het aanwijzen van Been als de enige oorzaak. Ik kan niet ontkennen dat hij van grote invloed is, maar ik denk dat het beleid ook vooruit is gegaan. Voorbeeld is bijvoorbeeld de verlenging van het contract van Been toen ze laatste stonden, en de doorstroming van de jeugd momenteel.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 19:45 schreef DeVinger het volgende:
Ja daarom zeg ik ook altijd Super Mario. Voor mij de enige oorzaak.
Dat denk ik ook wel ja, en de juiste aankopen die zijn gedaan maar dan doel ik vooral nog op vorig seizoen (Fernandez, Sibum en Lens) John en Bouaouzan hebben nog niet veel laten zien, de eerste natuurlijk omdat ie nog steeds niet fit is. Radomski lijkt tot nu toe wel een goede keuze te zijn geweest.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 19:45 schreef DeVinger het volgende:
Ja natuurlijk. Wat ongelukkig geformuleerd van mij. Natuurlijk zit er achter de coach en een selectie een heel beleid. Volkomen mee eens. Dat heeft blijkbaar gewerkt.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:00 schreef hoM3r het volgende:
[..]
In 2002-2003 werd NEC 5e van Nederland met spelers die nog minder "sterren" waren dan nu. Toen was het niet het succes van NEC, maar van Neeskens. Mario Been is een fantastische trainer voor NEC, veel beter dan Neeskens, maar als NEC'er kan ik me wel ergeren aan het aanwijzen van Been als de enige oorzaak. Ik kan niet ontkennen dat hij van grote invloed is, maar ik denk dat het beleid ook vooruit is gegaan. Voorbeeld is bijvoorbeeld de verlenging van het contract van Been toen ze laatste stonden, en de doorstroming van de jeugd momenteel.
Dan zeg ik: je hebt er niet al teveel verstand van.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 19:45 schreef DeVinger het volgende:
Was een van de betere tegen Ajaxquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 22:39 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Lasse Schöne wordt een topspeler. Heerlijke voetballer.
Ja, dat mag ik natuurlijk niet meer herhalenquote:Op woensdag 29 oktober 2008 12:42 schreef Dutch_Courage het volgende:
Wat heb je gezegd dan? Dan kan ik namelijk ook even nader bepalen of ik me op moet winden en een wraakactie wil beramen ja of nee.
hint: dat is heel wat anders dan het woord dat jij gebruikte.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 13:00 schreef DeVinger het volgende:
[..]
hint: en hoe noem je volwassen die goed met kinderen overweg kunnen?
Ach kom, jij zou toch beter moeten weten? Zo'n slechte jongen ben ik niet.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 13:01 schreef -J-D- het volgende:
[..]
hint: dat is heel wat anders dan het woord dat jij gebruikte.
Dat geloof ik graag, maar dan nog vond ik die opmerking erg ongepast en zeker niet grappig.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 13:04 schreef DeVinger het volgende:
[..]
Ach kom, jij zou toch beter moeten weten? Zo'n slechte jongen ben ik niet.
Dat moet de generatiekloof zijn, kan niet andersquote:Op woensdag 29 oktober 2008 13:16 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Dat geloof ik graag, maar dan nog vond ik die opmerking erg ongepast en zeker niet grappig.
Perfect voorbeeld in de zin eronderquote:Op woensdag 29 oktober 2008 13:21 schreef DeVinger het volgende:
[..]
Heb gewoon een fuck-up mind, met slechte humor.
Ben gewoon wereldburger en niet zo gekrompen als mensen uit het oosten, men daar ga ik weer...
Haha. Waarvoor moet ik mij dan verschuilen? Snap je punt we hoor, maar dat is niet tegen FOK! maar meer de mensen waar ik me aan erger in stadion zelf, blijf dat gewoon leuke verschillen vinden en keer op keer weer verbazingwekkend wat dat teweeg brengt bij mensen. Heeft niks met afwegen tussen student of pauper te maken, zijn gewoon constateringen. En dan nog, dat is het uiterlijk vertoon, van binnen zijn we allemaal broer en zus.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 13:39 schreef hoM3r het volgende:
DeVinger, ik heb je opmerking niet gelezen. Maar het valt me op dat je je zelf wel erg vaak verschuilt achter woorden als Student en daar tegenover pauper. Je zet jezelf een beetje neer als de intelligente student tussen het voetvolk. Dit staat je slecht, vooral als je het woord "bekrompen" als "gekrompen" spelt val je wat dat betreft behoorlijk door de mand. En ik kan je vertellen dat bijna iedereen hier studeert, en dat bijna iedereen hier wat meer open minded over het voetbal en randzaken denkt dan op de reguliere fora.
Het is maar een kleine hint hoor, verder ben je een goed jong. En dat ze maar van Groningen mogen winnen, met Van Beukering in de spits.
Yup, heb slechter herinneringen aan het koude gedeelte van vorig seizoen toen presteerde NEC heel matig. In de zomer ging het een stuk beterquote:
Ik las het op DTH inderdaad, jammer. De kans dat hij in de winterstop eventueel terug zou komen is nu helemaal verkekenquote:
Volledige artikelquote:Babos denkt zelf dat hij inzetbaar is tegen Groningen
NEC-doelman ontbreekt op de laatste training vanwege rugproblemen.
Zelf is hij ervan overtuigd dat hij vanavond tegen FC Groningen gewoon onder de lat staat. Toch moest Gábor Babos gisterochtend de training laten schieten. „Puur preventief”, aldus Mario Been. „ Hij is binnen gebleven om zich te laten behandelen. Gábor denkt dat hij het gaat redden, heeft ook nog anderhalve dag om te herstellen. En anders keept Rein Baart. Die is ook goed.”
(..)
Opstelling NEC: Babos; Fernandez, Wisgerhof, Zomer, El-Akchaoui; Sibum, Radomski, Davids; Ntibazonkiza, Van Beukering, Schöne.
McDrive met de bus?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 16:54 schreef -J-D- het volgende:
Verplichte buscombi voor NAC-uit.
Mooi kut, ons jaarlijks uitje door eerst uit eten te gaan in een Spareribsrestaurant en daarna de wedstrijd te bezoeken wordt nu een probleem.
Daggutniequote:
Inderdaad. De eerste twintig minuten waren slecht, maar de 2e 20 al een stuk beter en eigenlijk had Davids daar wel mogen scoren. Tweede helft was NEC duidelijk de bovenliggende ploeg, jammer genoeg weer niet over de streep gebracht.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 22:28 schreef Dutch_Courage het volgende:
Zonde, op basis van de tweede helft was een overwinning verdiend geweest.
Ik zie ze ook liever zo, met een aanvallende middenvelder ipv Davids. Helemaal tegen de wat zwakkere tegenstanders is Davids minder nodig/wenselijk.quote:Op zaterdag 1 november 2008 13:20 schreef De_Hypotheker het volgende:
Zondag weer met Janssen in de spits.
Ik zie liever dit:
Babos
Dani - Wisgerhof - Zomer - El Ak
Sibum - Schone - Radomski
Saidi - Beuk - Tshibamba
Beuk speelt inderdaad nog niet echt lekker. En Janssen wel. Hoewel v Beukering thuis tegen Dinamo Boekarest wel het sterke aanspeelpunt was, dat was echt een goede pot van hem.quote:Op zaterdag 1 november 2008 13:22 schreef -J-D- het volgende:
Nou, ik heb het wel gehad met Beuk.
Ik zie zijn meerwaarde dit seizoen niet. Vorig seizoen, met Lens en Bobson, was hij echt een aanspeelpunt, maar nu is het bagger.
Dat is zo'n koningstent!!!!quote:Op donderdag 30 oktober 2008 16:54 schreef -J-D- het volgende:
Verplichte buscombi voor NAC-uit.
Mooi kut, ons jaarlijks uitje door eerst uit eten te gaan in een Spareribsrestaurant en daarna de wedstrijd te bezoeken wordt nu een probleem.
Totaal mee oneens. Hij is onze spits.quote:Op zaterdag 1 november 2008 13:22 schreef -J-D- het volgende:
Nou, ik heb het wel gehad met Beuk.
Ik zie zijn meerwaarde dit seizoen niet. Vorig seizoen, met Lens en Bobson, was hij echt een aanspeelpunt, maar nu is het bagger.
Je moet echt weer eens komen kijkenquote:Op zaterdag 1 november 2008 22:54 schreef DeVinger het volgende:
Janssen kan koppen, afmaken en is een echte afmaker.
Heeft een meer dan behoorlijk contract bij NEC en wil zelf graag liever "top" zijn bij een "mindere" club dan meehobbelen bij een groter team. Dus als hij gaat, dan eerder naar pakweg Twente of AZ dan naar de top drie denk ik. Als die hem al willen hebben.quote:
De Beuk is een betere kopper, raakt weinig ballen kwijt en heeft oog voor vrijstaande mensen. Janssen "heeft een neusje voor de goal" Maar heeft er ook pas 1 gemaakt in de competitie. Ik zie liever van Beukering omdat hij ballen vasthoudt, en altijd aanspeelbaar is. Ik vond Bouaouzan goed spelen vandaag.quote:Op zondag 2 november 2008 19:58 schreef DeVinger het volgende:
In de samenvatting speelde toch echt de Janssen zoals ik hem beschreef. Goed kaatsen, kopsterk en jammer dat hij dan niet een van de twee kopkansen maakt. Je weetniet hoe De Beuk het had ingevuld, maar ik denk dat jullie met Janssen beter af zijn. De Beuk is echt een middenmoot spits en jullie willen hogerop.
Niet alleen in de samenvatting. Janssen speelde een goede wedstrijd vandaag. Is voetballend toch beter dan Van Beukering.quote:Op zondag 2 november 2008 19:58 schreef DeVinger het volgende:
In de samenvatting speelde toch echt de Janssen zoals ik hem beschreef. Goed kaatsen, kopsterk en jammer dat hij dan niet een van de twee kopkansen maakt. Je weetniet hoe De Beuk het had ingevuld, maar ik denk dat jullie met Janssen beter af zijn. De Beuk is echt een middenmoot spits en jullie willen hogerop.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |