Ik zie ze ook liever zo, met een aanvallende middenvelder ipv Davids. Helemaal tegen de wat zwakkere tegenstanders is Davids minder nodig/wenselijk.quote:Op zaterdag 1 november 2008 13:20 schreef De_Hypotheker het volgende:
Zondag weer met Janssen in de spits.
Ik zie liever dit:
Babos
Dani - Wisgerhof - Zomer - El Ak
Sibum - Schone - Radomski
Saidi - Beuk - Tshibamba
Beuk speelt inderdaad nog niet echt lekker. En Janssen wel. Hoewel v Beukering thuis tegen Dinamo Boekarest wel het sterke aanspeelpunt was, dat was echt een goede pot van hem.quote:Op zaterdag 1 november 2008 13:22 schreef -J-D- het volgende:
Nou, ik heb het wel gehad met Beuk.
Ik zie zijn meerwaarde dit seizoen niet. Vorig seizoen, met Lens en Bobson, was hij echt een aanspeelpunt, maar nu is het bagger.
Dat is zo'n koningstent!!!!quote:Op donderdag 30 oktober 2008 16:54 schreef -J-D- het volgende:
Verplichte buscombi voor NAC-uit.
Mooi kut, ons jaarlijks uitje door eerst uit eten te gaan in een Spareribsrestaurant en daarna de wedstrijd te bezoeken wordt nu een probleem.
Totaal mee oneens. Hij is onze spits.quote:Op zaterdag 1 november 2008 13:22 schreef -J-D- het volgende:
Nou, ik heb het wel gehad met Beuk.
Ik zie zijn meerwaarde dit seizoen niet. Vorig seizoen, met Lens en Bobson, was hij echt een aanspeelpunt, maar nu is het bagger.
Je moet echt weer eens komen kijkenquote:Op zaterdag 1 november 2008 22:54 schreef DeVinger het volgende:
Janssen kan koppen, afmaken en is een echte afmaker.
Heeft een meer dan behoorlijk contract bij NEC en wil zelf graag liever "top" zijn bij een "mindere" club dan meehobbelen bij een groter team. Dus als hij gaat, dan eerder naar pakweg Twente of AZ dan naar de top drie denk ik. Als die hem al willen hebben.quote:
De Beuk is een betere kopper, raakt weinig ballen kwijt en heeft oog voor vrijstaande mensen. Janssen "heeft een neusje voor de goal" Maar heeft er ook pas 1 gemaakt in de competitie. Ik zie liever van Beukering omdat hij ballen vasthoudt, en altijd aanspeelbaar is. Ik vond Bouaouzan goed spelen vandaag.quote:Op zondag 2 november 2008 19:58 schreef DeVinger het volgende:
In de samenvatting speelde toch echt de Janssen zoals ik hem beschreef. Goed kaatsen, kopsterk en jammer dat hij dan niet een van de twee kopkansen maakt. Je weetniet hoe De Beuk het had ingevuld, maar ik denk dat jullie met Janssen beter af zijn. De Beuk is echt een middenmoot spits en jullie willen hogerop.
Niet alleen in de samenvatting. Janssen speelde een goede wedstrijd vandaag. Is voetballend toch beter dan Van Beukering.quote:Op zondag 2 november 2008 19:58 schreef DeVinger het volgende:
In de samenvatting speelde toch echt de Janssen zoals ik hem beschreef. Goed kaatsen, kopsterk en jammer dat hij dan niet een van de twee kopkansen maakt. Je weetniet hoe De Beuk het had ingevuld, maar ik denk dat jullie met Janssen beter af zijn. De Beuk is echt een middenmoot spits en jullie willen hogerop.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |