abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62860071
quote:
Op zaterdag 1 november 2008 13:20 schreef De_Hypotheker het volgende:
Zondag weer met Janssen in de spits.

Ik zie liever dit:

Babos
Dani - Wisgerhof - Zomer - El Ak
Sibum - Schone - Radomski
Saidi - Beuk - Tshibamba
Ik zie ze ook liever zo, met een aanvallende middenvelder ipv Davids. Helemaal tegen de wat zwakkere tegenstanders is Davids minder nodig/wenselijk.

I
quote:
Op zaterdag 1 november 2008 13:22 schreef -J-D- het volgende:
Nou, ik heb het wel gehad met Beuk.
Ik zie zijn meerwaarde dit seizoen niet. Vorig seizoen, met Lens en Bobson, was hij echt een aanspeelpunt, maar nu is het bagger.
Beuk speelt inderdaad nog niet echt lekker. En Janssen wel. Hoewel v Beukering thuis tegen Dinamo Boekarest wel het sterke aanspeelpunt was, dat was echt een goede pot van hem.
pi_62860124
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 16:54 schreef -J-D- het volgende:
Verplichte buscombi voor NAC-uit.
Mooi kut, ons jaarlijks uitje door eerst uit eten te gaan in een Spareribsrestaurant en daarna de wedstrijd te bezoeken wordt nu een probleem.
Dat is zo'n koningstent!!!!
- AFCA -
pi_62862975
quote:
Op zaterdag 1 november 2008 13:22 schreef -J-D- het volgende:
Nou, ik heb het wel gehad met Beuk.
Ik zie zijn meerwaarde dit seizoen niet. Vorig seizoen, met Lens en Bobson, was hij echt een aanspeelpunt, maar nu is het bagger.
Totaal mee oneens. Hij is onze spits.
pi_62863209
spitsen horen te scoren

dat laat hij nog ff afweten
mumbo jumbo who are you? AAAHHHH!!!
  zaterdag 1 november 2008 @ 16:47:06 #280
191163 J-heronimus
Ulpia Noviomagus Batavorum
pi_62863695
Hij is de laatste tijd niet echt in vorm, vind Janssen beter op dit moment.
pi_62863797
Van Beukering gewoon lekker laten staan, die komt wel weer los. Duidelijk een betere spits dan Janssen.
pi_62864226
Van Beukering was tegen Groningen erg matig, maar hij heeft toch wel wat meer krediet dan Janssen vind ik. Tegen Ajax moest hij zowat de hele tweede helft warmlopen, zonder daadwerkelijk in te vallen.

Overigens ben ik helemaal niet zo ontevreden over Janssen hoor.

Dat Tshibamba niet veel speelminuten krijgt vind ik wel te begrijpen. Scoorde twee goede goals, maar maakte daarnaast gewoon een matige indruk. Ik vind het een beetje een Grot..

Wel goed dat Worm morgen start. Jammer dat Radomski niet helemaal fit is, anders had ik Davids er uit gehaald voor Rutger. Davids is helaas een bron van onrust de laatste weken..
I don't really come from outer space || Last.fm
pi_62864546
Vond Tshibamba juist een geweldige indruk maken voor zo'n jonge speler, met als hoogtepunt Boekarest-uit.

Worm heb ik eigenlijk nooit wat gevonden, we zullen het zien morgen.
pi_62864557
Over Worm ben ik nooit positief geweest, maar dit seizoen valt hij me juist positief op.
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_62864950
Viel woensdag ook uitstekend in.

En Tshibamba vond ik in Boekarest eerlijk gezegd ook niet veel. Maar dat hoeft ook niet, die jongen is pas 19 ofzo. Rustig brengen.
pi_62871961
Janssen heeft volgens mij meer potentie dan van Beukering. Wil niet zeggen dat het voor dit NEC de beste spits is of de beste spits van de twee op dit moment. Maar juist met al die snelle negers eromheen kan Janssen beter tot zijn recht komen dan van Beukering lijkt me. Janssen kan koppen, afmaken en is een echte afmaker. Van Beukering is volgens mij meer een sleurspits met een neusje voor de goal en handig met Lens en Bobson ernaast, niet met dribbelnegers die een actie maken en voorgeven. Maar ken het mishebben.
  zondag 2 november 2008 @ 12:23:26 #287
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_62879205
quote:
Op zaterdag 1 november 2008 22:54 schreef DeVinger het volgende:
Janssen kan koppen, afmaken en is een echte afmaker.
Je moet echt weer eens komen kijken
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_62879715
Janssen verliest 80% van zijn kopduels, Van Beukering (die 15 centimeter korter is) wint meer dan de helft.
pi_62881715
Bij RKC heb ik hem paar keer zien spelen en Van Beukering natuurlijk bij VItesse. Maargoed, dan heb ik zeker net de verkeerde dingen gezien van beide spelers ;P
pi_62882860
wat zijn die corners allemaal lang onderweg
mumbo jumbo who are you? AAAHHHH!!!
pi_62883947
Gaat El Ak niet is hogerop
pi_62885729
quote:
Op zondag 2 november 2008 15:56 schreef DeVinger het volgende:
Gaat El Ak niet is hogerop
Heeft een meer dan behoorlijk contract bij NEC en wil zelf graag liever "top" zijn bij een "mindere" club dan meehobbelen bij een groter team. Dus als hij gaat, dan eerder naar pakweg Twente of AZ dan naar de top drie denk ik. Als die hem al willen hebben.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  zondag 2 november 2008 @ 17:20:23 #293
191163 J-heronimus
Ulpia Noviomagus Batavorum
pi_62885797
El-Ak mot gewoon bij Eniesee blijven

Was trouwens wat onrust op Rotterdam CS. Erg jammer, volgend jaar dus weer met de bus.
pi_62885984
Ik krijg net sms van een vriend van me die in Rotterdam is. Vechten tegen de wauten ofzo.
2007: Kuala Lumpur, Perhentian Islands, Kreta, Luxemburg, Rome
2008: Gerlos, Bern, Valencia, Ibiza, Madrid, Boekarest, Dublin, Londen
2009: Hamburg, Riga, Praag, Ibiza, Krakau, Budapest, Bratislava
pi_62890320
In de samenvatting speelde toch echt de Janssen zoals ik hem beschreef. Goed kaatsen, kopsterk en jammer dat hij dan niet een van de twee kopkansen maakt. Je weetniet hoe De Beuk het had ingevuld, maar ik denk dat jullie met Janssen beter af zijn. De Beuk is echt een middenmoot spits en jullie willen hogerop.
  zondag 2 november 2008 @ 20:12:30 #296
47580 hoM3r
Our trip.
pi_62890781
quote:
Op zondag 2 november 2008 19:58 schreef DeVinger het volgende:
In de samenvatting speelde toch echt de Janssen zoals ik hem beschreef. Goed kaatsen, kopsterk en jammer dat hij dan niet een van de twee kopkansen maakt. Je weetniet hoe De Beuk het had ingevuld, maar ik denk dat jullie met Janssen beter af zijn. De Beuk is echt een middenmoot spits en jullie willen hogerop.
De Beuk is een betere kopper, raakt weinig ballen kwijt en heeft oog voor vrijstaande mensen. Janssen "heeft een neusje voor de goal" Maar heeft er ook pas 1 gemaakt in de competitie. Ik zie liever van Beukering omdat hij ballen vasthoudt, en altijd aanspeelbaar is. Ik vond Bouaouzan goed spelen vandaag.
pi_62890860
Janssen heeft natuurlijk ook nog niet zijn beste spel laten zien bij NEC. Vorig jaar amper gespeeld om verschillende redenen, nu krijgt hij de voorkeur. Benieuwd hoe hij zich gaat manifesteren.
pi_62895199
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_62897494
Link klopt niet?
  zondag 2 november 2008 @ 23:59:17 #300
38070 Kabouter_Krulleput
Kabouter_Krulleput
pi_62897865
quote:
Op zondag 2 november 2008 19:58 schreef DeVinger het volgende:
Niet alleen in de samenvatting. Janssen speelde een goede wedstrijd vandaag. Is voetballend toch beter dan Van Beukering.

Jammer dat je er vandaag niet een aantal meer maakt..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')