jaaaa?quote:
1 meter 85quote:Op zondag 19 oktober 2008 02:31 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
NeeJe was warm, en het moet iets meer zijn
Jaja, goed geprobeerd.quote:Op zondag 19 oktober 2008 02:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Geen idee?![]()
Was dat humor dan?
1 meter 82quote:
Omdat ik jou wel mag, mag jij door voor een vijfde pogingquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !
We domineren de KLB scquote:
quote:Op zondag 19 oktober 2008 02:36 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Omdat ik jou wel mag, mag jij door voor een vijfde pogingWieejSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
1.81 ?!
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
JA MENSEN WE HEBBEN EEN WINNAAR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
De anderen kwaliteit-users van de sc?quote:
quote:Op zondag 19 oktober 2008 02:39 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
JA MENSEN WE HEBBEN EEN WINNAAR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
4EBE
Ninja edit zekerquote:Op zondag 19 oktober 2008 02:42 schreef KingOfPop het volgende:
Nee, toch maar niet.
Koelkast?quote:
Betraptquote:
Heb ik alquote:
Ik wil weten wat daar stondquote:Op zondag 19 oktober 2008 02:45 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
BetraptWat wil je hebben, doe eens een suggestie!
Mag ik het weten?quote:
Tis niet zo spannendquote:Op zondag 19 oktober 2008 02:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mag ik het weten?
Of is het beter van niet?
HMPFquote:
Don't say that!quote:
remlof is een admin en ik een mod.quote:Op zondag 19 oktober 2008 02:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Trouwens:
Waarom is Remlof donkerder van kleur dan Bio?
Ohhhhquote:Op zondag 19 oktober 2008 02:52 schreef Biogarde het volgende:
[..]
remlof is een admin en ik een mod.
Het schoolvoorbeeld, dat vrouwen niet zo veel moeten denken, maar vooral moeten doen.quote:Op zondag 19 oktober 2008 02:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ohhhh![]()
Ik dacht dat admins rood waren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !
Algemene zoals yvonne zijn rood. De forum specifieke donkerblauw. En de vrouwelijke zoals shmoopy roze. Maar da's omdat ze dat een leuke kleur vondquote:Op zondag 19 oktober 2008 02:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ohhhh![]()
Klopt, ik ben forumadmin en daarom donkerblauw.quote:Op zondag 19 oktober 2008 02:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ohhhh![]()
Nee, alle SA's (site admins) zijn donkerblauw.quote:Op zondag 19 oktober 2008 02:54 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Algemene zoals yvonne zijn rood. De forum specifieke donkerblauw. En de vrouwelijke zoals shmoopy roze. Maar da's omdat ze dat een leuke kleur vond
Ja, maar daar komen we nooitquote:Op zondag 19 oktober 2008 02:55 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, alle SA's (site admins) zijn donkerblauw.
quote:Op zondag 19 oktober 2008 02:54 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Het schoolvoorbeeld, dat vrouwen niet zo veel moeten denken, maar vooral moeten doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Hij krijg je dat doorgesliktquote:
quote:Op zondag 19 oktober 2008 02:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Hebben jullie dan ook MOD- meets?
Tof?quote:
Kom dan vrijdag naar die van ONZ. Utrecht.quote:Op zondag 19 oktober 2008 03:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Tof?
De KLB meet gaat nooit door
Ik ben geen inside ONZer...quote:Op zondag 19 oktober 2008 03:00 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Kom dan vrijdag naar die van ONZ. Utrecht.
Dames en Heren, PAULTJUHHHHHHHHquote:Op zondag 19 oktober 2008 03:00 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Kom dan vrijdag naar die van ONZ. Utrecht.
Lijkt me toch best raar, zo'n meetquote:
Best wel hé, dat moet je helemaal naar buiten... Nee, liever niet.quote:Op zondag 19 oktober 2008 03:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Lijkt me toch best raar, zo'n meet
Hoezo?quote:Op zondag 19 oktober 2008 03:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Leer je de mensen achter de kutusers kennenquote:Op zondag 19 oktober 2008 03:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heeft hij nog introductie nodig dan?quote:
Ik heb met paultjuhhh nog bij FOK! radio gezeten een jaar of 2 terugquote:
BEWEGEN, JWZquote:Op zondag 19 oktober 2008 03:02 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Best wel hé, dat moet je helemaal naar buiten... Nee, liever niet.
Als dat niet meer hoeft, ben je heel veer heenquote:Op zondag 19 oktober 2008 03:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heeft hij nog introductie nodig dan?
Mja, zo'n forum en dan ineens echte mensen ontmoetenquote:
Het stond toch NIET tussen ".." ????quote:Op zondag 19 oktober 2008 03:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
BEWEGEN, JWZ
Nee, onzin...
Alsof jij alle meets platloopt, wilde je zeggen ?
Zo gaat dat in het echte leven toch ook?quote:Op zondag 19 oktober 2008 03:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mja, zo'n forum en dan ineens echte mensen ontmoeten
/ nu kom ik zeker contactgestoord over heh?
Ik weet eigenlijk niet wie ik zou willen leren kennenquote:Op zondag 19 oktober 2008 03:03 schreef remlof het volgende:
[..]
Leer je de mensen achter de kutusers kennen
En ze vallen best mee meestal
Hey, bazen wel........quote:Op zondag 19 oktober 2008 03:08 schreef Biogarde het volgende:
In het echte leven heb je ook niet altijd de keuze
Niemand?quote:Op zondag 19 oktober 2008 03:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik weet eigenlijk niet wie ik zou willen leren kennen
O ja...quote:Op zondag 19 oktober 2008 03:06 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Het stond toch NIET tussen ".." ????Wat zegt dat dan? I'm talking about me
En drankorgelsquote:Op zondag 19 oktober 2008 03:09 schreef Biogarde het volgende:
remlof en ik zijn sowieso lief, meegaand, drankorgels en lief. En vooral lief [ afbeelding ]
MEINE AUGEN!!!!!!! WAS MAGST DUquote:Op zondag 19 oktober 2008 03:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
O ja...
Egoistisch aangelegt. ..
En oud?quote:Op zondag 19 oktober 2008 03:09 schreef Biogarde het volgende:
remlof en ik zijn sowieso lief, meegaand, drankorgels en lief. En vooral lief [ afbeelding ]
Nou een meet van de klb zou wel lachen zijn denk ik...quote:
Je wil niet weten hoeveel er met diezelfde drempel zitten. Gewoon gaanquote:Op zondag 19 oktober 2008 03:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou een meet van de klb zou wel lachen zijn denk ik...
Maar ik durf toch niet te komen...
Eng !
WUT?!quote:
Agossie, moet je je gewoon even overheen zetten, alleen de eerste keer is engquote:Op zondag 19 oktober 2008 03:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou een meet van de klb zou wel lachen zijn denk ik...
Maar ik durf toch niet te komen...
Eng !
Heanig, ik zat in de buurt.quote:
Oh dat valt wel meequote:
Hoi "ik ben 4EBE"quote:Op zondag 19 oktober 2008 03:12 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Je wil niet weten hoeveel er met diezelfde drempel zitten. Gewoon gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |