quote:Op zondag 19 oktober 2008 02:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Hebben jullie dan ook MOD- meets?
Tof?quote:
Kom dan vrijdag naar die van ONZ. Utrecht.quote:Op zondag 19 oktober 2008 03:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Tof?
De KLB meet gaat nooit door
Ik ben geen inside ONZer...quote:Op zondag 19 oktober 2008 03:00 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Kom dan vrijdag naar die van ONZ. Utrecht.
Dames en Heren, PAULTJUHHHHHHHHquote:Op zondag 19 oktober 2008 03:00 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Kom dan vrijdag naar die van ONZ. Utrecht.
Lijkt me toch best raar, zo'n meetquote:
Best wel hé, dat moet je helemaal naar buiten... Nee, liever niet.quote:Op zondag 19 oktober 2008 03:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Lijkt me toch best raar, zo'n meet
Hoezo?quote:Op zondag 19 oktober 2008 03:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Leer je de mensen achter de kutusers kennenquote:Op zondag 19 oktober 2008 03:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heeft hij nog introductie nodig dan?quote:
Ik heb met paultjuhhh nog bij FOK! radio gezeten een jaar of 2 terugquote:
BEWEGEN, JWZquote:Op zondag 19 oktober 2008 03:02 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Best wel hé, dat moet je helemaal naar buiten... Nee, liever niet.
Als dat niet meer hoeft, ben je heel veer heenquote:Op zondag 19 oktober 2008 03:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heeft hij nog introductie nodig dan?
Mja, zo'n forum en dan ineens echte mensen ontmoetenquote:
Het stond toch NIET tussen ".." ????quote:Op zondag 19 oktober 2008 03:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
BEWEGEN, JWZ
Nee, onzin...
Alsof jij alle meets platloopt, wilde je zeggen ?
Zo gaat dat in het echte leven toch ook?quote:Op zondag 19 oktober 2008 03:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mja, zo'n forum en dan ineens echte mensen ontmoeten
/ nu kom ik zeker contactgestoord over heh?
Ik weet eigenlijk niet wie ik zou willen leren kennenquote:Op zondag 19 oktober 2008 03:03 schreef remlof het volgende:
[..]
Leer je de mensen achter de kutusers kennen
En ze vallen best mee meestal
Hey, bazen wel........quote:Op zondag 19 oktober 2008 03:08 schreef Biogarde het volgende:
In het echte leven heb je ook niet altijd de keuze
Niemand?quote:Op zondag 19 oktober 2008 03:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik weet eigenlijk niet wie ik zou willen leren kennen
O ja...quote:Op zondag 19 oktober 2008 03:06 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Het stond toch NIET tussen ".." ????Wat zegt dat dan? I'm talking about me
En drankorgelsquote:Op zondag 19 oktober 2008 03:09 schreef Biogarde het volgende:
remlof en ik zijn sowieso lief, meegaand, drankorgels en lief. En vooral lief [ afbeelding ]
MEINE AUGEN!!!!!!! WAS MAGST DUquote:Op zondag 19 oktober 2008 03:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
O ja...
Egoistisch aangelegt. ..
En oud?quote:Op zondag 19 oktober 2008 03:09 schreef Biogarde het volgende:
remlof en ik zijn sowieso lief, meegaand, drankorgels en lief. En vooral lief [ afbeelding ]
Nou een meet van de klb zou wel lachen zijn denk ik...quote:
Je wil niet weten hoeveel er met diezelfde drempel zitten. Gewoon gaanquote:Op zondag 19 oktober 2008 03:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou een meet van de klb zou wel lachen zijn denk ik...
Maar ik durf toch niet te komen...
Eng !
WUT?!quote:
Agossie, moet je je gewoon even overheen zetten, alleen de eerste keer is engquote:Op zondag 19 oktober 2008 03:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou een meet van de klb zou wel lachen zijn denk ik...
Maar ik durf toch niet te komen...
Eng !
Heanig, ik zat in de buurt.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !
Oh dat valt wel meequote:
Hoi "ik ben 4EBE"quote:Op zondag 19 oktober 2008 03:12 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Je wil niet weten hoeveel er met diezelfde drempel zitten. Gewoon gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |