HMPFquote:
Don't say that!quote:
remlof is een admin en ik een mod.quote:Op zondag 19 oktober 2008 02:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Trouwens:
Waarom is Remlof donkerder van kleur dan Bio?
Ohhhhquote:Op zondag 19 oktober 2008 02:52 schreef Biogarde het volgende:
[..]
remlof is een admin en ik een mod.
Het schoolvoorbeeld, dat vrouwen niet zo veel moeten denken, maar vooral moeten doen.quote:Op zondag 19 oktober 2008 02:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ohhhh![]()
Ik dacht dat admins rood waren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !
Algemene zoals yvonne zijn rood. De forum specifieke donkerblauw. En de vrouwelijke zoals shmoopy roze. Maar da's omdat ze dat een leuke kleur vondquote:Op zondag 19 oktober 2008 02:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ohhhh![]()
Klopt, ik ben forumadmin en daarom donkerblauw.quote:Op zondag 19 oktober 2008 02:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ohhhh![]()
Nee, alle SA's (site admins) zijn donkerblauw.quote:Op zondag 19 oktober 2008 02:54 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Algemene zoals yvonne zijn rood. De forum specifieke donkerblauw. En de vrouwelijke zoals shmoopy roze. Maar da's omdat ze dat een leuke kleur vond
Ja, maar daar komen we nooitquote:Op zondag 19 oktober 2008 02:55 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, alle SA's (site admins) zijn donkerblauw.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !
quote:Op zondag 19 oktober 2008 02:54 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Het schoolvoorbeeld, dat vrouwen niet zo veel moeten denken, maar vooral moeten doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Hij krijg je dat doorgesliktquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |