Noem je je moeder zo ?quote:
Maar maar....quote:
WTF, ninjaedit...quote:Op zondag 19 oktober 2008 02:17 schreef KingOfPop het volgende:
Ik zei toch dat spul al begon te werkenJij bent damned scherp nu nog
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !
Ben je niet zo lang dan...?quote:Op zondag 19 oktober 2008 02:20 schreef KingOfPop het volgende:
NinjaeditOnbedoeld, ik klikte verkeerd, weet je, je oog-hand coördinatie gaat tijdelijk achteruit dan hé?
quote:Op zondag 19 oktober 2008 02:22 schreef KingOfPop het volgende:
Valt best mee hoor...jij dan hehehehe..Mja, stiekem zou je best 44 kunnen zijn...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je weet maar nooit.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Niet alleen stiekem hoorquote:Op zondag 19 oktober 2008 02:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mja, stiekem zou je best 44 kunnen zijn...
Je weet maar nooit.
oke, 1e poging: 1 meter 50?quote:Op zondag 19 oktober 2008 02:24 schreef KingOfPop het volgende:
Valt idd wel mee ja, drie keer raden..
Tweede poging:quote:Op zondag 19 oktober 2008 02:26 schreef KingOfPop het volgende:
Nee, niet goed, het gaat idd over mijn (!) lengte.
11?quote:Op zondag 19 oktober 2008 02:27 schreef KingOfPop het volgende:
En ik ben géén tien meer hé!
MBO-humorquote:Op zondag 19 oktober 2008 02:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
11?![]()
/ Voorspelbaar !!11111!!!
Geen idee?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |