Van 2 blikjes?quote:Op zondag 19 oktober 2008 01:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik wil eigenlijk gaan slapen, maar ik heb 2 blikjes redbull op.
Stuiter nog net niet door de kamer heen
quote:Op zondag 19 oktober 2008 01:15 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Van 2 blikjes?Ben jij niet zo groot dan?
Boh gek, dat is stoer zes blikjes redbull drinken..quote:Op zondag 19 oktober 2008 01:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee
Hoorde een verhaal van iemand die 6 blikjes redbull op had, die ging even onderuit![]()
Uhm, dat was voor de keuring van de marechausseequote:Op zondag 19 oktober 2008 01:19 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Boh gek, dat is stoer zes blikjes redbull drinken..
Niet bij de marechausseequote:
Samen lui zijn isquote:Op zondag 19 oktober 2008 01:30 schreef KingOfPop het volgende:
Ok, ik ben ook lui... Misschien kunnen we samen iets doen...
Soms is het wel een nare eigenschapquote:Op zondag 19 oktober 2008 01:36 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Heya, iemand met kennis van zaken
Ehm ja, dat kloptquote:Op zondag 19 oktober 2008 01:40 schreef KingOfPop het volgende:
I know, maar je moet je niet overal zo veel van aan trekken.
quote:Op zondag 19 oktober 2008 01:46 schreef KingOfPop het volgende:
WTF is spare-rib dag?
Jij reist met de bus?
Autoquote:Op zondag 19 oktober 2008 01:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ohh, meneer kent het fenomeen spare-ribs dag niet...
![]()
Ehm, dat is een dag waarop spare-ribs goedkoper zijn.
Anyway, ze worden dan vers gemaakt en zijn dan niet ingevroren...![]()
Ik reis zowel met de bus als met de tram naar school.
Als ik naar mijn ouderlijk huis ga, zowel met de bus- tram- trein.
Jij hebt een eigen auto?
Nou, als ik moest kiezen tussen een eigen autootje en het reizen in de spits (lees: veevervoer) dan zou ik het wel weten, maar ja: arme student hehquote:Op zondag 19 oktober 2008 01:50 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
AutoIk heb die ov niet voor niks, de NS en de staat moet plukken waar je ze plukken kan...
![]()
En spare-ribs, ik houd meer van vlees.
Noem je je moeder zo ?quote:
Maar maar....quote:
WTF, ninjaedit...quote:Op zondag 19 oktober 2008 02:17 schreef KingOfPop het volgende:
Ik zei toch dat spul al begon te werkenJij bent damned scherp nu nog
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !
Ben je niet zo lang dan...?quote:Op zondag 19 oktober 2008 02:20 schreef KingOfPop het volgende:
NinjaeditOnbedoeld, ik klikte verkeerd, weet je, je oog-hand coördinatie gaat tijdelijk achteruit dan hé?
quote:Op zondag 19 oktober 2008 02:22 schreef KingOfPop het volgende:
Valt best mee hoor...jij dan hehehehe..Mja, stiekem zou je best 44 kunnen zijn...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je weet maar nooit.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Niet alleen stiekem hoorquote:Op zondag 19 oktober 2008 02:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mja, stiekem zou je best 44 kunnen zijn...
Je weet maar nooit.
oke, 1e poging: 1 meter 50?quote:Op zondag 19 oktober 2008 02:24 schreef KingOfPop het volgende:
Valt idd wel mee ja, drie keer raden..
Tweede poging:quote:Op zondag 19 oktober 2008 02:26 schreef KingOfPop het volgende:
Nee, niet goed, het gaat idd over mijn (!) lengte.
11?quote:Op zondag 19 oktober 2008 02:27 schreef KingOfPop het volgende:
En ik ben géén tien meer hé!
MBO-humorquote:Op zondag 19 oktober 2008 02:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
11?![]()
/ Voorspelbaar !!11111!!!
Geen idee?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |