abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62505588
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 15:52 schreef mrcool het volgende:

[..]

Ik heb hier een Samsung (82cm) LCD-scherm en ik kan je zeggen dat t verschil tussen analoog en digtaal echt groot is hoor. Dat wat je zegt van make-up en decors etc is me nog nooit opgevallen. Ander groot voordeel is alle extra zenders.
Ja die zenders zijn wel erg relaxed natuurlijk.
Maar ik zie het echt vaak hoor, dat de 'glans' er een beetje af is bij series en sommige films. Ik weet in ieder geval dat ze in de porno industrie ook helemaal niet blij waren met de introductie van HD. Dat weet ik dan weer!
pi_62505656
@Home ak @Ziggo.....wat een zielige vertoning. Het duurt gvd 5 minuten om een webpagina te openen. Ik ga snel op zoek naar een andere internet aanbieder.
-weg, zie banmeldtopic-
  zondag 19 oktober 2008 @ 16:18:35 #103
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_62505681
nvm

[ Bericht 98% gewijzigd door CantFazeMe op 19-10-2008 16:24:05 ]
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
pi_62505761
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 16:14 schreef Cracka-ass het volgende:

[..]

Ik weet in ieder geval dat ze in de porno industrie ook helemaal niet blij waren met de introductie van HD.
Hier kan ik me wel wat bij voorstellen ja!
Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
pi_62506487
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 16:14 schreef Cracka-ass het volgende:

[..]

Ja die zenders zijn wel erg relaxed natuurlijk.
Maar ik zie het echt vaak hoor, dat de 'glans' er een beetje af is bij series en sommige films. Ik weet in ieder geval dat ze in de porno industrie ook helemaal niet blij waren met de introductie van HD. Dat weet ik dan weer!
Klopt ja!
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_62506621
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 15:48 schreef Cracka-ass het volgende:
- je moet wel een verdomd dure/goede tv hebben wil het er geil uit zien. (een platte uiteraard)
Hier staat een TV uit de jaren 80, met een digitale tuner erbij (die kregen we gratis van Ziggo)
Het verschil met analoog is goed te zien, en zit 'm vooral in het gebrek aan ruis.
pi_62506655
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 17:00 schreef veldmuis het volgende:

[..]

Hier staat een TV uit de jaren 80, met een digitale tuner erbij (die kregen we gratis van Ziggo)
Het verschil met analoog is goed te zien, en zit 'm vooral in het gebrek aan ruis.
Valt me ook op dat ik tegenwoordig zelfs hoofdpijn krijg van een analoog signaal. Net zoiets als een monitor met een hele lage refresh-rate zeg maar. Mijn ouders hadden een tijdje terug nog analoog signaal en daar kon ik echt niet te lang naar kijken.
Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
  zondag 19 oktober 2008 @ 17:03:19 #108
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_62506695
Het verschil is echt wel groot hoor tussen analoog en digitaal.

Wij hebben zoeen hendig grote nieuwe tv

Je ziet meer verschil dan met zo'n oude

En ja er is een storing in deventer, echter kunnen de mensen die geen internet hebben deze post uiteraard niet lezen

[ Bericht 29% gewijzigd door Maikuuul op 19-10-2008 17:10:49 ]
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_62506779
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 17:00 schreef veldmuis het volgende:

[..]

Hier staat een TV uit de jaren 80, met een digitale tuner erbij (die kregen we gratis van Ziggo)
Het verschil met analoog is goed te zien, en zit 'm vooral in het gebrek aan ruis.
Dat snap ik nog, maar op een brakke flatscreen vind ik het echt extreem lelijk. Dan is het mooi maar nog blokjes tellen. En hou je hart vast als de camera beweegt.
  zondag 19 oktober 2008 @ 21:11:07 #110
181454 PinPine
Have to return some videotapes
pi_62513061
Moet ook een potje huilen ja. Heel vaak is het internet traag, en dan denk je dat het allemaal weer lekker rap gaat, dan is de helft van de sites niet te bereiken. Soms heb ik het idee dat bepaalde IP ranges gewoon niet vooruit te branden zijn.
God Dammit Loch Ness Monster, I ain't gonna give you no tree fiddy!
pi_62571646
Volgens mij is het weer raak met die bullshit.

Ziggo
pi_62571763
Hij hapert hier af en toe ook.

En natuurlijk niks te zien op die kutsite van ze.

LOL ik kom niet eens meer op Google door die gare DNS servers van die oplichters. Dit is de druppel, ik ga overstappen. Jammer dat het zo moet want ik ben al sinds Wanadoo klant, maar in dit gezeik heb ik geen trek meer en het is me duidelijk dat het Ziggo ook worst zal wezen. Je kan verdomme niet eens meer fatsoenlijk online gamen omdat je 4 van de 5x een fucking time-out krijgt.

[ Bericht 24% gewijzigd door PDOA op 22-10-2008 01:43:24 ]
pi_62572099
Ah dacht dat het aan mij lag

Wanadoo werkte echt 100% prima. Nooit problemen gehad. Nu moet ik 5 minuten wachten om een pagina te laden. Ziggo
  Redactie Games woensdag 22 oktober 2008 @ 02:12:25 #114
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_62572246
Ziggo

Afgelopen paar dagen duurt het 3 uur voordat een site opstart, en dan meestal maar de helft.

.....Kennedy
pi_62572270
Het wordt eens tijd om te kijken naar andere ISP's.
pi_62572277
Ik awcht nog steeds sinds het Ziggo is geworden op me upgrade van 4 naar 8 mb zoals het in mijn pakket hoort te zijn
pi_62572295
ZIGGO betekent eigenlijk:

Ziggo Is Geen Goede Optie
Zo, Ik Ga Gauw Overstappen

Wat een gezeik zeg. FOK! is supersnel, maar andere sites zoals Tweakers en ABN-AMRO duurt het minuten voordat de pagina uberhaupt wordt geladen. Echt niet normaal dit.
quote:
De e-mailmigratie die Ziggo vorige week doorvoerde voor klanten die over een wanadoo.nl- of orange.nl-mailadres beschikken, is uiterst stroef verlopen. De problemen zijn deels te wijten aan gebrekkige communicatie door het kabelbedrijf.

Ziggo Hoewel Ziggo de abonnees schriftelijk had geïnformeerd dat hun e-mailadressen gemigreerd zouden worden, waren de benodigde instructies om de e-mailinstellingen te veranderen naar de betreffende e-mailadressen gestuurd. Hierdoor kon een onbekend aantal klanten geen e-mail meer ophalen, omdat door de reeds in gang gezette migratie de toegang tot de oude mailserver werd geweigerd. Hierdoor ontstonden bij de helpdesk van de kabelprovider lange wachtrijen.

"Het zou beter zijn geweest als wij de benodigde inloggegevens schriftelijk hadden verstrekt," zo geeft Ziggo-woordvoerder Gradus Vos toe. Voormalig Orange- en Wanadoo-klanten dienen bij het inloggen het domein achter de gebruikersnaam te veranderen naar @ziggo.nl, en de mailservers in te stellen op respectievelijk pop.ziggo.nl en smtp.ziggo.nl. Volgens Ziggo heeft het bedrijf met 'nieuwkomer' Online de afspraak gemaakt om e-mailadressen die eindigen op @orange.nl of @wanadoo.nl tot 1 mei 2010 te forwarden naar de mailservers van Ziggo. Gebruikers die een zogenaamd Orange Freemail-account hebben, kunnen echter alleen op de webmaildienst van Orange terecht. Ziggo werkt overigens ook aan de mogelijkheid om het e-mailadres te voorzien van 'trendy' domeinnamen, maar details hierover wilde de kabelaanbieder nog niet geven.
Ik krijg steeds meer het idee dat er bij Ziggo echt alleen maar debielen werken.

[ Bericht 62% gewijzigd door PDOA op 22-10-2008 02:30:18 ]
pi_62572350
Vanavond was het tv-beeld bij Ziggo echt te kut voor woorden. 't Schokte en stotterde aan alle kanten. Bij Casema nooit last van gehad.
  woensdag 22 oktober 2008 @ 02:35:42 #119
164931 Houtspeer
Jealous Of Your Cigarette
pi_62572362
Ik dacht dat ik alleen last had, ik dacht even dat iemand mijn internet zat af te tappen.

Maar het ligt dus echt aan Ziggo. Vervelend.
And all the things you do with it
  woensdag 22 oktober 2008 @ 08:20:54 #120
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_62573159
jaaaaa.... het is weer zo ver

pagina's die niet openen, ontzettend traag..
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  woensdag 22 oktober 2008 @ 08:31:08 #121
210050 Magpie
Ja, dat mag dus niet!
pi_62573260
Hier ook al de hele ochtend Verdomme!
  woensdag 22 oktober 2008 @ 08:38:13 #122
181454 PinPine
Have to return some videotapes
pi_62573334
Echt wat een gigagantisch kut bedrijf is ziggo. Hoe vaak zij wel niet storing hebben.
God Dammit Loch Ness Monster, I ain't gonna give you no tree fiddy!
pi_62573629
Ziggo
pi_62576664
Van het Ziggo forum:

Deze storing is al bekend en wordt aan gewerkt Heeft op dit moment ook de hoogste prio

Wordt zo snel mogelijk op onze website geplaatst, er staan al bandjes op het telefoon nummer.
  woensdag 22 oktober 2008 @ 11:19:09 #125
168255 J.Herrer
Avatar voor de ekte
pi_62576941
Ziggo
One hundred percent independent, I'm the fucking boss
  woensdag 22 oktober 2008 @ 11:23:47 #126
168255 J.Herrer
Avatar voor de ekte
pi_62577060
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 02:45 schreef Biogarde het volgende:

[..]

XS4ALL. Wel wat duurder, maar perfecte service en nooit off.


Ik heb Demon, maar dat hoort volgens mij ook bij Xs4all
One hundred percent independent, I'm the fucking boss
pi_62579108
"prio" Zeker een marketing-mannetje die die teksten erop zet.
  woensdag 22 oktober 2008 @ 12:44:28 #128
232301 H.Moody
Holy fuck-nuts!
pi_62579446
Inderdaad, had er van het weekend ook al last van download snelheid lag rond de 30 kbps als de pagina's uberhaupt al wilden laden.

Zuiggo.
pi_62580952
Wordt trouwens ook flink gek van al die overnamens/naamsverandering de hele tijd. Die ze altijd lekker ongevraagd aan de klant doorvoeren
pi_62588468
Is het al beter, want op de site staat dat het is opgelost?
pi_62588546
Die migratie van de e-mail orange/online naar Ziggo is erg slecht verlopen. Zo ben ik nu mijn adresboek kwijt. En je kunt niet meer instellen welke naam je als afzender wilt gebruiken. Er is inmiddels speciaal voor die migratie een telefoonnummer geopend, maar daar word je na 10 minuten alsnog automatisch uit de wachtrij gegooid. En via de gewone klantenservice kom je ondanks de juiste keuzes uit het menu na minuten wachten steeds bij afdelingen terecht die je niet kunnen helpen ( ja mevrouw, alles van keuze 4, 5 en 6 wordt doorgezet naar de afdeling facturen, wij kunnen u helaas ook niet verder helpen, belt u over een paar dagen nog maar een keer..)
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 22 oktober 2008 @ 18:15:32 #132
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_62588926
Ik ben nog steeds 10Mbit kwijt...
  woensdag 22 oktober 2008 @ 18:23:07 #133
100008 MeneerMuis
WWE is my life
pi_62589097
En ik van het weekend maar denken dat het aan mijn computer lag

Was even vergeten dat ik bij Ziggo zat
World Wrestling Entertainment
pi_62589433
Joohoo, bij mij lijkt internet echt super snel te gaan in een keer

Heb nog meer mbit dan op mijn abbo staat
pi_62589633
Het schijnt toch dat Ziggo in januari zijn internetsnelheden gaat verhogen? Tot 100mbit volgens mij.
Cool story, Hansel.
pi_62589707
jep volgens mij zijn ze het aan het testen hier in de buurt
pi_62592395
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 18:45 schreef wikwakka2 het volgende:
Het schijnt toch dat Ziggo in januari zijn internetsnelheden gaat verhogen? Tot 100mbit volgens mij.
Dat is dus in Ziggo-taal ongeveer de helft.
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 22 oktober 2008 @ 20:15:47 #138
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_62592511
Nee ze verhogen het 16Mbps abo naar 20 en de klanten die nu al 20 hebben gaan naar 30Mbps.

Maar goed, druppel op een gloeiende plaat natuurlijk met de docsis 3 abonnementen van UPC die uitgerold gaan worden en de toenemende glasverbindingen.
pi_62592910
Hoi! Ik ben het echt zat. Ik vindt dat Ziggo achteruit gaat.. Ik kan niet eens filmpjes kijken op Youtube.. het laden is heel traag als ik een film kijk op youtube. valt tie elke keer uit en dan moet ik elke keer opnieuw kijken hij laad om de 3sec en dan valt tie weer uit. En dat heb ik elke dag.. En Internet valt welis uit. Als het zo door gaat dan zijn jullie vandaag of morgen jullie klanten kwijt.. Dus doe er AUB wat aan?
Gr. Sharuska
pi_62592928
UPC gaat 120mbit dingen aanbieden en dan komt ZiggoSpuit11 erachteraan met een upgrade van MAAR LIEFST VIER hele megabits!!1123456543

_
pi_62593079
Ik denk dat Ziggo meer opzeggingen binnen haalt dan klanten.

Frappant, want toen Ziggo nog gewoon Wanadoo/Orange was was 2x downtime per jaar veel. Nu heb ik geloof ik al 10x downtime gehad in 3 maanden.

Het zit er trouwens dik in dat we van het weekend weer gezeik hebben. De laatste week is het huilen met de pet op. Maar als dat zo is dan kunnen ze weer een klant van hun lijst schrappen, want dan stap ik over op ADSL van XS4ALL.
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 22 oktober 2008 @ 20:33:08 #142
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_62593159
Casema had ook weinig problemen.
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 22 oktober 2008 @ 20:34:33 #143
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_62593203
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 20:26 schreef veldmuis het volgende:
UPC gaat 120mbit dingen aanbieden en dan komt ZiggoSpuit11 erachteraan met een upgrade van MAAR LIEFST VIER hele megabits!!1123456543

_
Ziggo zal ook best docsis 3 uit gaan rollen. Tenslotte is het alleen een aanpassing van de modems bij de klanten thuis.
pi_62593230
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 20:33 schreef Swetsenegger het volgende:
Casema had ook weinig problemen.
Eens.
Ik heb nu ook heel regelmatig dat de mailservers eruit liggen terwijl dat voorheen ook zelden was. Het is gewoon gek hoe ze het voor elkaar krijgen.
Ik verlang terug naar de Casema tijd.
pi_62599265
De nieuwsgroepenvan multikabel zijn niet vooruit te branden
pi_62601152
Bij mij doet internet het wel redelijk, maar het heeft niet de snelheid waar ik om gevraagd heb.
ROBODEMONS..................|:(
pi_62613224
ziggo hebt de laaste tijd server problemen al aantal keer in nieuws geweest en staat op veel website!
Apllicatie ontwikkelaar
Webadmin Crimed.net
  donderdag 23 oktober 2008 @ 15:30:45 #148
100008 MeneerMuis
WWE is my life
pi_62613285
Ik heb nu Ziggo klantenservice aan de lijn, en nadat meneer het gehele stappenplan heeft gevolgd ala 30 minuten komt hij tot de conclusie dat het aan mijn router ligt, terwijl de kabel inmiddels directe verbinding heeft met het modem.

Uiteindelijk geeft hij dan maar aan een nieuw modem op te sturen, dan moet het probleem wel verholpen zijn (hij kan me geen uitleg geven waarom het voor iedereen hier in de buurt niet werkt).

Dus eerst was het mijn router, maar later was het toch maar me router niet want ik was zo slim om zonder te zeggen me router af te sluiten en direct verbinding te maken
World Wrestling Entertainment
  donderdag 23 oktober 2008 @ 16:06:49 #149
100008 MeneerMuis
WWE is my life
pi_62614459
Na één uur aan de telefoon te hebben gezeten heb ik maar bij de klantenservice aangegeven per direct op te zeggen

Vanaf 1 december ga ik gebruik maken van Xs4all
World Wrestling Entertainment
pi_62614833
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 15:30 schreef MeneerMuis het volgende:
Ik heb nu Ziggo klantenservice aan de lijn, en nadat meneer het gehele stappenplan heeft gevolgd ala 30 minuten komt hij tot de conclusie dat het aan mijn router ligt, terwijl de kabel inmiddels directe verbinding heeft met het modem.

Uiteindelijk geeft hij dan maar aan een nieuw modem op te sturen, dan moet het probleem wel verholpen zijn (hij kan me geen uitleg geven waarom het voor iedereen hier in de buurt niet werkt).

Dus eerst was het mijn router, maar later was het toch maar me router niet want ik was zo slim om zonder te zeggen me router af te sluiten en direct verbinding te maken
Welk modem heb je toen gekregen. Wij hebben die van Arista. En ik draai al jaren @ full speed.
pi_62614860
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 11:34 schreef Apuleius het volgende:

[..]

Hmm, ze hadden geen idee meer met wat voor smoes ze nog aan konden komen dus.
Ze hebben daar een flip-over met "Today's excuses" staan
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 11:57 schreef Swetsenegger het volgende:
Het fundamentele is dat een hardware device een beperkte periode broadcast voor een verlenging van de lease. Komt er geen ack, vervalt de lease en stopt de zooi ermee. Je zal dan die router/modem actief moeten gaan vertellen op zoek te gaan naar een nieuwe lease. Ergo... rebooten.
Maar waarom stel je geen goede DNS in je pc in?

Overigens wordt na 50% van de leasetijd verlenging aangevraagd bij dezelfde DNS server, na 87,5% bij een willekeurige DNS server.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
  donderdag 23 oktober 2008 @ 16:24:39 #152
100008 MeneerMuis
WWE is my life
pi_62614996
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 16:18 schreef Teunebeun het volgende:

[..]

Welk modem heb je toen gekregen. Wij hebben die van Arista. En ik draai al jaren @ full speed.
Binnen vijf werkdagen krijg ik een één of ander pakket toegestuurd, dus geen idee.

Maakt op zich niet zoveel meer uit, want het is definitief dat ik per 31 november niet meer bij Ziggo zit. Ik twijfelde wel tijdje om het te doen, en denk dat ik de juiste keuze heb gemaakt
World Wrestling Entertainment
pi_62615098
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 16:24 schreef MeneerMuis het volgende:

[..]

Binnen vijf werkdagen krijg ik een één of ander pakket toegestuurd, dus geen idee.

Maakt op zich niet zoveel meer uit, want het is definitief dat ik per 31 november niet meer bij Ziggo zit. Ik twijfelde wel tijdje om het te doen, en denk dat ik de juiste keuze heb gemaakt
Sommigen mensen hebben de Motorola of Scientific Atlanta modem, deze kunnen de hoge snelheden niet zo goed aan.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 23 oktober 2008 @ 16:52:03 #154
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_62615762
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 16:19 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Maar waarom stel je geen goede DNS in je pc in?
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 08:56 schreef Swetsenegger het volgende:


Aangezien ik al maanden andere (non-recursive) DNS' heb ingesteld was dat nu niet niet het geval.
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 24 oktober 2008 @ 20:54:01 #155
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_62652300
En vandaag weer de helft van de snelheid...
  † In Memoriam † vrijdag 24 oktober 2008 @ 21:13:09 #156
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_62652790
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 14:34 schreef Swetsenegger het volgende:
Standaard riedeltje van boze klant
"Ik koop nooit meer iets van jullie!!"
"Ik bel kassa!"
"Ik ben lid van de consumentenbond!"

Ik was laatst bij een conferentie van multinationals (Heineken, Shell, Ahold, ING, etc) en daar werd letterlijk gezegd dat bedrijven maar voor 2 dingen bang zijn: Kassa en Radar.

Elk bedrijf heeft natuurlijk schijt aan individuele consumenten, maar als die zich verenigen en een platvorm hebben, wordt het een ander verhaal.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_62657467
Wat is dat toch de laatste weken met Ziggo? Halve snelheden, downtime, traag ladende pagina's en server errors. Het lijkt wel alsof alles steeds slechter wordt, en het enige excuus dat we krijgen is 'excuses voor het ongemak' en dat ze er snoeihard mee bezig zijn. Maar waar zijn die lui eigenlijk mee bezig, want volgens mij zijn ze alleen maar bezig met reclame maken. Ziggo is een beetje het vijfde wiel aan het worden volgens mij.
pi_62657680
Vandaag geen last van Ziggo, alleen nu is FOK! traag.
  zaterdag 25 oktober 2008 @ 07:46:43 #159
100008 MeneerMuis
WWE is my life
pi_62660238
quote:
Op zaterdag 25 oktober 2008 00:08 schreef PDOA het volgende:
Wat is dat toch de laatste weken met Ziggo? Halve snelheden, downtime, traag ladende pagina's en server errors. Het lijkt wel alsof alles steeds slechter wordt, en het enige excuus dat we krijgen is 'excuses voor het ongemak' en dat ze er snoeihard mee bezig zijn. Maar waar zijn die lui eigenlijk mee bezig, want volgens mij zijn ze alleen maar bezig met reclame maken. Ziggo is een beetje het vijfde wiel aan het worden volgens mij.
Ik had gisteravond ook weer de beschikbaarheid over de helft van mijn snelheid

Het leuke is de brief die ik binnen kreeg waarbij ze proberen je een Alles-in-1 abonnement aan te smeren.

Ziggo Alles-in-1 Plus is:
TOPKWALITEIT INTERNET
World Wrestling Entertainment
  zaterdag 25 oktober 2008 @ 07:53:21 #160
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_62660251
Swetsenegger ik sta er van te kijken dat je bij Ziggo zit.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_62660257
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 13:14 schreef Biogarde het volgende:

[..]

Zo goedkoop is Ziggo niet.
En toch is het gewoon bagger.

Goedkoop is het b.t.w. wel vind ik. Weet niet hoe in NL de prijzen zijn, maar het goedkoopste abonnement is 19,95 en het snelste is 47,95.

Ik betaal voor een basisabo al 42,95. Nu heb ik een sneller abonnement en betaal ik ongeveer 60 euro per maand. Heb ook nooit gezeik trouwens.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 25 oktober 2008 @ 08:13:50 #162
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_62660306
quote:
Op zaterdag 25 oktober 2008 07:53 schreef Megumi het volgende:
Swetsenegger ik sta er van te kijken dat je bij Ziggo zit.
Baas betaald. En aangezien Ziggo een klant van ons is, is het wel handig om eens wat te controleren.
pi_62660311
Nee hoor. Ziggo zijn gewoon paupers en elke keer zijn er weer lui die erin trappen en achteraf gaan zeuren dat het allemaal zo slecht is en dat ze er weer ingetuind zijn.
  zaterdag 25 oktober 2008 @ 08:17:31 #164
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_62660320
quote:
Op zaterdag 25 oktober 2008 08:13 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Baas betaald. En aangezien Ziggo een klant van ons is, is het wel handig om eens wat te controleren.
Heb je het als een extra verbinding? Lijkt me klote als je helemaal bij Ziggo zit?
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 25 oktober 2008 @ 08:22:59 #165
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_62660333
quote:
Op zaterdag 25 oktober 2008 08:17 schreef Megumi het volgende:

[..]

Heb je het als een extra verbinding? Lijkt me klote als je helemaal bij Ziggo zit?
Ik heb nog een alternatief UMTS lijntje en een router om die te delen. Maar das alleen bij downtime een alternatief.

2 Modems in de meterkast waar ook m'n NAS al staat wordt een beetje krap.
  zaterdag 25 oktober 2008 @ 08:46:41 #166
9471 JaJoah
Leck mich am Arsch
pi_62660427
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 16:27 schreef Teunebeun het volgende:

[..]

Sommigen mensen hebben de Motorola of Scientific Atlanta modem, deze kunnen de hoge snelheden niet zo goed aan.
Wat een dom gelul Dat Scientific Atlanta modem (en daarvoor het Motorola modem) kunnen de snelheid van mijn abo goed aan. Ik vraag me alleen af waarom ik volgens de mensen van Sicko ineens de WCD moet vervangen omdat mijn verbinding soms dagen beneden peil is qua snelheid of dat de verbinding meerdere keren per dag eruit ligt. Dit terwijl ik al bijna 2 jaar niets heb veranderd aan de configuratie hier in huis (vanaf het moment dat ik telefonie erbij kreeg ... vandaar ook de Motorola --> Scientific Atlanta verandering)
ik kom uit limburg! en ben er godverdomme trots op!
  zaterdag 25 oktober 2008 @ 12:18:43 #167
100008 MeneerMuis
WWE is my life
pi_62663497
Het is weer weekend bij Ziggo

En we hebben weer last van wegvallende verbindingen
World Wrestling Entertainment
pi_62664201
Powercycle je modem, zo ik heb je net 5 euro bel kosten bespaard

Of haal je bagger router er tussen uit, das 10tje!
  zaterdag 25 oktober 2008 @ 13:08:41 #169
100008 MeneerMuis
WWE is my life
pi_62664398
quote:
Op zaterdag 25 oktober 2008 12:58 schreef wannie87 het volgende:
Powercycle je modem, zo ik heb je net 5 euro bel kosten bespaard

Of haal je bagger router er tussen uit, das 10tje!
En je dacht zeker dat ik dat nog niet had geprobeerd?
World Wrestling Entertainment
pi_62748685

gaat weer lekker
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
pi_62748851
@Home / Ziggo.

Als er een provider is die ik NIET ga nemen als ik over een half jaartje ga verhuizen dan zijn hun het wel.
pi_62756703
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 13:04 schreef Ame_thyst het volgende:
[ afbeelding ]
gaat weer lekker
Welke regio is dit?
pi_62759034
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 17:11 schreef PDOA het volgende:

[..]

Welke regio is dit?
Nieuwerkerk
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
pi_62759326
Zeer terechte klacht!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Het is trouwens nu ook hier kk langzaam. Kan niet eens filmpjes kijken op youtube, duurt een half uur voor ik een filmpje van 3 minuten kan bekijken,.,,,
Ik heb FOK!verkering met AdvancedPower. Kusje! O+
pi_62763874
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 02:45 schreef Biogarde het volgende:

[..]

XS4ALL. Wel wat duurder, maar perfecte service en nooit off.
Ik heb anderhalve week geleden de overstap naar XS4ALL aangevraagd. In het verleden gehad en eerlijk gezegd met Casema nooit gezeik gehad, maar sinds een halfjaar is het Huilen Met De Pet Op.
Verjaardagen zijn gezond -
hoe meer je er hebt, des te langer je leeft
pi_62765041
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 13:04 schreef Ame_thyst het volgende:
[ afbeelding ]
gaat weer lekker
2 weken ( ) storing.
Krijgen die mensen ook geld terug?
pi_62765738
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 21:31 schreef Specularium het volgende:

[..]

2 weken ( ) storing.
Krijgen die mensen ook geld terug?
Lag er net weer 3 uur uit. Wat denk je zelf, daarvoor moet je een brief sturen of bellen.
Bellen kost je meer dan een maand internet kosten.
Brief zal nooit beantwoord worden...
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
  dinsdag 28 oktober 2008 @ 21:56:41 #178
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_62766044
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 21:48 schreef Ame_thyst het volgende:

[..]

Lag er net weer 3 uur uit. Wat denk je zelf, daarvoor moet je een brief sturen of bellen.
Bellen kost je meer dan een maand internet kosten.
Brief zal nooit beantwoord worden...
Voor geld terug moet je contactformulier invullen en niet bellen
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_62766491
Als ik twee weken geen internet zou hebben door toedoen van Ziggo dan zou ik de betaling stop laten zetten, totdat het probleem is opgelost. Nou, als ze geen poen binnen krijgen dan hangen ze zo aan de lijn hoor!
pi_62767971
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 22:09 schreef PDOA het volgende:
Als ik twee weken geen internet zou hebben door toedoen van Ziggo dan zou ik de betaling stop laten zetten, totdat het probleem is opgelost. Nou, als ze geen poen binnen krijgen dan hangen ze zo aan de lijn hoor!
Nee dan knippen ze zo de lijn door, met 3.3 miljoen klanten maakt een bedrijf (als ziggo) zich echt niet druk als je niet betaald.(incasso stopzet)

Zal eens gaan zoeken naar dat formulier
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
  woensdag 29 oktober 2008 @ 19:23:51 #181
100008 MeneerMuis
WWE is my life
pi_62790230
Het verhaal bij mij blijft mooier en mooier worden

Ik zou dus volgens afspraak binnen 5 werkdagen een nieuwe modem krijgen met alle bekabeling ed erbij inbegrepen.. Komt er net iemand aan de deur met een pakketje, maak ik het open blijkt alleen de bekabeling erin te zitten

Wat ben ik blij dat ik me abonnement heb opgezegd
World Wrestling Entertainment
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 1 november 2008 @ 09:16:58 #182
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_62856397
Zelfs de incasso is een zooitje.

28 Maart : April
28 Mei: Juni
28 Juni: Juli
29 Augustus: Augustus en September
28 Oktober: Oktober en November
  zaterdag 1 november 2008 @ 09:23:42 #183
141482 Q.
JurassiQ
pi_62856451
Hebben ze nog klanten over dan?
For great justice!
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 1 november 2008 @ 09:28:01 #184
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_62856491
quote:
Op zaterdag 1 november 2008 09:23 schreef Q. het volgende:
Hebben ze nog klanten over dan?
Nou... mij... Je zou toch denken dat het rete eenvoudig moet zijn om die ene goed internet te geven.
pi_62857592
Ziggo
Telfort
  zaterdag 1 november 2008 @ 11:27:37 #186
141482 Q.
JurassiQ
pi_62857988
quote:
Op zaterdag 1 november 2008 @ 09:28 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Nou... mij... Je zou toch denken dat het rete eenvoudig moet zijn om die ene goed internet te geven.
Blijkbaar niet.
For great justice!
pi_62858028
Het wordt steeds sneller.

Groetjes,

De Ziggo klant.
  zaterdag 1 november 2008 @ 12:07:29 #188
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_62858574
quote:
Op zaterdag 1 november 2008 11:29 schreef veldmuis het volgende:
Het wordt steeds sneller.

Snelheid zal mij aan mijn reet roesten, betrouwbaarheid en stabiliteit, dat is VEEL belangrijker.
Een Ferrari mag nog zo mooi zijn, als ''ie 3 van de 5 keer 's ochtends niet wil starten hoef ik m niet en ga dan liever met een honda jazz (ofzo) op pad.

Groetjes!
How can I make this topic about me?
pi_63055880
Week geen verbinding met internet kunnen maken.
Monteur gekomen die kabel heeft doorgemeten, volgens hem zit er een breuk in de kabel waardoor internet niet goed door komt, waarom het tv signaal wel door komt is mij een raadsel.
Nu moet ik wachten op een aannemer die de kabel komt repareren maar ondertussen werkt het internet weer.
Valt nog zo nu en dan weg, vind het maar een raar verhaal....
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
pi_63078562
Heb op 30 oktober het internet gedeelte van mijn Alles-in-1 opgezegd.
In plaats van een bevestiging van de opzegging kreeg ik een (geadresseerd!) Ziggo pakketje in de bus; "Wij zien dat u nog geen internet van ons hebt; wilt u uw huidige losse telefoon- en televisie-abonnement niet omzetten naar een Alles-in-1 pakket?"

Verjaardagen zijn gezond -
hoe meer je er hebt, des te langer je leeft
pi_63087335
hoe lang zit je als gebruiker aan Ziggo vast dan? dit gepruts zou zo'n bedrijf eens in de zakelijke markt moeten proberen
pi_63087644
kijk die site ook van die gasten
pi_63088396
nog 21 dagen. dan ben ik van ziggo verlost
Hi! I am a forum signature virus. Please copy/paste me to your signature to help me spread!
pi_63088565
quote:
Op zondag 9 november 2008 22:07 schreef hupseflupse het volgende:
hoe lang zit je als gebruiker aan Ziggo vast dan? dit gepruts zou zo'n bedrijf eens in de zakelijke markt moeten proberen
De maand uit plus een maand extra. In november opzeggen = per 1 januari beëindiging.
Dat is het enige goede aan de verandering van Casema naar Ziggo > opzegtermijn 1 maand ipv steeds verlenging met 1 jaar.
Verjaardagen zijn gezond -
hoe meer je er hebt, des te langer je leeft
pi_63089051
quote:
Op zondag 9 november 2008 22:34 schreef Allan24 het volgende:

[..]

De maand uit plus een maand extra. In november opzeggen = per 1 januari beëindiging.
Dat is het enige goede aan de verandering van Casema naar Ziggo > opzegtermijn 1 maand ipv steeds verlenging met 1 jaar.
ik heb eind oktober mijn internet opgezegd en ben er 30 november vanaf.
reken de lopende maand plus de maand erop,
als je opbelt (en iemand aan de lijn krijgt, tip:vroeg bellen) is er wel wat te regelen, ik belde 4 november om mijn tv ook op te zeggen en dit kon ook per 30 november.
Hi! I am a forum signature virus. Please copy/paste me to your signature to help me spread!
  zondag 16 november 2008 @ 17:47:33 #196
100008 MeneerMuis
WWE is my life
pi_63267382
quote:
Op zondag 9 november 2008 17:10 schreef Allan24 het volgende:
Heb op 30 oktober het internet gedeelte van mijn Alles-in-1 opgezegd.
In plaats van een bevestiging van de opzegging kreeg ik een (geadresseerd!) Ziggo pakketje in de bus; "Wij zien dat u nog geen internet van ons hebt; wilt u uw huidige losse telefoon- en televisie-abonnement niet omzetten naar een Alles-in-1 pakket?"

Ik heb precies hetzelfde.

Alleen nu begin ik te twijfelen of me abonnement wel degelijk stopgezet zal worden per 1 december

Ik zou een schriftelijke bevestiging krijgen, en tot op heden heb ik behalve een hoge telefoonrekening van die teringlijers niks ontvangen
World Wrestling Entertainment
pi_63269424
wel onaangekondigd een kleine snelheids verhoging van 490kb/s naar 640
  zondag 16 november 2008 @ 19:16:23 #198
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_63269506
quote:
Op zondag 16 november 2008 19:13 schreef hoerezooi het volgende:
wel onaangekondigd een kleine snelheids verhoging van 490kb/s naar 640
Dit is vast een vergissing en wordt straks ter compensatie 2 weken lang even op 100kb/s gezet.
How can I make this topic about me?
  zondag 16 november 2008 @ 19:19:21 #199
217128 Gummibeer79
Woordenbroekenlol
pi_63269568
Wees in elk geval blij dat je geen scarlet hebt.
Heb vrij moeten nemen omdat ik van hun bij het modem moest zijn op het moment dat ik bel.
En zijn alleen bereikbaar tussen 9:00 en 17:30.
Na 1,5 week heb ik ze er inderdaad van overtuigd dat het modem kapot was (Hij startte gewoon niet meer op).
Weer een week later bericht gehad dat ze een nieuwe gingen opsturen.
En sinds dit weekend dus eindelijk weer telefoon en internet.
Heeft wel op de kop af een maand geduurd....
Ik ben een eckte rapnegert
pi_63296909
quote:
Op zondag 16 november 2008 17:47 schreef MeneerMuis het volgende:

[..]

Ik heb precies hetzelfde.

Alleen nu begin ik te twijfelen of me abonnement wel degelijk stopgezet zal worden per 1 december

Ik zou een schriftelijke bevestiging krijgen, en tot op heden heb ik behalve een hoge telefoonrekening van die teringlijers niks ontvangen
Ik heb de bevestiging binnen! Het duurt zo'n drie weken, maar ik koester 'm!
Ook heeft mijn nieuwe provider bevestigd dat het telefoonnummer van Ziggo gaat verhuizen, dus ook dat is goed gegaan.
En ik heb de gele/rode terugboekingskaarten voor de automatische incasso's al bij de bank gehaald voor het geval de financiële administratie het niet op tijd door mocht hebben.
Verjaardagen zijn gezond -
hoe meer je er hebt, des te langer je leeft
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')